abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174708769
Welkom in de enige echte BNW SC!
Weg met die lange doorscroll OP!
Dat is wat de elite juist wil, je tijd verdoen aan scrollen aan een OP waar je toch nooit naar kijkt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP naar de 400! *O*

Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat. c_/






Hier verder
pi_174708787
Vliegende Ieren?
pi_174708810
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:03 schreef ChrisCarter het volgende:
Vliegende Ieren?
Je mag het interpreteren zoals je zelf wil :P
  Moderator zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:07:47 #4
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_174709565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je leuk werk Super?
Ja hoor. Zit bij de gemeente Delft, medewerker Burgerzaken/ Publiekszaken.
Iedere vrijdagavond is er een avondopenstelling, die dan om de ene week gedraaid moet worden.
Wel fijn dat het om de week is, dan wissel je elkaar een beetje af. Dus volgende week vrijdag werk ik gewoon tot 5 uur. :)
Mijn droombaan is het misschien niet, maar met leuke collega's en het werken met mensen bevalt prima. Maak altijd wel wat mee op deze afdeling.
A child is born with no state of mind.
pi_174709601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:07 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja hoor. Zit bij de gemeente Delft, medewerker Burgerzaken/ Publiekszaken.
Iedere vrijdagavond is er een avondopenstelling, die dan om de ene week gedraaid moet worden.
Wel fijn dat het om de week is, dan wissel je elkaar een beetje af. Dus volgende week vrijdag werk ik gewoon tot 5 uur. :)
Mijn droombaan is het misschien niet, maar met leuke collega's en het werken met mensen bevalt prima. Maak altijd wel wat mee op deze afdeling.
Klinkt goed. Dan zal je heel wat interessants voorbij zien komen ;)
  Moderator zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:10:21 #6
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_174709604
Ik woon zelf in Schiedam. De gemeente hier heeft 2 avondopenstellingen; dinsdag en donderdag. Dus ik ben blij met die vrijdag om de ene week bij de gemeente Delft. :)
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:13:37 #7
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_174709646
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klinkt goed. Dan zal je heel wat interessants voorbij zien komen ;)
Spannend genoeg idd. De ene dag wat meer dan de ander.
Heb ook een paar mensen gehad die transgender zijn, met een medische verklaring mag hun geslacht op de geboorte-akte en dus ook in hun persoonsgegevens in het systeem worden veranderd.
A child is born with no state of mind.
pi_174709812
HI, weekend maar een grijze dag hier.
pi_174709860
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:13 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Spannend genoeg idd. De ene dag wat meer dan de ander.
Heb ook een paar mensen gehad die transgender zijn, met een medische verklaring mag hun geslacht op de geboorte-akte en dus ook in hun persoonsgegevens in het systeem worden veranderd.
Dat is voor die mensen een enórme stap vooruit en een belangrijke dag in hun leven.
pi_174709868
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:26 schreef THEFXR het volgende:
HI, weekend maar een grijze dag hier.
Hier ook. Grauw en grijs en wind. Echt herfst.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:52:22 #11
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_174710222
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is voor die mensen een enórme stap vooruit en een belangrijke dag in hun leven.
Ja het is dubbel. Het kan ook deceptie met zich meebrengen. Als bijv een man getransgenderd is naar een vrouw en deze liegt daarover tegen wie dan ook.
Verder heb ik er niets tegen. :)
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:01:28 #12
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_174710355
Is er eigenlijk al een transgender topic over celebs? Zat even te neuzen, maar kon niets vinden.
A child is born with no state of mind.
pi_174710410
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:01 schreef SuperHartje het volgende:
Is er eigenlijk al een transgender topic over celebs? Zat even te neuzen, maar kon niets vinden.
Niet op BNW :N
  Moderator zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:10:14 #14
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_174710490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet op BNW :N
Houd het in gedachten...
Ben nog steeds bezig met stukken over MK ultra in Words. Wil wel dat het een helder stukje informatie wordt.
Edit: maar heb door tijdgebrek er niet bijster veel aan gewerkt. :@
A child is born with no state of mind.
pi_174711039
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier ook. Grauw en grijs en wind. Echt herfst.
wordt er echt depri van, no energy ;(
pi_174711237
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wordt er echt depri van, no energy ;(
Helpt dit een beetje?
pi_174716246
Gaat langzaam vandaag, BNW. Dan ga ik maar wat films in de wachtrij zetten en maar weer naar de kroeg. :D
pi_174716732
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:00 schreef illusions het volgende:
Gaat langzaam vandaag, BNW. Dan ga ik maar wat films in de wachtrij zetten en maar weer naar de kroeg. :D
Ik zat al op een topic van jouw hand te wachten over de toestand in Spanje. Jij zit het dichtst op het vuur.
Is er veel van te merken in jouw omgeving?
pi_174716822
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zat al op een topic van jouw hand te wachten over de toestand in Spanje. Jij zit het dichtst op het vuur.
Is er veel van te merken in jouw omgeving?
Ik las op de FP dat je zijn mening niet zo serieus moet nemen omdat hij in Spanje woont en dus bevooroordeeld is. _O-

Gelukkig hebben we dan zo'n fp user die vanaf zijn zolderkamer in Noord Drenthe wel eventjes precies kan vertellen hoe het zit en hoe de Catalanen en Spanjaarden er over denken. _O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_174716910
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik las op de FP dat je zijn mening niet zo serieus moet nemen omdat hij in Spanje woont en dus bevooroordeeld is. _O-

Gelukkig hebben we dan zo'n fp user die vanaf zijn zolderkamer in Noord Drenthe wel eventjes precies kan vertellen hoe het zit en hoe de Catalanen en Spanjaarden er over denken. _O_
Ja, die zitten hier veel. Ik hoor het liever van the horse's mouth. In dit geval Illusion.
pi_174716926
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik las op de FP dat je zijn mening niet zo serieus moet nemen omdat hij in Spanje woont en dus bevooroordeeld is. _O-

Gelukkig hebben we dan zo'n fp user die vanaf zijn zolderkamer in Noord Drenthe wel eventjes precies kan vertellen hoe het zit en hoe de Catalanen en Spanjaarden er over denken. _O_
Mooi he? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zat al op een topic van jouw hand te wachten over de toestand in Spanje. Jij zit het dichtst op het vuur.
Is er veel van te merken in jouw omgeving?
Ben meestal niet van de topics starten maar zal me er morgen eens over buigen. Je merkt er hier geen reet van - een enkeling heeft een Spaanse vlag buiten hangen, maar verder niet echt. Op Facebook een beetje.

Dat terwijl mensen zich hier vrij "Catalaans-achtig" voelen - dat is moeilijk uit te leggen, maar ze zien zichzelf niet als de reguliere Spanjaard uit Madrid, ze spreken hier immers Valenciaans, wat eigenlijk Catalaans is, en niemand maar dan ook niemand is fan van Real Madrid.

Verder merk ik dat Catalanen die ik ken, zich vooral ook gewoon Spaans voelen, en zich absoluut geen separatist voelen. Het is vooral heel erg opgeblazen heb ik het idee, want ik ken werkelijk niemand die zich er echt druk om maakt - zelfs niet mijn vrienden uit Barcelona.
pi_174717021
Het sentiment wat ik zie is meer "Waarom moet de media ons in een hokje stoppen, ik voel me eerst Spanjaard, en dan Catalaan." Ik denk ook dat de meerderheid van de Catalanen absoluut niet voor onafhankelijkheid is. Elke keer als het tot een stemming komt, bemoeien de non-separatisten zich er niet eens mee, het is een beetje "wie heeft de grootste lul" tussen Puigdemont en Rajoy, en we wisten van tevoren al dat Rajoy dat zou winnen, wat een klootzak ik het ook mag vinden.
pi_174717170
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:40 schreef illusions het volgende:
Het sentiment wat ik zie is meer "Waarom moet de media ons in een hokje stoppen, ik voel me eerst Spanjaard, en dan Catalaan." Ik denk ook dat de meerderheid van de Catalanen absoluut niet voor onafhankelijkheid is. Elke keer als het tot een stemming komt, bemoeien de non-separatisten zich er niet eens mee, het is een beetje "wie heeft de grootste lul" tussen Puigdemont en Rajoy, en we wisten van tevoren al dat Rajoy dat zou winnen, wat een klootzak ik het ook mag vinden.
Die ander wordt gewoon afgezet he? Maar hij blijft zitten.
pi_174717268
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die ander wordt gewoon afgezet he? Maar hij blijft zitten.
Is ook logisch, Rajoy is de premier op nationaal niveau, Puigdemont enkel regionaal Catalaans premier. Nu dus ook niet meer want sinds zaterdagochtend is hij ontheven van z'n functie middels een bericht in de staatskrant. En terecht, een afscheiding is altijd ongrondwettelijk maar hij heeft gewoon voor eigen baas gespeeld.
pi_174717302
Ik snap sowieso al die mensen die zich van buitenaf zich ermee bemoeien middels hun mening en het liefste zien dat catalonie onafhankelijk wordt. Wat de prijs ook mag zijn. Absurd.
Ich hock in meinem Bonker
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')