abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 november 2017 @ 00:20:37 #276
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175251629
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch erg knap van de marketing van Samsungs en Apples van deze wereld dat mensen menen iets te missen als ze niet altijd het laatste model hebben.
En daar ben ik dan weer totaal wars van. Ik haal pas een nieuwe als de huidige te traag voor woorden wordt of als het kapot is.

Zelfde voor computer, TV, geluidset.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175260995
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:53 schreef Drug het volgende:
"Apple komt voor de zomer van volgend jaar met een opvolger van de iPhone SE. Dat meldt een Taiwanese krant op basis van eigen bronnen. De eerste iPhone SE verscheen in maart 2016 en kreeg dit jaar geen opvolger."
Ben benieuwd :)
Gebruik nu dagelijk de SE en is echt een topding.
Prestaties zijn goed. Snel, stabiel. Formaat voor mij is perfect. Kan in de zomer verlengen, dus wie weet.
  donderdag 23 november 2017 @ 17:30:04 #278
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175262974
quote:
10s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En daar ben ik dan weer totaal wars van. Ik haal pas een nieuwe als de huidige te traag voor woorden wordt of als het kapot is.

Zelfde voor computer, TV, geluidset.
Jep, als mijn 5 nog gewoon OS updates kreeg had ik ook geen nieuwe gekocht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175263444
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep, als mijn 5 nog gewoon OS updates kreeg had ik ook geen nieuwe gekocht
Als je het zo bekijkt, en je met je nieuwe iPhone ook vijf jaar doet, is die ¤1159,- opeens niet zoveel geld meer. Zeker niet voor een apparaat dat je elke dag gebruikt.
  donderdag 23 november 2017 @ 18:00:02 #280
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175263483
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt, en je met je nieuwe iPhone ook vijf jaar doet, is die ¤1159,- opeens niet zoveel geld meer. Zeker niet voor een apparaat dat je elke dag gebruikt.
Denk niet dat hij na vijf jaar vervangen moet worden door een 128 bits toestel omdat het OS dat wordt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175263510
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Denk niet dat hij na vijf jaar vervangen moet worden door een 128 bits toestel omdat het OS dat wordt.
Dat maakt het alleen maar beter toch, als je er nog langer mee kunt doen?
  donderdag 23 november 2017 @ 18:04:04 #282
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175263534
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat maakt het alleen maar beter toch, als je er nog langer mee kunt doen?
Zo lang hij niet kapot gaat en up to date blijft..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 23 november 2017 @ 18:08:22 #283
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175263589
Zo zijn intussen alle bugs en issues uit z/OS het IBM mainframe besturingssysteem na een jaar of 60 verder ontwikkelen. Hoe Lang zou het duren tot een OS voor mobile devices “klaar” is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175264194
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:05 schreef LethalNinja het volgende:
Vraag: sinds update 11.1.1 heb ik geen whatsapp berichten meer in mijn voorscherm/ begin scherm. Als ik wil weten wie iets gezegd heeft moet ik echt in Whatsapp kijken wie wat gezegd heeft. Iemand tips / oplossing hiervoor?

Bij mijn telefoon bij de algemene instellingen --> berichten heb ik aanstaan "meldingen op toegangsscherm" en "toon in geschiedenis. Toon als stroken staat uit

Bij Whatsapp meldingen: op toegangsscherm aan, toon in geschiedenis aan, blijvend aan. Toon in stroken aan.
Na een tijdje komt het helaas weer terug, wat irritant. Dan zie ik op mijn lock screen/ begin scherm dus alleen de achtergrondfoto. Verder niks. Geen push notifications, geen tijd, geen datum :(
pi_175264397
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Na een tijdje komt het helaas weer terug, wat irritant. Dan zie ik op mijn lock screen/ begin scherm dus alleen de achtergrondfoto. Verder niks. Geen push notifications, geen tijd, geen datum :(
iOS 11 :r
SOONY
pi_175264982
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Na een tijdje komt het helaas weer terug, wat irritant. Dan zie ik op mijn lock screen/ begin scherm dus alleen de achtergrondfoto. Verder niks. Geen push notifications, geen tijd, geen datum :(
Ik heb het ook, en al sinds 11.0.0. Hoop telkens dat het gefixt is met een nieuwe versie maar nee hoor... Apple is niet zo goed bezig vind ik. Android users lachen zich suf.

