abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 augustus 2018 @ 12:58:54 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181029208
Maar over een paar weken kan ik er vast wel weer de humor van inzien.
Huilen dan.
pi_181029354
Holy shit wat bizar al die dingen. Maar hadden jullie niet eerder gesproken over de kinderwens? Is wel een van de dingen die wij best snel hebben besproken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beterschap :*
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:08:33 #53
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_181029403
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen een goede vakantie gehad? Of gaan nog?
Stage, stage en nog eens stage. Het einde is in zicht. Tweede van september rond ik het af.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:09:07 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181029421
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:54 schreef Yesse het volgende:

[..]

Huis wordt nu gebouwd, de verwachting is dat we in december opgeleverd krijgen. Baan heb ik nu een vast contract *O* en het is echt super!! Eindelijk een baan die goed past. Lekker divers en aardige mensen. Goed betaald (ook niet onbelangrijk) :D Oh en ik werk nu bij de overheid als beleidsmedewerker bestuurlijke zaken dus veel met directie & bestuurders te maken :)

Hoe is het bij jou dan?
Goed om te horen.

Hier gaat het wel. Momenteel is mijn contract verlengt tot 1 april. Was eerst 1 augustus. Nog een week werken en dan heb ik eindelijk vakantie. Ik twijfel nog of ik hier wil blijven of dat ik voor iets anders moet gaan kijken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_181029451
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Goed om te horen.

Hier gaat het wel. Momenteel is mijn contract verlengt tot 1 april. Was eerst 1 augustus. Nog een week werken en dan heb ik eindelijk vakantie. Ik twijfel nog of ik hier wil blijven of dat ik voor iets anders moet gaan kijken.
Waaorm zou je weg willen?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:11:00 #56
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181029462
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 12:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Uh, nee en nee. Kutste zomer in jaren: na 4 jaar uit elkaar gegaan vanwege verschil in kinderwens,
Vervelend. :{
quote:
vorige week harde klap met de motor gemaakt in Slowakije en linker schouder en rechter elleboog mooi stuk.

Eerst lekker gevoerd worden etc door je mattie, en nu in NL door m'n ouders. Gvd kan nog net met pijn en moeite m'n eigen lul vasthouden tijdens het pissen.

Ellende :') .
auw en beterschap :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:12:52 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181029507
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:06 schreef Yesse het volgende:
Holy shit wat bizar al die dingen. Maar hadden jullie niet eerder gesproken over de kinderwens? Is wel een van de dingen die wij best snel hebben besproken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beterschap :*
Ja, hebben het er regelmatig over gehad. Die kinderwens was ook iets van het laatste jaar. Daarvoor zaten we redelijk op één lijn en had was het iets dat alleen bij vlagen was, vooral af en toe rondom ongesteldheid.

Afgelopen jaar werd de kinderwens steeds sterker, en ik heb altijd heel stellig geroepen dat ik er niet aan wil beginnen. De laatste tijd ben ik daar wel wat minder zeker van, maar alsnog kan (en wil) ik niks beloven.

Dus ja, mooi kut. Ik ga dr echt heel erg missen.
Huilen dan.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:12:55 #58
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181029509
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:10 schreef Yesse het volgende:

[..]

Waaorm zou je weg willen?
Zou het liefst op de fiets naar mijn werk willen gaan om zo toch meer beweging te krijgen, daarnaast wordt er hier met een sterk verouderd systeem gewerkt, dat echt niet meer van deze tijd is. :|W Ten slotte is de verwachting dat de omzet jaarlijks met 15% zal afnemen. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:13:55 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181029521
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, hebben het er regelmatig over gehad. Die kinderwens was ook iets van het laatste jaar. Daarvoor zaten we redelijk op één lijn en had was het iets dat alleen bij vlagen was, vooral af en toe rondom ongesteldheid.

Afgelopen jaar werd de kinderwens steeds sterker, en ik heb altijd heel stellig geroepen dat ik er niet aan wil beginnen. De laatste tijd ben ik daar wel wat minder zeker van, maar alsnog kan (en wil) ik niks beloven.

Dus ja, mooi kut. Ik ga dr echt heel erg missen.
;( -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:15:32 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181029544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ten slotte is de verwachting dat de omzet jaarlijks met 15% zal afnemen. :{
:')

En daar leggen ze zich maar bij neer?
Huilen dan.
pi_181029595
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, hebben het er regelmatig over gehad. Die kinderwens was ook iets van het laatste jaar. Daarvoor zaten we redelijk op één lijn en had was het iets dat alleen bij vlagen was, vooral af en toe rondom ongesteldheid.

Afgelopen jaar werd de kinderwens steeds sterker, en ik heb altijd heel stellig geroepen dat ik er niet aan wil beginnen. De laatste tijd ben ik daar wel wat minder zeker van, maar alsnog kan (en wil) ik niks beloven.

Dus ja, mooi kut. Ik ga dr echt heel erg missen.
Poeh. Dat is altijd lastig ja als mensen dan toch van mening veranderen. Hopelijk kun je het snel een plekje geven.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zou het liefst op de fiets naar mijn werk willen gaan om zo toch meer beweging te krijgen, daarnaast wordt er hier met een sterk verouderd systeem gewerkt, dat echt niet meer van deze tijd is. :|W Ten slotte is de verwachting dat de omzet jaarlijks met 15% zal afnemen. :{
Fietsen naar het werk O+ Ik doe nu op de elektrische 12 km heen en 12 km terug. Heerlijk. Zou niet anders meer willen. Maar de arbeidsmarkt is nu wel beter volgens mij
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:19:07 #62
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181029607
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:')

En daar leggen ze zich maar bij neer?
Ja. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:21:24 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181029659
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:18 schreef Yesse het volgende:

Fietsen naar het werk O+
Daarom. Nu nog 61 km (maal 2) met de auto.
quote:
Ik doe nu op de elektrische 12 km heen en 12 km terug. Heerlijk. Zou niet anders meer willen.
goed bezig. ^O^
quote:
Maar de arbeidsmarkt is nu wel beter volgens mij
Na mijn vakantie eens in verdiepen wat er aan aanbod is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_181029908
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:06 schreef Yesse het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal nog stage lopen op je 31e :')

Maar wel kut IDZ :{ :*
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:36:08 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181030005
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:18 schreef Yesse het volgende:

[..]

Poeh. Dat is altijd lastig ja als mensen dan toch van mening veranderen. Hopelijk kun je het snel een plekje geven.
Ja, zal ook wel met hormonen ditdat te maken hebben. Ze begon ook wel een beetje de leeftijd te krijgen (32). Toch raar om te realiseren dat je over wat je wil en voelt en hoe je doet en wie je bent maar tot op zekere hoogte iets te zeggen hebt en dat je voor een deel gewoon slaaf van je eigen lichaam bent.

En thnx :* .
Huilen dan.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:36:32 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181030023
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja. :')
Treurig. Snap dat je weg wil.
Huilen dan.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:37:33 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181030063
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Je zal nog stage lopen op je 31e :')

Maar wel kut IDZ :{ :*
hey :W

Leef jij ook nog. Hoe gaat het met jou?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:41:05 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181030150
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Treurig. Snap dat je weg wil.
Wij verzorgen administratie voor onderwijsinstellingen. Er worden nu eenmaal minder kindjes geboren (feit), dat betekent automatisch dat er ook minder kinderen op school terecht komen, deze scholen, krijgen dus ook minder inkomsten van het rijk. Tevens zijn contracten ook op basis van leerlingenaantallen, dus minder leerlingen, betekent lagere prijs voor de administratie, dus ook voor ons minder inkomsten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:44:42 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_181030224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wij verzorgen administratie voor onderwijsinstellingen. Er worden nu eenmaal minder kindjes geboren (feit), dat betekent automatisch dat er ook minder kinderen op school terecht komen, deze scholen, krijgen dus ook minder inkomsten van het rijk. Tevens zijn contracten ook op basis van leerlingenaantallen, dus minder leerlingen, betekent lagere prijs voor de administratie, dus ook voor ons minder inkomsten.
Maar men kan vast kijken of er andere manieren zijn om (extra) omzet te genereren.
Huilen dan.
pi_181030261
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Je zal nog stage lopen op je 31e :')

Maar wel kut IDZ :{ :*
:6 wel bizar om te beseffen dat ik alweer 7 jaar fulltime werk..

quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar men kan vast kijken of er andere manieren zijn om (extra) omzet te genereren.
Je zou eens moeite doen :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:52:11 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181030390
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar men kan vast kijken of er andere manieren zijn om (extra) omzet te genereren.
Ik denk dat ze dan een hele andere branche moeten aanboren. En dan nog is de vraag of die extra omzet ten gunste van deze bv gaat komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 13:53:08 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181030414
Enige voordeel hier is dat ik nu 36,5 uur per week werk i.p.v. 40.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_181030937
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige voordeel hier is dat ik nu 36,5 uur per week werk i.p.v. 40.
Dat is wel heel chill. Ik ben zo blij met mijn 4x9.. Ik krijg nu ook zoveel meer dan in mijn eerste baan (38 uur)..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:16:47 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_181030989
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:15 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat is wel heel chill. Ik ben zo blij met mijn 4x9.. Ik krijg nu ook zoveel meer dan in mijn eerste baan (38 uur)..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de laatste jaren enkel maar minder gaan krijgen. -O- :(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_181031028
quote:
18s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik ben de laatste jaren enkel maar minder gaan krijgen. -O- :(
:o -O- Dat is ook niet leuk. Op zoek naar wat anders dan want ik heb het idee dat het nu wel weer beter gaat qua markt.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')