quote:Charlene de Carvalho-Heineken, dochter van de overleden bierbrouwer Freddy Heineken, is momenteel de rijkste Nederlander.
Met een vermogen van 12,5 miljard euro staat ze bovenaan de nieuwste editie van de Quote 500. Volgens het zakenblad is het vermogen van De Carvalho-Heineken in een jaar tijd met ruim 13 procent toegenomen
In eerdere jaren ontbrak De Carvalho-Heineken nog op de lijst van het zakenblad omdat zij in het buitenland woont, maar dit jaar is ervoor gekozen om ook deze groep Nederlandse rijken mee te nemen.
Ze neemt de toppositie over van Randstad-oprichter Frits Goldschmeding, die met 4,3 miljard euro op de tweede plaats staat.
Op drie staat topman Dik Wessels van bouwonderneming VolkerWessels (4 miljard euro), op vier Ralph Sonnenberg van Hunter Douglas (het bedrijf achter Luxaflex). Mediamagnaat John de Mol neemt de vijfde plek in met een vermogen van 2,6 miljard.
Het blad geeft ook een overzicht van vermogende bekende Nederlanders. Op dat lijstje staan onder anderen televisieproducent en oud-acteur Reinout Oerlemans (165 miljoen euro), dj Tiësto (120 miljoen) en media-ondernemer en voormalig radio-dj Lex Harding (75 miljoen).
De rijkste families zijn de C&A-familie Brenninkmeijer (22 miljard euro), de familie Van der Vorm van investeringsfonds HAL (9,2 miljard) en de familie De Rijcke (Kruidvat/investeringsmaatschappij De Hoge Dennen) met 2,1 miljard.
490 miljoenmiljardquote:Op donderdag 2 november 2017 13:28 schreef RobjeGeus het volgende:
De familie Rothschild lacht hun allemaal uit met hun geschatte vermogen $490.000.000.000.000.000,- vierhonderdnegentigduizend triljoen dollar
Hier word ik niet vrolijk van!quote:Op donderdag 2 november 2017 13:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wordt geschat op 1.1 miljoen euro.. ik ben dus een arme sloeber.
Daar koop je geen nieuwe koelkastrubbers voor.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Pauper gespotquote:Op donderdag 2 november 2017 13:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dacht dat een pannenkoekenhuisje wel iets meer vermogen op zou leveren.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ze hebben veel, heel veel maar ook weer niet zo veelquote:Op donderdag 2 november 2017 13:28 schreef RobjeGeus het volgende:
De familie Rothschild lacht hun allemaal uit met hun geschatte vermogen $490.000.000.000.000.000,- vierhonderdnegentigduizend triljoen dollar
Koning Mansa Mousa van het Koninkrijk Mali van de veertiende eeuw wordt beschouwd als de rijkste persoon die ooit geleefd heeft, met een kapitaal dat geschat wordt op 400 miljard dollar. Dit kapitaal is volgens celebritynetworth.com meer dan de familie Rothschild en John D. Rockefeller hebben vergaard.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:28 schreef RobjeGeus het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2017 17:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Door zulke berichten krijg ik altijd zin om toch weer eens voor 100% erfbelasting te pleiten. Waarom zou één iemand recht hebben op zo veel geld omdat ze uit de juiste zak komt, terwijl bejaarden in hun eigen stront liggen?
quote:Op donderdag 2 november 2017 13:28 schreef RobjeGeus het volgende:
En dan beweren sommigen dat linkse mensen intelligenter zijnquote:Op donderdag 2 november 2017 17:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Door zulke berichten krijg ik altijd zin om toch weer eens voor 100% erfbelasting te pleiten. Waarom zou één iemand recht hebben op zo veel geld omdat ze uit de juiste zak komt, terwijl bejaarden in hun eigen stront liggen?
quote:
Goede inhoudelijke reacties, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dan beweren sommigen dat linkse mensen intelligenter zijn
Op jouw ranting is geen inhoudelijke reactie nodig.quote:Op donderdag 2 november 2017 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Goede inhoudelijke reacties, zoals gewoonlijk.
Weinig tegenin te brengen hé.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op jouw ranting is geen inhoudelijke reactie nodig.
Op dom gerant hoef je niets in te brengen.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Weinig tegenin te brengen hé.
Tuurlijk joh. Het heeft er helemaal niets mee te maken dat je inhoudelijk geen weerwoord hebt...quote:Op donderdag 2 november 2017 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op dom gerant hoef je niets in te brengen.
Als ik net als haar 12,5 miljard op mijn rekening had staan zou me dat helemaal geen enkele teringmoer kunnen schelen.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:28 schreef RobjeGeus het volgende:
Oh, zeker wel, maar je bent het niet waard.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Het heeft er helemaal niets mee te maken dat je inhoudelijk geen weerwoord hebt...
Heeft zij niet, ze heeft aandelen Heineken.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik net als haar 12,5 miljard op mijn rekening had staan zou me dat helemaal geen enkele teringmoer kunnen schelen.
Haha, als je dat had, zou je het wel gepost hebben. Dit hele om de hete brij heendraaien is gewoon een zwaktebod. En dan ook nog zo'n hautaine toon aanslaan. Je moet het maar durven.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, zeker wel, maar je bent het niet waard.
Dunning en Kruger zouden van je smullen.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, als je dat had, zou je het wel gepost hebben. Dit hele om de hete brij heendraaien is gewoon een zwaktebod. En dan ook nog zo'n hautaine toon aanslaan. Je moet het maar durven.
Mooi joh, hoe je mij incompetent noemt, terwijl je zelf degene bent die krampachtig alle discussie vermijdt.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dunning en Kruger zouden van je smullen.
Welke discussie? Je doet een domme rant en weet verder niets te meldenquote:Op donderdag 2 november 2017 18:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mooi joh, hoe je mij incompetent noemt, terwijl je zelf degene bent die krampachtig alle discussie vermijdt.
Haha, en jij komt niet verder dan wat persoonlijke aanvallen en weet verder op geen enkele manier iets in te brengen tegen die zogenaamde 'domme rant'. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke discussie? Je doet een domme rant en weet verder niets te melden
Als je wat zinnigs of inhoudelijk had gepost..quote:Op donderdag 2 november 2017 18:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, en jij komt niet verder dan wat persoonlijke aanvallen en weet verder op geen enkele manier iets in te brengen tegen die zogenaamde 'domme rant'. Kun je nagaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |