Vijftien.quote:Op woensdag 1 november 2017 07:52 schreef _JdM_ het volgende:
Door een treintje dat stuk is. Normaal had het Elke Dertig Minuten Een Trein geweest.
ervaring?quote:Op woensdag 1 november 2017 01:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Altijd verstandig, zeker bij iemand die net van de cursus komt weet je het maar nooit
quote:Op woensdag 1 november 2017 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik was nog steeds op tijd op werk en de volgende trein was niet eens overvol. Dus ach
iemand was te vroeg voor de trein en stond ervoor in plaats van erin tussen Hillegom en Leiden.quote:Op woensdag 1 november 2017 01:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is wel de handiger verdeling ja. Oorspronkelijk hc is ergens zoekgeraakt in een verstoring?
Die vijf minuten later dan op een normale dinsdag maakte niks uit idd.quote:Op woensdag 1 november 2017 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik was nog steeds op tijd op werk en de volgende trein was niet eens overvol. Dus ach
Zonder die ICB’ers hadden die rijtuigen nooit meer op de rails gestaan. En in opleiding houdt in dat er altijd opleiders bij zijn..quote:Op woensdag 1 november 2017 16:09 schreef greavy het volgende:
En het waren ook herspoorders / incidentenbestrijders in opleiding. Niet dat dat moet uitmaken, maar belangrijker is dat de rijtuigen niet nog zwaarder beschadigd geraakt zijn.
twitter:dennistd twitterde op woensdag 01-11-2017 om 14:01:06 @ICB_Teus Hoe kan zoiets eigenlijk gebeuren? Heeft dat met de leeftijd van het rijtuig te maken, waardoor deze de druk op één punt niet aankon? reageer retweet
twitter:ICB_Teus twitterde op woensdag 01-11-2017 om 16:55:29 @dennistd Dat materieel heeft eigenlijk geen officiciele vijzel/hefpunten dat is meer de reden uit noodzaak is die plek gekozen om te heffen reageer retweet
Dat kon alleen omdat het spitssprinters waren.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:45 schreef dennistd het volgende:
In Nederland hadden we trouwens ook een serie met vier treinen in het uur: de spitssprinter Rotterdam-Vlaardingen (serie 14100 als ik me niet vergis). De trein een uur later reed dus met een treinnummer dat niet 4 maar 8 omhoog ging.
klopt, maar de NS besloot de boel op te knippen en dan krijg je dat soort dingenquote:Op woensdag 1 november 2017 21:16 schreef dennistd het volgende:
Overigens was dat op Den Haag-Dordrecht ook het geval: de 5000 reed naar Breda terwijl de 5100 naar Roosendaal reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |