abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_488171

Em hier weer verder..

Plaats hier alleen de streamverslagen.

Commentaar kan in het betreffende topic

I'm getting too old for this....
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 00:40:12 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488243
00:30 uur
Het 'love-duo' Georgie en Kim ligt nog steeds in bed film te kijken. Kim: "Geniet je er wel een beetje van?". Ze vindt dat ze BB moeten bedanken. Dat vindt Georgie ook. Kim: "Ik vind het gewoon heerlijk om af en toe naïef te doen. Maar ik ben ook nog 'maar' 20". Georgie: "Jij hebt een Oost-Indische leeftijd, sommigen zijn Oost-Indisch doof, maar jij hebt een Oost-Indische leeftijd".

Georgie, even later: "Nou gaan ze sexen, hoor". Kim, weer even later: "Wat dat betreft boffen we toch maar". Georgie: "Why?". Kim: "Dat we een stelletje zijn". Georgie: "Anders hadden we een playstation!". Kim: "Had je dat liever?". Georgie: "Nee". Kim: "Al zou ik het willen, ik zou dit niet gauw kunnen vergeten". Georgie: "Zou je dat willen?". Kim: "Nee, ik zei 'áls ik al zou willen'". Kim ziet een stukje wat ze al eens nagespeeld heeft. (?)
Ze laat ineens 'n nogal harde boer en moet er zelf om lachen: "Ben je nu op me afgeknapt?". Is sowieso wat giechelig en blijft maar eten. (Zullen de zenuwen zijn. Red.)

00:35 uur
Robin en Desiree kijken ondertussen in de DBK kennelijk ook nog naar 'hún' film. The Postman.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 00:58:55 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488273
01:00 uur
Hier en daar een los opmerkinkje van Kim. Meestal commentaar op de film. Echt veel praten doen ze eigenlijk niet.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 01:06:16 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488279
01:05 uur
Er zit allemaal (nog) niet veel leven in bij Kim en Georgie. Kim: "Wat een groot bed hebben we, he?". Georgie (afwezig): "Hmmmm".

Helaas krijgen we geen beelden van Robin en Desiree, of beter nog: van Hieke en Fewrdi. Alleen Georgie en Kim en op de andere stream het fillumpie van Robin en Desiree.

† In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 01:09:25 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488285
01:10 uur
Opletten nu! Georgie begint handtastelijk en mondtastelijk te worden. Kim maakt afwerende gebaren.
Het is mij niet duidelijk of dit een spelletje is of serieus, ik heb helaas ff geen geluid.
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 01:14:21 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488296
01:15 uur
't Was kennelijk een spelletje, want Kim legt nu ook haar hand om de nek van Georgie. Ze kruipen elkaar even aan.

Ze speelt met vuur!

† In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 01:24:09 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488304
01:20 uur
Ja hoor, 't zat er in. Ze zijn inmiddels aan 't 'bekken'! Waar gaat dit heen? Zal Georgie toeslaan?

Ik zal waarschijnlijk de afloop van deze tragedie in spé moeten missen, want moet morgen echt 'n keer vroeg op.

pi_488328
Georgie en Kim kijken nog steeds film. Lekker naast elkaar in bed. Het is zo te horen een zoete film, zoet muziekje iig. Ze babbelen nav wat ze zien over zelfvertrouwen en levenservaring. Alleen wat losse zinnetjes en kijken dan verder.

Film is afgelopen en ze moeten plassen. Zie Georgie nu binnen. Hij praat met iemand in de slaapkamer. Kim babbelt wat met Hieke. Hieke en Ferdi zijn zo te horen samen wakker in de slaapkamer. Geen beeld daarvan.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 23-11-2000 02:09]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_488334
De film is af (Titanic) en G en K gaan het huis in om te plassen.
G is hyper. Hij rent door het huis en roept of K al geplast heeft.
Kim vertelt aan de anderen dat ze moest huilen van de film.
K: Het is daar warmer dan in onze slaapkamers.
pi_488336
Terug in de caravan.

G ligt al in bed en commandeert Kim: "Of je trui uit óf je broek uit, anders kom je er niet in".

Er is weer een nieuwe film begonnen.

pi_488339
G: kom je bij me liggen of niet?
K: schudt haar hoofd
G: je moet maar zo denken, misschien is dit de eenalaatste nacht en zoniet, dan is dit mooi meegenomen

Kim kruipt tegen G aan.
K: ik ben alleen een beetje misselijk. heb teveel gegeten
G: alles tegelijk prop jij ook naar binnen he? kap nou... anders word je ziek, ga je kotsen en dat is zonde

pi_488341
Kim veegt de kruimels uit het bed.

