abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174863731
Heb wat zitten spelen met de configuratie van een lichtgewicht BTO-notebook. Zou hem hoofdzakelijk gebruiken voor internet, kantoortoepassingen maar moet krachtig genoeg zijn om te Photoshoppen (wekelijks) en ook Sketchup vlot te laten draaien + rendersoftware (wekelijks).

U•BOOK 15CL819U - 15.6 inch Full HD IPS lichtgewicht notebook met Intel i3, i5 of i7

1 X 15CL819U: 15.6" Full-HD IPS mat scherm met Intel® i5-8250U quad-core (1.6GHz, max
3.4GHz)
1 X 8GB DDR4 (2400MHz), Kingston HyperX geheugen
1 X 8GB DDR4 (2400MHz), Kingston HyperX geheugen
1 X 512GB, SATA M.2 SSD, BTO selected SSD, 530MB/s-510MB/s
1 X Geen 2.5 inch HDD of SSD in slot 1 (optioneel)
1 X DVD+/-RW speler en brander 8x - 9mm
1 X Intel® Dual Band Wireless-AC 8260/65 M2 (2.4/5GHz, 867Mbps) + Bluetooth 4.2
1 X Verlicht AZERTY-toetsenbord (Belgisch)
1 X Windows 10 Home NL incl. USB-stick
1 X 2 jaar carry-in garantie
1 X Geen draagtas & actiepakket
1 X Bij levering binnen Nederland neemt BTO de heffing van Stichting de Thuiskopie voor haar
rekening.
1 X Gratis verzending van de bestelling, gratis telefonische ondersteuning en gratis ondersteuning
op afstand.

Eindtotaal : € 1.051,00

Geen idee waarom ik 2x een RAM-geheugen zou plaatsen? Ik heb het nu toch gedaan, maar waarom wil je zoiets?

De geheugenopslag heb ik 512GB gekozen, ik heb gekeken wat ik zeker nodig heb. Dit zit er in, geen idee wat BTO-selected wil zeggen?

Verder hecht ik meer belang aan de bouwkwaliteit, scharniertjes enz. en of het scherm degelijk vastzit en niet te wankel is. Toetsenbordkwaliteit maar ook zeker het geluid van de ventilatie. Maar neem aan dat dit geen probleem zal zijn?
Cindy De Vuyst
pi_174864136
jammer dat die m2 ssd SATA snelheden heeft, beter zoek je er 1 uit die daadwerkelijk gebruik maakt van de snelheid mogelijkheden van m2

"BTO-selected" zal wel gewoon betekenen dat ze het goedkoopst mogelijke m2 schijfje erin zullen zetten en die, hopelijk, ook van redelijke kwaliteit is
pi_174864416
Niet zo goed als je moeder
pindazakje
pi_174864856
Voor die prijs zou ik ook wel een dedicated videokaart verwachten, waar is die gebleven dan?