abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2017 @ 12:00:54 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174939050
Vanwege al het ziek zijn GM? Wel fijn dat het kan.

Hier vielen de stats me best mee. 12,4 kg en 84 cm bij 14 mnd. Alles was dik in orde! Prikjes niet fijn, maar gelijk heeft 'ie.

En geen hoofdomtrek meer nee. En de prikjes gewoon in de benen :)

So far so good:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 november 2017 @ 12:02:00 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174939074
Oja, en hij blijkt gewoon een hele kies te hebben :o Wanneer hij die gebouwd heeft, geen idee. Helemaal ongemerkt gegaan! (doe mij de rest ook zo aub)
pi_174939098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:00 schreef Quoi het volgende:
Vanwege al het ziek zijn GM? Wel fijn dat het kan.

Hier vielen de stats me best mee. 12,4 kg en 84 cm bij 14 mnd. Alles was dik in orde! Prikjes niet fijn, maar gelijk heeft 'ie.

En geen hoofdomtrek meer nee. En de prikjes gewoon in de benen :)

So far so good:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij loopt natuurlijk al achter door al het ziekzijn, en zou de bmr in Febr. Moeten hebben maar ik wil m dan liever pas geven als het RS seizoen klaar is. Dus maart/April
S. 2014
J. 2016
  woensdag 8 november 2017 @ 12:34:09 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174939807
Ik snap het. Kan me voorstellen dat je ook wel op ziet tegen het seizoen. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat James met normale snotneuzen de winter door komt ;)
pi_174940022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:34 schreef Quoi het volgende:
Ik snap het. Kan me voorstellen dat je ook wel op ziet tegen het seizoen. Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat James met normale snotneuzen de winter door komt ;)
Eerlijk gezegd ben ik hyperalert.. en daar baal ik zelf van want snot op zich is oke... maar goed dat moet ook slijten denk ik.
S. 2014
J. 2016
pi_174940076
Q, wat een mokkel is het toch O+ En handig van die kies!

Wat vervelend toch, GM, dat het toch altijd zorgen blijven zo met James.

Mijn moeder belde net op om te vertellen dat S. zo gezellig is O+ Alleen hij kletst nogal veel :') hij houdt zijn mond dus echt geen seconde meer dicht tegenwoordig. Hele verhalen worden het al :D en blijkbaar stinkt M., want hij roept steeds ‘Mijm poepie’.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174940890
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik hyperalert.. en daar baal ik zelf van want snot op zich is oke... maar goed dat moet ook slijten denk ik.
Probeer er niet van te balen, verspilde energie. Het is een hele normale en logische reactie. Je bent alert en wil koste wat kost een herhaling voorkomen, hoewel je daar dan weer 0,0 invloed op hebt. I feel your pain. Twix is inmiddels een vol jaar zonder opname en toch schakel ik bij iedere snottebel direct over op standje extreem alert. Het zal heus slijten maar gun jezelf de tijd. :*
pi_174941082
Goede stats Quoi, Gm en Nazil! Hopelijk worden alle mannetjes er niet ziek van. Ik hoor in mijn omgeving veel kindjes die van deze vaccinatie toch best ziek zijn geworden.
Degenen die de 14 maanden vaccinstie hebben gehaald, hebben die ook dit gelezen? https://www.nu.nl/gezondh(...)en-babys-in-2018.amp
Wij moeten volgende week, maar ik ga even vragen of we hem uit kunnen stellen, zodat ze het nieuwe vaccin kan krijgen. Meer mensen dit gevraagd?

LeSage, wat gezellig zo’n kletskous O+ (zeg ik nu :+ )

Verder geniet ik enorm van mijn dreumes, vind dit zo’n leuke leeftijd!
pi_174941937
Goede stats van jullie kids ^O^

Lesage heerlijk dat kletsen O+ ook als dat non stop gebeurt :D
nu moet je gaan uitkijken wat je thuis allemaal bespreekt want die kleine oortjes horen alles

Vivi wat was de hoofdomtrek van ZZ de laatste keer?
Ik vind het ook wel jammer dat ze het niet meer meten. Als we er toch zijn dan kan dat best gedaan worden toch

Max O+
Toch goede metingen? Of had je echt 20kg verwacht :P
Hoe is het met je rug vandaag Q?
Wat fijn dat hij zomaar ineens er kies heeft. Ik hoop voor jullie ook dat de rest net zo vlotjes gaat

Mijn monster klimt ook op de bank }:| ik ben daar helemaal niet blij mee want hij is zo lomp en kijkt totaal niet uit.
Het is een fase...het is er fase...

Mies ik lees dat nu voor het eerst. Ik denk dat Stijn nog de oude heeft gehad.

GM logisch dat je zo alert bent. Dat is je moeder gevoel. Je hebt al zo veel meegemaakt met James.
En dit zijn gewoon k*t maanden voor kindjes die snel ziek worden.
pi_174943276
Oh Mies dat wist ik niet.. Jammer.
En ik hoop dat 1 nacht weinig slaap voldoende is voor die bmr (afgelopen maandag gelijk al) :') L kennende wordt hij gewoon flink ziek er van.

Mooie stats q en gm!
  woensdag 8 november 2017 @ 16:06:03 #91
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_174943449
De gevolgen van de BMR merk je pas een week later ongeveer. Hier werd Emma een dagje hangerig/koortsig een week later..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_174943990
Dat ie alles hoort merkten we afgelopen week wel. De hond was ontzettend irritant en gelukkig herhaalde S. alleen ‘joekel’ en niet de 3 letters die vriend ervoor zei :+
  woensdag 8 november 2017 @ 16:47:42 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174944085
:D

Mooi wel dat, ik moet ook eens gaan opletten, de pauper Hagenees in mij gaat iets te makkelijk verbaal los nog :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174944353
Met 14 maanden is bmr én meningokokken C toch? Maar die van jullie hadden dus alleen last van de bmr prik? :+

Haha LeSage, ik probeer om die reden ook al wat op mijn taalgebruik te letten, maar tot nu toe zonder succes. Gelukkig komt ze nog niet verder dan ‘aai’ :+
pi_174944584
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
De gevolgen van de BMR merk je pas een week later ongeveer. Hier werd Emma een dagje hangerig/koortsig een week later..
Hier ook, maar verder was ze prima te pruimen. Oh ja en ze had wat rode vlekjes

Taalgebruik moet ik ook op gaan letten. Ze zei laatst "kut"
pi_174944785
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hij loopt natuurlijk al achter door al het ziekzijn, en zou de bmr in Febr. Moeten hebben maar ik wil m dan liever pas geven als het RS seizoen klaar is. Dus maart/April
Ik vind het een heel logische reactie, dat je hyperalert bent. Wij hebben nog steeds hetzelfde met Sjaak, hoewel we ‘gewoon’ snot nu beter kunnen handelen dan een jaar geleden. Dat komt wel, maar het kost tijd en dat kan je niet forceren. :*
pi_174944849
Hier vandaag ook voor de 14 maanden check geweest, met ruim 15 maand. Nog altijd een mini met haar 8685 gram en 75.2 cm maar prima op haar eigen lijntje!
Hier de prikjes in de armpjes in tegenstelling tot bij Max.

Voor de rest zag ik nog op grote voet levende dreumessen (hier maatje 19!) en n toffe foto van GM en kinders.
  woensdag 8 november 2017 @ 17:39:27 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174944977
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:18 schreef Arja het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Tranen van het lachen hier, sorry :D

Zit ze dan niet gewoon lekker klanken te oefenen?

Hier hele zinnen met fikse intonatie, ze snapt hele veel hoor, maar er komt weinig verstaanbaars terug.
Allemaal van die onzinklanken, vooral ook de T's, K's, G's etc. Heerlijk :D
  woensdag 8 november 2017 @ 17:40:53 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174945005
GM, begrijpelijk idd. Gewoon veel teveel meegemaakt al met die kleine knapperd van je. Hopelijk slijt dat én hopelijk vallen de herfst en winter mee voor hem qua bacillen en zulks.
  Manager PR/Moderator woensdag 8 november 2017 @ 17:57:27 #100
269689 crew  Viv
pi_174945301
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:38 schreef ikke_84 het volgende:
Vivi wat was de hoofdomtrek van ZZ de laatste keer?
Ik vind het ook wel jammer dat ze het niet meer meten. Als we er toch zijn dan kan dat best gedaan worden toch
49,8 cm, bij 11 maanden. O+
pi_174945709
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:18 schreef Arja het volgende:

[..]

:X
  woensdag 8 november 2017 @ 18:29:11 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174945747
Ik heb vanmiddag een tof mutsje in de maat 6-12 mnd kunnen halen. Ik denk dat hij 50 cm heeft ofzo.

Hij heeft vanmiddag een gat in de middag geslapen (3 uur!) en is bij vlagen wat hangerig. Verder een vrolijke Frans gelukkig.

De nieuwe meningokokken vaccinatie. Ik wist het wel, maar was het helemaal vergeten. Ik denk dat we gewoon buiten de boot vallen.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:39:57 #103
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174948269
Ik mag vrijdag terug om haar hoofdomtrek nog een keer te meten. Laatste keer was haar hoofd niet gegroeid en dat was reden om nog een keer terug te moeten.
Ga tot nu toe uit van een meetfoutje want alle enge dingen die je leest als je er op googled heeft ze gelukkig niet.

En al kiezen bij max en James:o I. Is nog steeds bezig om haar eerste 2 tandjes te kweken. Achja, ze groeien gewoon nog niet omdat dat minder pijn doet met het vallen wat ze 600x op een dag doet O-)
pi_174948439
L heeft in 6 weken tijd..... Hou je vast.... 8(!!!!!) tanden/kiezen gekregen. Heel weinig last gehad, alleen de kies beneden toen hij ging groeien (van 1 puntje er door naar alle 4 de punten zeg maar) toen bloedde het tandvlees ook echt.

Hij heeft nu al 12 tanden. En dat terwijl hij heel laat z'n snijtanden boven kreeg :') 1 augustus had hij 2 tanden.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:58:21 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174948577
Oh wow!

En Snoenk, begrijpelijk dat ze willen checken, maar hopelijk idd gewoon een meetfoutje. Meten is ook wel erg lastig en foutgevoelig
pi_174948588
quote:
81s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:18 schreef Arja het volgende:

[..]

_O- dat gaat alleen nog maaar erger worden... bij peuter hoor ik mezelf soms enorm terug... vd week gaf ze de hond straf.. "oooh toby nou je bek eens" :X en vd week tegen dr vader "klojo"
S. 2014
J. 2016
pi_174948689
Die hoofdomtrek meten vind ik ook erg foutgevoelig. Dat lijntje liep bij ons ook totaal niet recht en het kwam ook niet in de buurt van een recht lijntje.

Oh zo op je woorden letten inderdaad... Gevaarlijk })
  Manager PR/Moderator woensdag 8 november 2017 @ 23:52:03 #108
269689 crew  Viv
pi_174952329
Oh taalgebruik, dat wordt nog wat hier. Voordat ZZ er was hadden we de gewoonte ontwikkeld om veel Engelse woorden/zinnen te gebruiken en dat wilde ik niet blijven doen, maar dat is nog best hardnekkig gebleken. Scheldwoorden worden hier ook veel gebruikt, niet richting elkaar maar meer zo van: "fucking hell, ik probeer al een half uur in te loggen op de website van DUO".

Qua taalbegrip hadden we hier eergisteren een leuke: we zaten aan tafel en vroegen haar "waar is Kyran?" (onze kat) en ze ging echt minutenlang om zich heen kijken en zoeken (de kat lag boven :D ).
  donderdag 9 november 2017 @ 07:53:51 #109
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174954080
Toch fijn om te horen dat er meer zijn die ervaring met meetfouten hebben.
pi_174954231
Voordeel van een klein kind; gratis toegang in Plopsaland.
  donderdag 9 november 2017 @ 09:20:39 #111
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174954954
En nu zit ik mijn hoofd te breken over wat de hoofdomtrek en eerste woordjes te maken hebben met Plopsaland. Ik neem nog een bakkie koffie.

Vivi, bekend! Hier worden ook de poezen gezocht als we ze benoemen. Tof om te zien dat ze elkaar toch een beetje gaan 'liken' (onee, meer Nederlands hè? 'waarderen')

Max experimenteert zich momenteel suf met het woordje "oh". Hij zegt het wel een miljoen keer per dag, maar telkens anders. Een verbaaste "oh?", of een "oooooh" zit dat zo, of "oh-oh" als iets valt, of gewoon een harde "oh!" En dat achter elkaar door 8)7
pi_174955183
Haha, Q. Dat was ook een van de eerste experimenten van S. Gevolgd door ‘ooooooh, oh ja!’ En dat blijft wel een favorietje :)
pi_174957921
Ik dacht dat ZZ een klein hoofdje had maar juist wat groter dus :D O+

Arja :D
Hier moet de hond het ook wel eens ontgelden en peuter herhaald dit ook net als bij gm :7
Ach als ze het niet van ons leren dan leren ze het wel op school

Al die woordjes die ze leren O+
Hier zijn wauw, paard iiieeh en nee favoriet

Nazil wow dat zijn echt veel tanden in 1x. Als de volgende ook zo snel gaan dan heeft hij zijn gebit snel compleet

S heeft 8 tanden en 3 kiezen. Poetsen gaat bij hem gelukkig veel makkelijker als dat het bij zijn broer altijd ging. Hij doet netjes zijn mond open en vindt de elektrische tandenborstel niet eng

Snoek logisch dat ze het nog een keer willen meten. Maar eens met wat de rest zegt. Hopelijk heb je vanmiddag een goede meting

Quoi Dat vraagt om een foto van Max met zijn nieuwe muts

Nog niemand wat gehoord van miezz?
  donderdag 9 november 2017 @ 12:33:23 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174958017
Nope, niets gehoord, hopelijk gewoon alles ok.

