Dat mag ze toch gewoon vinden...shorttrack is haar sport; dan begrijp ik prima dat ze liever daar goud had gewonnen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vergeten wat ze gezegd heeft over haar PLAK?
Tuurlijk mag zij dat vinden, ik mag daar toch ook gewoon een mening over hebben?? Dat lijkt hier nu wel verboden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat mag ze toch gewoon vinden...shorttrack is haar sport; dan begrijp ik prima dat ze liever daar goud had gewonnen.
Ze had ook liever brons gewonnen bij het shorttracken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat mag ze toch gewoon vinden...shorttrack is haar sport; dan begrijp ik prima dat ze liever daar goud had gewonnen.
Tuurlijk mag je een mening hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag zij dat vinden, ik mag daar toch ook gewoon een mening over hebben?? Dat lijkt hier nu wel verboden.
Mag ze wel vinden, ik vind dat alleen zo raar omdat ze er ontzettend weinig van bakt op de shorttrackbaan, volgensmij heeft ze nog nooit iets gewonnen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs live zien vallenquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hein gaat natuurlijk weer onderuit straks
Bedankt Thijsquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik trouwens zeggen HALLO MEDAILLESPIEGEL?
Nu al 9-9-9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |