abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Spellchecker woensdag 1 november 2017 @ 16:30:52 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174805760
quote:
Melisa Schaufeli, de vriendin van voormalig profvoetballer Andy van der Meijde, zou naar verluidt betrokken zijn bij dubieze illegale hondenhandel van dwergkeeshondjes.

Melisa zou een tussenpersoon zijn van het bedrijf Pomerian the Real One, dat handelt in illegaal gefokte Pomeriaan-hondjes. Ook wordt er gesjoemeld met de chipnummers en hondenstambomen. Dit meldt onderzoekswebsite Follow The Money (FTM).

FTM schrijft dat Melisa, zelfs wanneer de onderzoeksjournalist haar confronteert met de aantijgingen van diverse kopers van puppy’s, ontkent iets met de handel zelf te maken te hebben. „Ik weet dat Tamara (de importeur van de kennel) de hondjes uit Rusland haalde, zij bemiddelde daarin. Zelf heb ik ook drie geïmporteerde Pomerianen uit Rusland, daarvandaan zijn ze echt mooi klein. Die zie je hier in Nederland niet. Ik heb bij Tamara destijds drie hondjes gekocht, en heb wel eens op hondjes gepast. Er zijn ook wel eens wat hondjes opgehaald hier. Één pup heb ik verkocht aan een klant van mij, uit de kapsalon. Maar ik zie daar weinig kwaad in.”

Wat ze wel direct toegeeft is dat ze mensen, waaronder de vrouw van Frank de Boer, heeft doorverwezen naar het bedrijf, omdat ze zegt zelf goede ervaringen met het bedrijf te hebben. Nu zij op de hoogte is van de malafide handel geeft ze aan het vervelend te vinden. „Andy en ik zijn hele grote dierenvrienden dus ik vind dit echt een rotverhaal om te horen, dit komt als een complete verrassing. Het voelt echt vervelend dat ik mensen deze kennel heb aangeraden”, aldus Melisa.
bron

BN'ers schitteren met 'illegale puppies'
quote:
BN'ers als Frank de Boer, Barbie en Melissa van der Meyde lijken de afgelopen jaren stuk voor stuk illegaal geïmporteerde pomeranianpups te hebben gekocht. De dwergkeeshondjes komen uit Oost-Europa. Melisa (de vrouw van ex-voetballer Andy van der Meijde) zou daarbij hebben opgetreden als tussenpersoon.

De populaire hondjes zijn aangeschaft via het bedrijfje Pomeranian The Real One, zo schrijft onderzoekswebsite Follow The Money (FTM) in een uitgebreid verhaal. Daar kochten ook Andy en Melissa een paar pups. Melisa beval het bedrijfje ook aan bij vrienden en via haar tv-optredens. Andere kopers haalden hun pups soms bij Melissa en Andy thuis op. Realityster Barbie laat in een video zien hoe zij haar hondje ophaalt in een tattooshop .
Zieke hondjes
Maar, zo ontdekte FTM, er is veel mis met de pups. Pomeranian verkoopt niet alleen aan BN'ers, maar aan tientallen mensen. Kopers klagen erover dat de hondjes vaak ziek blijken te zijn. Ze hebben spoelwormen, kale plekken, ontstoken ogen en oren.

Daar komt bij dat de stambomen en certificaten vaak niet blijken te kloppen. Meerdere honden hebben hetzelfde chipnummer: de reu die voetbaltrainer Frank de Boer voor zijn vrouw Helen kocht heeft hetzelfde chipnummer als een heel andere hond, een teefje. Daarnaast lijken meerdere honden illegaal vanuit Oost-Europa naar Nederland geïmporteerd. Ze komen, via een tussenpersoon in Tsjechië, uit Wit-Rusland.

De eigenares van Pomeranian The Real One, een bekende van Melisa, antwoordde niet op vragen van FTM. De facebookpagina van het bedrijfje is inmiddels verwijderd.
bron

Alleen maar omdat "iedereen" zulke kleine hondjes (lees: cavia's) zo schattig vindt ..... zucht ....
En daar dan 2200 euro voor betalen ook nog ....
  woensdag 1 november 2017 @ 16:45:01 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_174805999
Dit verbaast me niets.
Andy van der Meijde is een ongelofelijke tokkie. Die vent deugt niet, dat zie je al meteen aan zijn kop.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_174811580
Dat dat wijf zichzelf dierenvriend durft te noemen. Dat je van 'schattige', doorgefokte, inteeltbeesten met allerlei gezondsheidsproblemen houdt omdat ze zo leuk klein zijn, maakt dat je geen dierenvriend. Nee, dat maakt je een dierenbeul.

:r
pi_174826180
@PJR, inderdaad.

Dit is overigens maar het topje, het doorfokken van debiele kenmerken om maar een unieke hond te krijgen zorgt voor veel meer problemen bij honden.

Kijk maar eens naar Old English Bulldogs, die hebben inmiddels zo'n platte neus dat ze bij normaal ademen (dus nog zonder inspanning) al snurken. Allemaal voor de mooi. 8)7
pi_174840104
Ik vind melissa wel een mooie hond hoor
pi_174840369
En Melissa, de grote dierenvriendin had dit zelf niet kunnen bedenken??
  Spellchecker vrijdag 3 november 2017 @ 11:49:34 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174841964
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:02 schreef 8777 het volgende:
En Melissa, de grote dierenvriendin had dit zelf niet kunnen bedenken??
Die BN-ers die via haar zo'n cavia kochten ook niet blijkbaar ...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')