K: Echt superleuk dit!

Ze kijken naar de film en maken er af en toe wat opmerkingen over.

(Ik gok dat dit nog wel een uur zo door gaat. Dit is té slaapverwekkend. Ik geef het op.)

[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 23-11-2000 02:29]

pi_488351
En idd - zoals Xenia al schreef - het gaat gewoon door op stream 1. Nix over te zeggen verder.

Op stream 2 zien we Leonardo di Caprio. Sowwy, maar mag ik ff? Nog steeds geen geluid daar. Maar dat geeft niet, want we kunen het keihard horen op stream 1. Alsof we dat willen...

03.45 uur Klaarblijkelijk is op stream 2 toch iets anders te zien dan de film die Georgie en Kim op 1 kijken. Zij kijken iets over de president van Amerika ofzo. Stream 2 met de Titanic is dus in de DBK. Daar genieten Dees en Robin van. Deze zijn niet in beeld en er is ook nog geen geluid.

Kimmie eet veel snoep. Ze is al een hele tijd misselijk. Dat zegt ze tenminste, ondertussen eet ze gewoon door. Georgie flipt daar licht op. Hij wilde een gezellige nacht, misschien hun laatste. Kim vindt dat ze best gezellig is. Georgie: 'Gezellig ja, jij bent misselijk... Stop dan ook met die snoepjes' Hij fluisterd haar iets in haar oor. Onverstaanbaar gehijg voor mij. Hij sluit iig af met: 'En dan echt goed he Kimmie, beloofd he?' Die mompelt iets terug.

Ze kijken verder naar de video. Kim let kennelijk niet goed op. Georgie: 'Oooooooo, KIMMIEEEEE, je let echt helemaal niet op he?!' Hij gaat het haar uitleggen.

Na een hoop herrie van de film. Verzucht Kim hartgrondig: 'He, wat een nare film...' Veel schieten en dan:

Snel en goedkoop...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 23-11-2000 03:47]

pi_488367
Ben ff weg geweest...

Georgie zegt dat Kim bijna is slaap valt. Vindt het niet Gezallich!!! Ze is ook al misselijk en het is misschien hun laatste nacht. Kim sputtert wat dat ze niet misselijk (meer) is en dat hij niet moet zeuren.

Ze kijken nog steeds naar de film op 1. Veel geschiet en gehinnik van paarden. Kim zegt iets over wapens en paarden. Georgie legt haar iets uit over de film en de revolutie.

Op 2 is weer een nieuwe film begonnen net. Nog steeds zonder geluid.

04.45 uur Georgie en Kim kijken dus naar de Postman. Kim snoept gestaag door. Vandaag kan het nog zegt ze. Georgie is er niet blij mee en probeert haar mond vol te stoppen met snoep. Kim protesteert en zegt dat ze het geen leuke grap vindt. Hij moet stoppen van haar. Hij klaagt weer iets over misselijk en niet gezellig zijn. Dolt wat door haar te kietelen en Kimmie lacht alweer.

En verder met de film die af & toe snel en goedkoop wordt onderbroken.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 23-11-2000 04:54]

pi_488372
Weer ff weggeweest

Film afgelopen in de sleurhut. Ze draaien de ceedee van Kravitz heel hard. Lekker, beste stukkie streams van de hele nacht... Wel wat brak geluid daar, kan de ceedeespeler niet helemaal aan.. Ze zappen helaas wel wat af. Vinden dan een lekker nummertje: 'I belong to you'. Kim ligt op bed en zingt mee. Georgie is niet in beeld.

Als het nummer is afgelopen gaat ze naar binnen. Daar haalt ze Georgie op uit de slaapkamer van Ferdi. Weet niet of Hieke daar ook nog is. De tortelduifjes vertrekken naar de caravan. Daar speelt Kravitz nog steeds, iets als zijn greatest hits misschien. Weer iets over Kim die misselijk is en het afdekken van de camera. Dees en Robin zijn ook niet gezellig zegt Kimmie. Ze gaan lekker languit liggen. Lachen samen.

In de DBK is de film afgelopen. Geen geluid nog daar. Beeld op een tv met ruis.

We switchen herhaaldelijk van stream 1 naar 2 met Kim en Georgie en de sneeuwende tv. Stop daarmee!

Kimmie en Georgie praten zacht wat over de nominaties en het vertrek morgen van 1 van de bewoners. 'Let love rule' speelt ondertussen en dat is beter te verstaan dan het loveduo.

Op stream 2 ineens Dees en Robin in de DBK. Ziet er idd niet gezellig uit. Maar het beeld is donker en het geluid nog afwezig. Dan staan ze op en zien we een lege stoel.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 23-11-2000 05:28]

pi_488378
Weer een stukkie gemist...

Kim en Georgie zijn nog wakker. Liggen in de caravan te praten over koetjes en kalfjes. Hij heeft eerst geprobeerd haar te verleiden tot wat sex. Kim wil niet. Niet zo en niet voor de camera. Daar zou ze spijt van krijgen. Georgie kan weinig anders dan zich daarbij neerleggen.

Buiten kraait de haan. Robin is ff komen kloppen op de deur en ze grapten wat over het gekraai. Dees en Robin zijn nu gaan slapen. De caravan bevalt niet echt. Kim heeft het koud, Georgie vindt het te licht en dan ook nog die haan. Dat wordt de hele nacht wakker blijven denken ze.

Langzaamaan worden ook K&G stil. Hoor ze nu niet meer. Stream 2 staat nog steeds op de stoel in de DBK. Geen beelden gezien dus van de slaapkamer van Robin, Dees en Ferdi.

Ik haak af voor vandaag, suc6 maar weer voor de dagploeg!

pi_488380
kim en georgie praten een beetje over de exit

georgie : "ik heb nog gevraagt of ik moet huilen als jij morgen weg gaat , want ik huil niet zo heel snel weet je"
kim : "heb je dat gevraagt.....en wat zeiden ze ?"
georgie : "nou gewoon als je moet huilen dan huil je en anders niet"
georgie probeert onder de dekens toenadering te zoeken en te zeggen dat dit wel eens de laatste nacht kan zijn en dat ze dit hebben geregelt voor een laatste romantische nacht.
kim voelt de bui al hangen en is zeer draaikonterig bezig , zegt dat ze misselijk is dan weer dat het warm heeft en dan weer koud en gaat hierbij steeds rechtop zitten.
Dan zegt ze weer dat ze het koud heeft en ze trekt een broek aan (ik denk waarschijnlijk als protector tegen geile georgie)
georgie : "jee jij bent wel bezig zeg , eerst weet je niet waar die film over gaat en dan weer dit en dan weer dat , wat kan jij zeuren zeg.

kim : "we moeten wel vroeg op zeg , en dan nog die metamorfose"

georgie : "ik praat niet tegen een dooie , dan praat ik liever tegen iets levendigs"
kim : "nou ja zeg"

georgie gaat bovenop kim liggen en maakt voor de gein wat wippende bewegingen
kim : "hou op"

Ze hebben het er over dat het een ranzig idee is zo in die caravan van theo van gogh.
kim : "ik vind het wel leuk met die roosjes zo , er hangt alleen nog net geen briefje waarop staat dat we hier moeten gaan sexen"
06:10
kim : "we kunnen wel net doen alsof we het gedaan hebben hier in de love-caravan"
georgie : "mwoah , ik zou het wel willen , maar niet hier met die cameras erbij , dat bewaar ik wel voor bij kimmie thuis".

06:25
georgie : "kom we gaan slapen"
06:26
kim : "nou je zei net nog dat je ging slapen"
kim (op zingent toontje) : "i dont wanna do that , i dont wanna do that , i wanna sleep pleeeease"
"dan moet je niet kwaad worden"
georgie : " ik word niet kwaad op jou .... alleen maar boos"
georgie : "we moeten gewoon even lepeltje lepeltje liggen"

waarop ze dit even doen
maar al snel zegt kim weer

kim : "nou heb ik weer dorst"

en ze staat weer op om wat te drinken te pakken"

georgie : "nou ben ik ook misselijk"
kim : "echt waar joh ?"
georgie : "ja , dat komt door jou"
kim : "hoe bedoel je ?"
georgie : "nou als je over misselijk praat , dan word ik ook misselijk"
kim : "morgen met vette wallen onder me ogen...nou beau , het was een gezellige romantische nacht....we waren allebei misselijk"

kim : "zullen we kijken of we misschien 10 minuten kunnen slapen , without..."
"ik trek het nou echt niet meer , me ogen willen niet meer , ik zou wel kunnen huilen van moeheid , morgen zie ik er echt niet uit"

06:45
Ze lijken nu echt te gaan slapen (en ik ook)

--------------
ik ben nog van de nachtploeg....overwerk

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 23-11-2000 06:56]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 23 november 2000 @ 08:38:01 #18
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_488403
stream 1 : Georgie slaapt, ik zie Kim niet, maar die kan er natuurlijk onder liggen.
stream 2 : zwart, af en toe stukje dagboekkamer (leeg)
  donderdag 23 november 2000 @ 09:04:27 #19
1377 jjanet
pi_488422
Koos en Bianca maken kim en Georgie wakker
"morrege, lekker geslapen?" Kopje koffie.
Bianca:"...en jullie zijn niet naakt?"

Georgie meldt dat ze anderhalf uur geslapen hebben.

Kim: films waren super. 't was wel koud.
bla bla bla Kim is niet goed geworden (?)
Koos en Bianca weer weg.

Georgie "I'm dead man"
klagen samen over slaaptekort.

Kim roept Koos om 'een polaroidje te nemen'
Koos: 'een wat?'
Kim: 'een polaroidje, een FOTO...'
Koos 'oja'

Kim probeert Georgie aan te porren 'ik ben net zo moe als jij" en nogmaals: 'ik ben net zo moe als jij'

Kim:"De rotste nacht hier"

donderdag 23 november 2000 @ 09:11:31 #20
1377 jjanet
pi_488425
wegvallend geluid, vertraagde beelden...

Kim:'ik was zo moe, een uurtje geleden, kon mijn ogen haast niet meer openhouden, heb je dat ook wel eens?'
georgie:'hm'

zeggen wat engelse termen tegen elkaar... come on, baby, cold in here, damn, etc.

Bianca keert terug 'nog steeds een beetje misselijk Kim?'

pfffffff blablabla hopfaldera hier wordt voorlopig niets zinnigs gezegd.

Georgie zet muziek meer dan hard aan...

donderdag 23 november 2000 @ 11:11:37 #21
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_488596
Ferdi en Bianca aan de lintjes. Hieke ook in de keuken. Babbelen wat in het half Engels. Zingen wat, roepen wat. Opeens over Robin, dat-ie wel eens 'knulletje' zegt. Dat vind Ferdi zo minderwaardig, dat je dat zegt terwijl je al 24 bent. Zo onvolwassen. Ferdi: "Dan denk ik: guy grow up". Bianca is het er helemaal mee eens: "Oh, guys grow up." Beiden: "Get a life".
Dan een reeks gekke geluiden en nog meer Engels, waaruit de streamverslaggever opmaakt dat Ferdi en Bianca niet volwassener zijn dan wie ook.
Het patroon is steeds hetzelfde. Random geluiden, roepen, fluiten. Dan schiet F of B een zinnetje te binnen "Damn!" of "Get a life", waarop de ander het herhaalt.
(Dinsdag zat ik ook te werken met de streams aan. Toen zaten Koos, Robin, Desiree en Kim aan de keukentafel. Dat waren toch gezellige gesprekken om op de achtergrond aan te hebben. Nu hoor ik alleen maar Pokemon geluiden, geschreeuw, kreten, Engelse zinnetjes.)

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 23-11-2000 11:15]

donderdag 23 november 2000 @ 11:34:08 #22
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_488631
Er wordt heel even gewoon gepraat. Misschien omdat Ferdi even weggelopen is.
Bianca: "Denk je dat ik gelukkiger zou zijn als ik directeur was? No way. Ik heb die onrust in me." En weer verder in standaardzinnetjes.
Hieke: we hebben gisteren wel gelachen he? Koos was in de beans. En Robin met zijn candid camera.
Bianca: Robin? Die was toch in de dbk?
Hieke: daarna.
Bianca: Oh daarna. Damn!
(Bianca wil nooit iets positiefs over R horen.)

Bianca: D heeft leuk gehad. Film. Ontbijt op bed.
Hieke: Heeft ze ook nodig.
B: D mag niet klagen. En dan nog die film met de jongen die je leuk vind. Ik vind dat BB veel doet voor D.
H: Nee, dat was voor R. R nodigde haar uit.
B: Nou ja, ze heeft het toch maar gehad.

B vindt het erg spannend. Haar hart klopt in de keel. (Ze hoopt dat R gaat, maar is bang van niet - je kan er niks over zeggen. Spannend.)

B: D zit in een dippie. Ik vorige week ook. Maar nu voel ik me prima.

Hieke zegt ook wat maar is moeilijk te verstaan.

donderdag 23 november 2000 @ 11:37:04 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_488636
Bianca en Hieke aan de eettafel aan het 'strikken'

B. : met deze aktie... Net als met de geit en Annet. Elke keer slaat het hart in mijn keel. Ze weten de spanning zo op te bouwen.
H. : straks shuppen.
B. : (fluistert) kopje koffie

Stem : H. zou jij even in de DK willen komen ?
H. : ik heb mijn tanden nog niet gepoetst.
Stem : dat ruik ik toch niet.
H. : maar je hoort wel alles.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 23 november 2000 @ 11:41:49 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_488645
H. : een krat Heineken is f 20,- Een krat Corona f 27,-
B. : dat klopt niet. Het is maar goed dat ik daar niet zat.
H. : BB-spel f 2,- per dag
Ze mogen geen 2 aparte flesjes kopen.
H. : verder hebben ze wattenschijfjes en gezichtsreiniger bestelt voor Kim en Bianca, en shag voor Hieke.
  donderdag 23 november 2000 @ 11:46:54 #25
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_488659
Hieke even naar de dbk. Het ging over de bestelde boodschappen.