Larf plettert hier al de hele dag vrij vaak om, hangerig, rode wangen en gewoon niet helemaal lekker.
Zal wel weer een of ander virusgedoe zijn ofzo.

En wel de hele dag 'autooooo' roepen en haar nieuwe tacky knalroze schoenen (maat 22 _O_ ) aan willen natuurlijk _O-
  Manager PR/Moderator donderdag 9 november 2017 @ 12:38:37 #115
269689 crew  Viv
pi_174958145
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ik dacht dat ZZ een klein hoofdje had maar juist wat groter dus :D O+
:D Ja daarom vond ze het als baby ook nooit leuk om op de buik te liggen, veel te zwaar om zo'n peuterhoofd op te tillen!
quote:
Nog niemand wat gehoord van miezz?
Nee ze heeft zich hier 1 keer gemeld toen ze er een paar dagen was, maar dat was nog voor die tyfoon. Ik weet niet of iemand haar op fb/whatsapp heeft? Ik niet.
pi_174972343
Hoe krijg je rode kots (van spaghetti ofzo) uit je nieuwe, witte slaapzak? :'(
pi_174972701
Er heerst van alles, Hopelijk valt het bij larf mee.
Roze schoenen O+ geen wonder dat ze die niet uit wil doen

Hopelijk is Miezz te druk met leuke dingen om hier te kunnen reageren.

Nazil, hier werkt stain remover van de action (zit ossengal in) heel goed tegen spaghetti (of andere hardnekkige) vlekken. Even laten intrekken en dan wassen. Als het kan in de zon laten drogen.
Is L ziek?
pi_174972775
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 00:09 schreef ikke_84 het volgende:
Er heerst van alles, Hopelijk valt het bij larf mee.
Roze schoenen O+ geen wonder dat ze die niet uit wil doen

Hopelijk is Miezz te druk met leuke dingen om hier te kunnen reageren.

Nazil, hier werkt stain remover van de action (zit ossengal in) heel goed tegen spaghetti (of andere hardnekkige) vlekken. Even laten intrekken en dan wassen. Als het kan in de zon laten drogen.
Is L ziek?
Blijkbaar. Hij heeft een paar patatjes bij m'n ouders gehad(ja opa is jarig dan mag dat) :{ en het is de 5e dag na de bmr. Zal een van die twee zijn. Hele avond in bed was hij al wat onrustig. Kom ik uit de douche, zegt man daar komt wel een hele vieze lucht vandaan.. Alles, maar dan ook alles onder. En een kind dat apathisch in z'n bed zit. Normaal is hij blij als hij mij ziet, hij keek niet eens nu. Ging pas huilen toen ik hem uit wilde kleden. Ga dan gewoon huilen als je overgegeven hebt, dan weet ik ook dat er iets is. Bikkel.

Dure koeka deken is er volgens mij goed vanaf gekomen en ligt nu te drogen, de rest heb ik bij elkaar (dat zal wel weer gaan vlekken allemaal door de kleuren :') held in wassen dat ik ben) in de wasmachine gegooid met flink veel Vanish en dasty vlekverwijderaar en daar wacht ik niet op, dus dat zie ik morgen wel. Ben ik even blij voor een tweede exemplaar van z'n knuffel in huis.

Bij herhaling zijn we de pineut en moet hij het doen met een nieuwe, niet gewassen hoeslaken en geen knuffel.

Daarom kocht ik dus een nieuw hoeslaken nadat we een exemplaar hadden laten liggen in ons center parcs huisje.

:W welterusten.
pi_174973697
Nazil, ik zet het altijd eerst een tijdje in de week met vlekverwijderaar van de Lidl. Daarmee gaan zelfs de gele babypoep-vlekken en spaghetti van gisteren er nog uit ^O^

Ocherm vriend. S. gaat bij mij gewoon goed slapen, ik leg hem neer, hij draait zich om, klaar. Was ik gisteravond weg, heeft meneer tot 9 uur lopen draken en is bij vriend op schoot in slaap gevallen.
Papa is té leuk, dan kun je gewoon niet slapen :')
pi_174973765
Ja hoi we leven allemaal nog hoor :9 bedankt voor de zorgen! Wij zitten in HCMC en hier valt het allemaal wel mee.
Het is wel druk met M zeg. Ze slaapt best moeilijk dus soms is ze flink chagrijnig :') Ook wil ze door bijna niemand vastgehouden worden, en das niet handig met al die familie die graag wil knuffelen met haar :7 Maar iedereen accepteert haar grenzen wel dus das ok.
Gisteren naar het strand geweest, vond ze helemaal leuk :D we wilden misschien nog wel richting Hoi An enzo (volgens mij vroeg Arja dat?), Maar even kijken hoe het weer is en of we nog wel zin hebben in een extra vliegreis.. :@ :+

Verder heeft M de oude prikken gehad denk ik en was haar hoofd ook niet opgemeten.
Leuke foto van Max voorbij zien komen! O+
Beterschap nog voor Stijn.
Tandjes :(
Scheldwoorden _O- :@ (hier heeft M een hele tijd 'tetten' en 'tieten' gezegd, Maar weet niet waarom want dat zeggen wij nooit :'))
En verder weet ik het allemaal niet meer, sorry!
pi_174973768
SPOILER: klein voorproefje
  vrijdag 10 november 2017 @ 08:00:37 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174974225
Miezz wat heb je toch een prachtige dochter! Veel plezier!
pi_174974576
Miez O+

Nou, volgens mij is hij weer beter. Hij had weer praatjes straks.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:10:39 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174979040
Mooie plaatjes Miezz!

Fijn dat het beter gaat Nazil :)

Tip: plan nooit een skype overleg thuis als je kind thuis is (en slaapt), óók al is je man thuis. Max ging even compleet uit zijn stekker :') terwijl het best wel even een belangrijk overleg was. Hij was niet te troosten en donderde ook nog met zijn hoofd tegen de muur.

Afijn, ik heb het overleefd. Weekend.
pi_174979820
Miez wat een plaatje is het toch O+

Dat sushi shirt heeft Emmy ook.

Ik vond Hoi An zo heerlijk. Even weg uit de drukke stad en chillen. Ultiem vakantie gevoel en je kon er zo lekker eten op het strand. De vlucht duurde niet lang

Weekend O+
Wij gaan vanavond bij mijn ouders gourmetten. Ik hoop dat emmy daar wil slapen s avonds, want toen we daar met kerst gingen gourmetten, zat ik met een wakkere baby die no way ging slapen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:59:55 #126
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174979973
Lekker Arja! Ze is alweer zoveel groter dan met afgelopen kerst. Zal vast goed gaan :) Heeft ze daar een bedje?

Ik doe mee met het Vietnam-gevoel hoor. Gister was Max' Vietnamese vriendje jarig (werd 1) op de opvang en kreeg iedereen een tractatie met een Vietnamees (of iig Aziatisch) legopoppetje.
pi_174982363
Ja, ze slaapt daar 's middags wel eens als mijn moeder oppast Q
  vrijdag 10 november 2017 @ 16:27:27 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174982812
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:59 schreef Quoi het volgende:
Lekker Arja! Ze is alweer zoveel groter dan met afgelopen kerst. Zal vast goed gaan :) Heeft ze daar een bedje?

Ik doe mee met het Vietnam-gevoel hoor. Gister was Max' Vietnamese vriendje jarig (werd 1) op de opvang en kreeg iedereen een tractatie met een Vietnamees (of iig Aziatisch) legopoppetje.
Geen loempiaatje? :+

Arja: gourmetten met die kleintjes is awesome, zeker als ze zo lekker nieuwsgierig zijn, álles proeven :9

Hier nog een licht ziekige Larf die nu vooral op kwebbelen oefent dus botst ze nu ineens tegen dingen aan enzo, normaal valt dat wel mee
pi_174983978
We eten pas om half 8 dus geen goed plan. En ik eet zelf ook graag wat rustiger en voer een goed gesprek :P

Wat voor woordjes zijn favoriet molo?
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:33:59 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174984022
Oh half 8 met zo'n kleine is niet handig nee

Uhmmm, auto zegt ze vaaaak. 'Uh oh' (Teletubbies hè :+ ) en Opa (die heeft ze niet, dus dat is bijzonder wel).

Verder heel veel kletsen, maar vooral onverstaanbaar, hele verhalen waar niets van te snappen is, maar alle klanken en intonatie komen voorbij _O-
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:45:57 #131
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174986673
Gezellig, die onbegrijpelijke verhaaltjes :s)

Max wees om zich heen in de auto en zei maar "au" "au" "au". Nu snap ik dat hij het over de auto's om hem heen had. Knappie!
Verder bleef hij huilerig vandaag. Heb hem rond etenstijd maar voor Juf Roos gezet met zijn eten en hij is nu best tevreden gaan slapen. Altijd een beetje lullig dat hij op de dag dat mijn vriend voor hem zorgt uit zijn doen is.
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:49:54 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174986742
:W

Hoi met kersverse dreumes.
Zonder bijlees, dus ik val maar gewoon met de deur in huis ;).
Iemand taart?
KuikenGuppy
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:52:42 #133
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174986791
Jaaaaaa heerlijk :Y)

En gefeliciteerd! Vertel. Leuke verjaardag geweest? En hoe gaat het met gup (of noemde jij je oudste nu gup?)?
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:57:20 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174986878
Gefeliciteerd Burdie!
  vrijdag 10 november 2017 @ 19:58:08 #135
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174986893
Het was leuk ja, vanmorgen cadeautjes op bed en toen we beneden kwamen, stond daar een glijbaan :D. Dus de beide jongens hebben zich flink vermaakt. Mijn man werkte thuis en had het niet druk, dus dat was gezellig :). En aan het eind van de middag kon Guppy zelf op de glijbaan en er van af glijden.
En morgen is het feestje!
Guppy ja, de oudste noem ik Kuiken ;).
Ik moest vandaag echt veel denken aan de bevalling, vond het zo bijzonder... *;.
KuikenGuppy
  vrijdag 10 november 2017 @ 21:45:31 #136
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174989278
Gefeliciteerd burd!

Miezz fijn dat alles goed is en wat een moppie heb je O+

Hoofd van I. Is goed gegroeid, nu volgt ze weer gewoon het lijntje. Was dus of een klein dipje of een meetfout.

I is ook zo een vreselijke kletskous O+ behalve heel veel gillen zegt ze papa, mama, broem klaar en eten. En nog wel meer volgens mij maar dit zijn de echt goed verstaanbare dingen.
  vrijdag 10 november 2017 @ 23:27:51 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174991619
Wat een bazenactie, een glijbaan! Veel plezier met het feestje morgen 🎈

Snoenk, fijn dat het hoofdje ok was. Al dat meten ook.

Oh en Ikke, een mutsenfoto volgt nog een keertje. Inmiddels ook leuke wantjes erbij gehaald, met zo'n touwtje door z'n mouwen O+ (wat hij zelf ook nogal grappig vindt)
pi_174992366
Feli burdie! Zo speciaal de eerste verjaardag.

Gourmetten ging goed en ze sliep braaf. En nu thuis weer verder O+

En ze kent zo veel woorden. Mijn kleine papegaaitje is het.
Vandaag ondermeer gehoord: bloemen, (l)amp, zitten, bed, opa, zusje, donker, (h)errie, maan, proosjt, (k)offie
  Manager PR/Moderator zaterdag 11 november 2017 @ 01:12:14 #139
269689 crew  Viv
pi_174992866
Miezz fijn dat jullie veilig zijn, en wat een leuke foto's! Die met jullie op de scooter O+

Hoi Guppy! *O*

ZZ is ook van de brabbelverhalen in allerlei intonaties. Als ze het tegen de katten heeft, gaat het altijd een tandje harder, want anders luisteren ze natuurlijk niet. oO< Woordjes zegt ze nog niet, wel doet ze al maanden "ha-ha-ha" mee als ik "Ik zag twee beren" zing. En een tijdje terug brabbelde ze zo schattig "leude-leude-leude" dat we dat ook zijn gaan zeggen, en nu zegt ze dat ook op commando. We hebben dus een kans gemist om haar een bestaand woord aan te leren. :') ):O
  zaterdag 11 november 2017 @ 02:11:28 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174993122
Dat je even het dekentje wil checken bij zelf naar bed gaan en dat je kind dan in het donker rechtop zit te spelen en je krijsend van plezier welkom heet als je de kamer in stapt _O-
Toptijd weer Larf! :') :D
  zaterdag 11 november 2017 @ 06:24:04 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174993464
Haha is ze nog wel weer gemakkelijk gaan slapen Molo?
KuikenGuppy
pi_174993471
Burdie gefeliciteerd!! *O* Volgens mij was Gup wel allang dreumes in zijn eigen beleving, toch?

Molo :D wel lief van Larf!

Wij hebben tegenwoordig dus echt een soort constante achtergrond van gezwets. Mij valt het soms al niet meer op, andere mensen kijken er echt van op.
Deze week is het onderwerp van gesprek vaak: ‘Boom boem! Papa, jijjij. Boem. BOOM!’
Bij oma is de boom omgezaagd en oma heeft verteld dat papa de boom klein gaat zagen en S. mag helpen.
En liedjes meezingen is ook hip. Voy a bailad wordt regelmatig meegezongen O+
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:14:30 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174994782
Drie kwartier later sliep ze gelukkig weer :+
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:49:23 #144
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_174997214
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 06:39 schreef LeSage het volgende:
Voy a bailad wordt regelmatig meegezongen O+
Net even gezocht via spotify. Echte smaak hoor, die S! :D

Max heeft een blauwe oorschelp. Is hij toch wat harder gevallen gister dan gedacht (terwijl ik dus aan den skype zat :'( ).

