abonnement Unibet Coolblue
pi_176570289
Het schijnt dat Javi en Briana alweer uit elkaar zijn.
Aids.
pi_176570955
Gaan geruchten dat Amber zwanger is van Matt :o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:53:16 #159
382129 crew  Donna
pi_176571037
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaan geruchten dat Amber zwanger is van Matt :o
Oh van Matt? Ik had geen zin om het bericht te openen. Las idd wel dat de geruchten gaan dat het niet Andrews baby is.
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 17:53:34 #160
382129 crew  Donna
pi_176571043
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:21 schreef Mss het volgende:
Het schijnt dat Javi en Briana alweer uit elkaar zijn.
Ja klopt hebben ze beide bevestigd!
  roze woensdag 17 januari 2018 @ 17:53:46 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176571047
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaan geruchten dat Amber zwanger is van Matt :o
Oh damn
Your beauty never ever scared me.
pi_176571126
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Gaan geruchten dat Amber zwanger is van Matt :o
als dat echt zo is he.... :’)
pi_176571153
Andrew kan wel rekenen toch? :o OMG :')
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:00:57 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176571187
Ik begrijp dat dat vooral gebaseerd is op een reddit-thread die er vanuit gaat dat je met 20 weken pas het geslacht van de baby weet....

Beetje achterhaald, wij wisten het in 2010 al met 17 weken, maar het kan nog eerder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176571219
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:00 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat dat vooral gebaseerd is op een reddit-thread die er vanuit gaat dat je met 20 weken pas het geslacht van de baby weet....

Beetje achterhaald, wij wisten het in 2010 al met 17 weken, maar het kan nog eerder.
Ohh vals alarm :')

Hier ook met 17 weken, bij jongetjes is dat wat makkelijker te zien.
pi_176571276
alleen al t feit dat daar geruchten/onduidelijkheid over kan ontstaan... :X

en oh, ze had zoveel geleerd van de relatie met matt en oh wat was ze depressief toen het voorbij was, zo erg dat ze wekenlang haar dochter niet kon zien... en dan ondertussen bezwangerd worden door een gast die je een week of wat kent
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:06:28 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176571283
Ik las trouwens ergens dat hij James gaat heten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176571323
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:06 schreef JaneDoe het volgende:
alleen al t feit dat daar geruchten/onduidelijkheid over kan ontstaan... :X

en oh, ze had zoveel geleerd van de relatie met matt en oh wat was ze depressief toen het voorbij was, zo erg dat ze wekenlang haar dochter niet kon zien... en dan ondertussen bewandeld worden door een gast die je een week of wat kent

Ik vind het echt heel sneu voor Leah.. Gelukkig heeft ze een fijne vader (go Gary!) en stiefmoeder, die laatste vroeg gekscherend of ze Leah niet kon adopteren.
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:14:26 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176571425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:09 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel sneu voor Leah.. Gelukkig heeft ze een fijne vader (go Gary!) en stiefmoeder, die laatste vroeg gekscherend of ze Leah niet kon adopteren.
Vroeg de stiefmoeder dat? Ik hoop dat Leah dat niet gehoord heeft, ik vind dat soort opmerkingen erg ehm.... onverstandig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176571859
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vroeg de stiefmoeder dat? Ik hoop dat Leah dat niet gehoord heeft, ik vind dat soort opmerkingen erg ehm.... onverstandig.
Nee, ze was in gesprek met Gary. Over het feit (wat hier boven al stond) dat Amber te depressief was om naar Leah om te kijken, maar ondertussen wel op vakantie is met d'r nieuwe vent.
In een vorige aflevering werd al duidelijk dat ze de alimentatie steeds ''vergeet'' te betalen.
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:46:15 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176571924
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:42 schreef Poes. het volgende:

[..]

Nee, ze was in gesprek met Gary. Over het feit (wat hier boven al stond) dat Amber te depressief was om naar Leah om te kijken, maar ondertussen wel op vakantie is met d'r nieuwe vent.
In een vorige aflevering werd al duidelijk dat ze de alimentatie steeds ''vergeet'' te betalen.
Ah, okay. Thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 18 januari 2018 @ 22:26:16 #172
382129 crew  Donna
pi_176599201
Maci heeft vorig jaar een miskraam gehad. Staat in het laatste nieuws op The Ashley.
pi_176634308
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:42 schreef JaneDoe het volgende:
- aubree nu officieel lind-deboer heet ipv lind, schijnt dat aubree dat zelf heel graag wilde en zich een beetje buitengesloten voelde in het gezin
Je gaat me niet wijsmaken dat Aubree dat zelf wilde. Op zo'n leeftijd maakt achternaam niet zo veel uit voor een kind van 8 of 9 jaar. Als Aubree het wel zelf wilde dan zal haar moeder haar dat wel met de paplepel naar binnen hebben gegoten.

Sinds TM wordt Adam toch alleen maar afgekraakt door die hele Houska familie. Oma en opa Houska doen er zelf ook vrolijk aan mee, terwijl zij zelf ook niet zo'n goed voorbeeld zijn geweest voor hun eigen dochter(s). Die opa is tandarts en boert goed. Die oma zal van opa ook wel veel hebben opgestreken bij de scheiding.

Ze leerden Aubree in een aantal TM afleveringen dat Cole haar "nieuwe" pappa is. Is 2 of 3 keer voorgekomen. Moet je nagaan hoe ze Aubree indoctrineren als de camera's er niet zijn.
pi_176634790
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:07 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je gaat me niet wijsmaken dat Aubree dat zelf wilde. Op zo'n leeftijd maakt achternaam niet zo veel uit voor een kind van 8 of 9 jaar. Als Aubree het wel zelf wilde dan zal haar moeder haar dat wel met de paplepel naar binnen hebben gegoten.

Sinds TM wordt Adam toch alleen maar afgekraakt door die hele Houska familie. Oma en opa Houska doen er zelf ook vrolijk aan mee, terwijl zij zelf ook niet zo'n goed voorbeeld zijn geweest voor hun eigen dochter(s). Die opa is tandarts en boert goed. Die oma zal van opa ook wel veel hebben opgestreken bij de scheiding.

Ze leerden Aubree in een aantal TM afleveringen dat Cole haar "nieuwe" pappa is. Is 2 of 3 keer voorgekomen. Moet je nagaan hoe ze Aubree indoctrineren als de camera's er niet zijn.
don't shoot the messenger

maar moet wel zeggen, tis niet dat hij ze geen stof tot afkraken heeft gegeven de afgelopen jaren; meerdere keren rijden onder invloed, meerdere contactverbod voor (ex)vriendinnen, geen kinderalimentatie betalen, niet houden afspraken mbt bezoekregeling en afgelopen jaar is er oa meth in z'n bloed gevonden
dus tja

ik snap ook niet zo goed wat het beroep, t inkomen en de alimentatieregeling van opa en oma met de naamswijziging te maken hebben

[ Bericht 4% gewijzigd door JaneDoe op 20-01-2018 16:04:51 ]
pi_176634960
Chelsea corrigeerde haar moeder toch een keer toen die deed voorkomen alsof Cole Aubree nieuwe vader zou worden. Dat vond ze helemaal niet leuk.
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 15:58:18 #176
382129 crew  Donna
pi_176635184
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:44 schreef Mylene het volgende:
Chelsea corrigeerde haar moeder toch een keer toen die deed voorkomen alsof Cole Aubree nieuwe vader zou worden. Dat vond ze helemaal niet leuk.
Ja klopt.
pi_176635429
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

don't shoot the messenger

maar moet wel zeggen, tis niet dat hij ze geen stof tot afkraken heeft gegeven de afgelopen jaren; meerdere keren rijden onder invloed, meerdere contactverbod voor (ex)vriendinnen, geen kinderalimentatie betalen, niet houden afspraken mbt bezoekregeling en afgelopen jaar is er oa meth in z'n bloed gevonden
dus tja
Iedereen maakt fouten. Ik weet het, ik zou ook niet graag willen dat mijn kind bij iemand is die het wel eens in gevaar zou kunnen brengen. Adam is niet zo'n safe driver.

Aan de andere kant heeft Chelsea wel een (paar) keer aangegeven dat zij zou willen dat Adam gewoon uit hun leven verdwijnt. Gewoon weggaat.

Ik vind dat wel bot he? Ze was immers zelf bij de daad aanwezig. Zij heeft Adam uitgekozen, niemand anders. Voor jou fout moet je jouw kind niet straffen. Het is en blijft haar vader.

Hun TV stof raakt ook wel een beetje op. Iemand zei het al. Ze zijn saai en MTV zou wel eens met hun kunnen stoppen. Nu babbelt ze negatief over Adam om wat te kunnen airen. Wat moet dat kind straks wel niet denken als het ziet wat er allemaal over haar vader de wereld in werd gegooid?

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:35 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
ik snap ook niet zo goed wat het beroep, t inkomen en de alimentatieregeling van opa en oma met de naamswijziging te maken hebben
Naamwijziging heeft er niks mee te maken.

Ze weten het beide zogenaamd beter en willen allebei Adam de les lezen terwijl hun eigen huwelijk een mislukking is gebleken.

Misschien hebben ze elkaar wel de laan uit gevochten voor de verdeling van alle gezamenlijke hebben en houden, kinder en partneralimentatie. Dat huis van die moeder is niet de lucht uit komen vallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 20-01-2018 16:54:51 ]
pi_176635580
Ik heb Chelsea nooit horen zeggen dat Adam uit hun leven moet verdwijnen. Enkel dat hij zijn verantwoordelijkheid als een vader moet nakomen en gewoon een vader voor Aubree moet zijn. Hij kiest echter liever voor de drugs dan voor haar. Hij is keer op keer positief getest.
pi_176635606
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja klopt.
Is dus gewoon lulkoek.
pi_176635983
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 16:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten. Ik weet het, ik zou ook niet graag willen dat mijn kind bij iemand is die het wel eens in gevaar zou kunnen brengen. Adam is niet zo'n safe driver.

Aan de andere kant heeft Chelsea wel een (paar) keer aangegeven dat zij zou willen dat Adam gewoon uit hun leven verdwijnt. Gewoon weggaat.

Ik vind dat wel bot he? Ze was immers zelf bij de daad aanwezig. Zij heeft Adam uitgekozen, niemand anders. Voor jou fout moet je jouw kind niet straffen. Het is en blijft haar vader.

Hun TV stof raakt ook wel een beetje op. Iemand zei het al. Ze zijn saai en MTV zou wel eens met hun kunnen stoppen. Nu babbelt ze negatief over Adam om wat te kunnen airen. Wat moet dat kind straks wel niet denken als het ziet wat er allemaal over haar vader de wereld in werd gegooid?

[..]

Naamwijziging heeft er niks mee te maken.

Ze weten het beide zogenaamd beter en willen allebei Adam de les lezen terwijl hun eigen huwelijk een mislukking is gebleken.

Misschien hebben ze zichwel wel de laan uit gevochten voor de verdeling van alle gezamenlijke hebben en houden, kinder en partneralimentatie. Dat huis van die moeder is niet de lucht uit komen vallen.
over afkraken gesproken...

je haalt er nu wel dingen bij die er in dit geval niet toe doen en die je gewoon aanneemt

feit is dat adam al jarenlang dronken en high worden leuker vindt dan tijd met zijn dochter doorbrengen
chelsea heeft inmiddels iemand anders ontmoet die het wél belangrijk vindt om aandacht te besteden aan een kind dat biologisch niet de zijne is

een 8/9 jarige kan dat ook goed merken en uiten dat ze zich bij die ander op haar gemak voelt en een betere band heeft
ik geloof ook best dat ze zonder aangeven van haar moeder gezegd kan hebben dat ze dezelfde naam zou willen hebben als haar broertje, moeder en stiefvader

als chelsea adam echt uit t leven van aubree had willen bannen had heel z'n achternaam wel geschrapt en ook geen moeite meer gedaan om aubree haar vader te laten bezoeken

omdat opa en oma gescheiden zijn, mogen ze het niet oneens zijn met de keuzes die de vader van hun kleindochter maakt?
  roze zaterdag 20 januari 2018 @ 19:03:14 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176638165
Ik snap best dat Aubree meer met Cole heeft dan met haar echte vader Adam. Cole is hartstikke lief voor haar (op tv in ieder geval).
Your beauty never ever scared me.
pi_176638252
Een 8/9 jarige merkt wel degelijk dat ze ‘anders’ is binnen een gezin. En kan dat ook echt wel als vervelend ervaren dat ze een andere achternaam heeft dan de rest. Dat kind is niet achterlijk. Ze ziet hoe Cole zich gedraagt als niet eens haar biologische vader, en hoe haar échte vader zich gedraagt. Ze wil ergens bijhoren.

Ik vind het intens zielig dat ze dat gevoel überhaupt heeft. Het hoort haar geen ruk uit te maken hoe ze heet omdat haar eigen vader een toffe peer hoort te zijn ipv alleen Cole.
pi_176638332
We hebben toch ook wel een paar keer gelegenheden gezien waar Adam er had moeten zijn maar er niet was? Hetzij logisch dat hij iets liet horen of kwam opdagen (Verjaardag oid) of een gelegenheid waar hij had toegezegd te zullen komen, maar niet kwam...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:15:06 #184
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_176638462
Ik vind dat Chelsea nog lang Aubree daar naar toe heeft laten gaan zonder paal en perk te stellen.

Ik vind het fijn voor Aubree dat ze toch een rolmodel in haar leven heeft met Cole en dat hij maar al te graag die rol ook met verve uitvoert.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 19:20:24 #185
382129 crew  Donna
pi_176638593
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
We hebben toch ook wel een paar keer gelegenheden gezien waar Adam er had moeten zijn maar er niet was? Hetzij logisch dat hij iets liet horen of kwam opdagen (Verjaardag oid) of een gelegenheid waar hij had toegezegd te zullen komen, maar niet kwam...
Ja, hij was er vaker toen hij met Taylor had, maar toen dat over was, kwam hij nergens meer opdagen zo ongeveer.
pi_176647014
Volgens mij heb jij een andere teen mom gezien dan ik _O- Adam is vanaf dag 1 een klootzal geweest naar Chelsea en zijn dochter. Hij noemde Aubrey gelijk een “mistake”, heeft daarna enorm veel kansen gehad om bij belangrijke dingen erbij te zijn en komt gewoon nooit opdagen. Cole doet alles voor die kleine, gaat zelfs mee naar father daughter feest op school en is een groot deel van haar leven. Chelsea, haar broertje en Cole hebben allemaal nu dezelfde achternaam en aangezien ze haar vader nooit ziet snap ik wel dat ze nu Cole’s achternaam wilt, dat is haar echt niet ingesproken hoor.

Ondertussen is Adam overal waar hij moet zijn afwezig, bij rechtzaken, verjaardagen noem maar op en keer op keer wordt hij gepakt op drugs of kneiterhard rijden.

Chelsea is misschien niet perfect maar die heeft vanaf dag 1 elke dag alles voor aubrey gedaan en ervoor gezorgd dat die kleine meid niets tekort komt.
  roze zondag 21 januari 2018 @ 01:03:55 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176647032
Sowieso vind ik Chelsea een top moeder. ❤️👍
Your beauty never ever scared me.
pi_176702638
Waarom gaat Farrah toch met Debra op vakantie?? Dat is vragen om moeilijkheden.

Haar relatie met Michael is trouwens wel met sprongen vooruit gegaan en ze kan het goed met Amy vinden blijkbaar.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176702889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom gaat Farrah toch met Debra op vakantie?? Dat is vragen om moeilijkheden.

Haar relatie met Michael is trouwens wel met sprongen vooruit gegaan en ze kan het goed met Amy vinden blijkbaar.
komt ook voor een groot deel doordat michael voor haar door t stof gaat om haar maar niet boos te maken, meer nog dan dat debra dat doet
pi_176702940
Is Ryan eigenlijk al / nog nuchter? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 24 januari 2018 @ 22:14:03 #191
382129 crew  Donna
pi_176726805
Ook Catelynn heeft een miskraam gehad. In november 2017, vlak voordat ze naar die treatment facility ging waar ze nu weer is.
pi_176727446
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 20:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

komt ook voor een groot deel doordat michael voor haar door t stof gaat om haar maar niet boos te maken, meer nog dan dat debra dat doet
Klopt maar nu zie je dat niet meer echt. Het lijkt gewoon wel op een soort van normaal contact.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:39:41 #193
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176732888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:14 schreef DonnaRush het volgende:
Ook Catelynn heeft een miskraam gehad. In november 2017, vlak voordat ze naar die treatment facility ging waar ze nu weer is.
Stukje roddel + filmpje erbij is misschien wel leuk :P

http://starcasm.net/archives/383573
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 09:49:34 #194
382129 crew  Donna
pi_176733008
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:39 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Stukje roddel + filmpje erbij is misschien wel leuk :P

http://starcasm.net/archives/383573
Haha. Ik kreeg gisteren geen link erbij mobiel. En toen maar gaan slapen :P