Edit: en die instellingen die jij opsomt heb ik allemaal al geprobeerd en meer zelfs. Enige wat werkt is dagelijks of zo opnieuw opstarten. Dan doet ie het een tijdje goed.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 24-11-2017 10:05:31 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175270026
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:53 schreef Drug het volgende:
"Apple komt voor de zomer van volgend jaar met een opvolger van de iPhone SE. Dat meldt een Taiwanese krant op basis van eigen bronnen. De eerste iPhone SE verscheen in maart 2016 en kreeg dit jaar geen opvolger."
Een kleinere versie van de X zou mooi zijn, dus OLED, kleine bezels, Face ID en draadloos opladen, maar geen dubbele camera. Het zal echter wel een 7s in een SE behuizing worden, met dat poepbruin goud als nieuwe kleur.
  donderdag 23 november 2017 @ 23:12:41 #288
24329 KNAK
ff w88,......
pi_175270316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:39 schreef HeatWave het volgende:
HIj kwam bij mij echt onverwacht snel. Besteld op 8-11 bij T-mobile, toen was er een levertijd van 4-6 weken, maar vandaag werd ie bezorgd.
:o
256 zilver zeker?
Mai pben rai~!
pi_175270385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Na een tijdje komt het helaas weer terug, wat irritant. Dan zie ik op mijn lock screen/ begin scherm dus alleen de achtergrondfoto. Verder niks. Geen push notifications, geen tijd, geen datum :(
Heb ik ook ja. Schijt update.

Het is dat teruggaan mij teveel moeite kosst.
pi_175272891
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:58 schreef chibibo het volgende:

[..]

Een kleinere versie van de X zou mooi zijn, dus OLED, kleine bezels, Face ID en draadloos opladen, maar geen dubbele camera. Het zal echter wel een 7s in een SE behuizing worden, met dat poepbruin goud als nieuwe kleur.
Bijzondere kleurkeuze is dat idd. Doet mij een beetje denken aan een kleur die bejaarden nog wel eens in huis hebben.

Vraag mij af hoe ze bij Apple dat wel mooi hebben kunnen vinden.
pi_175286429
Refurb 6S besteld voor 384¤. Niet slecht voor zulke specs, alhoewel een nieuwe S7 evenduur was en op papier veel sneller was, maar helaas met het verkeerde OS >:)

Ben benieuwd.
.
pi_175290022
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 20:39 schreef Fer het volgende:
Refurb 6S besteld voor 384¤. Niet slecht voor zulke specs, alhoewel een nieuwe S7 evenduur was en op papier veel sneller was, maar helaas met het verkeerde OS >:)

Ben benieuwd.
Goede keus! De Snapdragon 820 in de S7 is niet sneller dan de A9 in de 6S
pi_175294608
Altijd handig, als Apple nieuwe “functies” in iOS stopt, daar niets over zegt, maar deze wel standaard aan zet.

Ik vroeg mij al af waarom spellen en grote apps constant verwijderd werden, waardoor ik ze elke keer opnieuw moest downloaden. Blijkt dit een “feature” van iOS 11 te zijn om ruimte te besparen. Fijn dat de gebruiker zelf de keuze heeft over welke apps verwijderd worden, want gek genoeg worden Apple apps van 700+ MB wel als “belangrijk” en “veel gebruikt” beschouwd, ondanks dat ik de helft ervan nog niet eens geopend had op mijn iPhone 8 :')

Voor degenen die zich ook afvragen waarom ze apps op hun homescreen hebben staan met een cloud-icoontje eronder:



Instellingen -> iTunes en Appstore, en dan de optie ‘ruim apps op’ uit vinken.
pi_175294830
En WÉÉR een bug... :( Nu raakt m'n SE om de haverklap wifi kwijt. Nog even en ik ben Apple spuugzat. :{
  zaterdag 25 november 2017 @ 09:51:55 #295
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175294917
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Altijd handig, als Apple nieuwe “functies” in iOS stopt, daar niets over zegt, maar deze wel standaard aan zet.

Ik vroeg mij al af waarom spellen en grote apps constant verwijderd werden, waardoor ik ze elke keer opnieuw moest downloaden. Blijkt dit een “feature” van iOS 11 te zijn om ruimte te besparen. Fijn dat de gebruiker zelf de keuze heeft over welke apps verwijderd worden, want gek genoeg worden Apple apps van 700+ MB wel als “belangrijk” en “veel gebruikt” beschouwd, ondanks dat ik de helft ervan nog niet eens geopend had op mijn iPhone 8 :')

Voor degenen die zich ook afvragen waarom ze apps op hun homescreen hebben staan met een cloud-icoontje eronder:

[ afbeelding ]

Instellingen -> iTunes en Appstore, en dan de optie ‘ruim apps op’ uit vinken.
Als men nu eens een feature had, verwijder uit telefoon én uit mijn inkopen dan had je niet honderden gewogen en te licht bevonden apps in je mijn inkopen op de app store
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175294918
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Altijd handig, als Apple nieuwe “functies” in iOS stopt, daar niets over zegt, maar deze wel standaard aan zet.

Ik vroeg mij al af waarom spellen en grote apps constant verwijderd werden, waardoor ik ze elke keer opnieuw moest downloaden. Blijkt dit een “feature” van iOS 11 te zijn om ruimte te besparen. Fijn dat de gebruiker zelf de keuze heeft over welke apps verwijderd worden, want gek genoeg worden Apple apps van 700+ MB wel als “belangrijk” en “veel gebruikt” beschouwd, ondanks dat ik de helft ervan nog niet eens geopend had op mijn iPhone 8 :')

Voor degenen die zich ook afvragen waarom ze apps op hun homescreen hebben staan met een cloud-icoontje eronder:

[ afbeelding ]

Instellingen -> iTunes en Appstore, en dan de optie ‘ruim apps op’ uit vinken.
aha
pi_175294933
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Altijd handig, als Apple nieuwe “functies” in iOS stopt, daar niets over zegt, maar deze wel standaard aan zet.

Ik vroeg mij al af waarom spellen en grote apps constant verwijderd werden, waardoor ik ze elke keer opnieuw moest downloaden. Blijkt dit een “feature” van iOS 11 te zijn om ruimte te besparen. Fijn dat de gebruiker zelf de keuze heeft over welke apps verwijderd worden, want gek genoeg worden Apple apps van 700+ MB wel als “belangrijk” en “veel gebruikt” beschouwd, ondanks dat ik de helft ervan nog niet eens geopend had op mijn iPhone 8 :')

Voor degenen die zich ook afvragen waarom ze apps op hun homescreen hebben staan met een cloud-icoontje eronder:

[ afbeelding ]

Instellingen -> iTunes en Appstore, en dan de optie ‘ruim apps op’ uit vinken.
Typisch dat die bij jou automatisch aanstaat. Bij mij stond die functie uit, en ik had er nog nooit eerder van gehoord (lees: dus niet al eerder zelf uitgezet).
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_175295007
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:31 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zal ongetwijfeld. Ondanks dat we inmiddels tien jaar verder zijn, denk ik nog steeds dat dit, en vergelijkbare incidenten, de reden zijn:

[..]

Voor zo ver ik weet, heeft het nooit gekund. Tenzij je een jailbreak had.

[..]

Klopt, ik bedoelde inderdaad 4G ipv Wifi.
Haha, gaat zo de bak in bij mij :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 25 november 2017 @ 11:37:30 #299
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_175296354
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als men nu eens een feature had, verwijder uit telefoon én uit mijn inkopen dan had je niet honderden gewogen en te licht bevonden apps in je mijn inkopen op de app store
ik begrijp je frustratie, jouw request staat ook bij mij hoog op mijn verlanglijstje. Ik heb ondertussen al geleerd dat je bepaalde apps onzichtbaar kunt maken in die lijst. Ben je daar al van op de hoogte?

[ Bericht 0% gewijzigd door Saninl op 25-11-2017 12:54:59 ]
pi_175296763
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als men nu eens een feature had, verwijder uit telefoon én uit mijn inkopen dan had je niet honderden gewogen en te licht bevonden apps in je mijn inkopen op de app store
Het punt is dat het algoritme om te bepalen welke apps "licht bevonden" zijn nergens op slaat. Onder die apps die iOS verwijderde vallen twee spellen die ik de afgelopen twee weken meermaals heb gespeeld en die bij verbruik in de top 5 staan van meeste schermgebruik. Volgens welke redenering vallen die onder apps die "opgeruimd" moeten worden omdat ze "overbodig" zijn en "niet gebruikt worden"?

Edit: verder ben ik het wel eens met je punt. Het zou erg fijn zijn als ik verouderde apps uit mijn aankopen kan verwijderen. Helemaal nu 32 bit apps door iOS 11 helemaal niet meer functioneel zijn.

Aan de andere kant is het in een paar uitzonderlijke gevallen in het verleden wel handig gebleken dat ik nog steeds apps kon installeren die verwijderd waren uit de AppStore, puur omdat ik ze nog in mijn aankopen had staan. Maar die momenten wegen niet op tegen de ellenlange lijst van waardeloze apps die nu wordt weergegeve.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')