quote:Op maandag 30 oktober 2017 05:27 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Open een slaapverwekkend topic zoals deze.. ohwwacht..
Faalklacht want tenzij je ouders bij de Gemeente werken,(roteb o.i.d.= straatvegen/opruimen plantsoenen e.d.) hoef je niet om 04:30 uur naar je werk te gaan. Of werken ze in een ziekenhuis met nachtdiensten en zo? En vertel mij eens welk zwembad om 06:00 uur al opengaat want daar geloof ik al helemaal niks van.quote:Op maandag 30 oktober 2017 05:24 schreef _--_ het volgende:
Zat ik lekker te dutten, stormt mijn hele familie om 4:30 naar beneden. Papa moet werken. Mama moet werken. En dat andere kind moet ochtendzwemmen ofzo.
Slaapritme naar de klote.![]()
Iemand tips om nog 3 uur verder te slapen?
Flikker op met je nonsens. Als je het niet gelooft boeit het me geen lul. Ik lees jouw uitschot ook niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht want tenzij je ouders bij de Gemeente werken,(roteb o.i.d.= straatvegen/opruimen plantsoenen e.d.) hoef je niet om 04:30 uur naar je werk te gaan. Of werken ze in een ziekenhuis met nachtdiensten en zo? En vertel mij eens welk zwembad om 06:00 uur al opengaat want daar geloof ik al helemaal niks van.
Sow, wat een humeur! Met verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Flikker op met je nonsens. Als je het niet gelooft boeit het me geen lul. Ik lees jouw uitschot ook niet.
In slaap vallen gebeurt niet zo snel he als de vogels al beginnen te fluiten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En je wacht dan 54 minuten met FOK!ken? Daar geloof ik geen snars van..
Dus je gelooft het niet want je vind het onwaarschijnlijk maar vervolgens komt je met een miljard redenen waarom het toch zou kunnen kloppen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht want tenzij je ouders bij de Gemeente werken,(roteb o.i.d.= straatvegen/opruimen plantsoenen e.d.) hoef je niet om 04:30 uur naar je werk te gaan. Of werken ze in een ziekenhuis met nachtdiensten en zo? En vertel mij eens welk zwembad om 06:00 uur al opengaat want daar geloof ik al helemaal niks van.
Temazepam of Zolpidemquote:Op maandag 30 oktober 2017 05:24 schreef _--_ het volgende:
Zat ik lekker te dutten, stormt mijn hele familie om 4:30 naar beneden. Papa moet werken. Mama moet werken. En dat andere kind moet ochtendzwemmen ofzo.
Slaapritme naar de klote.![]()
Iemand tips om nog 3 uur verder te slapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |