abonnement Unibet Coolblue
pi_487694
Wanhoopspoging van BB om sex uit te lokken?
Vannacht geen wip dan vertrekt Kim of Georgie.
Wel een wip dan vertrekt Robin.
Of denk ik nou te wantrouwend?
Ik denk dat ik er niet zo ver naast zit.

[Dit bericht is gewijzigd door gtotep2 op 22-11-2000 21:29]

  woensdag 22 november 2000 @ 21:13:36 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_487697
Wordt dat het nieuwe programma van Menno Buch.

De sexcaravan

pi_487707
All you need is love, ivm de verjaardag van Dees?
pi_487849
Quote van Ghotep.Wanhoopspoging van BB om sex uit te lokken?
Vannacht geen wip dan vertrekt Kim of Georgie.
Wel een wip dan vertrekt Robin.
Of denk ik nou te wantrouwend?
Ik denk dat ik er niet zo ver naast zit.


hahaha Leuk Ghotep.
Nu weten we dat de caravan voor Georgie en Kim is en dat de "verrassing voor Robin totaal niets voorstelt.
Voor mij houdt dit in dat er dus 1 van het stel uit gaat morgen.
(grr Georgie zit te gospellen ) )

Belachelijk die verrassing voor Robin: en playstation!!
Nou jah.
Nu mogen ze een film kijken. (the postmen duurt 3 uur), terwijl G. en Kim een caravan hebben , tv,snoep, lekkers, alcohol etc. komt Robin er bekaaid af.
De opzet was inderdaad iets voor het stelletje te organiseren en als motief hebben ze dit maar verzonnen.
Wat denken jullie?

  † In Memoriam † woensdag 22 november 2000 @ 22:35:05 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_487911

Dit is 'm dan, de sleurhut waarin het dan allemaal moet gaan gebeuren. Georgie is dolblij, Kim is nogal zenuwachtig...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_487934
No way dat Georgie bij Kim beneden de gordel komt vanacht(wel errug netjes gezegd).

Ik heb bijna medelijden met haar nu; de rest van de bewoners maken bijna allemaal dubbelzinnige opmerkingen; of ze haar sexy lingerie wel aan heeft enzo.

En Georgie gaat er, afgaande op zijn gedrag, ook al helemaal van uit.

Zou haast willen roepen:

HOU VOL KIM!!!!

  woensdag 22 november 2000 @ 22:50:27 #7
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_487960
Ze zijn niet wijs man daar,of willen ze de nacht van Bart en Sabine terughalen,"Forget It" dat was spontaan en oprecht ,dit ligt er veel te dik bovenop ( of hoen ze dat de kijkcijfers dan net als vorig jaar omhoog schieten) en je denkt toch niet dat er ook maar iets gebeurt he vannacht!

Ach ja It's all for de kijkcijfers


"je hoeft niet harder te gaan praten ,omdat je denkt dat je gelijk hebt"

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2000 @ 22:50:34 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_487963
Nou, dan wordt 't één van tweeën: sex of ruzie. De kijkers winnen dus altijd, dit keer.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_487966
Het arme, arme kind. Na de vele sex-verhalen die ze al heeft gehoord uit Sjors mond.
Oh guttegut, ik ben zeeeeeeer ongerust!

Bovendien vind ik het ook allemaal nogal belachelijk, dit hele gedoe. Ik ben even klaar met dit gedoe...

Nou maar hopen dat ik slapen kan, de gedachte aan Kim overgeleverd aan Georgie zit me heel niet lekker.

  † In Memoriam † woensdag 22 november 2000 @ 22:57:01 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_487981
Hoor net Georgie zeggen: "Ga lekker liggen. Nog één nummertje en dan kom ik bij je liggen". Ik hou m'n hart vast.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 22 november 2000 @ 22:57:15 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_487982
Ben blij dat het niveau van Big-Brother zoveel hoger is dan dat van De Bus

Wat een trieste actie

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 22 november 2000 @ 23:01:22 #12
1464 ART
FOK!member
pi_487995
Ik vrees ook met grote vreze dat Georgie geen 'No for an answer' zal accepteren. Is hij niet een type voor.
Dit zal Kim BB niet in dank afnemen. Wat 'n rattestreek van de redactie. Ze moeten toch zien en weten dat Kim hier helemaal niets voor voelt en Georgie zijn hormonen totaal niet onder controle heeft. Helemaal voor zijn maten (zowel binnen als buiten het huis) moet en zal hij voor zijn eigen gevoel moeten scoren vannacht.
Een slechte move van BB.

En kan het ook naargeestiger: ontmaagd worden in een peescaravan in de achtertuin van BB.

[Dit bericht is gewijzigd door ART op 22-11-2000 23:02]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_488012
mijn bek valt open......een caravan in de tuin voor Georgie en Kim....Dit is echt het laagste wat VOO heeft verzonnen. En ze waren al zo laag bezig met blote borsten voor het goede doel... Wanneer komen die bewoners nou eens in opstand???
HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_488050
quote:
Op 22 november 2000 22:57 schreef Cynix ® het volgende:
Hoor net Georgie zeggen: "Ga lekker liggen. Nog één nummertje en dan kom ik bij je liggen". Ik hou m'n hart vast.
Ja fijn Nou kan ik dus echt niet slapen!
pi_488058
Tinkerbel ga maar leker slapen, ik zie net op een plaatje in het streamverslag dat Kim met een KOLtrui onder het dekbed ligt.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_488064
Thanx FL! je stelt me gerust. Nou, dan zie ik morgen wel hoe het is afgelopen.
pi_488238
quote:
Op 22 november 2000 23:26 schreef fashionably_late het volgende:
Tinkerbel ga maar leker slapen, ik zie net op een plaatje in het streamverslag dat Kim met een KOLtrui onder het dekbed ligt.
Bij de eerste keer sex kan die koltrui rustig aanblijven, als er maar (n)iets anders uitgaat....toch ?
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_488251
quote:
Op 22 november 2000 23:11 schreef fashionably_late het volgende:
mijn bek valt open......een caravan in de tuin voor Georgie en Kim....Dit is echt het laagste wat VOO heeft verzonnen.

Wanneer komen die bewoners nou eens in opstand???
HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!
Ze kunnen ook gewoon een keer NEE zeggen.
Die hele min of meer verplichte fotoreportage voor de Playboy is toch al te gek voor woorden. Ik had gezegd: ''Hummie, je gaat maar zelf in je blote tummie staan, rot effe lekker op '' .

Maar dat doen ze alleen als een weggestemde bewoner wil blijven. Niets is ze te gek als het om naakt opdrachten gaat.

De volgende week opdracht schijnt het wereld record streaken in een huis met camera's te zijn. Moeten ze verplicht één week naaktlopen. Doen ze ook gewoon aan mee.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_488264
Ongelooflijk he, dat ze het zich allemaal maar laten aanleunen, maar ja zoals Dees al zei over de verassing van Robin die hij helemaal niet op prijs stelde, "je moet een gegeven paard niet in de bek kijken".
  donderdag 23 november 2000 @ 01:12:56 #20
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_488293
quote:
Op 22 november 2000 22:42 schreef Cartman1 het volgende:
No way dat Georgie bij Kim beneden de gordel komt vanacht(wel errug netjes gezegd).

Ik heb bijna medelijden met haar nu; de rest van de bewoners maken bijna allemaal dubbelzinnige opmerkingen; of ze haar sexy lingerie wel aan heeft enzo.

En Georgie gaat er, afgaande op zijn gedrag, ook al helemaal van uit.

Zou haast willen roepen:

HOU VOL KIM!!!!


Helemaal mee eens en Tinkerbell schreef al dat ze nu niet lekker kon gaan slapen.
Ik moet zeggen dat ik ook een hele vieze smaak in m'n mond krijg bij deze aktie!