O.a.: Bianca, Hieke: heeft Kim alweer wattenschijfjes besteld? Zit Desiree nu sjek te roken? Heeft ze dat zelf gekocht? Gaat ze dat zelf oproken?

Weer even over Koos gisteren. Ze schijnen erg veel lol gehad te hebben gisteren. Terwijl de streamers alleen maar de films van G&K en R&D te zien kregen.

Bianca roept tussendoor steeds random Engelse zinnetjes. Nu komt Ferdi weer binnen en dat verergert de boel.

(Ferdi stoot alleen maar klanken uit. HOe kan Hieke daar nu verliefd op zijn? Toch is het zo.)

donderdag 23 november 2000 @ 11:53:10 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_488672
H. : G. praat de hele dag over sex. Die gaat straks iets met Buch doen.

F. is nu ook aan de eettafel bijgeschoven.
Ze kletsen over het alleen in het BB-huis kunnen zijn voor een half jaar. Ze denken dat niet te kunnen. Je kan met niemand praten.

Reclame

donderdag 23 november 2000 @ 11:56:59 #27
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_488685
Hieke onverstaanbaar over Koos, en over Ruud, en over trekken.

Hieke: Georgie heeft het ook steeds over sex. Die gaat naar Buch.

Over of ze het een half jaar zouden volhouden. Hieke niet. Bianca wel: als er kippen zijn en geiten, wel leuk.
H: zou je het in jee eentje ook willen. B niet, Ferdi wel.

B: wel met zijn tweeen.

H: Twee dezelfde karakters.
F: maar wie moeten ze dan bij mij zetten (hij gaar er vanuit dat er niemand in de wereld is zoals hij - red.)

H: Met Robin? Of niet?
F: Mwah,
B: Dan moet ie niet te vaak 'puber zeggen.

H vindt Robin toch wel aardig, dat - ie gisteren Desiree uitkoos. Dan denkt it toch aan ons allemaal. Robin

Bianca "Robin zal nooit mijn vriend worden. Ik kan het met iedereen heel goed vinden. Maar Robin is iemand die nooit mijn vriend zou worden."

F: Omdat hij dat zelf ook niet zou willen.

H: Hij is wel veranderd die tijd dat hij hier zit.

B: Niets ten nadele van Robin, maar... (en dan weer wat negatieve opmerkingen).
Hieke neemt het af en toe een beetje voor Robin op. Ferdi houdt zich op de vlakte.

(Hij heeft R wel genomineerd, maar houdt zich vanwege H op de vlakte? - red.)

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 23-11-2000 11:58]

donderdag 23 november 2000 @ 12:01:00 #28
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_488696
Ze praten nu over R.

B. : het is een goede gozer, maar hij zal nooit mijn vriend worden.
H. : ik heb niet veel moeite met hem hoor ! Helemaal niet.

H. : we moeten niet vergeten vanavond foto's te maken.

Ze strikken ondertussen gestadig door.
B. : we hebben er nu bijna 16.000
B. : K. is de teller.

donderdag 23 november 2000 @ 14:13:40 #29
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_488976
Met name de dames gaan zich nu bezighouden met de foto-opdracht ' Metamorfose '.

Hieke gaf eerder aan dit niet te willen en zei dat Kim, Bianca en ook weer Desiree dit zullen gaan doen.

Robin lijkt het een en ander te gaan fotograveren.
Koos geeft hier en daar wat tips ; b.v. eerst onverzorgd en sjagerijnig op de foto en daarna anders.

donderdag 23 november 2000 @ 14:21:32 #30
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_488989
Terwijl er binnen gezellig gebabbeld wordt gaan de streams naar buiten.

Ferdi fotografeert Bianca in de badkamer, etc.

(Houdt het dan nooit op met de opdracht? En waarom opeens twee of drie opdrachten tegelijk: 1: gips, 2: foto's voor kinderboerderij, 3: lintjes voor AIDS)?

donderdag 23 november 2000 @ 14:51:27 #31
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_489057
Aan tafel de vier dames en Koos, Robin en Ferdi.
De dames maken zich en elkaar op voor de metamorfose. De heren werken aan de lintjes.
Georgie ligt nog in bed.
  donderdag 23 november 2000 @ 15:00:22 #32
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_489080
Kim maakt zich op. Robin doet een stemmetje, tegen Kim: "Heb je een vriendje?".
Hieke: "Die ligt te slapen, al een paar weken."
  donderdag 23 november 2000 @ 15:54:20 #33
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_489257
Ving net even iets op in de stream.

BB riep Kim en Robin naar de DBK om hun te vertellen dat ze vanavond geen afscheid bij de deur mogen nemen. Ook niet zoals ze de vorige keer heel stilletjes hebben gedaan. Er mag absoluut niet meer gezwaait worden naar de vertrekkende bewoner.
Koos spreekt hier zijn verontwaarding over en ook Ferdie die het pas later te horen krijgt snapt er niets van.

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_489383
Wordt er nog gestreamd???
*is benieuwd wat er gebeurd, maar heeft geen goede internet verbinding *

Zijn de bewoners al zenuwachtig voor vanavond?

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
  donderdag 23 november 2000 @ 19:17:34 #35
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_489878
Aan het eind van de middag hebben ze gezellig lintjes gemaakt. Na vieren ofzo voegde Georgie zich bij de rest en aten ze wat lekkers vanwege Desiree's verjaardag. Daarna weer verder met de lintjes. Georgie weer naar bed, Kim ook. Daar staat de stream nu op, maar er is geen geluid.
pi_489879
Heb ff de streams aangezet voor DaisyFay...

Kim en Georgie liggen in bed. Kim is moe. Ze wil het ergens niet over hebben nu omdat ze geen ruzie wil krijgen. Ze is nu te moe voor een discussie. Geen idee over wie ze het heeft, had zelf het idee dat het over 1 van de andere bewoners ging.

Koos is lintjes aan het tellen. Ze moeten per 100 gebundeld, dus we horen hem eindeloos tellen: '71, 72, 73...'

'De Stem' vertelt dat de koffers klaar staan voor de genomineerden. Hieke staat in de keuken en roept dat die liggen te slapen. Volledig uitgeteld na vannacht.

Dan wordt Bi naar de DBK geroepen. Blijkt later te gaan om een verdwenen pen. Koos had er iets mee geschreven in de DBK en daarna was ie weg oid. Hij zegt dat Dees de pen nog heeft gebruikt. Hij heeft hem iig niet.

Het geluid valt weg op beide streams.

Stream 1 laat de uitgang zien waar strax iemand moet vertrekken. Mooi blauw lampie zien we daar, verder nix.

Op stream 2 eerst Hieke, Koos en nu ook Dees aan tafel met de lintjes. Dan over naar Kim en Georgie in de slaapkamer. Nog steeds geen geluid trouwens.

Ik heb nog ff wat anders te doen, geef het stokje dus voorlopig weer door...

pi_489923
Op stream 1 ligt nog steeds Georgie op zijn nest, erg saai Snap ook het nut niet van stream 1?
pi_489942
Op stream 2 nu gvd! weer Georgie in z'n nest(kan niet zo snel switchen van stream ivm modem ) Ik zie Kim trouwens nu ineens naast em liggen, echt spannend is het dus niet!
pi_489989
Nou helaas werkt het niet zo heel goed
(alleen geluid waaruit blijkt nog steeds de slaapkamer met Kim en Georgie).
Geef nu ook helaas het stokje maar door
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 20:13:26 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490007
20:10 uur

Georgie slaapt. Voor de laatste keer in het BB-huis?

donderdag 23 november 2000 @ 21:09:01 #41
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490164
Robin is in 'zijn' slaapkamer druk bezig zijn koffer te pakken.
Iets maakte een knallend geluid waarvan ik dacht dat het vuurwerk was, maar nee.

R. : prima, perfecto.
R. : vergeet ik weer dat.
R. : zo, it's in !

Reclame

donderdag 23 november 2000 @ 21:15:55 #42
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490177
Zie nu in de badkamer dat Georgie ook wakker is.
Hij praat daar met F.
Bijna alles op z'n Engels.

Robin poetste even de tanden voor de spiegel.

G. is in het bad bezig met wasgoed .
F. : damn, we fuckt up our clothes.
G. : smell it, it stinks.

In z'n onderbroek loopt G. daar nog rond en doet nogal nerveus.

De badkraan zorgt ervoor dat ik even weinig versta.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 23-11-2000 21:16]

donderdag 23 november 2000 @ 21:25:50 #43
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_490192
Bianca en Kim melden zich nu ook in de badkamer.

B. tegen G. : hoe is ie ?
G. : goed.
G. : als Kimmie eruit gaat, blijf ik morgen de hele dag op bed liggen.
B. : dat is goed. Dat mag anders ook wel, maar dan zeker.

G. poetst z'n tanden.

Nu beeld op de eettafel.

