Dit idd.quote:Op donderdag 2 november 2017 16:32 schreef Elpis het volgende:
Vraag het gewoon.
Ik vermoed dat het inderdaad om dat seksfilmpje gaat en cold feet heeft gekregen nav de sexting waarschuwingen in de media.
Ja klopt, heb het filmpje en eigenlijk alles waar haar gezicht of naam in voorkomt al verwijderd de dag nadat ze het uit had gemaakt.quote:Op donderdag 2 november 2017 16:33 schreef MutedFaith het volgende:
Ik kan me zomaar voorstellen dat t om dat seksfilmpje gaat, en dat ex-vriendin bang is dat de halve wereld op haar/jullie kan fappen als je t in een kwade bui op xhamster gooit.
Lijkt me wel zo netjes ook, om dat soort content gewoon te verwijderen als t uit gaat.
Ja, vast.quote:Op donderdag 2 november 2017 16:37 schreef Jonathan10 het volgende:
[..]
Ja klopt, heb het filmpje en eigenlijk alles waar haar gezicht of naam in voorkomt al verwijderd de dag nadat ze het uit had gemaakt.
Je hebt alle foto's van je ex verwijderd terwijl je denkt dat t nog goed komt? Lolquote:Op donderdag 2 november 2017 16:37 schreef Jonathan10 het volgende:
[..]
Ja klopt, heb het filmpje en eigenlijk alles waar haar gezicht of naam in voorkomt al verwijderd de dag nadat ze het uit had gemaakt.
Na 3,5 jaar relatie? Alle vakantiefoto's ed samen ook weggegooid?quote:Op donderdag 2 november 2017 16:37 schreef Jonathan10 het volgende:
[..]
Ja uit bozigheid heb ik alles verwijderd toen ze het net uit had gemaakt, Op dat moment dacht ik, oké dus je wilt het uit maken? Prima! Dan ben ik er ook helemaal klaar mee. Ik was boos omdat ze gewoon met mijn gevoel speelde. Ik vroeg haar dezelfde dag toen ze het uitmaakte nog: is er echt niks aan de hand? Je doet zo kort af. Praat erover als je ergens mee zit dan kunnen we eraan werken. En ze zei doodleuk dat er niks aan de hand was, en 's avonds kwam ze langs om het uit te maken. En dit is niet de eerste x dat ze dit heeft gedaan, maar wel beloofde ze elke keer dat ze vanaf nu beter gaat praten en communiceren. Maarja na de bozigheid ga je wel nadenken en dan hoop je toch dat je nog bij elkaar komt.quote:Op donderdag 2 november 2017 16:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt alle foto's van je ex verwijderd terwijl je denkt dat t nog goed komt? Lol
Laat haar dan maar poberen duidelijk te communiceren nu. Alle foto's van een jarenlange relatie verwijderen is onredelijk om te vragen. Als het haar om seksfoto's of -filmpjes te doen is moet ze dat maar zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2017 16:58 schreef Jonathan10 het volgende:
[..]
Ja uit bozigheid heb ik alles verwijderd toen ze het net uit had gemaakt, Op dat moment dacht ik, oké dus je wilt het uit maken? Prima! Dan ben ik er ook helemaal klaar mee. Ik was boos omdat ze gewoon met mijn gevoel speelde. Ik vroeg haar dezelfde dag toen ze het uitmaakte nog: is er echt niks aan de hand? Je doet zo kort af. Praat erover als je ergens mee zit dan kunnen we eraan werken. En ze zei doodleuk dat er niks aan de hand was, en 's avonds kwam ze langs om het uit te maken. En dit is niet de eerste x dat ze dit heeft gedaan, maar wel beloofde ze elke keer dat ze vanaf nu beter gaat praten en communiceren. Maarja na de bozigheid ga je wel nadenken en dan hoop je toch dat je nog bij elkaar komt.
En wat heb je dan gereageerd toen ze dat vroeg?quote:Op donderdag 2 november 2017 16:28 schreef Jonathan10 het volgende:
We hebben geen contact gehad sinds dat het uit is, en vandaag kreeg ik ineens een whatsapp bericht waar ze vroeg of ik alle foto's/filmpjes van ons heb verwijderd.
Dit vond ik een beetje een rare vraag. We hebben ooit een seks filmpje gemaakt samen en ik denk dat ze dit misschien ermee bedoeld, maar dit heeft ze er niet bijgezegd.. Zoekt ze contact om te kijken wat mijn reactie is en hoe ik de break-up afhandel? Of moet ik hier niks achter zoeken en wilt ze gewoon vragen of ik alle foto's/filmpjes van ons heb verwijderd?
Ehm ik zou na nadenken tot de conclusie komen dat we niet matchen, maar nee jij wil een 4e ronde.quote:Op donderdag 2 november 2017 16:58 schreef Jonathan10 het volgende:
Maarja na de bozigheid ga je wel nadenken en dan hoop je toch dat je nog bij elkaar komt.
Heb jij verder dan de OP gelezen?quote:
Dit.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je hebt de seksueel getinte foto's en filmpjes verwijderd, dus dat gewoon doorgeven en doorgaan met je leven.
Ja dat klopt, ik zie ook wel in dat het misschien niet werkte zo, maar ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd en toch blijft er iets in me dat zegt: het kan nog! Want als ik van iemand houd, ga ik er ook echt voor de volle 100% voor en ik geef dan ook niet zomaar op. In mijn ogen was ze echt perfect, buiten het communicatie gedeelte dan en ben daarom ook bang dat ik nooit meer iemand als haar ga vinden..quote:Op donderdag 2 november 2017 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vraagje: waarom zou je eventueel nog verder met haar willen als de communicatie zo brak is van haar kant? Snap dat je van haar houdt en dat je lang een relatie hebt gehad, maar probeer het positief te bekijken: je kan nu op zoek naar iemand, met wie je wél op één lijn zit qua communicatie.
Je hebt de seksueel getinte foto's en filmpjes verwijderd, dus dat gewoon doorgeven en doorgaan met je leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |