abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator woensdag 1 november 2017 @ 10:50:40 #241
269689 crew  Viv
pi_174799053
Wat een leuke foto's weer! O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:04 schreef Lemijn het volgende:
Opleiding tot jeugdarts was geen onderdeel van mijn scholing tot huisarts, ik verwacht van haar andere dingen dan van mezelf.
Terecht hoor! Ziekte en gezondheid is een heel ander vakgebied dan groei en ontwikkeling. Ik vraag me continu dingen af zoals: "Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes hun neus snuiten als je er een zakdoekje voor houdt?" en "Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes kauwgum kauwen zonder dat ze het doorslikken?" Echt, geen flauw idee. :D
pi_174799174
SQ en Fazz, wat leuk, lief en herkenbaar, die duo foto's. Hoe die baby's bijna letterlijk gesmoord worden in liefde. *; .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174799569
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat een leuke foto's weer! O+

[..]

Terecht hoor! Ziekte en gezondheid is een heel ander vakgebied dan groei en ontwikkeling. Ik vraag me continu dingen af zoals: "Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes hun neus snuiten als je er een zakdoekje voor houdt?" en "Vanaf welke leeftijd kunnen kindjes kauwgum kauwen zonder dat ze het doorslikken?" Echt, geen flauw idee. :D
Neus snuiten kan S. sinds zijn laatste verkoudheid een paar weken geleden ^O^ Vet handig :7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174799890
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap sylver :*

En zo ontzettend veel leuke foto's weer! Maar die van cygne spande wel de kroon :D O+!
:D O+

Ik kan echt zo genieten van dat kleine karaktertje. Het is zo'n blijerd maar er zit ook wel een kop op. O+ _O-
pi_174805043
Beterschap sylver :*

V ligt al 2,5 uur boven in zijn EIGEN bedje te slapen :o Toen ik hem na de fles in z’n bedje lag, hij was overduidelijk moe, sputterde hij tegen. Uiteindelijk is hij na 20 min in slaap gevallen en slaapt nu nog steeds.
Hoop dat ik hier een beetje ritme mee kan krijgen zodat het over 5 weken bij de gastouder ook goed gaat.
pi_174805517
Wat een goeie nieuwe traditie, fotodinsdag! Volgende week doe ik mee, gisteren heb ik er van genoten.

Hier net tranen van blijdschap: ik ben uit bed geweest en heb met krukken een paar meter gelopen! Afgelopen nacht was de hel en ik zal jullie alle details besparen over wat het betekent als je letterlijk geen centimeter kan bewegen en je moet plassen, maar vandaag is een goede dag! (Relatief hè, maar als het blijft zoals het nu is, heb ik goede hoop dat ik het zonder morfine red. Dan kan ik in ieder geval A zelf blijven voeden en dat wil ik heel erg graag, omdat ik elk ander aspect van de verzorging al uit handen moet geven.)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 1 november 2017 @ 17:02:12 #247
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174806340
Jeej Flav! Hopelijk leert hij het waarderen :)

DaD wat fijn! *O* Ik duim dat het vanaf hier alleen maar beter gaat.

Bedankt voor de beterschapswensen voor Ella. Ze is toch wel sneu vandaag met haar algehele malaise door de koorts. Hoezee voor de draagzak.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_174808073
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een goeie nieuwe traditie, fotodinsdag! Volgende week doe ik mee, gisteren heb ik er van genoten.

Hier net tranen van blijdschap: ik ben uit bed geweest en heb met krukken een paar meter gelopen! Afgelopen nacht was de hel en ik zal jullie alle details besparen over wat het betekent als je letterlijk geen centimeter kan bewegen en je moet plassen, maar vandaag is een goede dag! (Relatief hè, maar als het blijft zoals het nu is, heb ik goede hoop dat ik het zonder morfine red. Dan kan ik in ieder geval A zelf blijven voeden en dat wil ik heel erg graag, omdat ik elk ander aspect van de verzorging al uit handen moet geven.)
O+ :* :* :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_174808085
DaD, wat een hel ga je door zeg. Ik hoop dat er vanaf vandaag steeds meer goede dagen komen. :*

Sylver, beterschap met Ella! Ik hoop dat ze snel opknapt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_174808289
DAD :*
pi_174808650
Jeetje DaD, wat heftig zeg. Maar fijn dat het nu beter lijkt te gaan. Nu iedere dag wat meer kunnen en voor je het weet ben je weer de oude :*

Sylver, beterschap voor Ella. Zo zielig voor die kleintjes.

