abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 oktober 2017 @ 13:59:19 #126
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174734152
Wat schattig! :D O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_174734225
Hier mogen we morgen de eerste vaccinaties gaan halen :'(. Ik heb kinderpararacetamol in huis gehaald, geven jullie dat ook van tevoren of pas als ze evt last krijgen?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 29 oktober 2017 @ 14:04:32 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_174734239
Altijd pas achteraf! Het is waarschijnlijk niet eens nodig ;)

Flav, wat lief O+
disclaimer
pi_174734247
Aw Flav. O+

Ldg, liever helemaal niet, tenzij ze er echt veel last van hebben.
pi_174734410
*O* Yayy voor goede slapers! *O*

Flav: Ik rammel ook en E. is nog niet eens 10 weken :@ Leuke foto!

Nolita: Fijn dat het beter gaat :*

LDG: Ik heb pas pcm zetpil gegeven toen E. verhoging kreeg. Na de vaccinaties gelijk drinken gegeven hielp hier ook wel. Maar het blijft wel zielig :{
pi_174734668
Okido, achteraf en flesje mee, check *O*

Ik maak me er eigenlijk niet zoveel zorgen om, vind m sowieso niet snel zielig als ie ergens om huilt oid. Tenzij ie echt pijn heeft natuurlijk, dan ist anders ;)
pi_174735470
Timo had er nauwelijks last van. Hij sliep iets meer in de 24 uur erna, maar verder helemaal niet eigenlijk.
pi_174735509
Meer slapen mag natuurlijk altijd O-) we gaan t meemaken morgen :D
pi_174736055
Hier ook meer slaap de dag zelf, daarna 2 dagen wat meer gehuil :')
Wij mogen over 2 weken weer voor een vaccinatie ;(
pi_174737417
Hier was het gillen bij het prikken en daarna lekker veel slapen! Heerlijk :@ Hier ook geen paracetamol nodig gehad (wel in huis voor het geval dat) en een minuut na het prikken was alles weer prima.

Ik heb vandaag toch een dagje dierentuin gedaan, net als heel veel andere mensen. Had wel m'n vader meegenomen als hulp, was ondanks de drukte wel geslaagd. Alleen is Lala vrijwel de hele dag wakker geweest en die ligt nu ook weer te kraaien in de box. Heeft blijkbaar geen slaap nodig vandaag...
pi_174739534
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:45 schreef Flav het volgende:
Hier ook meer slaap de dag zelf, daarna 2 dagen wat meer gehuil :')
Wij mogen over 2 weken weer voor een vaccinatie ;(
:o

Ik moet de eerste nog halen op 7 november :') ze verplaatsen steeds de afspraak.
pi_174744372
J. houdt op de dag van vaccinaties steeds een krijsfestijn ‘s avonds, dus dan geven we ‘s avonds paracetamol. De dag daarna houdt hij een slaapdag. Zijn zus deed altijd exact hetzelfde.

Flav die foto O+

J. lag net volop te kletsen en te lachen naar me, wat een gezelligheid O+ Zo wil ik er ook nog wel eentje *rammelt*
pi_174744858
Respect ff! Hier sliep baby gelukkig vooral veel tijdens een Artis bezoek :D

Hier tot nu toe niet echt veel last van prikken. Helaas ook niet van meer slaap erna :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174744888
SQ en cygne wat een heerlijke filmpjes O+ O+ O+
Flav die foto! Ik wil ook zo'n olifant O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174745165
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:14 schreef tombolafan het volgende:
SQ en cygne wat een heerlijke filmpjes O+ O+ O+
Flav die foto! Ik wil ook zo'n olifant O+ O+
Ze zijn te koop bij de Ikea!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174754525
Hoi! Ik kom me melden met A.nne, zusje van I, haar grote broer van bijna 3. Ze is afgelopen vrijdag geboren.

Ik heb net te horen gekregen dat we recht hebben op een negende en tiende dag kraamzorg, omdat ik nog niet uit bed kan vanwege bekkeninstabiliteit en omdat A meer dan 7% is afgevallen. Waarschijnlijk komt door de pijn die ik heb mijn productie nog niet zo goed op gang. Ik kolf nu na en geef de opbrengst bij.

De kraamverzorgster is goud waard en A is prachtig en lief en doet het verder geweldig, op aankomen na, gelukkig. Maar oh man, die kraamtranen. :').

Ik ga in een andere post proberen wat fotootjes te plaatsen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 30 oktober 2017 @ 12:28:28 #142
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174755385
Hoi DaD :W Wat naar van de bekkeninstabiliteit. Had je daar tijdens je zwangerschap ook al last van? Maar goed laten verzorgen! Verder geen ervaring mee, dus misschien domme vraag: is de verwachting dat je lang niet uit bed kunt komen?

Morgen gaat O bijna de hele dag oefenen op het kdv en woensdag is mijn eerste werkdag :o :'( Wat is het snel gegaan zeg...
  maandag 30 oktober 2017 @ 12:29:09 #143
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174755400
Welkom DaD en A!
Wat balen van de bekkeninstabiliteit zeg! Gaat het wel al iets beter?

Oh jongens, ik hoop zo dat Ella de zelfspeelfunctie houdt! Het is zo leuk om te zien hoe ze het hele huis door gaat om met van alles te spelen O+
Oudste heeft het nooit echt gekund (en kan het nu nog steeds niet zo goed). Hopelijk blijft het bij Ella wel :)
pi_174755508
Over het herstel is eigenlijk niets zinnigs te zeggen. Op basis van hoe het nu voelt kan ik me niet voorstellen dat ik deze of volgende week uit bed kan, maar we proberen het per dag te bekijken. Vanavond komt de bekkenfysiotherapeut weer.
Tijdens de zwangerschap had ik er ook wel last van, maar niet in deze mate.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 30 oktober 2017 @ 12:37:45 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_174755585
Welkom, DAD!
Wat balen van deze nasleep zeg -O-
disclaimer
pi_174755679
Van harte gefeliciteerd nog DAD en welkom :)!
Wat balen van de problemen met je bekken. Hopelijk knap je snel weer op! Ik wist niet dat het na de bevalling ook nog zo kon verergeren. Op zich wel logisch, maar ik dacht dat het dan meestal zou verbeteren.

Wat fijn van de zelfspeelfunctie Sylver. Dat lijkt me ook heerlijk! Peuter kan zich nu eindelijk een beetje zelf vermaken en dat is zeker fijn!

Hier is F erg druk met draaien. Vorige week dinsdag was het eindelijk gelukt :). & sinds donderdag non-stop draaien :p. Wat gepaard gaat met heel veel gegil omdat ze het na eventjes niet meer zo leuk vindt op haar buik. Je kunt maar ergens druk mee zijn hè.
Verder is ze nog steeds een lieverdje!

We waren met hapjes begonnen, maar hebben even een pauze ingelast. Ze was er elke keer zo verdrietig van, dus binnenkort nog eens opnieuw proberen!
pi_174755972
Hier houden we na de prikjes van vandaag knuffeldag. Kleine meneer wil niet weggelegd worden, dus we chillen hem samen op de bank O+

Geen koorts tot nu toe gelukkig, dus best prima ^O^
pi_174756296
DaD, wat een hel lijkt me dat zo. Super dat je dan een fijne kraam hebt, ik hoop echt dat je vanaf nu snel opknapt. :* Kun je wel nog een beetje genieten tussen de pijn en de afvalzorgen door?

Ldg, wij doen ook een knuffeldagje. Gezellig he? O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 30 oktober 2017 @ 13:48:20 #149
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174756935
Stroopwafel al bijna weer aan het werk? :o Dat is snel gegaan he. Spannend hoor, bijna hele dag wennen morgen. Ga je zelf ook iets leuks doen?

Vieve, wat sneu dat ze verdrietig wordt van de hapjes. Mijn oudste had het ook de eerste keer, toen zijn we ook even 2 weken gestopt en daarna ging het goed.

Ldg en Nanuke, lekker knuffelen O+
pi_174757689
Welkom DaD!

Alweer aan het werk stroop :o, ik mag 5 december weer beginnen.

Heerlijk zo’n knuffel dag LDG O+

Volgens mij heb ik z’n nieuwe feature ontdekt. Hij herkent me zodra ik in zijn gezichtsveld kom en krijg dan meteen een big smile :D. En hij brabbelt nu ook een stuk meer en doet je echt na als je tegen hem praat.
Hij wordt echt steeds leuker!

[ Bericht 0% gewijzigd door Flav op 30-10-2017 14:51:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')