abonnement Unibet Coolblue
pi_175962253
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 22:55 schreef Aventura het volgende:
Krijgen de gezinnen geld om mee te doen? Zo ja, ben heel benieuwd hoe veel dan.
Heb je plannen? :D
  zondag 24 december 2017 @ 00:09:29 #152
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175962819
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 23:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Heb je plannen? :D
te weinig kids :D
pi_175965239
Ik stond ook te kijken van de jaguar (zonder kinderzitjes?) en van het pak, maar misschien is de man chauffeur van iemand....maar waarschijnlijk niet...lijkt mij niet dat je dan de auto voor je familie mag gebruiken.

Wat ik leuk vind bij de vierling is dat ze net allemaal een ander kapsel/ andere staartjes hebben en ook verschillende kleren, maar wel uit dezelfde collectie (en misschien gesponsord ?), dat onderstreept voor mij hun eigen persoonlijkheid.
In elk geval leuk om naar de uitzendingen te kjiken, lijkt mij trouwens lastig voor de deelnemers omdat iedereen direct een mening of oordeel heeft en dit nu via sociale media veel sneller de families zelf ook bereikt.
pi_175965497
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 07:02 schreef Zana het volgende:

Wat ik leuk vind bij de vierling is dat ze net allemaal een ander kapsel/ andere staartjes hebben en ook verschillende kleren, maar wel uit dezelfde collectie (en misschien gesponsord ?), dat onderstreept voor mij hun eigen persoonlijkheid.
Anne vertelde juist dat de vierling geen eigen kleding heeft. Ze wisselen het onderling uit.
pi_175965521
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 08:57 schreef alpeko het volgende:

[..]

Anne vertelde juist dat de vierling geen eigen kleding heeft. Ze wisselen het onderling uit.
Ze hebben momenteel nog geen eigen kleding idd, maar ze kleedt wel elke dochter in een individuele stijl.
  zondag 24 december 2017 @ 09:51:19 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175965978
Die moeder van Thaila heeft eerder een Brabants accent dan een Limburgs accent.
pi_175966517
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 08:57 schreef alpeko het volgende:

[..]

Anne vertelde juist dat de vierling geen eigen kleding heeft. Ze wisselen het onderling uit.
Ik bedoel dat ze niet hetzelfde jurk bijvoorbeeld dragen, bij tweelingen heb je bijvoorbeeld vaak dat ouders ervoor kiezen ze identiek te kleden. Ook Maxima heeft haar dochters toen ze jonger waren vaak zo gekleed op officiële foto's, ze hadden dan alleen verschillende maten, maar hetzelfde model. Bij de Adema's zij je dat ze bij elkaar horen door de kleuren en printjes, maar het is niet precies hetzelfde.
pi_175966569
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 10:31 schreef Zana het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ze niet hetzelfde jurk bijvoorbeeld dragen, bij tweelingen heb je bijvoorbeeld vaak dat ouders ervoor kiezen ze identiek te kleden. Ook Maxima heeft haar dochters toen ze jonger waren vaak zo gekleed op officiële foto's, ze hadden dan alleen verschillende maten, maar hetzelfde model.
Ah zo. Ja dit is leuker.
pi_175970749
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 20:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik lees weer ontwijkende antwoorden

men vroeg zich af hoe pa in een jaguar kon rijden en wat hij voor werk doet en dan is dit t antwoord
daarbij vonden mensen t apart dat de oudere zoons bier mochten drinken en dat pa hun kamer voor hun opruimde, ook daar gaat hij niet op in
Maar... als iemand mij vraagt waar ik mijn auto van betaal, heb ik ook niet echt de behoefte om zoiets op Facebook te verantwoorden :o
  Spellchecker zondag 24 december 2017 @ 15:31:57 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175972693
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:07 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Maar... als iemand mij vraagt waar ik mijn auto van betaal, heb ik ook niet echt de behoefte om zoiets op Facebook te verantwoorden :o
Snap ik wel. Maar als jij 10 kinderen zou hebben (en geen werk?) en je reed in een Jaguar zou ik niet de enige zijn die je dat zou vragen ;)
pi_175972888
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 15:31 schreef maily het volgende:

[..]

Snap ik wel. Maar als jij 10 kinderen zou hebben (en geen werk?) en je reed in een Jaguar zou ik niet de enige zijn die je dat zou vragen ;)
Tuurlijk snap ik dat die vraag voorbij komt, maar ik snap ook wel dat hij er geen antwoord op geeft ;)
pi_175972993
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:07 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Maar... als iemand mij vraagt waar ik mijn auto van betaal, heb ik ook niet echt de behoefte om zoiets op Facebook te verantwoorden :o
Ik vind eigenlijk dat die vader soms nog best goed reageert op de berichten op Facebook. Al hebben veel mensen toch wel een punt met hun commentaar.
pi_175972994
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:07 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Maar... als iemand mij vraagt waar ik mijn auto van betaal, heb ik ook niet echt de behoefte om zoiets op Facebook te verantwoorden :o
Als je zelf je centen verdient zou ik dat toch wel even vermelden en het daarbij laten.
pi_175973228
Hij zegt dat die Jaguar huren het idee was van de programmamakers. Ik snap niet waarom de programmamakers dat zouden doen?
Ik kan begrijpen dat als de Bunnenbrucks zelf geen auto hebben en die is voor een bepaalde opname wel handig, dat er dan een auto gehuurd wordt. Maar waarom meteen een dure als dat niet realistisch is?
pi_175973453
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 15:54 schreef Physsic het volgende:
Hij zegt dat die Jaguar huren het idee was van de programmamakers. Ik snap niet waarom de programmamakers dat zouden doen?
Ik kan begrijpen dat als de Bunnenbrucks zelf geen auto hebben en die is voor een bepaalde opname wel handig, dat er dan een auto gehuurd wordt. Maar waarom meteen een dure als dat niet realistisch is?
Ik denk dat als je ze net iets meer gunt je ook meer eisen kunt stellen aan hoe ze zich moeten gedragen/moeten doen.
pi_175973603
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 15:54 schreef Physsic het volgende:
Hij zegt dat die Jaguar huren het idee was van de programmamakers. Ik snap niet waarom de programmamakers dat zouden doen?
Ik kan begrijpen dat als de Bunnenbrucks zelf geen auto hebben en die is voor een bepaalde opname wel handig, dat er dan een auto gehuurd wordt. Maar waarom meteen een dure als dat niet realistisch is?
Baumgards reden tijdens de opnamen ook in gehuurde auto's, dus klinkt wel reëel.
pi_175974267
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 15:54 schreef Physsic het volgende:
Hij zegt dat die Jaguar huren het idee was van de programmamakers. Ik snap niet waarom de programmamakers dat zouden doen?
Ik kan begrijpen dat als de Bunnenbrucks zelf geen auto hebben en die is voor een bepaalde opname wel handig, dat er dan een auto gehuurd wordt. Maar waarom meteen een dure als dat niet realistisch is?
volgens mij doelde hij op het parkeren op de stoep, dat was een idee van de regie
vervolgens voegt hij er aan toe dat hij het normaal gesproken niet zou dan vanwege het risico op een boete
pi_175974336
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:07 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Maar... als iemand mij vraagt waar ik mijn auto van betaal, heb ik ook niet echt de behoefte om zoiets op Facebook te verantwoorden :o
er was al meerdere keren gevraagd wat hij voor werk doet, voor die jaguar in beeld kwam
daarna kwam die vraag nóg vaker voorbij
natuurlijk is hij niet verplicht om antwoord te geven, maar wordt er iets groots en geheimzinnig van gemaakt
pi_175974406
Gister even gekeken maar die donkere vader is wel erg cool, en werken en zo veel kinderen opvoeden petje af. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175974442
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 16:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

volgens mij doelde hij op het parkeren op de stoep, dat was een idee van de regie
vervolgens voegt hij er aan toe dat hij het normaal gesproken niet zou dan vanwege het risico op een boete
Hmm, dat hele stukje heb ik niet gelezen. Ik had echt iets gelezen over een gehuurde auto..
pi_175975080
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 16:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hmm, dat hele stukje heb ik niet gelezen. Ik had echt iets gelezen over een gehuurde auto..
"De zogenaamde dikke auto was op verzoek van de filmploeg want ik denk dat we allemaal weten dat er normaliter een prent aan vast zit maar oke.
De kinderen worden wel degelijk gecorrigeerd en dat was vandaag wel te zien op een huis vol.
Concreet we waren allemaal jong en de verboden vrucht smaakt het lekkerst.
We kunnen alleen doseren dus waan u zelf geen moeder theresa.
Het zwemmen is de spanning want her gaat nu helemaal top, ze hebben kikker brons ."
pi_176020101
https://forum.viva.nl/ent(...)_messages/316491/88#

Op deze pagina nog wat meer info over de familie Budenbruck.
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 19:42:40 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176020896
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:57 schreef praadje het volgende:
https://forum.viva.nl/ent(...)_messages/316491/88#

Op deze pagina nog wat meer info over de familie Budenbruck.
Tering, wat een kut site is dat (iig mobiel)

Maar vader was/is dus steigerbouwer?
https://www.faillissement(...)028/buddenbruck.aspx

Vond dat pak met das al niet bij hem passen waarin hij paar keer op TV verscheen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_176021014
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tering, wat een kut site is dat (iig mobiel)

Maar vader was/is dus steigerbouwer?
https://www.faillissement(...)028/buddenbruck.aspx

Vond dat pak met das al niet bij hem passen waarin hij paar keer op TV verscheen.
het grote geheim is er uit
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 19:51:05 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176021074
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

het grote geheim is er uit
Dat is een faillissement van bijna acht jaar geleden hè ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')