F. is daar druk met het strikken, tewijl D. zich aan het opmaken is.

pi_490423
De bewoners zitten allemaal in de woonkamer. Ze hebben het over de plaatjes die zijn geschoten voor de bladen.

Dan horen ze Beau. Ferdi schiet plaatjes. Beau voert de spanning lekker op, ik kan hem niet verstaan, maar Robin moet naar de DBK.

Krijgt daar een vraaggesprekje met Beau. Ik denk over gisteravond. Hij vertelt dat ie met Dees de Titanic en de Postman heeft gekeken. Heel romantisch. Dat hij wil gaan stappen vanavond, maar ook wel wil blijven.

Er blijkt een taart voor Dees te staan in de DBK. Hij gaat de kaarsjes aansteken. De andere bewoners zitten zonder geluid voor mij in de woonkamer. Dan komt Robin aan met de taart. Er wordt gezongen voor Dees.

Robin vertelt dat Beau hem gevraagd heeft hoe hij zich voelde. Dat er nog iets bijzonders was, de taart voor Dees. Dees is blij: 'Nu ben ik echt jarig!' Bianca wil dat er foto's worden gemaakt en gaat dat dus doen. De taart wordt aangesneden.

Robin vertelt over zijn gesprek met Beau, dat ie wil stappen. Ferdi lacht er hard om. Ze vragen of Kim wel taart lust. De zenuwen gieren door haar keel. Ze denkt dus van niet. Robin kon Beau dus ook niet goed verstaan. De speaker stond heel zacht zegt ie. Ze gaan nu taart eten. Hieke deelt het uit. Robin vindt het perfecto en je hoort veel 'mmmmmmmmm'. Op je verjaardag zeggen ze tegen Desiree, hartelijk gefeliciteerd. Ze genieten en vertellen met volle mond hoe lekker de taart smaakt.

pi_490486
Ze vinden dat Beau wel een lang verhaal hield net. Kim vond het wel spannend. Ze zeggen dat de aanpak van Beau eindelijk wat persoonlijker was. Ferdi: 'Loopt het programma op zijn eind, krijgen we eindelijk wat gevoel...' Robin zegt dat Beau wel niet veel zal mogen zeggen.

Dan wordt er gebabbeld over de lekkere taart, de fiets van Robin en de nek aan nekrace tussen de genomineerden. Iedereen door elkaar. Bi vindt het spannend.

Hieke zegt dat Robin het goed doet hoor de laatste tijd. Dat wil ze nog ff zeggen. Iedereen lacht. Ik begrijp de grap ff niet Dan gaat Robin een stemmetje doen. de rest babbelt mee, over Ed en Beau. Er worden nog steeds foto's gemaakt. Door Hieke nu.

Ze vinden het 'exiting' dat de uitslag van de stemming zo 'close' was. Ze oh-en allemaal wat door elkaar. Kim zegt dat ze de moeder van Bi moet bellen als ze eruit gaat. Koos heeft het over zijn huis. Robin heeft het over de familie van Koos die hij zal bellen als ie eruit moet.

Daar is Beau weer. Dees wil bedanken voor de taart. Beau: '... het uur U' Dan Kim en Robin naar de DBK. Georgie mag ook mee. De bewoners grappen dat ze nog een taart krijgen.

Beau is weer niet te verstaan

Een poging: '...was een nek aan nekrace, tot aan het laatste moment onduidelijk.' Vraagt Robin om op te staan, de DBK uit te lopen en naar de woonkamer te gaan en tevertellen dat ie... niet weggaat.

Dat gaat ie ook doen. De bewoners zeggen: 'Dus het is 1 van die 2' Geluid gaat mee met Robin. De bewoners lopen uit beeld.

In de DBK is weer geluid. Beau laat ze een minuutje alleen. Het is mij niet duidelijk wie weg moet Ze zijn erg rustig. Lachen. Kim heeft klamme handen. Georgie wil wel een liedje voor haar zingen. Ze zegt dat ze gisteren alles al tegen elkaar hebben gezegd. Ze zitten samen in de stoel. Georgie op de leuning. Ze houden elkaar niet vast ofzo.

Kim zegt dat het minuutje nu wel voorbij is. Ze klinken alsof ze nog niet weten wie er weg moet. Kim: 'Nou, dan ligt 1 van ons vanavond in een 1-persoonsbedje.' Georgie gaat nu in de stoel zitten met Kimmie op schoot.

Streams lopen vast en vallen dan weg... Maar ik lees net op FOK! dat Kimmie dus weg moet

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 23-11-2000 23:23]

pi_490510
Kim is denk ik al vertrokken. Georgie wordt door Dees gekuffeld. Koos zegt iets over nek aan nek. Bi en Hieke knuffelen ook samen. Hieke: 'Zo is het he, eerst de 1 zijn maatje en dan de ander..'

We horen Georgie hard lachen. Koos vraagt waarom. Hij lacht om 'hem'. bedoelt geloof ik Ferdi Ze babbelen allemaal wat door elkaar. Staan in de keuken. Koos heeft het over hoeveel dagen ze nog moeten. Hieke zegt dat Georgie zich goed houdt. Bi zegt iets over vreugde en verdriet tegelijk voor Sjors. Die vertelt dat hij gewoon niet goed is in hhet tonen van emotie. Dat geeft toch niet zeggen de dames.

Georgie zegt dat hij zich 2 weken wil afzonderen. Dan zien ze hem wel weer. Hij neemt wat drinken en zucht. Slaakt wat kreten. 'Dan nog maar een valiumpje zegt ie. Neemt een pilletje. Zegt dan dat het paracetamol is.

Robin zegt iets over strax weer lintjes vouwen en Georgie praat over de mensen buiten. Het waren er wel veel hoor. Hij hoorde ook een herdershond. Kon die van hem of die van Kim zijn. Dan vallen ze wat stil. Hij kijkt peinzend in de camera en drinkt nog wat cola: 'We hebben nou eenmaal afgesproken van iets negatiefs iets positiefs te maken dus (..)' Geluid ff weg

Hieke en Bi praten praten dan over de regen en een paraplu. Bi vraagt wat de vader van Kim heeft gezegd. Sjors weet het niet meer. Ferdi dacht dat Sjors zou gaan. Hij hoorde hem huilen en dacht dattie een goner was.

Ze horen sirenes. Sjors weet zeker dat dat de collega's zijn van Kim d'r vader. Alle agenten uit ... zijn met de politiewagen gekomen en zetten de sirene aan volgens hem.

Het wordt weer stil. Dan begint Hieke te vertellen dat ze de bewoners van vorig jaar veel vomd janken. En nu blijkt dat zij zelf nooit zoveel heeft gejankt als hier.

donderdag 23 november 2000 @ 23:49:01 #47
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_490519
23.49
Dees krijgt jodie(sp?) op bezoek. Ze begint meteen te janken en zegt: 'Ik wil naar huis.'

Dees is echt helemaal emotioneel en zo..

Ze krijgt ook een cadeautje. . blijkbaar een hele mooie ketting.

1 stream staat op Furby.. die achterin de kamer bij de kast staat, en Furby kijkt heel heel bedenkelijk, alsof hij het er helemaal niet mee eens is. Iedereen negeert hem.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 23-11-2000 23:51]

pi_490523
Kim mag kennelijk ff met de bewoners praten. Ze zegt dat het super gaat met haar. Vraagt hoe het met Georgie gaat. G: 'Goed, ik hou je jas hoor!' Kim zegt dat de bewoners moeten blijven knallen, er een leuke tijd van maken. Nog 5 weken ofzo. Ze wenst Dees een leuke verjaardag, fijne avond.'

Bi mist Kim nu al. Zij hun ook. Ze nemen afscheid.

Dees wordt heel emotioneel. Ze hoort haar hond. Kleeft huilend tegen de deur van de voorraadkamer: 'Het is Jodi, ik hoor het... echt het is mijn hond, ik weet het.. Als dat zo is stap ik er ook uit'

De rest is ook opgewonden. Laat haar maar ff. Beau zegt iets onverstaanbaars. De deur van de voorraadkamer gaat niet open volgens Dees. Dan ff later toch. De hond komt binnen. Dees huilt van geluk. Ze wil naar huis. Er staan ook rozen en kadootjes ofzo.

Georgie zegt iets over stinkende honden. Bi vindt het een mooie hond en troost Dees. Veel opwinding dus nu over de hond. Desiree is helemaal overstuur van het zien van haar hond. Dan raapt ze zich bij elkaar. Aaait haar hondje: 'Meiske toch..' En begint weer hard te huilen.

donderdag 23 november 2000 @ 23:56:02 #49
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_490530
23.55
Furby is in z'n eentje aan de keukentafel gaan zitten en zit lintjes te vouwen. Kijkt niet heel vrolijk. Georgie komt er bij zitten.

F: 'Nou leuk ... hond erbij'
G: 'Ja, ik vind wel leuk, jij helemaal niet he'
F: 'Nou echt niet, geen centimeter'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 23-11-2000 23:57]

vrijdag 24 november 2000 @ 00:03:24 #50
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_490549
http://www.fokforum.nl/showtopic/24175

daar gaan we weer verder

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo