01m 14squote:
quote:
jawel joh, als iedereen meedoet lukt het.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:25 schreef Themonk5 het volgende:
Daar is het echt niet actief genoeg voor hoor
Neeeeej, daar geloof ik niks van. Er zijn echt veel snellere geweest. Maar ik vermoed dat die zijn opgeruimd. Om het niet aan te moedigen, als het ware.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
het snelste ONZ topic ooit is 04m 45s, dat moet wel beter kunnen.
Dat denk ik Inderdaad ook, de database van Fok! is echt veel te gammel voor deze soort shit..quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Neeeeej, daar geloof ik niks van. Er zijn echt veel snellere geweest. Maar ik vermoed dat die zijn opgeruimd. Om het niet aan te moedigen, als het ware.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Neeeeej, daar geloof ik niks van. Er zijn echt veel snellere geweest. Maar ik vermoed dat die zijn opgeruimd. Om het niet aan te moedigen, als het ware.
maar het 1:14 topic is ook een recordpoging.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien kan/wil hij dat soort recordpogingtopics niet mee tellen.
http://arcee862.com/topicspeed.phpquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien kan/wil hij dat soort recordpogingtopics niet mee tellen.
ben ik zo verleidelijk danquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:47 schreef devzero het volgende:
Wel opmerkelijk dat liesje1979 de OP heeft in #1 en #3. Misschien kan hemarookworst haar verleiden om bij ons te komen posten
Jij wacht totdat het 3:00 ofzo is he. En dan pas ga je reageren in DTS. Jij slinkse manneke.quote:
echt he!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 00:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij wacht totdat het 3:00 ofzo is he. En dan pas ga je reageren in DTS. Jij slinkse manneke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |