abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174682534
Heeft hier iemand ervaring mee of een kennis iets dergelijks?

Ik wil graag een tattoo onder m'n voet, maaar..
- het schijnt HEEL ERG pijn te doen. Nou is dat niet het ergste, ik ben wel wat gewend maaaaar;
de tattoo vervaagd erg snel (had ik gehoord).

Dus ervaringen zijn welkom :) ^O^
pi_174682671
-O- Waarom? -O-
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174682713
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:23 schreef Jordy-B het volgende:
-O- Waarom? -O-
Dat vroeg ik niet maar; gewoon omdat het kan.
pi_174683214
Nou ja, het probleem is als volgt:

Je huid bestaat uit drie lagen: De opperhuid (epidermis), de lederhuid (dermis) en de bindweefsellaag (subcutis of hypodermis). Een tattoo wordt geplaatst in de lederhuid, dus de tatoeëerder moet de naald tussen de opperhuid en de bindweefsellaag zien te prikken.

Op je lichaam is de dikte van de opperhuid redelijk constant, behalve bij je handpalm en voetzool. Niet alleen is de opperhuid daar veel dikker, de dikte varieert er ook heel sterk. Prikt de tatoëerder niet diep genoeg, dan wordt de inkt uit de huid gedreven bij het wisselen van de opperhuid, maar prikt hij te diep, dan loopt de inkt uit als een inktvlek op papier.

Je handen en voetzolen horen bij de meest gevoelige delen van je lichaam, waardoor het niet meevalt om niet te bewegen als er door de dikke huidlaag gepunnikt wordt, want dat is dus ernstig pijnlijk.

En omdat de huidlaag zo dik is, is het helingsproces anders en kan je de tatoeage ernstig beschadigen als je niet uitzonderlijk voorzichtig bent tijdens het heelproces. En dat valt niet mee, want je gebruikt je voetzool de hele dag.

Het is dus zeer lastig, zeg maar praktisch onmogelijk om een tattoo goed te laten zetten op palm/zool en vervolgens zonder beschadigingen het helingsproces door te komen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174688206
Doe gewoon op de bovenkant van je voet.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174688229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:54 schreef Aiciu het volgende:
Gaat niet ivm werk.
pi_174688230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:38 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, het probleem is als volgt:

Je huid bestaat uit drie lagen: De opperhuid (epidermis), de lederhuid (dermis) en de bindweefsellaag (subcutis of hypodermis). Een tattoo wordt geplaatst in de lederhuid, dus de tatoeëerder moet de naald tussen de opperhuid en de bindweefsellaag zien te prikken.

Op je lichaam is de dikte van de opperhuid redelijk constant, behalve bij je handpalm en voetzool. Niet alleen is de opperhuid daar veel dikker, de dikte varieert er ook heel sterk. Prikt de tatoëerder niet diep genoeg, dan wordt de inkt uit de huid gedreven bij het wisselen van de opperhuid, maar prikt hij te diep, dan loopt de inkt uit als een inktvlek op papier.

Je handen en voetzolen horen bij de meest gevoelige delen van je lichaam, waardoor het niet meevalt om niet te bewegen als er door de dikke huidlaag gepunnikt wordt, want dat is dus ernstig pijnlijk.

En omdat de huidlaag zo dik is, is het helingsproces anders en kan je de tatoeage ernstig beschadigen als je niet uitzonderlijk voorzichtig bent tijdens het heelproces. En dat valt niet mee, want je gebruikt je voetzool de hele dag.

Het is dus zeer lastig, zeg maar praktisch onmogelijk om een tattoo goed te laten zetten op palm/zool en vervolgens zonder beschadigingen het helingsproces door te komen.
pi_174688249
Ji
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:55 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Gaat niet ivm werk.
Jij werkt op slippers?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174688263
Oh, en zoek een baan waar ze niet zo janken.

De tyfus met werkgevers die vragen om mijn tattoos te verbergen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174688277
Ja op de huid van je handpalmen en voetzolen slijt het heel snel weg, de mijne was binnen een jaar weggesleten.
pi_174688297
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:57 schreef Aiciu het volgende:

Ik werk niet op slippers, maar vaak in pak waardoor ik hakken draag / ballerinas. Dus zie je mijn voet.
Maar ik wilde: MADE IN ROTTERDAM onder m'n voet, aan de bovenkant is dat niet zo leuk.

En ja ik ben het met je eens; ik moet altijd lange mouwen aan (tenzij ik geen klanten bezoek) en het is soms fuckkking heet. Voor een kleine tattoo op de pols
pi_174688300
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:59 schreef 8777 het volgende:
Ja op de huid van je handpalmen en voetzolen slijt het heel snel weg, de mijne was binnen een jaar weggesleten.
Ah jammer :N
pi_174688376
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:00 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Ah jammer :N
En buiten dat doet het best wel pijn op die plaats.
pi_174688438
Pijn is tijdelijk. Ik vond rib(dat idee dat iemand je in je oksel wil kietelen _O- ) en bicep echt kut, maar dat weerhoudt me er niet van het aan de andere kant weer te doen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174688784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:10 schreef Aiciu het volgende:
Pijn is tijdelijk. Ik vond rib(dat idee dat iemand je in je oksel wil kietelen _O- ) en bicep echt kut, maar dat weerhoudt me er niet van het aan de andere kant weer te doen.
Ja op m'n ribben was ook wel ff afzien. 4 uur lang. Gelukkig was ik in Amerika en kon ik schelden en verstond de beste man me niet *)
Diezelfde week zei ik: ik neem geen tattoo's meer. Het voelde als een grote blauwe plek.
Maarja, daar hebik me niet aan gehouden hihi
pi_174688805
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:10 schreef Aiciu het volgende:
Ja maar die blijven op die plaatsen veel langer mooi, ik had er een op de zijkant van m'n hand, vorig jaar gezet, is nu al bijna helemaal weg.
pi_174688827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:54 schreef Aiciu het volgende:
Dat is niet de vraag nogmaals
pi_174688835
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:57 schreef Aiciu het volgende:

Mafkees.
pi_174688861
Misschien is de zijkant van je voet een goede middenweg? Is het misschien wel handig om tijdens het helingsproces slippers te dragen :+
pi_174688916
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:36 schreef Franknfurter het volgende:
Misschien is de zijkant van je voet een goede middenweg? Is het misschien wel handig om tijdens het helingsproces slippers te dragen :+

Ziet er opzich ook wel oke uit ja
(Geen England natuurlijk :'))
pi_174689144
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:40 schreef 2682000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet er opzich ook wel oke uit ja
(Geen England natuurlijk :'))
En dan kun je ballerina's aan zonder gekke blikken op je werk ^O^
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:54:18 #22
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_174693141
Ik heb ook een tattoo op de zijkant van m'n voet, als ik hakken of ballerina's draag is het niet te zien.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_174693805
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 15:54 schreef Voszje het volgende:
Ik heb ook een tattoo op de zijkant van m'n voet, als ik hakken of ballerina's draag is het niet te zien.
En hij is mooi gebleven?
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:39:50 #24
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_174693907
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 16:35 schreef 2682000 het volgende:

[..]

En hij is mooi gebleven?
Hij zit er nu twee jaar. De inkt is allicht iets lichter geworden, maar de lijnen zijn nog even strak.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_174693945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 16:39 schreef Voszje het volgende:

[..]

Hij zit er nu twee jaar. De inkt is allicht iets lichter geworden, maar de lijnen zijn nog even strak.
Ah oke thanks! Van de week maar een afspraak maken dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')