abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174691587
Mijn vriend grapt regelmatig dat hij een paar uur per dag in zijn mancave gaat werken om bij te komen van het vaderschap.

Hele dag met een baby en huishouden (en in ons geval eigen bedrijf) is zwaar. En dan zijn wij overdag gewoon met z'n tweeën. Laat staan als je alleen bent.

Hier een leuker probleem, we weten niet wat we met Goedzakjes verjaardag moeten doen.
23 December is te koud om bijvoorbeeld naar de dierentuin of Efteling te gaan. Zwemmen wil ik niet op zijn verjaardag zelf want dan slaapt hij daarna de hele dag en dat vind ik dan weer jammer.
Familie is niet in Nederland op zijn verjaardag en meeste vrienden trekken geen kinderverjaardag dus daarvoor hoeven we geen mensen uit te nodigen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:31:04 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_174691683
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:26 schreef ReginaFalange het volgende:
Mijn vriend grapt regelmatig dat hij een paar uur per dag in zijn mancave gaat werken om bij te komen van het vaderschap.

Hele dag met een baby en huishouden (en in ons geval eigen bedrijf) is zwaar. En dan zijn wij overdag gewoon met z'n tweeën. Laat staan als je alleen bent.

Hier een leuker probleem, we weten niet wat we met Goedzakjes verjaardag moeten doen.
23 December is te koud om bijvoorbeeld naar de dierentuin of Efteling te gaan. Zwemmen wil ik niet op zijn verjaardag zelf want dan slaapt hij daarna de hele dag en dat vind ik dan weer jammer.
Familie is niet in Nederland op zijn verjaardag en meeste vrienden trekken geen kinderverjaardag dus daarvoor hoeven we geen mensen uit te nodigen.
Waarom wil je dan op pad? Hij wordt 1 he, voor hem is het gewoon een dag en krijgt ie toevallig ineens taart in plaats van brood, meer niet.
disclaimer
pi_174691735
Gefeliciteerd SQ *O*

Leuke en herkenbare discussie. Mijn man onderschat een dag met 2 kinderen denk ik ook, hoewel hij echt zijn best doet. Hij was in ieder geval gesloopt toen hij laatst voor beiden moest zorgen en ik ziek op bed lag. Hij hoefde toch echt niks bijzonders te doen (en de was lag ook nog steeds ongewassen in de mand enzo).

Verder vind ik mijn baby steeds leuker worden O+ Hij is altijd zo blij en kan nu schaterlachen als hij gekieteld wordt. Echt zo grappig om te zien/horen.
pi_174691780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waarom wil je dan op pad? Hij wordt 1 he, voor hem is het gewoon een dag en krijgt ie toevallig ineens taart in plaats van brood, meer niet.
Nou ja, wij houden het bij 1 kind dus ik vind het wel een dingetje dat we het jaar hebben overleefd met z'n drieën, maar ook dat hij dan gewoon geen baby meer is. :'(

Sowieso is elke dag frisse lucht nodig omdat hij anders een enorme draak wordt. Maar wel graag wat feestelijkers dan een pak melk kopen bij de Appie.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:39:06 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_174691828
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:36 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Nou ja, wij houden het bij 1 kind dus ik vind het wel een dingetje dat we het jaar hebben overleefd met z'n drieën, maar ook dat hij dan gewoon geen baby meer is. :'(

Sowieso is elke dag frisse lucht nodig omdat hij anders een enorme draak wordt. Maar wel graag wat feestelijkers dan een pak melk kopen bij de Appie.
Dan zou ik iets gaan doen wat je zélf leuk vindt. Misschien een andere stad bezoeken, daar wat shoppen en een lekker taartje eten? Naar den Bosch ofzo?
disclaimer
pi_174691962
Ja, dit jaar mag ik eindelijk weer een all you can eat taart ontbijt bij Jan de Groot op mijn eigen verjaardag! :D
Maar het is zo irritant druk in de stad rond de kerst, dus zaterdag de laatste dag voor kerst is de hel.

Sowieso 55+ dagjes mensen in Den Bosch beide met Gaastra jassen aan, zij kort en fris geknipt met 3 Miss Etam tassen, hij een donkerblauwe polo van de Makro en alles en iedereen ophouden omdat zij twijfelt of ze voor die 8e Bosche Bol moet gaan op het zoveelste terrasje. Ga weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg.

Zelfs de fucking kinderboerderij hier is dicht op de 23e omdat Kerst. 8)7
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:47:07 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_174691988
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:45 schreef ReginaFalange het volgende:
Ja, dit jaar mag ik eindelijk weer een all you can eat taart ontbijt bij Jan de Groot op mijn eigen verjaardag! :D
Maar het is zo irritant druk in de stad rond de kerst, dus zaterdag de laatste dag voor kerst is de hel.

Sowieso 55+ dagjes mensen in Den Bosch beide met Gaastra jassen aan, zij kort en fris geknipt met 3 Miss Etam tassen, hij een donkerblauwe polo van de Makro en alles en iedereen ophouden omdat zij twijfelt of ze voor die 8e Bosche Bol moet gaan op het zoveelste terrasje. Ga weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg.

Zelfs de fucking kinderboerderij hier is dicht op de 23e omdat Kerst. 8)7
Ik zou gewoon de bossen in gaan en uitwaaien dan :')
disclaimer
pi_174692130
Dat is volgens mij de enige optie als ik geen hogere bloeddruk wil dan tijdens mijn bevalling.
Ik pas namelijk voor een uur krijspaleis in de kerstvakantie.
pi_174692706
Wat goed SQ! *O*

CE heb hardop moeten lachen haha _O-

Ik kan obem nog steeds niet kijken zonder natte ogen te krijgen :@
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:27:22 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174692718
Guppy kan lopen O+
KuikenGuppy
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:46:32 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_174693007
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 15:27 schreef Burdie het volgende:
Guppy kan lopen O+
zo knap! O+
disclaimer
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:49:29 #72
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174693049
quote:
Guppy kan lopen O+
Dat leuke grote baby’tje van laatst? ;) Wat tof!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174694565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man heeft het ook altijd best relaxed met twee kinderen. Relaxter dan ik op mijn dag thuis. Met dat verschil dat als ik thuis kom op vrijdag er géén dampend eten op tafel staat. Of er uberhaupt ingredienten aanwezig zijn waarmee ik de keuken in kan. De was is ook niet opgevouwen dan.
Maar goed, zolang iedereen maar blij is... :')

(vaak hebben ze wél lekker in de stad geluncht en ijs gegeten enzo, dat wel :Y )
Haha, ja. En in het begin bij kind 1 maakte ik me daar druk om. (Arghh de was is niet opgevouwen en het eten is nog niet klaar en het hele huis ligt overhoop!!! :o :o :o stress!!). En toen vroeg hij waarom ik me zo druk maakte en ik werd op de bank geparkeerd met kind om te knuffelen, en hij begon heel relaxed met koken. En voordat hij naar bed ging was de was wel opgevouwen en het huis opgeruimd en mijn buik vol.
Nu is het iets anders, want Willem moet relatief op tijd eten zodat ie ook naar bed kan, maar in principe heeft ie wel gelijk. Waarom maak ik me zo druk als het niet volgens mijn planning gaat?

Werkt wel relativerend zo'n man hoor. Gisteren (mijn dag thuis) wilde Kevin 's ochtends niet slapen, wat hij normaal altijd wel heel goed doet. Ik was al half in stressmodus toen ik dacht "What would Man do?" en ik stopte beide kinderen in de wagen en ging taart eten in het tentje op de hoek.
pi_174694583
Snelle Guppy! *O*
pi_174694650
SQ, wat goed! Snel geregeld zeg :D *O* Nog steeds op fietsafstand?

Crump, ja ik ben het met je eens dat het gek is dat die zorg als 'waardeloos' wordt gezien, want dat is het absoluut niet.

Guppie loopt? :o Wat goed!!

Ik probeer het ook meer los te laten Adrian, dat het niet zo gaat als ik graag zou willen. Voorheen had ik vaak vrije dagen waarin ik mezelf helemaal voorbij liep met alles wat ik wilde doen. Nu met 2 kan dat gewoon niet meer, maar ik vind het wel lastig om dat gevoel van 'ik moet nog zoveel doen, het is hier een rotzooi' te negeren.

M'n baby is het niet eens met haar suikervrije voedsel. We waren samen met peuter aan't lunchen en toen ik even niet keek griste ze zo een stuk pannenkoek met poedersuiker van zijn bord om het meteen haar mond in te proppen :Y)
pi_174694830
Gefeliciteerd met je nieuwe baan SQ *O*

En een lopende guppy *O*

RF, als je echt iets voor zijn verjaardag wil doen misschien zo'n speelhel? Moet je alleen wel even rondvragen welke in de buurt het leukst is voor kleintjes. En er zijn ook dierentuinen met een groot binnengedeelte.