Vanmiddag mijn nichtje's verjaardag. Vorige keer dat we daar waren had hij ook een buil ergens. Die famile van mij denkt inmiddels dat we met 'm overgooien ofzo :')
pi_175000089
Quoi ik heb mijzelf uit het niets vorige week bij het cb lopen verdedigen dat die blauwe plekken echt niet door ons kwamen :+ wel sneu, al die plekken.
pi_175000536
Wat is eigenlijk de leeftijd dat het overdagslaapje eraf gaat? Hij is al naar 1 slaapje een hele poos, maar het is nu vier uur en nog geen rode ogen te bekennen. }:| Het is al bijna te laat voor een slaapje. Ik heb zijn slaapjes overdag nodig. _O-

-adohhh Google :+ -

Hij is bijna 23 maanden. We gaan het zien. Beter slaapt 'ie gewoon tot de basisschool. _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 16:00:20 ]
pi_175000620
Sommige kinderen van 4 slapen nog overdag.... Andere al niet meer als ze net 2 zijn. En vaak slaan ze het de ene dag over en slapen ze de andere dag 4 uur.
Als ie overdag slaapt, gaat ie dan niet 's avonds heel laat slapen? Hier is dat wel zo, en dat is ook wel irritant soms.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_175001148
Gewoon consequent elke middag om hetzelfde tijdstip in bed leggen. Doen ze hier op de crèche ook. Werkt hier prima, als A geen zin heeft om te slapen ligt ze 1.5u te spelen met haar knuffels in bed, ook goed :s)
pi_175005686
Mijn net 5-jarige heeft het zelfs in het weekend nog nodig om even bij te tanken tussen 13.00 - 15.00 uur :)
  zaterdag 11 november 2017 @ 20:31:28 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175006525
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:34 schreef Aerenia het volgende:
Gewoon consequent elke middag om hetzelfde tijdstip in bed leggen. Doen ze hier op de crèche ook. Werkt hier prima, als A geen zin heeft om te slapen ligt ze 1.5u te spelen met haar knuffels in bed, ook goed :s)
Iets te pittig meisje voor hier, die pikt dat echt niet

Vandaag zonder slaap, want ze bleef blehren toen we haar in bed legden.
Ach, vannacht hopelijk een goeie nacht dan maar

We waren naar een verjaardag van familie, lekker gespeeld met haar neefjes en nichtjes, heerlijk hoe die allemaal met elkaar overweg gaan _O_
  zaterdag 11 november 2017 @ 21:01:25 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_175007267
Ah, middagslaapjes.... Ja zo verschillend per kind! Al lijkt S zn zus na te gaan doen... Hij slaapt nu tussen de middag in principe 2 uur, maar ik ben ernstig aan het sturen daarin. Als ie namelijk te laat gaat slapen hebben we 's avonds bal.

En ik was juist zo blij dat hij sinds een paar maanden gewoon vanaf een uur of 20:00 in zn bed ligt ipv beneden op mijn arm. Dus als het gedoe blijft ga ik t slaapje inkorten. Heb ik bij zn zus uiteindelijk ook gedaan omdat we anders elke avond tot 22:30 bezig waren :X Toen was ze net 2 geworden (en ik net zwanger, timing... :') )
pi_175007443
wat lastig molo, dat ze zo weinig slaapt. Blijft ze er wel vrolijk bij?

Emmy speelt de laatste tijd minder. Ze wil vooral dingen doen die niet mogen, of veel opgetild worden en ze kan dan ook drammen. Zal wel een fase zijn.

Ik denk dat we haar voor kerst het ikea keukentje gaan geven met allerlei toebehoren via mp. Volgens mij gaat ze dat nu geweldig vinden.

Waar spelen jullie kinderen graag mee nu?
  zaterdag 11 november 2017 @ 21:13:13 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175007495
Uhm, op soms even een dramabuitje omdat ze toch wat moe is na, is ze super vrolijk.

Vandaag bij verjaardag met veel kinderen was ze degene die het het langste volhield en ze is net vrolijk naar bed gegaan. Ik snap het ook niet :+

Hier speelt ze graag met de IKEA keuken, blokkenwagen in en uitpakken en heen en weer rijden en het is awesome om in dozen en kistjes te gaan zitten. Net een kat!
pi_175009688
Sjuul vindt de vormenstoof leuk en de stapeltoren. En bij liedjes probeert ze al zittend mee te dansen en te klappen.

Duplo vindt ze ook heel interessant. Tot grote frustratie van grote broer en zus want hun bouwwerkjes zijn op de vloer niet meer veilig nu :')
  zaterdag 11 november 2017 @ 23:13:01 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175009756
Vormenstoofdingen worden hier vooral op het hoofd gezet als hoed. Of ze gaat in de lege stoof gekke geluiden zitten roepen vanwege de echo :D
  Manager PR/Moderator zondag 12 november 2017 @ 09:08:36 #156
269689 crew  Viv
pi_175012821
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 21:13 schreef Molo het volgende:
en het is awesome om in dozen en kistjes te gaan zitten. Net een kat!
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:13 schreef Molo het volgende:
Vormenstoofdingen worden hier vooral op het hoofd gezet als hoed. Of ze gaat in de lege stoof gekke geluiden zitten roepen vanwege de echo :D
:D O+ Volgens mij is Larf echt hilarisch!

Hier is de stapeltoren favoriet, en een hamerbank. Al heeft ze nu door dat ze die staafjes ook gewoon met haar handje naar beneden kan duwen. :Y) En laatst heeft ze zich nog het langst weten te vermaken met een rol tape en een dop van een bus scheerschuim, wat dat betreft is ze ook net een kat, dat de gewone spullen interessanter zijn dan speciale speeltjes. :')
pi_175012955
Quoi, omdat max juf roos zo leuk vond hier ook geprobeerd, grote hit! Thanks, ik was bumba helemaal zat.
pi_175014033
Juf Roos is ook leuk!
Gister hebben we Glow gelopen in Eindhoven. Het werd erg laat (20:45 thuis), maar dreumes bleef in de auto wakker en heb ik zelfs nog kletsend op bed gelegd :?
Vanochtend wel 5:50 wakker, maar na een slokje nog even teruggelegd en toen werd het 8:00. Ben benieuwd hoe hij het vandaag trekt, want de normaal is toch 19:30 te bedde en afgelopen vrijdag was het ookal laat ivm St Maarten lampionnentocht door het dorp vanuit het kdv. Is zo grappig al die kleintjes met een stokje met lampion O+
  zondag 12 november 2017 @ 12:52:35 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_175016327
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 21:09 schreef Arja het volgende:
Waar spelen jullie kinderen graag mee nu?
Hij zit graag op zijn fietsje en loopt daar de kamer mee rond. Verder: vormenstoofding, auto's (mee rijden: vrrroeeeeem), puzzels en balletjes gooien. Auto's zijn het helemaal nu. Zou je op 3 km afstand een auto neerzetten, dan gaat dat vingertje die kant op en dan zegt 'ie "au-o" "au-o". Max doet niet aan genderneutraliteit :') :+

Vivi, hier was de stapeltoren ook erg lang favoriet. Maar die is ineens aan de kant geschoven.

Molo, wou net vragen hoe het gaat met de (afwezige) middagslaapjes. Wisselend succes dus.

Nazil, mooi! Al zal Gijs ook op den duur wel onze neus uitkomen :P

Vosje, wat klinkt dat gezellig. Fijn dat hij er gezellig bij was.

Wij zouden vandaag naar Blijdorp gaan met wat bekenden en hun beebs, maar er is er eentje ziek, dus het gaat niet door. Vinden we niet zo erg, want Max sliep uit en dat hadden wij ook nodig. Ik was een avondje uit en vriend zat met vrienden thuis aan het bier. Lichtelijk brakkige zondag dus :') Ook voor Max trouwens. Die heeft zijn ontbijt eruit gegooid en is wat hangerig. Dag 5 na de BMR ;)
pi_175018869
Hier ook nog steeds hangerig naar bmr op dag 6. Kort naar m'n vaders verjaardag geweest, daar heeft hij in bed gelegen en volgens mij ook geslapen maar thuis gelijk weer.

Speelgoed: aukoooh aukoooh (ook auto's dus). Geef hem twee auto's en het is stil. Hmmm hmmmmmmmmmm als ze rijden. Xylofoon is ook leuk, lekker er op rammen met de stokjes. Dat het zonder stokjes niet lukt weet hij ook. En zo'n ding waar ballen doorheen gaan. Vormenstoof is leuk als mama helpt want als het dan niet in 1 poging lukt, moet mama het doen.

Vanochtend een heel mooi autostoeltje (MC axiss) gratis op kunnen halen voor mijn schoonmoeder *O* hoeft hij daar niet meer in de maxi cosi :@ bekleding zit nu in de was, stoel is schoongemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')