Dus a.u.b. KIM HOU VOL!!!!

Hier enkele kwootjes van de streamverslagen,
21.29 - G: They want something to happen tonight!
21.49 - G: iets over een liefdesnacht
21.53 - G: Kim, ga maar lekker douchen
22.02 - G: In de caravan is het koud, ik moet Kim warm houden.
22.22 - G: I've got a cramp and Ihave to do hard work tonight!
22.28 - G stapt in de douche en Koos zegt tegen Kim, dat ze er volgens hem niet onder heeft gestaan.
22.40 - G zegt tegen de redactie voor de zoveelste x dat ie dit heel leuk vindt.
22.55 - G: Maak het bedje maar vast klaar, kom ik lekker bij je liggen.
23.37 - G probeert Kim dronken te voeren en Kim ratelt maar door over de film, beetje nerveus.

Ik word heel slecht van die jongen,(en van Hummie ook) die al eens gezegd heeft dat Kim met wat drank op veel liever en toegankelijker is.
Die G denkt alleen nog maar met z'n DICK en Hummie geeft hem de gelegenheid

Dus,........KIM, HOU VOL!!!!

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 01:20:51 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488302
De grote vraag die ons nu, in een wurgende greep van angst, bezighoudt: Gaat Georgie 'het beest' toeslaan vannacht? En wat zal haar reactie zijn? Ze maakt waarschijnlijk geen schijn van kans. De stakker.

VOO/JdMP, dit is uitlokking! Met voorbedachte rade!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_488307
Natuurlijk wordt er geprodudeerd bij BB maar dit is stuitend. Een aktie die wel heel erg laag is van Hummie c.s. Welke kant kan Kim op. Georgie wil dat er wat gebeurd, hij gaat voor zijn volgende trofee. Kim kan geen kant op. Sjors moet scoren van de producenten ten koste van haar. Laat ze het toe, dan is ze het meisje dat zich liet gaan ten faveure van de kijkcijfers, doet ze het niet dan geeft ze de fijne barkeeper zijn zin niet en dan weet hij zeker dat het maar van een kant komt.

R@b heeft gelijk, de bus maakt een tussenstop in Almere.

[Dit bericht is gewijzigd door DAF-diesel op 23-11-2000 01:26]

Tsja?
  donderdag 23 november 2000 @ 01:26:02 #23
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_488308
oooooohhhhh volgens mij trok Georgie net een kledingstuk uit: zijn onderbroek ???
pi_488311
Met voorbedachte rade, dat klopt ja, maar ze kan verdomme toch haar smoeltje opentrekken of niet. Ze kan geen kant op, vind ik niet hoor, ze had toch wel kunnen uitleggen dat ze het niet op die manier wilde, dus niet gemanipuleerd wilde worden.

Maar dan lees ik in de streamverslagen dat ze vindt dat ze BB hiervoor moeten bedanken! Zeg je dat als je het er in je hart niet mee eens bent en dit alleen doet omdat je niet weet hoe je er onderuit kunt komen, m.a.w. de druk te groot zou zijn, dan ga je daar BB toch niet voor bedanken of ben ik nou gek.

Ik bedoel er maar mee te zeggen dat wij er automatisch van uitgaan dat Kim dit helemaal niet op prijs zal stellen maar dat ik dat nog op geen enkele manier aan haar heb kunnen merken, integendeel!

  donderdag 23 november 2000 @ 01:35:46 #25
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_488312
.
Ze zijn wel goed opgewarmd , eerst die condooms bij de lintjes, de naaktfoto's, etc.......
Ik hoop dat ze het wel veilig doen, want die Georgie neukt HONDERD vrouwen zonder probleem, helaas weet Kim dat niet .

Hallo mensen, dit is een meisje van net 20, in een zeer ongewone situatie!

How low can you go .

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')