abonnement Unibet Coolblue
pi_174902679
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 13:41 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Is dit discriminatie? :{
Absoluut. En terecht ook.
  maandag 6 november 2017 @ 14:11:31 #27
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174903019
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:41 schreef Ciscus het volgende:
Waar vind ik wat over die fok!-actie?
FHF / [TOFFE ACTIE] Kerstpakkettenactie 2017 #2 :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_174903077
quote:
Danku, helaas is de actie gesloten...
  maandag 6 november 2017 @ 14:18:38 #29
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174903157
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 14:14 schreef Ciscus het volgende:
Danku, helaas is de actie gesloten...
Ugh, ik zie het.. Stom zeg. Heb ik je blij gemaakt met een dooie mus. -O-
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_174903240
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:18 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ugh, ik zie het.. Stom zeg. Heb ik je blij gemaakt met een dooie mus. -O-
Wordt een dooie kerstmus zo
pi_174905014
En dan met een goed glas whisky vanuit de leren fauteuil kijken naar hoe die sloebers aan het smikkelen zijn?
pi_174905168
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 15:57 schreef Wereldgozer het volgende:
En dan met een goed glas whisky vanuit de leren fauteuil kijken naar hoe die sloebers aan het smikkelen zijn?
Nounounou

Dit zegt echt meer over jou. Onze intentie was oprecht om anderen een leuke tijd te laten beleven, een moment zonder zorgen.

Ik hou het waarschijnlijk bij wat geld schenken aan een goed doel en wellicht helpen bij de voedselbank oid
pi_174905197
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Nounounou

Dit zegt echt meer over jou. Onze intentie was oprecht om anderen een leuke tijd te laten beleven, een moment zonder zorgen.

Ik hou het waarschijnlijk bij wat geld schenken aan een goed doel en wellicht helpen bij de voedselbank oid
Serieuze comment: je kan beter zorgen dat die mensen in hun eigen omgeving lekker kunnen eten, daar voelen ze zich ongetwijfeld prettiger bij.
pi_174905234
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Nounounou

Dit zegt echt meer over jou. Onze intentie was oprecht om anderen een leuke tijd te laten beleven, een moment zonder zorgen.

Ik hou het waarschijnlijk bij wat geld schenken aan een goed doel en wellicht helpen bij de voedselbank oid
Maar hoe zag je het voor je dan?
Wildvreemde mensen in je huis binnen laten? Beetje raar.
Kijk hier eens
https://www2.lions.nl

Ze verzorgen ook kerstpakketten voor de minderbedeelden onder ons
pi_174906558
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:09 schreef 8777 het volgende:

[..]

Maar hoe zag je het voor je dan?
Wildvreemde mensen in je huis binnen laten? Beetje raar.
Kijk hier eens
https://www2.lions.nl

Ze verzorgen ook kerstpakketten voor de minderbedeelden onder ons
Ik wilde met een glas whiskey in een fauteuil naar ze kijken en dan met een keu op hun hoofd slaan. Misschien een naïeve gedachte, maar mijn intentie mag onderhand helder zijn.
  maandag 6 november 2017 @ 18:39:29 #36
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174907624
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 06:48 schreef 8777 het volgende:
Ik zou geen arme mensen bij jullie thuis uit nodigen.
Want? Omdat ze dan alles wat los en vast zit gelijk jatten?
Wij zijn zelf altijd redelijk welvarend geweest, en na de crisis en scheiding ouders de schuldsanering in en met alleenstaande moeder op een houtje bijten. Dat men hier denkt dat arme mensen alles leegroven en stinken zegt meer iets over jullie wereldbeeld.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 6 november 2017 @ 19:19:29 #37
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174908490
Ik denk toch meer dat die mensen zich vreselijk opgelaten kunnen voelen.
Ze lopen natuurlijk tegen dilemma's op dat ze zich een beetje netjes willen kleden, maar even een nieuw outfitje kopen is er niet bij. Als het dan ook nog gaan over de "lagere klasse" kunnen ze gaan stressen omdat ze niet weten "hoe het hoort", qua dineretiquette. Breekt het zweet ze uit dat ze iets exotisch krijgen en niet weten hoe ze het moeten eten.
Een moeten ze een wijntje of een ander aardigheidje meenemen?
In het nieuwe jaar zullen ze je raar aankijken, hoe lang moet je dank je wel blijven zeggen vanwege zo'n gul gebaar?

Het is niet voor niets dat hulpsinterklazen anoniem opereren ;)
  maandag 6 november 2017 @ 19:23:22 #38
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174908587
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:19 schreef Lunatiek het volgende:
Ik denk toch meer dat die mensen zich vreselijk opgelaten kunnen voelen.
Ze lopen natuurlijk tegen dilemma's op dat ze zich een beetje netjes willen kleden, maar even een nieuw outfitje kopen is er niet bij. Als het dan ook nog gaan over de "lagere klasse" kunnen ze gaan stressen omdat ze niet weten "hoe het hoort", qua dineretiquette. Breekt het zweet ze uit dat ze iets exotisch krijgen en niet weten hoe ze het moeten eten.
Een moeten ze een wijntje of een ander aardigheidje meenemen?
In het nieuwe jaar zullen ze je raar aankijken, hoe lang moet je dank je wel blijven zeggen vanwege zo'n gul gebaar?

Het is niet voor niets dat hulpsinterklazen anoniem opereren ;)
:')
Die mensen zijn arm, niet wereldvreemde holbewoners.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174909990
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 15:57 schreef Wereldgozer het volgende:
En dan met een goed glas whisky vanuit de leren fauteuil kijken naar hoe die sloebers aan het smikkelen zijn?
met foto's op facebook voor de likes :7
5 Ferrari's op videoband!
pi_174910007
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 16:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Nounounou

Dit zegt echt meer over jou. Onze intentie was oprecht om anderen een leuke tijd te laten beleven, een moment zonder zorgen.

Ik hou het waarschijnlijk bij wat geld schenken aan een goed doel en wellicht helpen bij de voedselbank oid
een leuk tijd in jouw vinexwoning met volvo v40 voor de deur of je lijkt me ook een audi a3 type die zich het geslaagde mannetje vind als kantoorpikkie
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 6 november 2017 @ 21:14:07 #41
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_174911231
Als je dan toch "arme mensen " wil helpen...Je kan via Humanitas maatje van iemand worden. Dan help je iemand met van alles en nog wat, en dan nodig je dat gezin volgend jaar uit met kerst.
  maandag 6 november 2017 @ 22:35:40 #42
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174913039
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:23 schreef Quotidien het volgende:

[..]

:')
Die mensen zijn arm, niet wereldvreemde holbewoners.
:{w Een groot deel van de arme gezinnen komt uit de lagere sociale klassen. Die gaan chic uit eten bij de afhaalchinees, niet in een sterrenrestaurant.
Geen holbewoners, maar wel onzeker over "hoe het hoort". Nooit een vismes gebruikt, laat staan dat ze weten hoe je oesters moet eten. Of het wel theoretisch weten, maar bang zijn dat ze op hun enige goede pak knoeien omdat ze het niet eerder hebben gedaan.

Ik ken zat van dat soort mensen. Durven niet omdat ze bang zijn zichzelf voor gek te zetten bij de "upper class".
  maandag 6 november 2017 @ 22:38:55 #43
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174913100
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 22:35 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

:{w Een groot deel van de arme gezinnen komt uit de lagere sociale klassen. Die gaan chic uit eten bij de afhaalchinees, niet in een sterrenrestaurant.
Geen holbewoners, maar wel onzeker over "hoe het hoort". Nooit een vismes gebruikt, laat staan dat ze weten hoe je oesters moet eten. Of het wel theoretisch weten, maar bang zijn dat ze op hun enige goede pak knoeien omdat ze het niet eerder hebben gedaan.

Ik ken zat van dat soort mensen. Durven niet omdat ze bang zijn zichzelf voor gek te zetten bij de "upper class".
Vismes en oesters? Hoeveel Nederlanders denk je dat er oesters en met een vismes eten?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174913239
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:23 schreef Quotidien het volgende:

[..]

:')
Die mensen zijn arm, niet wereldvreemde holbewoners.
Daarom heeft hij juist gelijk. Als het wereldvreemde holbewoners waren maakte het niks uit. Nu zullen ze zich echter wel bezig houden met hoe ze overkomen en dat kan ervoor zorgen dat ze zich opgelaten voelen.
pi_174914191
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

een leuk tijd in jouw vinexwoning met volvo v40 voor de deur of je lijkt me ook een audi a3 type die zich het geslaagde mannetje vind als kantoorpikkie
Ik vind mezelf helemaal niks, jij maakt er wat van. Ik heb het goed, en als je zoiets persoonlijks niet mag zeggen om een vraag helder neer te leggen dan zie ik het nut niet in van een dergelijk forum.
pi_174914250
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 17:30 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik wilde met een glas whiskey in een fauteuil naar ze kijken en dan met een keu op hun hoofd slaan. Misschien een naïeve gedachte, maar mijn intentie mag onderhand helder zijn.
Ja mooie intentie, zeker. ^O^

Maar ik denk inderdaad dat een donatie of inderdaad helpen bij de voedselbank leuker is. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 6 november 2017 @ 23:49:09 #47
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174914265
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 22:38 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Vismes en oesters? Hoeveel Nederlanders denk je dat er oesters en met een vismes eten?
Geen idee. En dat is juist het punt: geen idee, dus bang af te gaan mocht dat bij gegoede mensen op tafel komen met kerst.
pi_174914283
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
Als je dan toch "arme mensen " wil helpen...Je kan via Humanitas maatje van iemand worden. Dan help je iemand met van alles en nog wat, en dan nodig je dat gezin volgend jaar uit met kerst.
Zoiets ja. Prima advies!
pi_174914304
Ik vind het zo'n gek idee nog niet, al is de doelgroep misschien net niet passend bij het idee dat je hebt? Er zijn ook best wel wat eenzame ouderen en die hebben vaak hele mooie verhalen te vertellen en die kunnen ook wel oprecht van zoiets genieten volgens mij.

Armere gezinnen die niet de luxe hebben van een uitgebreide familie/vriendenkring misschien ook wel trouwens. Ik vind iedereen wel heel erg vanuit hokjes denken hier. :o

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2017 23:53:38 ]
pi_174914319
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:53 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het zo'n gek idee nog niet, al is de doelgroep misschien net niet passend bij het idee dat je hebt? Er zijn ook best wel wat eenzame ouderen en die hebben vaak hele mooie verhalen te vertellen en die kunnen ook wel oprecht van zoiets genieten volgens mij.

Mensen die niet de luxe hebben van een uitgebreide familie/vriendenkring misschien ook wel trouwens hier. Ik vind iedereen wel heel erg vanuit hokjes denken hier. :o
ik denk dat eenzame mensen wat minder moeite hebben met het beeld van bekeken worden als. Maar men mag wel wat positiever zijn daar het idee uit goede intentie voortkomt ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')