En ik zie mijn mama-dagen wel als vrije dagen, ik kan met wat beperkingen mijn dag zelf invullen. Geniet er ook van om mijn collega's op dinsdagmiddag fijn weekend te wensen. Maar scheelt ook dat ik ook kinderloos al rare werktijden had en er dus niet heel veel veranderd is. En m'n man moet op zijn vrije dag ook gewoon koken.
pi_174695331
quote:
Guppy kan lopen O+
O+
pi_174695454
RF: een dierentuin als Burgers' Zoo kan prima in december. Ik heb er gewerkt en zeker in het kerstweekend is het er lekker rustig. Als het weer kut is dan vermaak je je in de binnengedeelten ook best een paar uur.
pi_174695455
Gefeliciteerd SQ, wat fijn!

En een lopende gup!! *O*

Zo herkenbaar alles rondom dagen thuis en niets gedaan krijgen. Ik moet dat ook nog leren loslaten en dutjes meedoen met baby, maar mislukt meestal. Vriend is dan ook heel goed in zeggen jammer dan komt morgen wel weer. Maargoed ik denk dan ja maar morgen lukt het ook niet..

Wat werk betreft heb ik bewust gekozen om nu voor een kindje te gaan en niet pas over 10 jaar omdat de basis er was en ik het sowieso graag wilde. Je weet niet hoe het dan is en ja werk moet leuk zijn. Maar ik werk nog altijd om daarnaast een leuk leven te kunnen leiden met mijn gezinnetje en niet andersom :)
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:01:40 #80
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174698308
Sq gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Wat knap! Een lopende gup!

Rf, wij zijn rond de 1e verjaardag van O. (25 december) naar de dierentuin geweest. Zolang het niet regent is het goed ingepakt goed te doen en het was lekker rustig
pi_174698469
Wat goed van Gup, Burdie. :*
pi_174699096
Gefeliciteerd SQ!

Interessant, die werkdiscussie. Ik werk drie dagen en zou (voorlopig) niet anders willen. Het grootste deel van de tijd bij de kinderen, maar toch nog even wat tijd om mijn eigen volwassen ik te zijn. Helaas is bijkomen er op mijn werk niet echt bij dit jaar: ik heb echt de jackpot qua moeilijke klassen. :') Niet werken is voor mij geen optie, ik zou er doodongelukkig van worden om alleen thuis te zitten, vooral in de komende donkere maanden. :X

En wat goed van guppy, zo vlak voor z'n eerste verjaardag. O+

Wij overnachten na onze vakantie nu een nachtje bij mijn schoonouders omdat we morgen nog een feestje in Amersfoort hebben. Dan is het eindelijk gedaan met het gesleep. L. slaat zich er dapper doorheen, maar ik kijk er toch wel naar uit om zondag weer lekker thuis te keutelen. O+
pi_174699566
Die donkere maanden zijn juist mn Lievelings. We hebben op de slaapkamer een knusse stoel staan. Daar lezen we boekjes met M maar ik zit er zelf ook heel graag. Vanuit het raam heb ik uitzicht op de oude molen.

Man had net pompoensoep gemaakt. M heeft ook gesmuld. Gaat steeds beter met eten. *O*
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:53:54 #84
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174701923
Wat zijn die babytanden verdomde scherp zeg :X

Edit: hij heeft het zelf ook door maar is nog niet zo goed in oorzaak-gevolg-gedrag aanpassen. Hij ligt te duimen en laat elke zoveel minuten huilend los. Arm schaap.

[ Bericht 38% gewijzigd door Lemijn op 27-10-2017 22:04:39 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:29:11 #85
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174703042
Gefeliciteerd SQ! *O*

Lopende Guppy, wat knap! ^O^

Awwh, dat klinkt wel sneu Lemijn. Bijt ie steeds op z'n duimpje :{
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_174704289
Bijten in je tepel is heel naar :'( Sterkte voor jullie beide Lemijn!

Ok, weer een test met voeden vandaag. Deze week heb ik op m'n vrije dagen na bv nog een klein flesje kv gegeven. Hier deed ze vervolgens een lang slaapje op (>1 uur *O* ipv 20/30 min) nu heb ik vanavond na het voeden ook nog wat kv erin gemikt. Ben benieuwd of het verschil gaat maken oO<
pi_174705565
Verpest je daarmee je productie niet Fazz? Dat ze minder gaat vragen de keer daarna, jij minder gaat produceren en nog meer kv gaat geven etc? Of is dat alleen de eerste maanden zo?

