abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:43:32 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175225311
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 20:37 schreef KingRadler het volgende:

[..]

nu lijkt het net op een poster van JL 2
Ook veerman worden. ^O^
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 22 november 2017 @ 14:42:44 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175240028
Gisteren gezien en ik heb me zeer vermaakt. Feit dat hij 2 uur duurde was positief omdat ik het idee had nog meer te willen, maar ook negatief omdat het bij het gevoel gaf dat er dingen expres zijn weg gelaten.

Positief:
- De comic inslag. Regelmatig echt zitten genieten hoe bepaalde acties en scenes echt lijken op wat je in de comics ziet.
- De actie. Vooral de scenes met de Amazones waren echt vet gefilmd en zaten goed in elkaar.
- Steppenwolf. Aan de ene kant heel machtig, aan de andere kant had je de hele film een gevoel dat hij te verslaan moet zijn. Soms zit ik naar films te kijken waarbij je het gevoel hebt dat de villian eigenlijk onverslaanbaar is. Dat had ik nu niet.
- De reïncarnatie van Superman. 1 van de hoogtepunten van de film voor mij. Daarna zie je ook gelijk hoe sterk hij is. Je voelde die kracht.
- Aquaman was cool. Ik vind hem altijd een beetje gay in de comics, maar hier was hij echt vet.
- Samenwerking tussen de helden en de opbouw daarvan vond ik ook erg goed gedaan.
- Heel even Green Lantern zien :)

Negatief:
- Het verhaal mist gewoon de nodige scenes. Plotholes heb ik vaak niet zo'n problemen mee. Zeker niet als het verder gewoon lekker weg kijkt. Maar hier miste ik gewoon regelmatig scenes. Het knippen in films van de DCEU is inmiddels al gewoon geworden, maar het blijft irritant. Zeker aangezien je het idee hebt dat daardoor de film beter zou lopen en logischer zou aanvoelen. (Zie spoilertags)
- The Flash vond ik best wel irritant bij vlagen. Een grapje is leuk, maar ging soms wel ver en het kwam kinderlijk over. Daarnaast de manier waarop hij rent....
- Steppenwolf ziet er niet uit. Daarnaast kwam het hele verhaal van Steppenwolf bij mij niet echt over. Ok 3 motherboxen waardoor hij sterk wordt, maar waarom wil hij die planeten nou verwoesten en wie is mother? Wat vindt Darkseid er van dat Steppenwolf hem de baas wil zijn (hoewel het is niet helemaal duidelijk werd dat hij dat wilde). Globaal werd wel duidelijk wat hij wilde, maar er zat verder totaal geen diepgang in. Iemand trouwens in de gaten gehad hoe de papa van Cyborg nou die Motherbox kreeg?
- Cyborg is zo mogelijk nog chagrijniger dan Batman?
- Door al het buitenaardse geweld voelt Batman een beetje overbodig. Hij had een goede rol in het samenstellen van het team, zijn intelligentie en zijn gadgets, maar verder vond ik hem niet heel veel toevoegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb soms bij Snyder wel eens het idee dat hij vergeet dat wij zijn verhaal niet kennen. Je hebt soms mensen die verhalen vertellen en bepaalde dingen vergeten, omdat ze er vanuit gaan dat iedereen dat wel weet, terwijl dat niet zo is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175244835
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb me totaal niet gestoord aan de introductie van Aquaman, Flash en Cyborg. Wat er was, was prima, en wat er niet was gaat iid in de stand alone films.
die hadden ze eerst moeten uitbrengen.
  woensdag 22 november 2017 @ 20:15:23 #130
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175246826
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

die hadden ze eerst moeten uitbrengen.
Nee, niet dus. Alleen dat wordt je aangeleerd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175247653
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, niet dus. Alleen dat wordt je aangeleerd.
ik vind van wel, nu is er totaal geen binding en komen ze vrij zwak bij elkaar.
  woensdag 22 november 2017 @ 21:01:30 #132
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175247901
Oké eindelijk heb ik de film gezien en het was wel oké. Beetje hetzelfde gevoel als met de meeste films van Marvel. Ik heb me uitstekend vermaakt, maar er blijft geen emotie hangen. Het is een leuk team helden en hoop ze nog eens te zien in een film met een beter verhaal.
  woensdag 22 november 2017 @ 22:21:36 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175249601
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

ik vind van wel, nu is er totaal geen binding en komen ze vrij zwak bij elkaar.
En daar ben ik het dus niet mee eens: het is gewoon een prima introductie en de karakters hoeven niet al voorgekauwd ten tonele te komen. Spanningsbogen kunnen ook prettig werken immers.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oké eindelijk heb ik de film gezien en het was wel oké. Beetje hetzelfde gevoel als met de meeste films van Marvel. Ik heb me uitstekend vermaakt, maar er blijft geen emotie hangen. Het is een leuk team helden en hoop ze nog eens te zien in een film met een beter verhaal.
Het gebrek aan gewicht en een kleine overdosis aan shots die op papier beter werken dan op film beginnen langzaamaan wel de kenmerken van whedon te worden. Samen met een soundtrack die iets te vrolijk was voelde het al snel redelijk misplaatst.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 22 november 2017 @ 22:34:51 #134
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175249892
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:

Het gebrek aan gewicht en een kleine overdosis aan shots die op papier beter werken dan op film beginnen langzaamaan wel de kenmerken van whedon te worden. Samen met een soundtrack die iets te vrolijk was voelde het al snel redelijk misplaatst.
Het is wel jammer omdat Whedon best de diepte in kan. Hij schreef over het algemeen de beste en diepste afleveringen van Buffy. Ik sluit dus niet uit dat The WB dit vroeg van Whedon. De wat lege Superman past dan wel weer bij Whedon die meerdere malen heeft gezegd dat dit soort karakters hem niet aanspreken en dat hij slecht weet wat hij er mee moet doen.
  donderdag 23 november 2017 @ 11:38:41 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175256438
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En daar ben ik het dus niet mee eens: het is gewoon een prima introductie en de karakters hoeven niet al voorgekauwd ten tonele te komen. Spanningsbogen kunnen ook prettig werken immers.

[..]

Het gebrek aan gewicht en een kleine overdosis aan shots die op papier beter werken dan op film beginnen langzaamaan wel de kenmerken van whedon te worden. Samen met een soundtrack die iets te vrolijk was voelde het al snel redelijk misplaatst.
Ondanks dat voelde JL "volwassener aan dan de meeste Marvel films.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 november 2017 @ 12:45:20 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175257794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ondanks dat voelde JL "volwassener aan dan de meeste Marvel films.
DC is altijd duisterder geweest en heeft meer verknipte figuren rondlopen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175258008
kijk meer uit naar Aquaman toch benieuwd hoe ze het gaan doen met praten onder water
  donderdag 23 november 2017 @ 13:55:32 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175258928
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

DC is altijd duisterder geweest en heeft meer verknipte figuren rondlopen.
Klopt. Dat maakt DC comics vaak ook wat gelaagder dan Marvel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 november 2017 @ 14:40:43 #139
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_175259878
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 12:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

DC is altijd duisterder geweest en heeft meer verknipte figuren rondlopen.
Dat is gewoon niet waar. De insteek van WB, Nolan en Snyder waren duisterder. Maar qua comics zie ik daar weinig verschil tussen DC en Marvel.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 23 november 2017 @ 15:25:05 #140
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175260842
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:40 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar. De insteek van WB, Nolan en Snyder waren duisterder. Maar qua comics zie ik daar weinig verschil tussen DC en Marvel.
Mwah. Anyway, ik vond het fijn om nog een tintje TDK in de DCEU te hebben, alleen is de juiste balans nog niet gevonden voor een groter publiek. Persoonlijk vond ik MoS and BvS gewoon prima films.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175262390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:02 schreef KingRadler het volgende:
kijk meer uit naar Aquaman toch benieuwd hoe ze het gaan doen met praten onder water
spreekballonnetjes

super comicy ja toch!
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 24 november 2017 @ 20:08:20 #142
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_175285768
Is er al een Waterman topic?
  zondag 3 december 2017 @ 15:31:47 #143
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_175471260
Justice League reacts to Avengers Infinity War Trailer

pi_175473876
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 13:02 schreef KingRadler het volgende:
kijk meer uit naar Aquaman toch benieuwd hoe ze het gaan doen met praten onder water
Hetzelfde als in deze film lijkt me.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_175512881
Grant Gustin niet vragen om de rol van Barry Allen/The Flash te spelen in Justice League was voor mij een grote afknapper. Als iemand weet hoe hij de Flash moet spelen dan is het hij het wel....

Was er wel een beetje boos om eigenlijk.
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:40:25 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175513090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grant Gustin niet vragen om de rol van Barry Allen/The Flash te spelen in Justice League was voor mij een grote afknapper. Als iemand weet hoe hij de Flash moet spelen dan is het hij het wel....

Was er wel een beetje boos om eigenlijk.
Autist. Stel je niet aan. Daarnaast zijn er, zeker in de Flash, meerdere universa. Deal with it.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175513164
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Autist. Stel je niet aan. Daarnaast zijn er, zeker in de Flash, meerdere universa. Deal with it.
Weet ik wel. Maar het zou leuker zijn. Grant Gustin zou het veel beter hebben gedaan.
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:15:00 #148
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175515537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Weet ik wel. Maar het zou leuker zijn. Grant Gustin zou het veel beter hebben gedaan.
Nee. Gewoon nee. Anders, ja, maar in dit verhaal had hij het net zo goed gedaan als Miller.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:18:11 #149
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175515613
Ik denk ook niet dat die werelden bij elkaar zouden passen. The CW maakt een heel specifiek soort reeksen, allemaal vooral gericht op jongeren met geregeld zelfs elementen erin die in de buurt van een soap komen. Dat past totaal niet bij de meer volwassen, serieuze insteek van de DCEU-films.

Die naïeve knuffel Flash zou na 5 minuten al het slachtoffer zijn van een Parademon-gangbang.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 6 december 2017 @ 16:17:31 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175530671
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Weet ik wel. Maar het zou leuker zijn. Grant Gustin zou het veel beter hebben gedaan.
Ik ben geen groot fan van Ezra Miller en ik vind Grant Gustin een prima Flash neerzetten in de televisieserie, maar laat die 2 universums maar lekker onafhankelijk van elkaar blijven.
De serie is gewoon heel anders van opzet.
Ik denk dat het ook wel vreemd zou zijn als je een Flash hebt waar je al 3 seizoenen ervaring mee hebt (of kunt hebben) en die je dus best wel goed kent, en de rest van de League die je eigenlijk nog weinig tot niet kent. Die relatie tot een karakter is heel anders.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')