abonnement Unibet Coolblue
pi_175022666
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 15:38 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar ik ben doodserieus. :@ Ik zoek mannen met een coole mannen kerstbomen. :D Ik ken er zelf alleen maar een met een heinekenbierflesjes boom dat gaat me toch net te ver. :P
Ik zag laatst, even vergeten waar, gouden, zilveren, en witte ballenset liggen. Die wil ik graag in mijn boom gaan hangen, met een leuke lichtnet die kan knipperen op diverse manieren.
pi_175022773
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 16:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik zag laatst, even vergeten waar, gouden, zilveren, en witte ballenset liggen. Die wil ik graag in mijn boom gaan hangen, met een leuke lichtnet die kan knipperen op diverse manieren.
Die combi zie je sowieso op best veel plekken volgens mij!

Ik heb echt prachtige lampjes voor in mijn boom gezien. Maar die gaan voor op het "later als ik groot ben" lijstje. _O-

http://m.xenos.nl/m20/won(...)0-led-warmwit-buiten

Want een zo'n snoer is ook niet genoeg voor je boom toch? :') Maar misschien word iemand anders er wel heel blij van.
pi_175022809
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:54 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb weer wat roze budget versiering gescoord. En ook nog wat foto's gemaakt van dingetjes die ik een paar weken terug al gehaald had:

Deze komen van de big bazar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Action:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wibra:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En ik heb van een fokster nog wat leuke kerstversiering gehad die er qua kleur zo goed bij past. Ik moet de slingers nog even uit elkaar halen. Maar deze discoballetjes. _O_
[ afbeelding ]
Hoe duur was die bal met dat lintje en glitters? ❤
pi_175023063
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 17:03 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Hoe duur was die bal met dat lintje en glitters? ❤
1,20 hij is wat groter en van echt glas.

Ze hadden nog meer matchende ballen erbij in die kleurstelling. Dat de onderkant bijvoorbeeld in de glitters gedoopt was en de bovenkant effen van kleur was.

Sowieso hadden ze er veel leuke kerstversiering!
pi_175023176
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 17:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Die combi zie je sowieso op best veel plekken volgens mij!

Ik heb echt prachtige lampjes voor in mijn boom gezien. Maar die gaan voor op het "later als ik groot ben" lijstje. _O-

http://m.xenos.nl/m20/won(...)0-led-warmwit-buiten

Want een zo'n snoer is ook niet genoeg voor je boom toch? :') Maar misschien word iemand anders er wel heel blij van.
Ja klopt, vorig jaar ook veel voorbij zien komen, maar vind het wel erg mooi.
pi_175023295
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ja klopt, vorig jaar ook veel voorbij zien komen, maar vind het wel erg mooi.
Het is ook zeker mooi. :Y Ik vind het zelf ook leuk dat je er steeds meer grafische lijnen enzo in terug ziet komen. Of net als die gekke patronen in mijn roze kerstballen. :@

Ik ga nu extreem los op het roze want voor het eerst alleen een boom. :o
pi_175024087
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 17:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is ook zeker mooi. :Y Ik vind het zelf ook leuk dat je er steeds meer grafische lijnen enzo in terug ziet komen. Of net als die gekke patronen in mijn roze kerstballen. :@

Ik ga nu extreem los op het roze want voor het eerst alleen een boom. :o
Die vormen enzo zijn inderdaad wel mooi, alleen ik ben niet zo gek op roze :P Maar hey, ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat :D
pi_175049138
Ik wil graag nog zilveren ballen en zilveren pegels in de boom. Vorig jaar heb ik glazen ijspegels gehaald bij Intratuin, hopen dat ze die weer hebben. Die vond ik erg mooi.

Heel misschien koop ik een nieuwe kunstkerstboom, mijn oude is nog prima maar veel te breed voor mijn huidige woning.

Intratuin heeft leuke dingen zie ik:










Humor :')


De Bijenkorf wordt alleen maar hysterischer lijkt het wel. Ik zag enorm veel kitscherige hangers, o.a. een luchtballon (die was tof!) , veel etenswaren als een bakje patat, ijsjes, lolly's, en anderzijds erg veel blauw/wit (mooi!!)

Ik zoek trouwens ook nog steeds instrumenten-hangers voor de boom ! Vorig jaar heb ik een prachtige saxofoon-hanger gevonden, maar ¤23,- voor 1 hanger was me wat te gek...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_175069425
Ik vind die paarse ballen echt heel mooi Ewelina!

Ik gok/hoop dat er een update van Samzz aankomt! O+
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:33:21 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175069914
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 18:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil graag nog zilveren ballen en zilveren pegels in de boom. Vorig jaar heb ik glazen ijspegels gehaald bij Intratuin, hopen dat ze die weer hebben. Die vond ik erg mooi.

Heel misschien koop ik een nieuwe kunstkerstboom, mijn oude is nog prima maar veel te breed voor mijn huidige woning.

Intratuin heeft leuke dingen zie ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Humor :')
[ afbeelding ]

De Bijenkorf wordt alleen maar hysterischer lijkt het wel. Ik zag enorm veel kitscherige hangers, o.a. een luchtballon (die was tof!) , veel etenswaren als een bakje patat, ijsjes, lolly's, en anderzijds erg veel blauw/wit (mooi!!)

Ik zoek trouwens ook nog steeds instrumenten-hangers voor de boom ! Vorig jaar heb ik een prachtige saxofoon-hanger gevonden, maar ¤23,- voor 1 hanger was me wat te gek...
Die zijn leuk O+.

Vooral de witte, doorzichtig glazen en paarse ballen vind ik erg tof.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:46:30 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175070197
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind die paarse ballen echt heel mooi Ewelina!

Ik gok/hoop dat er een update van Samzz aankomt! O+
Goed gegokt :D. Helaas vond ik bij Flying Tiger helemaal niks leuks, maar bij de Søstrene Grenes en de Primark wel geslaagd! Ik heb bij Dille & Kamille ook toffe hangers gezien, maar die hadden een erg hoog 'kan ik zelf ook maken' gehalte en de rest leek op iets wat ik al heb. Dit is de buit tot dusverre:



Keramiek kerstboompjes van Søstrene Grenes.



Boomschors'ballen', Søstrene Grenes.



Dennenappels van Søstrene Grenes. Deze ga ik zilver of koperkleur spuiten. Goud past niet echt in m'n kleurpallet :+.



Zilveren eenhoorn van de Primark *O*.



En deze kon ik uiteraard niet laten hangen _O-. Ook Primark. In het echt is ie paarser.

Weer blij met de spulletjes. De basiskleuren zijn wit, zilver en naturel/houtkleur, dus een paar kleuren die eruit springen kan prima :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175078294
Oh wauw die eenhoorn. Ik moet ook naar de Primark. :o Hoe duur was die? :@ Die keramieken spulletjes vind ik ook heel mooi! Bij de big bazar hadden ze waxinelichtje houdertjes in die stijl.

Slim ook van dat spuiten. Ik heb vandaag ook verf gekocht. Ik heb een zak met ballen gekregen een tijdje terug die net niet matchen. Lekker knutselen. O+
  dinsdag 14 november 2017 @ 22:57:12 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175078459
Die eenhoorn is 2 euro. Hij is wel redelijk zwaar. En de achterkant is plat, maar zo gaaf *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 16 november 2017 @ 12:07:42 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175107850
Nog een paar balletjes/ornamentjes gekocht *O*.


Uiltje O+. Hier heb ik er twee van, het touwtje (lelijk goud) ga ik vervangen voor een jute touwtje.



Glittersneeuwvlok. Hier heb ik er vier van, maar ga er nog wat bij halen, vind m tof :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175108356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:07 schreef Samzz het volgende:
Nog een paar balletjes/ornamentjes gekocht *O*.

[ afbeelding ]
Uiltje O+. Hier heb ik er twee van, het touwtje (lelijk goud) ga ik vervangen voor een jute touwtje.

[ afbeelding ]

Glittersneeuwvlok. Hier heb ik er vier van, maar ga er nog wat bij halen, vind m tof :D.
Beide echt super leuk! O+
pi_175110316
Haha die eenhoorn is leuk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_175128395
Pour moi:


Deze speciale 'kleintjes' die ik als een veredeld 'kerst' presentje voor mijzelf beschouw.
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:43:14 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175135942
Correct me if I'm wrong, maar ik dacht dat dit topic voor kerstdecoratie is? Dus tenzij je je sigaren in de boom wil hangen is t hier offtopic?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 20:01:27 #44
186611 Haags
pi_175138576
Heeft inderdaad vrij weinig met kerst van doen behalve dan dat het een 'presentje' is.

Anderzijds zou ik het wel tof vinden als je die dingen daadwerkelijk in de boom hangt en ook laat hangen en daar een foto van maakt. :+
Zonder wrijving geen glans
pi_175139245
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft inderdaad vrij weinig met kerst van doen behalve dan dat het een 'presentje' is.

Anderzijds zou ik het wel tof vinden als je die dingen daadwerkelijk in de boom hangt en ook laat hangen en daar een foto van maakt. :+
Ultieme mannen kerstboom. Maar die dingen zijn best duur toch? En ik denk dat de smaak wel echt minder word dan.

Oh ze zitten los in het folie. Nu wil ik ze in een boom zien hangen ook!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2017 20:33:25 ]
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 20:40:14 #46
186611 Haags
pi_175139401
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 20:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ultieme mannen kerstboom. Maar die dingen zijn best duur toch? En ik denk dat de smaak wel echt minder word dan.

Oh ze zitten los in het folie. Nu wil ik ze in een boom zien hangen ook!
Ik ook. Klinkt als een goede uitdaging voor Iwanius. :)
Zonder wrijving geen glans
  zondag 19 november 2017 @ 15:18:27 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175172486






Nog een paar dingetjes gehaald.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 23 november 2017 @ 15:28:00 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175260918
En nog wat zooi :(.









Van t weekend nog maar eens bellen, kan ik de zooi ook ophangen :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175260987
Dat zijn leuke kerstfrutsels Sammz ! Waar heb je het gekocht ?
  donderdag 23 november 2017 @ 15:33:39 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175261017
De veer, het hert en de ballen bij Life and Garden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')