Ik dacht dat jij vroeger Auschwitz bewaker was?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik verdom het om voorwerpen te gebruiken die met een Z eindigen.
Geloof daar niks van, het is ook een soort van jongerentaaltje, wordt echt gewoon expres gedaan omdat men denkt dat dat hip is. Nou het enige wat het hipt is mn heup wanneer mn voet vooruit schiet om dat product van me weg te trappen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
Het is meer dat de normale naam reeds geregistreerd was. Dus dan kies je maar voor een naam die erop lijkt, maar iets anders geschreven wordt.
zou er niet dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vroeger Auschwitz bewaker was?
Ik eet alleen mayonaisse gemengt met curry, ik noem het s'murry.quote:
Vond je moeder dat grappig?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik eet alleen mayonaisse gemengt met curry, ik noem het s'murry.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Zoals 'fitnuz' of 'lekkerz' en zo maar door.. Denken mensen die dit soort kinderachtige namen op hun gevel of product zetten nu werkelijk dat dat aantrekkelijk overkomt?
Het is best een geinig verhaal maar altijd vijf afleveringen wachten voordat Goku zijn SB had opgeladen werd ook een beetje langdradig.quote:Op woensdag 1 november 2017 10:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Drakenbal Z![]()
Waarvan ik vroeger altijd dacht dat het Drakenballz heette
Master Roshi.. #MeTooquote:Op woensdag 1 november 2017 10:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Het is best een geinig verhaal maar altijd vijf afleveringen wachten voordat Goku zijn SB had opgeladen werd ook een beetje langdradig.
En Mr. Popo is met de kennis van nu natuurlijk zwaar racistisch dus dat kan ook niet meer.
Ja, nu heb ik het geduld niet meer om te kijken omdat ik elke keer denk: GAST SCHIET GODVERDOMME OP!quote:Op woensdag 1 november 2017 10:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Het is best een geinig verhaal maar altijd vijf afleveringen wachten voordat Goku zijn SB had opgeladen werd ook een beetje langdradig.
En Mr. Popo is met de kennis van nu natuurlijk zwaar racistisch dus dat kan ook niet meer.
En alweer meer dan 9000 dagen geleden!quote:Op woensdag 1 november 2017 10:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Drakenbal Z![]()
Waarvan ik vroeger altijd dacht dat het Drakenballz heette
Had inderdaad ook wel met één z gekunt. Gestoorde wereld.quote:
Zyklon B begint met een Z dus kan prima.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vroeger Auschwitz bewaker was?
Ha lekker s'murryzzzquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik eet alleen mayonaisse gemengt met curry, ik noem het s'murry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |