abonnement Unibet Coolblue
pi_174826494
Hallo,

Het is nu ongeveer 1 maand geleden dat het uit is gegaan tussen mijn vriendin en ik, we hebben 3,5 jaar een relatie gehad. Ze heeft de relatie beëindigd omdat er volgens haar te veel is gebeurd binnen de relatie en ze ziet het daarom niet meer werken. Dit is overigens de 3e keer dat het uit is gegaan. Ik heb natuurlijk nog hoop dat we weer bij elkaar komen, maar deze wordt natuurlijk met de dag minder. Ik vind het moeilijk om over haar heen te komen merk ik, ik heb echt het gevoel dat ik nooit meer iemand ga vinden zo als haar en ik denk nog steeds elke dag aan haar. Het lijkt ook alsof het haar niets doet, en dat ze me gewoon kan opgeven en zo verder gaat met haar leven alsof er niets is gebeurd. We hebben allebei fouten gemaakt in de relatie, maar dit gebeurt in elke relatie wel, geen een relatie is perfect. En als je niet aan je gebreken wilt werken, dan ga je er in geen een relatie komen, toch? Ik ging er altijd voor de volle 100% voor, als ze iets niet leuk vond werkte ik eraan etc. maar dit kwam meestal maar van 1 kant. Ze had ook moeite met communiceren hoe ze zich voelde. Als ik bijvoorbeeld iets deed wat ze niet leuk vond, dan praat ze hier nooit over. Er moeten eerst 20 dingen zijn gebeurd voordat ze 'knapt' en het uit wilt maken, en pas op dat moment praat ze wat haar dwars zit. Dit zijn soms de kleinste dingen, maar ik heb haar zo vaak gezegd, als je niet praat over wat je dwarszit hoe verwacht je dan ooit dat het beter gaat in de relatie?

Ik heb veel verhalen gelezen over ''No Contact'', en hier begeef ik mij nu ook in. Om mezelf te helen natuurlijk maar ik heb ook nog steeds een beetje hoop dat ze contact met me gaat opnemen en gaat in zien hoe een leven zonder mij is. We hebben geen contact gehad sinds dat het uit is, en vandaag kreeg ik ineens een whatsapp bericht waar ze vroeg of ik alle foto's/filmpjes van ons heb verwijderd.

Dit vond ik een beetje een rare vraag. We hebben ooit een seks filmpje gemaakt samen en ik denk dat ze dit misschien ermee bedoeld, maar dit heeft ze er niet bijgezegd.. Zoekt ze contact om te kijken wat mijn reactie is en hoe ik de break-up afhandel? Of moet ik hier niks achter zoeken en wilt ze gewoon vragen of ik alle foto's/filmpjes van ons heb verwijderd?
pi_174826518
Op niet gelezen.

Maar kijkende naar de tt moet ze gewoon niet zeiken.
Geen contact meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2017 08:45:51 ]
pi_174826528
Ik denk dat ze dat filmpje bedoeld en eventuele andere sexy foto's.
  donderdag 2 november 2017 @ 16:32:21 #4
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174826542
Vraag het gewoon.
Ik vermoed dat het inderdaad om dat seksfilmpje gaat en cold feet heeft gekregen nav de sexting waarschuwingen in de media.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_174826546
Ik zou er niks achter zoeken. Waarschijnlijk is ze bang dat je het filmpje gaat verspreiden.
pi_174826551
Gewoon als leverage gebruiken om haar leeg te trekken.

(Doe maar niet.)
  donderdag 2 november 2017 @ 16:33:33 #7
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174826554
Ik kan me zomaar voorstellen dat t om dat seksfilmpje gaat, en dat ex-vriendin bang is dat de halve wereld op haar/jullie kan fappen als je t in een kwade bui op xhamster gooit.

Lijkt me wel zo netjes ook, om dat soort content gewoon te verwijderen als t uit gaat.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 2 november 2017 @ 16:33:42 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174826559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:32 schreef Elpis het volgende:
Vraag het gewoon.
Ik vermoed dat het inderdaad om dat seksfilmpje gaat en cold feet heeft gekregen nav de sexting waarschuwingen in de media.
Dit idd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174826608
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:33 schreef MutedFaith het volgende:
Ik kan me zomaar voorstellen dat t om dat seksfilmpje gaat, en dat ex-vriendin bang is dat de halve wereld op haar/jullie kan fappen als je t in een kwade bui op xhamster gooit.

Lijkt me wel zo netjes ook, om dat soort content gewoon te verwijderen als t uit gaat.
Ja klopt, heb het filmpje en eigenlijk alles waar haar gezicht of naam in voorkomt al verwijderd de dag nadat ze het uit had gemaakt.
  donderdag 2 november 2017 @ 16:41:28 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174826656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:37 schreef Jonathan10 het volgende:

[..]

Ja klopt, heb het filmpje en eigenlijk alles waar haar gezicht of naam in voorkomt al verwijderd de dag nadat ze het uit had gemaakt.
Ja, vast.
pi_174826692
Zeggen dat je geen reden ziet om alle foto's en filmpjes te verwijderen omdat de relatie voorbij is. Verder geen informatie geven.

Als ze specifiek op die seksfilmpjes doelt moet ze daar maar direct naar vragen.
pi_174826696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:37 schreef Jonathan10 het volgende:

[..]

Ja klopt, heb het filmpje en eigenlijk alles waar haar gezicht of naam in voorkomt al verwijderd de dag nadat ze het uit had gemaakt.
Je hebt alle foto's van je ex verwijderd terwijl je denkt dat t nog goed komt? Lol
  donderdag 2 november 2017 @ 16:44:44 #13
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174826709
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:37 schreef Jonathan10 het volgende:

[..]

Ja klopt, heb het filmpje en eigenlijk alles waar haar gezicht of naam in voorkomt al verwijderd de dag nadat ze het uit had gemaakt.
Na 3,5 jaar relatie? Alle vakantiefoto's ed samen ook weggegooid?
Niet nodig. Ze is een deel van je geschiedenis. Berg het een poos op om te helen zodat je later er naar kan terugkijken.
Als je het niet al gewist had dus. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_174826938
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:43 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Je hebt alle foto's van je ex verwijderd terwijl je denkt dat t nog goed komt? Lol
Ja uit bozigheid heb ik alles verwijderd toen ze het net uit had gemaakt, Op dat moment dacht ik, oké dus je wilt het uit maken? Prima! Dan ben ik er ook helemaal klaar mee. Ik was boos omdat ze gewoon met mijn gevoel speelde. Ik vroeg haar dezelfde dag toen ze het uitmaakte nog: is er echt niks aan de hand? Je doet zo kort af. Praat erover als je ergens mee zit dan kunnen we eraan werken. En ze zei doodleuk dat er niks aan de hand was, en 's avonds kwam ze langs om het uit te maken. En dit is niet de eerste x dat ze dit heeft gedaan, maar wel beloofde ze elke keer dat ze vanaf nu beter gaat praten en communiceren. Maarja na de bozigheid ga je wel nadenken en dan hoop je toch dat je nog bij elkaar komt.
pi_174826995
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:58 schreef Jonathan10 het volgende:

[..]

Ja uit bozigheid heb ik alles verwijderd toen ze het net uit had gemaakt, Op dat moment dacht ik, oké dus je wilt het uit maken? Prima! Dan ben ik er ook helemaal klaar mee. Ik was boos omdat ze gewoon met mijn gevoel speelde. Ik vroeg haar dezelfde dag toen ze het uitmaakte nog: is er echt niks aan de hand? Je doet zo kort af. Praat erover als je ergens mee zit dan kunnen we eraan werken. En ze zei doodleuk dat er niks aan de hand was, en 's avonds kwam ze langs om het uit te maken. En dit is niet de eerste x dat ze dit heeft gedaan, maar wel beloofde ze elke keer dat ze vanaf nu beter gaat praten en communiceren. Maarja na de bozigheid ga je wel nadenken en dan hoop je toch dat je nog bij elkaar komt.
Laat haar dan maar poberen duidelijk te communiceren nu. Alle foto's van een jarenlange relatie verwijderen is onredelijk om te vragen. Als het haar om seksfoto's of -filmpjes te doen is moet ze dat maar zeggen.

Als zij niet duidelijk wil communiceren, laat haar dan maar even met de angst dat er wat met die filmpjes en foto's gebeurt worstelen.
pi_174827033
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:28 schreef Jonathan10 het volgende:
We hebben geen contact gehad sinds dat het uit is, en vandaag kreeg ik ineens een whatsapp bericht waar ze vroeg of ik alle foto's/filmpjes van ons heb verwijderd.

Dit vond ik een beetje een rare vraag. We hebben ooit een seks filmpje gemaakt samen en ik denk dat ze dit misschien ermee bedoeld, maar dit heeft ze er niet bijgezegd.. Zoekt ze contact om te kijken wat mijn reactie is en hoe ik de break-up afhandel? Of moet ik hier niks achter zoeken en wilt ze gewoon vragen of ik alle foto's/filmpjes van ons heb verwijderd?
En wat heb je dan gereageerd toen ze dat vroeg? :') Je kon natuurlijk ook gewoon vragen 'wat bedoel je?' dan had je het vanzelf geweten :{
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  donderdag 2 november 2017 @ 17:19:53 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174827318
Vraagje: waarom zou je eventueel nog verder met haar willen als de communicatie zo brak is van haar kant? Snap dat je van haar houdt en dat je lang een relatie hebt gehad, maar probeer het positief te bekijken: je kan nu op zoek naar iemand, met wie je wél op één lijn zit qua communicatie.

Je hebt de seksueel getinte foto's en filmpjes verwijderd, dus dat gewoon doorgeven en doorgaan met je leven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 2 november 2017 @ 17:23:51 #18
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174827395
Gewoon zeggen dat je het filmpje op internet gaat plaatsen als ze je vanavond geen seks komt geven.

Zo gaat dat, je weet zelf.
pi_174827669
Heb je het filmpje nog
  donderdag 2 november 2017 @ 17:39:40 #20
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174827687
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:58 schreef Jonathan10 het volgende:
Maarja na de bozigheid ga je wel nadenken en dan hoop je toch dat je nog bij elkaar komt.
Ehm ik zou na nadenken tot de conclusie komen dat we niet matchen, maar nee jij wil een 4e ronde.
:?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:38 schreef 2682000 het volgende:
Heb je het filmpje nog
Heb jij verder dan de OP gelezen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 2 november 2017 @ 18:10:47 #21
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_174828383
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

Je hebt de seksueel getinte foto's en filmpjes verwijderd, dus dat gewoon doorgeven en doorgaan met je leven.
Dit.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_174828455
Post dat filmpje en die foto's eens. Dan kunnen we beoordelen of je ze moet wissen.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  Vis een optie? donderdag 2 november 2017 @ 19:43:38 #23
70532 loveli
N
pi_174830543
Had je vaker acties uit boosheis/woedeuitbarstingen? Iets om aan te werken, dat ondermijnt elke relatie. Je partner moet zich veilig kunnen voelen om te zeggen wat dwars zit. Als je kunt uitvallen, is je partner dat niet.
crap in = crap out
pi_174831728
Misschien heeft ze gezien of gehoord dat je foto's verwijderd hebt. Bedoel je uit je Facebook profiel?
Onder deze lijn niet schrijven
pi_174835875
quote:
2s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje: waarom zou je eventueel nog verder met haar willen als de communicatie zo brak is van haar kant? Snap dat je van haar houdt en dat je lang een relatie hebt gehad, maar probeer het positief te bekijken: je kan nu op zoek naar iemand, met wie je wél op één lijn zit qua communicatie.

Je hebt de seksueel getinte foto's en filmpjes verwijderd, dus dat gewoon doorgeven en doorgaan met je leven.
Ja dat klopt, ik zie ook wel in dat het misschien niet werkte zo, maar ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd en toch blijft er iets in me dat zegt: het kan nog! Want als ik van iemand houd, ga ik er ook echt voor de volle 100% voor en ik geef dan ook niet zomaar op. In mijn ogen was ze echt perfect, buiten het communicatie gedeelte dan en ben daarom ook bang dat ik nooit meer iemand als haar ga vinden..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')