Wij hadden vandaag een mega krampjes-dag. Vandaag 5 weken oud precies, dus als het goed is nog maar een week tot het hoogtepunt. Als ik zo blijf denken valt het allemaal wel mee ;)
pi_174810608
Hier werden de krampjes na zeven weken echt aanzienlijk minder, minder lang vooral _O_ n half uurtje ipv vier uur ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_174812340
Hier met 11 weken wel nog krampjes in de avond, het krijsen duurt nu nog maar een half uurtje :')
pi_174812897
Heel veel beterschap DaD!

Krampjes zijn naar:( vanaf week 6 is de piek daarna wordt t alleen maar minder ;)

E. Is vandaag 10 weken! Bij de geboorte 3050,49cm. Nu: 5415,57.1cm
:D
pi_174813320
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:08 schreef LeSage het volgende:
Wij hadden vandaag een mega krampjes-dag. Vandaag 5 weken oud precies, dus als het goed is nog maar een week tot het hoogtepunt. Als ik zo blijf denken valt het allemaal wel mee ;)
Dit roep ik ook sinds maandag, haha. Nog eeeeven afzien en dan wordt het alweer minder.
  Manager PR/Moderator woensdag 1 november 2017 @ 22:44:36 #256
269689 crew  Viv
pi_174815098
DaD wat naar zo, hopelijk kan je ondanks alles wel genieten van je meisje. :*
  woensdag 1 november 2017 @ 22:48:59 #257
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174815198
DaD sterkte! Wat een rottig begin voor jullie.

En ook sterkte voor de krampjes-baby’s ;(

Hopelijk wil Ella nog een beetje drinken en gaat het morgen beter!

Memoru, wat een goede groei, lekker joh :)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174818265
Ook ik heb weer genoten van fotodinsdag! O+ Helaas wat druk om mee te doen, volgende week weer!

sylver hoe gaat het nu met je meisje?

Fijn dat V in eigen bed sliep Flav. ik ben eigenlijk niet zo bezig met een vast ritme en volg haar. Wanneer ik straks weer aan het werk ben komt er vanzelf wat meer ritme, ik merk dat dat prima gaat op dagen dat we wel vroeg ergens moeten zijn oid.

DAD ik vind het erg heftig klinken allemaal. Hoop dat het nu alleen maar de goede kant opgaat zodat je zo snel mogelijk optimaal kunt gaan genieten.

Gisteravond heeft ze om 22:00 voor het laatst gedronken en ze sliep rond 23:00. Ik heb haar om 6:45 maar wakker gemaakt (ik lekte..) omdat ik ergens heb gelezen dat ze 1 uur per 500gram lichaamsgewicht zonder voeding en dus mogen doorslapen? Ze had nu dus 9 uur tussen de voedingen :o
Maar wie weet hoelang ze anders nog door had geslapen. Ze slaapt nu ook gewoon weer verder, ik ben maar aan de dag begonnen.
pi_174819013
Jemig nolita! Dat is pas echt lang slapen!

Mijn trollbaby maakte me wakker met mekkeren en jammeren. Dus ik geef hem even een speen en zeg tegen m 'ik ben zo terug, ik moet eerst naar de wc'. Kom ik terug boven, vind ik n gewoon slapend zonder speen terug. Lekker ding is t hoor. O+
pi_174819296
Foto dinsdag! O+

Mijn Goedzakje wordt nu dus al weer 2 weken elke ochtend om 5 uur wakker en wil dan de dag beginnen. Ik liep gisteren als Havo paupertje met een blikje energiedrank achter de kinderwagen om nog een beetje de dag door te komen. :')

Al die kleine babietjes hier in het topic met krampjes en 100 voedingen per dag.
Hoop dat jullie allemaal kunnen genieten en hier en daar kunnen door slapen.

Ik ben wel een beetje jaloers hoor, zo'n mini was heel heftig maar ben ook wel een beetje verdrietig dat ik binnenkort gewoon nooit meer een baby heb. :'(

En DaD :*
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_174819550
Mijn vriend gaat vandaag met de kleine kapitein naar de bibliotheek, daar hebben ze n uurtje boekjes lezen en liedjes zingen voor baby's. Ik vind t zo aandoenlijk, ik wou dat ik om een hoekje kon meekijken O+
  donderdag 2 november 2017 @ 10:58:31 #262
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174820777
Terugkijkend vond ik de krampjes periode best snel gaan, maar als je er middenin zit lijkt het een eeuwigheid.

Dat is nog eens doorslapen, Nolita :D Lekker hoor!

Toch aardig dat hij nog even verder ging slapen, Nanuke :)

Wat leuk Ldg! Ben benieuwd hoe ze het allebei vinden.

Ella is nog steeds ziek. Ik dacht dat ze minder warm aanvoelt, maar de koorts blijkt toch hoger dan gisteren.
We hebben iig tot 15.00u wat rust, daarna is kleuter terug van school.
Ze drinkt gelukkig beter dan gisteren.
pi_174821331
Dat is lekker lang Nolita :D

RF Haha havo pauper! _O-

Ohhhh LDG O+

Nanuke gebeurt hier ook wel eens, sta ik dan met m’n flesje haha.

Vandaag blijkt maar weer dat het echt een zoon van mij is. Ik ben wel een beetje ramptoeristisch aangelegd en zie graag alles haha :')
V draaide zich in alle bochten in de wagen om te kunnen kijken wat dus niet lukte en hij dus huilde. De hele weg naar de stad en de weg terug. Eenmaal thuis leg ik hem op de activiteiten mat en een lol dat hij heeft! Pfff :')
  donderdag 2 november 2017 @ 11:44:43 #264
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174821734
Tijd en geheugen is gewoon iets raars. Ik denk nu achteraf ook dat de krampjestijd wel meeviel, maar toen ik vannacht met een ontroostbaar jongetje rondliep herinnerde ik me opeens al die avonden dat we ook zo liepen en dat dat behoorlijk vermoeiend was.

Jacob rolde net naar zijn buik :o. En toen van verbazing weer terug :o.

Sneu dat ze nog ziek is, Sylver. Maar met drinken en rustig samen thuis slaat ze zich er vast doorheen.

RF, 5 uur is wel serieus vroeg ja...

Wow Nolita, 9 uur! Ik zou dan ook wel wakker maken ja. Alhoewel ik geloof dat die regel vooral voor de eerste weken gold en dat ze nu wel stevig genoeg zijn om zelf aan te geven wat ze nodig hebben. Maar als je borsten zeggen dat het tijd is om wakker te worden, is het mooi geweest.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174821998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 09:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn vriend gaat vandaag met de kleine kapitein naar de bibliotheek, daar hebben ze n uurtje boekjes lezen en liedjes zingen voor baby's. Ik vind t zo aandoenlijk, ik wou dat ik om een hoekje kon meekijken O+
Sowieso, om een hoekje kijken als vriend met de jongens is O+
Ik doe het vaak als ik kook :)
pi_174822060
Jacob ^O^ Rollen biedt ineens mogelijkheden tot bewegen, dan gaat het snel hoor :)

Sylver, beterschap voor Ella, hopelijk knapt ze op van een rustige ochtend!

Ik ben deze week 5 dagen alleen met 2 kinderen. Best wel pittig hoor :{
pi_174822968
Jacob aan de rol :o

Best pittig ja Lesage. Ik ben ook 4 dagen ‘alleen’ geweest. Vriendlief heeft 2 dagen middagdienst gehad, van 15.00 tot 23.00 + 1 uur reistijd. En 2 dagen nachtdienst van 23.00 tot 07.00, dus overdag slaapt hij.

Had net wel even een momentje om keihard te gillen. Hij valt nu elke keer tijdens de fles in slaap en laat zeker nog 70 over van de 150cc. Zodra je hem dan wakker maakt drinkt hij weer 10cc en slaapt weer. Pffff hij ligt nu eindelijk te slapen sinds 9 uur vanmorgen. Arme vent was doodop en ik had nog niet ontbeten :')
pi_174823064
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:55 schreef Flav het volgende:
Jacob aan de rol :o

Best pittig ja Lesage. Ik ben ook 4 dagen ‘alleen’ geweest. Vriendlief heeft 2 dagen middagdienst gehad, van 15.00 tot 23.00 + 1 uur reistijd. En 2 dagen nachtdienst van 23.00 tot 07.00, dus overdag slaapt hij.

Had net wel even een momentje om keihard te gillen. Hij valt nu elke keer tijdens de fles in slaap en laat zeker nog 70 over van de 150cc. Zodra je hem dan wakker maakt drinkt hij weer 10cc en slaapt weer. Pffff hij ligt nu eindelijk te slapen sinds 9 uur vanmorgen. Arme vent was doodop en ik had nog niet ontbeten :')
Onze kraam gaf dit als tip om te voorkomen dat hij steeds in slaap valt. Als hij begint weg te soezen dat je hem dan even een stukje van je vandaan kan leggen.Dan wordt ie weer wat wakkerder want hij gaat je zoeken en dan kan er soms nog wat voeding bij. Ik weet niet of het bij jullie werkt maar hier wel af en toe (de andere keren valt ie gewoon alsnog keihard in slaap :'))
pi_174823112
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:44 schreef Lemijn het volgende:

Jacob rolde net naar zijn buik :o. En toen van verbazing weer terug :o.

Wow Nolita, 9 uur! Ik zou dan ook wel wakker maken ja. Alhoewel ik geloof dat die regel vooral voor de eerste weken gold en dat ze nu wel stevig genoeg zijn om zelf aan te geven wat ze nodig hebben. Maar als je borsten zeggen dat het tijd is om wakker te worden, is het mooi geweest.
Jacob al aan het rollen, leuk! :s)

Ik vroeg me idd af hoelang je die regel aan moet houden, ze is nu 4,5 kg denk ik. Ik werd dus wakker van mijn wekker die ik om de 8 uur zet, normaal haalt ze dat nooit en nu had ik dus langer kunnen slapen. Moet ik die wekker idd nog zetten of kan ik dat aantal uur al loslaten? Mijn gevoel zegt toch bij die regel houden, ze groeit snel genoeg dat ik straks die wekker niet meer voor haar hoef te zetten. Hoezo luxe probleem :@ , wie weet was het eenmalig.

sylver fijn dat ella iig weer beter drinkt. Wie weet helpt dat de koorts omlaag!

naar papa kijken met je kindje is idd O+ x 1000

andere vraagjes, mijn vitamine k is op (komt nog maar heel langzaam druppelend uit dat flesje) en ik moet nog 3 weken, waarom maken ze dat flesje niet wat groter }:|

En ik was gestart met waterwipes billendoekjes (had 8 pakjes ofzo ingeslagen bij bol.com) en ben nu met het laatste pakje bezig. Ze bevallen prima, maar lijken overal uit het assortiment gehaald te zijn!? (bol, etos ed)...Wat nu? Zijn er vergelijkbare billendoekjes, welke gebruiken jullie..Ik hoor graag de aan- en afraders!
pi_174823420
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:58 schreef LeSage het volgende:

[..]

Sowieso, om een hoekje kijken als vriend met de jongens is O+
Ik doe het vaak als ik kook :)
jaaa O+ ze voeren samen ook hele gesprekken _O- "zei je nou bwaaah, ja? Bwaaaahh en oeee, oh echt joh,oeh?" dat is ook zo schattig.

De bieb vonden ze leuk, vriend vertelde de kapitein grijnzend had zitten kijken naar alle zingende mensen :D
pi_174823466
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:02 schreef LeSage het volgende:
Jacob ^O^ Rollen biedt ineens mogelijkheden tot bewegen, dan gaat het snel hoor :)

Sylver, beterschap voor Ella, hopelijk knapt ze op van een rustige ochtend!

Ik ben deze week 5 dagen alleen met 2 kinderen. Best wel pittig hoor :{
das best aanpoten ja, maak je het jezelf wel gemakkelijk op andere vlakken :*?
pi_174823672
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

jaaa O+ ze voeren samen ook hele gesprekken _O- "zei je nou bwaaah, ja? Bwaaaahh en oeee, oh echt joh,oeh?" dat is ook zo schattig.

De bieb vonden ze leuk, vriend vertelde de kapitein grijnzend had zitten kijken naar alle zingende mensen :D
Hier voeren vader en zoon ook altijd gesprekken O+ O+
pi_174823805
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

das best aanpoten ja, maak je het jezelf wel gemakkelijk op andere vlakken :*?
We doen iedere dag boodschappen, zijn we er even lekker uit, en verder plan ik wat leuke dingen. Vanmiddag gaan dreumes en ik met zoutdeeg knutselen.
Ik vind M. ook totaal niet vermoeiend om 5 dagen bij me te hebben. Heerlijk kroelen, dutjes doen, flesjes geven.
Het is vooral de dreumes die graag bezig gehouden wordt :')

Voel nu wel dat we een onrustige nacht hadden. Vanavond voor de eerste keer weer repetitie van mijn slagwerkgroep sinds ik zwanger was. Normaal val ik al vroeg in slaap op de bank, maar door die herrie daar geloof ik wel dat ik wakker blijf :D
  donderdag 2 november 2017 @ 16:45:41 #274
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174826724
Jacob is de vaccinatie wel ongeveer vergeten geloof ik, hij kan weer om me lachen *O*

SPOILER: filmpje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 november 2017 @ 16:55:19 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174826887
Ahh die Jacob! Ik vind jou zo'n leuke moeder, Lemijn O+.
KuikenGuppy
pi_174827661
Ohh wat een leuk filmpje! O+
Kan niet wachten totdat V dat ook doet O+
pi_174827701
Jacobs lach O+
pi_174827797
quote:
17s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:55 schreef Burdie het volgende:
Ahh die Jacob! Ik vind jou zo'n leuke moeder, Lemijn O+.
Jaaa ik ook! O+
pi_174827837
Lemijn, lig je nu niet in een plasje op de grond? O+
pi_174829159
Wat leuk Lemijn O+ en al omrollen ook! Snellerd heb je!

Mijn meiden nemen rustig de tijd en maken nog geen enkele aanstalte tot omrollen en het hoofd goed omhoog houden hebben ze ook nog geen zin in. Allemaal prima, maar de schaterlach-feature mag wel een beetje opschieten, die mis ik wel.

En papa's met baby's O+ al was mijn man vannacht niet zo lief voor ze na de zoveelste onderbreking. Zo geduldig als hij met O is tijdens het eten, zo ongeduldig is hij s nachts.
  donderdag 2 november 2017 @ 20:51:44 #281
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174832202
Even een ego-post met een vraag:

Gedurende de dag liep Ella's koorts op. Ik heb altijd geleerd dat koorts op zich geen reden is voor paracetamol als er geen sprake is van pijn. Nu heeft ze echter boven de 40 graden koorts en voelt ze zich behoorlijk lamlendig. Is het dan toch beter om paracetamol te geven? Ik ben ook een beetje bang voor temperatuurschommelingen en risico op koortsstuipen.

Is er een dokter in de zaal? O-)
pi_174832380
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:51 schreef Sylver_ het volgende:
Even een ego-post met een vraag:

Gedurende de dag liep Ella's koorts op. Ik heb altijd geleerd dat koorts op zich geen reden is voor paracetamol als er geen sprake is van pijn. Nu heeft ze echter boven de 40 graden koorts en voelt ze zich behoorlijk lamlendig. Is het dan toch beter om paracetamol te geven? Ik ben ook een beetje bang voor temperatuurschommelingen en risico op koortsstuipen.

Is er een dokter in de zaal? O-)
misschien even n belletje met de huisartsenpost doen voor advies?

Ik heb geen idee, maar wel n beetje engig dat t oploopt. Hoe is het verder met haar?
  donderdag 2 november 2017 @ 21:04:24 #283
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174832615
Ja, ik zat ook te twijfelen om hap te bellen, dacht ik probeer eerst fok :P

Ze slaapt nu, maar heeft elke keer zo'n schrikreflex.
Ze was net even huilend wakker geworden, even mee naar beneden genomen en lag toen als een vaatdoekje tegen me aan. Ze wilde graag weer slapen en ze voelt zich duidelijk lamlendig.
pi_174833565
Wat zou jij een ander adviseren? ;)
Dan heb je denk ik ook al je antwoord.

Ik zou pcm zeker doen en hap als je ongerust bent.
  donderdag 2 november 2017 @ 21:37:26 #285
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174833591
Sylver, wat rot dat ze zich zo ellendig voelt. PCM geven mag gewoon om haar zich beter te laten voelen.
Hierin staan nog wat dingen om op te letten: https://www.thuisarts.nl/koorts-bij-kinderen

LeSage, ik ben zeker gesmolten. Dank voor jullie lieve reacties!

Ik ga uit bed sluipen, ik wou nog even thee drinken eigenlijk... hoop dat J het daarmee eens is.

[ Bericht 40% gewijzigd door Lemijn op 02-11-2017 21:44:31 ]
pi_174834549
Awwww Jacob <3

@sylv: ik zou denk huisartsenppst bellen.. koorts moet ergens vandaan komen
  donderdag 2 november 2017 @ 22:12:20 #287
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174834568
Thanks all! Paracetamol net gegeven, hopelijk voelt ze zich dan wat beter.
  donderdag 2 november 2017 @ 22:28:46 #288
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174835136
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:11 schreef Memoru het volgende:
koorts moet ergens vandaan komen
Dat klopt, maar koorts komt bij kinderen meestal van een virus en dat gaat vanzelf over. Koorts op zich is dus geen reden om de huisarts te bellen en acuut de oorzaak van op te sporen. Ziek worden hoort erbij (helaas). Het mag wel, zeker als je je zorgen maakt. Maar koorts is geen alarmsymptoom op zichzelf.
Uitzondering is trouwens koorts bij een baby onder de 3 maanden! Dus jij zou wel moeten bellen nu :Y
  Manager PR/Moderator donderdag 2 november 2017 @ 22:51:07 #289
269689 crew  Viv
pi_174835829
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:06 schreef Nolita het volgende:
En ik was gestart met waterwipes billendoekjes (had 8 pakjes ofzo ingeslagen bij bol.com) en ben nu met het laatste pakje bezig. Ze bevallen prima, maar lijken overal uit het assortiment gehaald te zijn!? (bol, etos ed)...Wat nu? Zijn er vergelijkbare billendoekjes, welke gebruiken jullie..Ik hoor graag de aan- en afraders!
Ik koop ze hier, goedkoper dan in NL en gratis verzonden :Y)
https://www.amazon.de/Wat(...)_product_top?ie=UTF8
pi_174837485
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:37 schreef Lemijn het volgende:
Ik ga uit bed sluipen, ik wou nog even thee drinken eigenlijk... hoop dat J het daarmee eens is.
Haha (warme) thee drinken, daar ben ik maar mee gestopt :')
  vrijdag 3 november 2017 @ 06:55:44 #291
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174838529
Fotodinsdag O+
Lachende Jacob O+
Hopelijk heeft de pcm geholpen en voelt Ella zich snel beter :*

Hier zitten de eerste werkdagen er op. De tijd ging snel, iedereen wilde over O horen en de nieuwe functie is leuk *O* Ik vond het stiekem dus helemaal niet zo erg om te werken (waar ik me vervolgens weer schuldig over voel 8)7). En O op het kdv ging ook goed, al wil ze daarna wel extra bij me zijn. Vind ik niet erg hoor O+
pi_174838804
Hoe is het nu, Sylver?

Dat filmpje van Jacob. O+.

A deed een nacht van 23/3/7. :o.
Verder gaat het hier onverminderd slecht. Ik begin wanhopig te worden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174839017
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 07:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het nu, Sylver?

Dat filmpje van Jacob. O+.

A deed een nacht van 23/3/7. :o.
Verder gaat het hier onverminderd slecht. Ik begin wanhopig te worden.
wat balen dadje -O- kunnen ze op medisch vlak nog wat meer voor je doen? :*

Wel fijn dat kleine a'tje zo lekker slaapt al ^O^ *O*
pi_174839027
Hier hebben we sinds n paar dagen n doorslaper voor baby begrippen :o *O* al zou ik n langer slaapje dan vijf uur ook best waarderen :@ :D maar ik klaag niet :P
  vrijdag 3 november 2017 @ 08:25:15 #295
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174839097
Stroop, wat klinkt je eerste werkweek fijn op deze manier! Geeft mij weee moed en anderen vast ook :Y

DaD ik vind het zo ellendig voor je. Hopelijk kijken en denken de goede mensen met je mee.
pi_174839167
Ik had gisteren mijn eerste repetitie weer en dat was zo heerlijk. Daarna nog even met z'n allen blijven hangen. Ik was om half 11 thuis, dus niets spannends. Maar natuurlijk ging M. vannacht lopen miepen en heb ik nu spijt dat ik mijn avonddutje op de bank niet gedaan heb gisteren :') :O
Morgen weekend, even wat extra handen in huis O+

Hoe gaat het met Ella? :*

DaD, zo jammer dat je zoveel last hebt ;( kan de fysio ook niets voor je betekenen?
pi_174839338
Hoe is het nu met je kleine meid Sylver?

En DaD, wat klote dat de pijn niet minder wordt. :(

Stroopwafel: niet schuldig voelen omdat je werken ook leuk vindt hoor! Fijn dat het goed ging!

Ik ben idioot druk en moet uitkijken dat ik me niet gek laat maken. Vandaag (normaal mijn vrije dag) is Timo bij mijn moeder en ik ben naar een congres. Vind ik stom, want normaal is vrijdag mijn babyzwem en -knuffeldag en dat kan nu niet. Maar goed, soms is het ff niet anders.
pi_174839736
DAD, wat ontzettend naar dat het zo gaat. :* . Heel veel sterkte, en ik hoop zo dat het minder wordt of dat er iets aan gedaan kan worden.

Sylver, beterschap nog voor je kleine. Zieke baby's zijn zo sneu. ;( .

Gogo, herkenbaar. Die dag die je dan samen hebt, is zo belangrijk he, voor je gevoel. Maar hij is in goede handen, dus probeer maar lekker te genieten van je congres. Hopelijk is het leerzaam en leuk.

Oh Lemijn, wat heerlijk die lach. O+ . Dan wil je dat het voor altijd doorgaat he.
Y heeft echt zo'n mannenlachje vind ik. Een beetje diep grommend geluid. :D . Ik geniet er ook zo van.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174840581
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:51 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik koop ze hier, goedkoper dan in NL en gratis verzonden :Y)
https://www.amazon.de/Wat(...)_product_top?ie=UTF8
ooh super!! Bedankt voor de tip, gaan we gewoon met de waterwipes door :Y

stroop alleen maar fijn dat het werken leuk is en het goed gaat met O op het kdv toch!? ik mag over 3,5 week ook alweer en heb er eigenlijk ook wel zin in. Ook om weer een goed ritme in mijn leven terug te krijgen.
Alles begint weer te lopen nu. Vanaf volgende week ga ik weer meetrainen met mijn team en de 15de gaat N oefenen op het kdv. Ook wel spannend allemaal hoe het gaat als ik er een aantal uur achter elkaar niet ben!

Dad het klinkt alleen al enorm zwaar, laat staan hoe jij je moet voelen. Kan er iets gedaan worden of is het echt afwachten en uitzitten? :{

Ik las een paar goede nachten!

:* voor de mindere nacht van lesage, nog even volhouden. Heb je wel genoten van je avondje buitenshuis?

ik kijk uit naar de laatste 3 weken van mijn verlof. Mijn auto is tijdens mijn verlof verkocht en morgen gaan we dan eindelijk onze nieuwe (2dehands hoor) ophalen. Kan ik eindelijk weer impulsief uitstapjes maken! *O*
Kan in mijn dorp (en op internet) alles wel krijgen maar toch, je wereldje wordt dan best klein.
pi_174840977
Ik heb nooit een auto tot mijn beschikking. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant is het ook wel goed, want daardoor wandelen we lekker veel.

Mijn avondje was heel gezellig. Het is een slagwerkgroep met allemaal vrienden inmiddels, dus heerlijk om weer aan te sluiten.
Ik hoop ook heel erg dat mijn kinderen straks muziek willen maken. Het spelen zelf is super leuk en de sociale contacten die ik er zelf aan over heb gehouden zijn zo waardevol O+
Ik heb zelf 11 jaar pianoles gehad en nu alweer 13 jaar in een slagwerkgroep.
pi_174841279
Dicht! Al weet ik niet of ik wel een nieuwe kan openen. Uitsaging! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')