Dit was mijn bron; http://www.theashleysreal(...)e-preview-exclusive/
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:51:37 #195
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176733042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:49 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha. Ik kreeg gisteren geen link erbij mobiel. En toen maar gaan slapen :P

Dit was mijn bron; http://www.theashleysreal(...)e-preview-exclusive/
Ik kreeg gisteravond op mijn mobiel een youtube pop-up dat Javi iets geflikt zou hebben bij Kailyn in court, maar per ongeluk weggeklikt :'( en kan niet vinden. Weet jij misschien wat het is?
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 09:54:26 #196
382129 crew  Donna
pi_176733084
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteravond op mijn mobiel een youtube pop-up dat Javi iets geflikt zou hebben bij Kailyn in court, maar per ongeluk weggeklikt :'( en kan niet vinden. Weet jij misschien wat het is?
Hmmmm, nee geen idee. Ik weet alleen dat Kailyn nu in Miami is omdat ze een booblift en liposuctie zou gaan doen bij Dr. Miami, maar daar heeft ze vanaf gezien. Ze heeft besloten om een personal trainer te nemen.

Ik ga eens even speuren.
  donderdag 25 januari 2018 @ 09:56:41 #197
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176733108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hmmmm, nee geen idee. Ik weet alleen dat Kailyn nu in Miami is omdat ze een booblift en liposuctie zou gaan doen bij Dr. Miami, maar daar heeft ze vanaf gezien. Ze heeft besloten om een personal trainer te nemen.

Ik ga eens even speuren.
Ja, dat las ik ook.
Meer kon ik ook niet vinden.

Misschien gewoon weer zo'n nep bericht, die heb je veel op youtube.
Of dat het onderwerp heel anders is dan de titel ;(
  Moderator donderdag 25 januari 2018 @ 09:58:46 #198
382129 crew  Donna
pi_176733132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, dat las ik ook.
Meer kon ik ook niet vinden.

Misschien gewoon weer zo'n nep bericht, die heb je veel op youtube.
Of dat het onderwerp heel anders is dan de titel ;(
Ja idd, zit ook vaak in die dingen die Jenelle en Amber en Maci plaatsen. Stomme clickbaits.

Ik volg Kailyn op Instagram en zij plaatst meestal nieuwsberichten over zichzelf. Dan weet je tenminste wat er echt is. :')

Het laatste wat ik kan vinden over Javi en Kailyn in court is van vorig jaar over alimentatie. Weinig bijzonders verder daaraan.
pi_176744775
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, dat las ik ook.
Meer kon ik ook niet vinden.

Misschien gewoon weer zo'n nep bericht, die heb je veel op youtube.
Of dat het onderwerp heel anders is dan de titel ;(
Radar Online heeft er ook een handje van, blijkt het om een vriendin of familielid te gaan, geen Teen Mom sterren zoals wordt gesuggereerd.
pi_176745897
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 09:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hmmmm, nee geen idee. Ik weet alleen dat Kailyn nu in Miami is omdat ze een booblift en liposuctie zou gaan doen bij Dr. Miami, maar daar heeft ze vanaf gezien. Ze heeft besloten om een personal trainer te nemen.

Ik ga eens even speuren.
Om daar op aan te sluiten:

https://www.google.nl/amp(...)-dr-miami-152238.amp
pi_176889965
Javi is bij Bri in Miami...Maar ook een video waar hij hint bij Kailyn te zijn :o

Kailyn geeft aan met mooie roddels te komen als MTV komt filmen O+

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2018 19:44:03 ]
  zondag 4 februari 2018 @ 12:13:37 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176945251
Hahaha nou ja :')

Javi bails on Briana DeJesus after Nova’s dad Devoin shows up in Miami

http://starcasm.net/archives/383833
  dinsdag 6 februari 2018 @ 12:31:47 #203
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176989801
Was er geen TM gister? Nee dus :'(

Kwam wel dit tegen :D :



[ Bericht 61% gewijzigd door SacreCoeur op 06-02-2018 14:15:07 ]
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 16:33:39 #204
382129 crew  Donna
pi_176994209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:31 schreef SacreCoeur het volgende:
Was er geen TM gister? Nee dus :'(

Kwam wel dit tegen :D :

[ afbeelding ]
Oops...
pi_176996197
En UBT heeft z'n hand laten tatoeëren.
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 18:21:55 #206
382129 crew  Donna
pi_176996207
UBT?
pi_176996315
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:21 schreef DonnaRush het volgende:
UBT?
Uncle bad touch. David. Zie in de auto.



[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 18:28:23 ]
  dinsdag 6 februari 2018 @ 19:06:12 #208
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_176997016
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 18:27 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Uncle bad touch. David. Zie in de auto.

[ afbeelding ]
Stoere boy :') :') :')
pi_176997877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 19:06 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Stoere boy :') :') :')
Wel een goede tag van Jenelle :')
  woensdag 7 februari 2018 @ 22:55:58 #210
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177025824
Er gaan al een tijdje geruchten dat Teen Mom's Tyler Baltierra vreemdgaat en zijn vrouw Catelynn bedriegt. Tyler reageerde op de geruchten en zegt dat Teen Mom Farrah valse roddels over hem verspreid. Maar de geruchtenmolen draait verder en Tyler wordt er nu van beschuldigd naar een concert te zijn gegaan met een andere vrouw terwijl zijn vrouw Catelynn opnieuw in een kliniek zit om aan haar mentale problemen te werken.


http://www.cosmopolitan.c(...)mdgaan-andere-vrouw/
  vrijdag 9 februari 2018 @ 12:50:17 #211
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177054650
Farrah gaat vervangen worden, misschien door een Mackenzie, maar welke is niet duidelijk.



DouthitKenzie twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 02:49:17 Mtv spoils you with Starbucks. 💗 reageer retweet
Ik hoop natuurlijk Ryan en Mac :D, maar dat zal wel niet.
pi_177055911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:55 schreef SacreCoeur het volgende:
Er gaan al een tijdje geruchten dat Teen Mom's Tyler Baltierra vreemdgaat en zijn vrouw Catelynn bedriegt. Tyler reageerde op de geruchten en zegt dat Teen Mom Farrah valse roddels over hem verspreid. Maar de geruchtenmolen draait verder en Tyler wordt er nu van beschuldigd naar een concert te zijn gegaan met een andere vrouw terwijl zijn vrouw Catelynn opnieuw in een kliniek zit om aan haar mentale problemen te werken.


http://www.cosmopolitan.c(...)mdgaan-andere-vrouw/
Mijn gevoel is echt nergens op gebaseerd, maar het zou me niet verbazen als het waar blijkt te zijn.

Daarbij lijkt het me ook rete zwaar voor hem, al vind ik Cate echt een hart van goud hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177055912
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Farrah gaat vervangen worden, misschien door een Mackenzie, maar welke is niet duidelijk.

[ afbeelding ]

DouthitKenzie twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 02:49:17 Mtv spoils you with Starbucks. 💗 reageer retweet
Ik hoop natuurlijk Ryan en Mac :D, maar dat zal wel niet.
Ja, ik hoop ook op Ryan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177055980
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mijn gevoel is echt nergens op gebaseerd, maar het zou me niet verbazen als het waar blijkt te zijn.

Daarbij lijkt het me ook rete zwaar voor hem, al vind ik Cate echt een hart van goud hebben.
Ik geloof dat Ryan Tyler ook wel echt een goed hart heeft. Maar ook hij is gewoon superjong en er blijft maar water in z'n emmer gegooid worden. Op een gegeven moment is je draagkracht ook wel op...

[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 10-02-2018 09:30:39 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177056029
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik geloof dat Ryan ook wel echt een goed hart heeft. Maar ook hij is gewoon superjong en er blijft maar water in z'n emmer gegooid worden. Op een gegeven moment is je draagkracht ook wel op...
Ja, beiden zijn ze lief. Maar zo jong al samen, om die reden zou je toch wel eens wat anders willen. En dan ook een partner met overgewicht en depressies...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:45:34 #216
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177057410
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, beiden zijn ze lief. Maar zo jong al samen, om die reden zou je toch wel eens wat anders willen. En dan ook een partner met overgewicht en depressies...
Heb je de ep. van vorige week gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177058037
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:45 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Heb je de ep. van vorige week gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik kijk bijna niks, tenzij het op tv komt. En ik mis het heel vaak...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177063396
Leah en Jeremy waren gister live op Insta. In een splitscreen met elkaar in gesprek. Zijn ze dan toch wel samen of stiekem fuckbuddies :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177063462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik geloof dat Ryan ook wel echt een goed hart heeft. Maar ook hij is gewoon superjong en er blijft maar water in z'n emmer gegooid worden. Op een gegeven moment is je draagkracht ook wel op...
Tyler bedoel je toch?
pi_177068525
Zit zij dan ook al in die industrie?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177073745
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Zit zij dan ook al in die industrie?
Nee privé fototje.
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 08:53:10 #222
382129 crew  Donna
pi_177074003
Ja die podcast waarin Leah praat over Jeremy komt dinsdag online geloof ik.
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 08:53:22 #223
382129 crew  Donna
pi_177074006
Uh oh Juhnelle.. :X
pi_177074096
1e twitter bericht van David was:
I am here to pop balloons at your party (in die strekking)

:') dan ben je toch ech een debiel gezien het verleden.
pi_177074440
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Tyler bedoel je toch?
god ja!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177074645
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o is dat echt? Wat is de achtergrond van deze foto?
Een strandbedje ofzo?


:P

Schijnt echt te zijn. Ik heb Jenelle d'r benen nooit zien spreiden in het echt dus weet het ook niet zeker.
Maar er bestonden sowieso al dit soort foto's maar toen was alleen de ster getattoeerd. Geen idee wanneer die tekst erbij is gekomen en of ze hier d'r boobjob al heeft gehad, maar dan heb je een idee qua tijd als je dat wel weet.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 09:48:08 ]
pi_177074651
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Een strandbedje ofzo?
:D Nee, het verhaal bij :D

Issie echt en in welke setting issie geschoten en waarom issie publiek? ZOVEEL VRAGEN!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177074682
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D Nee, het verhaal bij :D

Issie echt en in welke setting issie geschoten en waarom issie publiek? ZOVEEL VRAGEN!
Haha ja snapte ik al, zie mijn edit ;)
  zaterdag 10 februari 2018 @ 09:54:11 #229
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177074786
Omg... zal wel in de Kieffer periode zijn geweest? ze fotografeerden elkaar graag naakt volgens mij :')
pi_177074844
Brrrr!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177074869
Ik klikte de foto aan met m'n kleuter naast me :'(
pi_177074876
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Omg... zal wel in de Kieffer periode zijn geweest? ze fotografeerden elkaar graag naakt volgens mij :')
Kieffer haar ja :D
Misschien rookt Kieffer daar nu z'n meth van :') door de verkoop van dit soort foto's.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2018 10:00:19 ]
pi_177074881
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:59 schreef Poes. het volgende:
Ik klikte de foto aan met m'n kleuter naast me :'(
Ik zette nog wel een spoiler :(
pi_177074886
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:00 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik zette nog wel een spoiler :(
Ja ik wist toch niet wat er onder zat :D
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:19:11 #235
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_177075133
Note: NSFW plaatje weggehaald, ondanks de spoiler tag. Wilde de post alleen aanpassen, maar ging mis, dus moest ze wel weghalen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 10 februari 2018 @ 10:31:38 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177075324
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:00 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik zette nog wel een spoiler :(
Er wordt hier best veel onder spoilers gepost, en dat zijn bijna nooit foto's, en al helemaal niet zulke foto's, dus een NSFW waarschuwing is dan wel handig ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177076096
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:59 schreef Poes. het volgende:
Ik klikte de foto aan met m'n kleuter naast me :'(
Is mooi, is natuur.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:24:35 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177076456
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is mooi, is natuur.
Niet echt, als het natuur was geweest dan had je een heel bos gehad waardoor die grot verscholen was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177076475
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 08:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee privé fototje.
Wat heb ik gemist?
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_177077069
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:25 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Een NSFKleuters foto. ;(
pi_177077841
Gevalletje What has been seen... ;(
pi_177080385
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Brrrr!
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:16 schreef vencodark het volgende:
Gevalletje What has been seen... ;(
Wat is er mis eigenlijk? Ze heeft toch gewoon een normaal vrouwenlichaam?
pi_177081918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


[..]

Wat is er mis eigenlijk? Ze heeft toch gewoon een normaal vrouwenlichaam?
Ik vind ten eerste Jenelle echt een vieze meid om te zien.
Daarbij: ik hou niet van vagina’s. :P
pi_177081919
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet echt, als het natuur was geweest dan had je een heel bos gehad waardoor die grot verscholen was.
_O-

Ik vind de foto ansich niet zo heel vreemd eigenlijk. Normaal lichaam, normale poes.

Het is alleen Jenelle...
pi_177086347
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet echt, als het natuur was geweest dan had je een heel bos gehad waardoor die grot verscholen was.
Nou ja, toch in ieder geval de menselijke natuur... Treurig genoeg :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177086409
Het is niet schokkend, maar daardoor misschien juist des te schokkender. Ze poseert ook niet eens ofzo. Ze ligt daar gewoon lekker met de flamoes naar het vogeltje te chillen. Not a care in the world :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177086847
Heeft iemand de link naar die foto nog? :D
pi_177086873
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:17 schreef madam-april het volgende:
Heeft iemand de link naar die foto nog? :D
Google op Jennele Evans nude ;)
pi_177087510
Ooh die!! Hahaha die is echt al heel erg oud :')
pi_177087529
Toen kreeg ze de bijnaam rosbief.. ;(
pi_177087549
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:44 schreef madam-april het volgende:
Ooh die!! Hahaha die is echt al heel erg oud :')
Nah, die bekende oude serie is met andere tattoos ;)
pi_177087653
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nah, die bekende oude serie is met andere tattoos ;)
Dat weet ik, maar deze is ook al heel erg oud.. uit de periode dat ze met Courtland was, als ik het goed heb.
pi_177087850
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar deze is ook al heel erg oud.. uit de periode dat ze met Courtland was, als ik het goed heb.
Ok :D
pi_177088885
Ik begreep al niet dat ze zoiets nu nog zou doen. Maar oude foto...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 13:43:18 #255
382129 crew  Donna
pi_177177630
Young + Pregnant begint 12 maart in Amerika. De vernieuwde versie van 16 and Pregnant.

*O*
pi_177265151
Ik zag net een marathon op Mtv.
Ik loop heel erg achter. Ik zie nu de moeder van Nathan bij dr Drew.

Wie is nu degene die Kaiser slecht behandeld. Nathan of David?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177265470
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een marathon op Mtv.
Ik loop heel erg achter. Ik zie nu de moeder van Nathan bij dr Drew.

Wie is nu degene die Kaiser slecht behandeld. Nathan of David?
David :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177266027
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

David :)
Jammer :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177266148
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jammer :{
Hoezo 'jammer'? :{
pi_177266385
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:58 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoezo 'jammer'? :{
Omdat ik hoopte dat de grootste ellende bij de ex zat, omdat Kaiser daar het minst is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 18 februari 2018 @ 11:39:24 #261
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177272689
Kailyn heeft nu haar eigen youtube kanaal.

  maandag 19 februari 2018 @ 22:24:07 #262
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177310250
Zit trailer being Gary te kijken en wat is zijn leven anders dan ik had verwacht.
Ik dacht dat hij een hele goede band had met zijn moeder :D
En wat apart dat zijn ouders weer bij elkaar zijn en dat zijn vader zo anders is.

pi_177312414
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_177320934
quote:
Mss wel goed, tenminste een reden om ze eruit te kicken.
pi_177327294
Net de bruiloft van Ryan en MacKenzie bekeken, wát een gênante bedoening zeg _O- Ryan smoorbezopen, geen ''vows'' voorbereid, na 10 seconden al klaar met de eerste dans, zeuren om hoeveel geld Mac heeft uitgegeven. :') Onvoorstelbaar dat MacKenzie koste wat het kost met die kerel moet trouwen.. heeft ze wat te bewijzen ofzo? Zo van, ik kan er niet meer onderuit want dan roept iedereen toch maar ''told you so!''

Scènes met Butch en Tyler waren wel hartverscheurend hoor.. heb zo met Tyler te doen, omgeven door wrakken. Niet alleen z;n vader, maar ook z'n vrouw, zus en noem maar op.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 19:33:15 #266
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177327363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:28 schreef Poes. het volgende:
heeft ze wat te bewijzen ofzo? Zo van, ik kan er niet meer onderuit want dan roept iedereen toch maar ''told you so!''

Daar vind ik het wel op lijken.
pi_177327383
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:33 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Daar vind ik het wel op lijken.
Beetje wat Amber met Matt had.

Ik vind het maar sneu, ook voor haar zoon.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 20 februari 2018 @ 19:43:26 #268
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_177327541
Ik zag het zo snel nog niet in dit topic staan maar Adam Lind kan zo gearresteerd worden, :Y).

quote:
Adam Lind is wanted by police. RadarOnline.com can exclusively reveal that there is a warrant out for the Teen Mom 2 star’s arrest for overdue child support.

“He has a warrant out for his arrest for being behind on child support,” a spokesperson for the Minnehaha County Sheriff’s Office in South Dakota exclusively told Radar. “The warrant is for $2,025.”

Lind shares daughter Aubree, 8, with Chelsea Houska and Paislee, 4, with Taylor Halbur. A source close to the deadbeat dad confirms the warrant is for his child support case with Halbur.

He owes her over $16,000 in child support,” the source told Radar.

A clerk for Minnehaha County Court exclusively told Radar that Lind’s child support was modified on February 12.

“Petitioner Lind was ordered to pay child support for Paislee Lind $500 per month,” the clerk explained.

The amount per month was lowered for Lind, as Radar reported in March 2017 that the court ordered him to pay $1,203 per month for Paislee.

Not only has Lind refused to pay child support, but he also hasn’t visited his youngest daughter.

“He hasn’t seen Paislee since August,” the source claimed. “He doesn’t call or check in. She doesn’t even see his family.”

In September 2016, Lind had two warrants out for his arrest for failing to pay over $9,000 for both Houska and Halbur. Lind eventually paid the amount.

In addition to child support drama, Lind was arrested on November 2 for domestic assault against an ex-girlfriend. He was arrested again on December 5 for violating the no-contact order in the case.

On the same day of his most recent arrest, he was scheduled to appear in court after his ex-fiancée Stasia Huber filed a restraining order against him on November 7. The judge granted the protection order for five years.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_177329259
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zag het zo snel nog niet in dit topic staan maar Adam Lind kan zo gearresteerd worden, :Y).

[..]

wie was dat ook alweer die hier liep te roepen dat chelsea, haar rijke vader en van alimentatie genietende moeder die haar samen een slechte opvoeding hadden gegeven, degene waren die die arme adam al 8 jaar lang zwart maken

:')___!
pi_177331613
Facebooktip: Team Maci Bookout daar kun je de laatste afleveringen steeds bekijken *O*

Oh en Adam :r lamzak :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177334358
Jenelle en husband beide hun twitter weg, sponsors trekken zich terug na hun uitlatingen en petities om ze uit de show te halen nu... ben benieuwd...

http://mobi.perezhilton.c(...)ic-rant#.WoybtEGnyaM
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 20 februari 2018 @ 23:10:02 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177334502
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:03 schreef RipCity het volgende:
Jenelle en husband beide hun twitter weg, sponsors trekken zich terug na hun uitlatingen en petities om ze uit de show te halen nu... ben benieuwd...

http://mobi.perezhilton.c(...)ic-rant#.WoybtEGnyaM
Je bent dan ook wel een asociaal lompe hork als je net na die schoolshooting een foto van Jenelle gaat posten terwijl ze een zelfde wapen vasthoudt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177335040
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent dan ook wel een asociaal lompe hork als je net na die schoolshooting een foto van Jenelle gaat posten terwijl ze een zelfde wapen vasthoudt.
um zum kotzen was die foto ja :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 07:18:00 #274
382129 crew  Donna
pi_177337148
David is fired!
MTV gaat vandaag het lot van Jenelle bespreken.
pi_177337197
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:18 schreef DonnaRush het volgende:
David is fired!
MTV gaat vandaag het lot van Jenelle bespreken.
*O* *O*
pi_177337236
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:18 schreef DonnaRush het volgende:
David is fired!
MTV gaat vandaag het lot van Jenelle bespreken.
Jaaaa ik las het net.
Jenelle moet wrs van David gewoon stoppen. Controle-freak dat hij is.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177337264
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Jaaaa ik las het net.
Jenelle moet wrs van David gewoon stoppen. Controle-freak dat hij is.
Maar aangezien ze beide te lui zijn om te werken kunnen ze hun land gaan verkopen dan :D

Voor de kinderen is het wel erg. Nu is er nog geregeld iets van controle.
pi_177337454
Ik denk niet dat Jenelle zich door iemand anders dan mtv van haar kip met de gouden eieren af laat houden...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177337479
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk niet dat Jenelle zich door iemand anders dan mtv van haar kip met de gouden eieren af laat houden...
Die gaan scheiden *)
pi_177340005
ik voorzie ook (het begin van) een breuk

david die zal eisen dat jenelle ook stopt
jenelle die haar luizenbaantje en-leventje niet wil opgeven
degene die hierbij aan t kortste eind trek zal dat niet kunnen verteren van de ander
pi_177340217
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:30 schreef JaneDoe het volgende:
ik voorzie ook (het begin van) een breuk

david die zal eisen dat jenelle ook stopt
jenelle die haar luizenbaantje en-leventje niet wil opgeven
degene die hierbij aan t kortste eind trek zal dat niet kunnen verteren van de ander
En als Jenelle wel stopt zal geen geld meer hebben, dus moet David z'n leventje gaan aanpassen en is ze niet meer zo interessant want dan zal hij toch iets anders qua inkomen moeten regelen.

Gaat ze wel door en hij mag nergens op beeld gaat hij nog eens doordraaien omdat hij geen aandacht krijgt.
pi_177340344
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En als Jenelle wel stopt zal geen geld meer hebben, dus moet David z'n leventje gaan aanpassen en is ze niet meer zo interessant want dan zal hij toch iets anders qua inkomen moeten regelen.

Gaat ze wel door en hij mag nergens op beeld gaat hij nog eens doordraaien omdat hij geen aandacht krijgt.
precies, begin van t einde dus
pi_177340647
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

precies, begin van t einde dus
Wel het beste voor de kinderen.
pi_177340970
Barbara gaat ook even los.

https://twitter.com/babsevansmtv
pi_177341046
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wel het beste voor de kinderen.
Haha, goed om te onthouden voor future reference... jenelle lijkt haar keuzes vooral te maken gebaseerd op wat het slechtste voor die kinderen is. Dat gaat ook niet veranderen als ze weer van partner wisselt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177341139
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:14 schreef Mylene het volgende:
Barbara gaat ook even los.

https://twitter.com/babsevansmtv
Het is ook niet gek dat jenelle, jenelle is geworden...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177341173
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:14 schreef Mylene het volgende:
Barbara gaat ook even los.

https://twitter.com/babsevansmtv
Is dat echt? :{
pi_177341546
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:23 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Is dat echt? :{
Nee natuurlijk niet :o

Alhoewel dat 'natuurlijk' bij de familie Evans nog niet zo van zelfsprekend is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2018 11:44:11 ]
pi_177341593
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Haha, goed om te onthouden voor future reference... jenelle lijkt haar keuzes vooral te maken gebaseerd op wat het slechtste voor die kinderen is. Dat gaat ook niet veranderen als ze weer van partner wisselt.
Dat klopt. Maar ik doelde er meer op dat als ze zonder geld en partner komt te zitten, en ze het niet meer hoeft te faken op beeld dat ze een goede moeder is, die kinderen haar geen drol meer interesseren en ze wellicht overlaat aan de vaders/Babs.
pi_177346401
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:14 schreef Mylene het volgende:
Barbara gaat ook even los.

https://twitter.com/babsevansmtv
das niet de echte barb
pi_177346521
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

En als Jenelle wel stopt zal geen geld meer hebben, dus moet David z'n leventje gaan aanpassen en is ze niet meer zo interessant want dan zal hij toch iets anders qua inkomen moeten regelen.

Gaat ze wel door en hij mag nergens op beeld gaat hij nog eens doordraaien omdat hij geen aandacht krijgt.
Dit zie ik idd wel gebeuren, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177349322
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dit zie ik idd wel gebeuren, ja.
Dan trouwt ze toch een ander.
Volgens mij is ze sowieso al 3 keer gevraagd (David sowieso, Gary sowieso, en volgens mij Nathan ook). Dan komt nummer 4 ook wel.

Alleen heeft ze dan geen centjes meer als Mtv er niet meer is.
pi_177349339
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:12 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dan trouwt ze toch een ander.
Volgens mij is ze sowieso al 3 keer gevraagd (David sowieso, Gary sowieso, en volgens mij Nathan ook). Dan komt nummer 4 ook wel.

Alleen heeft ze dan geen centjes meer als Mtv er niet meer is.
4 keer, met courtland is ze ook daadwerkelijk getrouwd
pi_177349378
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

4 keer, met courtland is ze ook daadwerkelijk getrouwd
5 keer, ze was ook verloofd met Kieffer..
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:17:54 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177349399
En ze is wat? 26 ofzo?
Edit: Ja dus.

Ik zie hier ook 2 ex-vriendjes, 2 ex-verloofdes een ex-echtgenoot en een huidige echtgenoot.
http://teenmom.wikia.com/wiki/Jenelle_Evans
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177349456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:17 schreef Leandra het volgende:
En ze is wat? 26 ofzo?
Ja ze is net 26..
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:21:43 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177349476
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja ze is net 26..
Ik heb een zoon die een maand ouder is dan zij.... mijn hemel, en dan al 2 keer verloofd, 2 keer getrouwd en 3 kinderen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177349489
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

5 keer, ze was ook verloofd met Kieffer..
_O- nu je t zegt
pi_177349491
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

5 keer, ze was ook verloofd met Kieffer..
Dat maakt het nog mooier :D
Op je 26e.

5 huwelijksaanzoeken;
2 keer getrouwd;
3 kinderen;
3 verschillende vaders;
Tig keer gearresteerd;
Nooit gewerkt;

Chapeau *O*
pi_177349572
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:22 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat maakt het nog mooier :D
Op je 26e.

5 huwelijksaanzoeken;
2 keer getrouwd;
3 kinderen;
3 verschillende vaders;
Tig keer gearresteerd;
Nooit gewerkt;

Chapeau *O*
ho ho, jenelle heeft wel enkele weken als verpleeg assistent gewerkt hoor... "i'm saving lives and you're just working at wallmart"
pi_177349601
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb een zoon die een maand ouder is dan zij.... mijn hemel, en dan al 2 keer verloofd, 2 keer getrouwd en 3 kinderen :X
Ik ben 2 maanden jonger dan zij is.. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')