Ik sta er een weekendje alleen voor, maar de eerste avond is redelijk gegaan en morgenavond krijg ik visite dus zijn er iig extra handen. Nu alleen even bedenken wat ik morgen overdag ga doen, ik kan eindelijk eens iets met de auto gaan doen! Zat te twijfelen over de dierentuin maar dat lijkt me toch niet zo praktisch met enthousiaste peuter en verschonen, dus misschien kinderboerderij of bos ofzo.
pi_174708475
Burdie: Wat snel dat Guppy al kan lopen!

Gefeliciteerd SQ met je baan!

Gogo: Is burgers een beetje te doen met een buggy?
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:34:43 #89
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174708517
En? Maakte het verschil Fazz?

Weet je al wat je gaat doen, FF?

Hoe zat het ook alweer met fietsen? Sowieso wachten tot ze 9 maanden is voordat ze op de fiets mee kan, toch? Ook al kan ze zelf gaan zitten?
pi_174708521
Lopende Gup *O*
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:51:35 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_174708673
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:53 schreef Lemijn het volgende:
Wat zijn die babytanden verdomde scherp zeg :X

Edit: hij heeft het zelf ook door maar is nog niet zo goed in oorzaak-gevolg-gedrag aanpassen. Hij ligt te duimen en laat elke zoveel minuten huilend los. Arm schaap.
_O- O+

Sterkte verder :X
disclaimer
pi_174709199
Maakte geen verschil :') Proberen we volgende week wel weer iets anders :)
Ik maak me eigenlijk niet zo'n zorgen over m'n productie FF. O is nu bijna 7 maanden, het vaste voedsel gaat steeds beter en ik wil binnenkort stoppen met kolven. Dan zal ze overdag ook kv krijgen. Wel hoop ik dat ik de avond en ochtend nog kan blijven voeden, zo deed ik dat bij F ook tot z'n 2e
pi_174709230
Succes dit weekend alleen FF! Wat gaan jullie vandaag doen? :)

Goede vraag Sylver, ze kan al zelf gaan zitten toch?
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:53:39 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_174709377
Sowieso wachten tot 9 maanden idd :)
disclaimer
pi_174710641
L. is morgen 9 maanden en gaat zo goed als zelf zitten, maar toch vind ik het nog eng. :') Binnenkort maar eens een klein stukje over een gladde weg proberen.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:26:51 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_174710759
Noud heeft een vocale update gehad. Echt zo gezellig O+

disclaimer
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:29:41 #97
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174710799
Ja, ze kan zelf gaan zitten en sinds 2 weken ook echt stevig, maar het stond me idd bij dat je vanwege de ontwikkeling van de ruggengraat (?) sowieso moest wachten tot 9 maanden. Ik wist niet of ik dat goed onthouden had. Als ik Google vind ik vooral dat het mag als baby's zelf kunnen zitten en dat dat meestal vanaf 9 maanden is, maar niet echt of het vanaf dan ook echt pas mag.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:33:16 #98
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174710866
Noud O+

Zo leuk als ze zo'n gesprek voeren he ♥️
pi_174711007
Ohhh wat is noud een leuk kind O+ O+
pi_174711274
Noud. O+ Wat lijkt me dat heerlijk dat gebabbel!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_174711679
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:30 schreef ReginaFalange het volgende:
Burdie: Wat snel dat Guppy al kan lopen!

Gefeliciteerd SQ met je baan!

Gogo: Is burgers een beetje te doen met een buggy?
De laatste keer had ik mijn vader in rolstoel bij me, dat ging prima. Dus moet een veel lichtere dreumes in buggy ook wel lukken. In de Bush zijn een paar kleine paadjes waar je niet kan komen, verder is alles bereikbaar. Het is wel een beetje heuvelachtig.

@SQ: wat heerlijk,dat geklets! Timo is ook al druk aan het kletsen, heel gezellig. Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens!!

Timo krijgt een tand en is dus hartstikke jengelig. Hopelijk komt ie snel door. Gisteren trouwens voor het eerst wezen babyzwemmen, was leuk! Wel veel gedoe, bijna twee uur van huis voor een half uurtje zwemmen.
pi_174712821
Ah Noud wat gezellig! O+

Kijk mn blije. O+

zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:44:06 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_174712978
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 14:34 schreef Cygne het volgende:
Ah Noud wat gezellig! O+

Kijk mn blije. O+

oooh wat een vrolijkheid :D O+
disclaimer
pi_174713903
Ohh smelt Cygne O+
pi_174714376
Wat een gezelligheid Cygne en SQ O+ Mijn peuter praat overigens nog 80% van de tijd nog steeds zo, alleen iets meer variatie qua tonen.

We zijn vandaag naar de kinderboerderij geweest. De meiden vonden het maar slaapverwekkend, maar peuter vond het geweldig en het breekt de dag een beetje. Toch jammer dat die niet meer op loopafstand zit.
pi_174717821
Ik heb het moeilijk vandaag. Met mezelf en met Dirk. Is het al morgen? ;(
pi_174719878
Ah, Nanuke, is er een aanleiding, of loopt het gewoon even niet zo lekker?

Blije brabbelende baby's! O+ .
Ik heb er ook zo eentje. Vorig week was hij vaak een beetje uit z'n hum, maar deze week is hij zo totaal happy. Rolt alle kanten op, super actief, lacht de hele tijd, is steeds enthousiaster over de eerste hapjes die we hem geven. *O* .

En toen was ik vanmiddag naar een film ('Liefde is aardappelen') over een familie in Rusland tijdens Stalin bewind, waarbij een baby van zes maanden door ondervoeding was gestorven. En z'n moeder vertelde dat ze haar baby nooit had zien lachen in die zes maanden. ;( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174720370
Noud en M. O+ Mijn blije baby past daar zo tussen, wat een heerlijkheid. O+

Och Franny, dat soort verhalen gaan me zo aan het hart. Gelukkig zal dat hier niet (zo snel) gebeuren, maar wat een ellende. ;(

Wij zijn terug van vakantie, maar die laatste dag was echt een beetje te veel. Vandaag vanaf mijn schoonouders (zijn we een nachtje blijven slapen) naar een feestje en weer terug naar ons eigen huis. L. heeft het laatste half uur in de auto gekrijst, pure paniek. :'( Nu liggen beide meisjes gelukkig lekker te slapen en zit ik ongegeneerd tussen de zooi niks te doen. Opruimen komt morgen wel als man er ook weer is, die is nu op een feestje. :')
pi_174721080
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 20:38 schreef Franny_G het volgende:
Ah, Nanuke, is er een aanleiding, of loopt het gewoon even niet zo lekker?
Omstandigheden die even niet fijn zijn, in combinatie met een baby die krampjes heeft/verdrietig is/niet happy is, waarbij niets helpt. Voel me waardeloos. Als persoon en als moeder.
pi_174724136
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 21:15 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Omstandigheden die even niet fijn zijn, in combinatie met een baby die krampjes heeft/verdrietig is/niet happy is, waarbij niets helpt. Voel me waardeloos. Als persoon en als moeder.
:*

Hier is het vandaag ook even doorbijten. Hij is vandaag niet te genieten. Veel huilen, niks is goed en hooguit 10 min slapen. Hoop dat hij vannacht wel even bijslaapt :Z
Een sprongetje zal het wel niet zijn, aanstaande dinsdag pas 11 weken of hij is een vroege :')
pi_174724325
Hier lijken de krampjes langzamerhand minder te worden :o. Ik durf nog niet officieel te juichen, maar onofficieel doe ik vast een dansje *O*

Ben benieuwd of we morgen wat verschil gaan merken mbt de wintertijd :P. Er lijkt vrij weinig ritme te zitten in de baby, maar je weet maar nooit :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_174724338
Nanuke, iedereen kent dat soort momenten, zeker met kleine baby's, dat maakt het niet minder rot, maar hopelijk toch een beetje gedeelde smart is halve smart. Morgen een nieuwe dag, met nieuwe kansen! En na vervelende dagen hebben baby's meestal weer een nieuwe feature geleerd die ze leuker maakt!
pi_174724400
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 23:11 schreef FlyingFish het volgende:
Nanuke, iedereen kent dat soort momenten, zeker met kleine baby's, dat maakt het niet minder rot, maar hopelijk toch een beetje gedeelde smart is halve smart. Morgen een nieuwe dag, met nieuwe kansen! En na vervelende dagen hebben baby's meestal weer een nieuwe feature geleerd die ze leuker maakt!
die mantra houden we hier ook aan :Y als het even klote gaat is dat omdat hij binnenkort weer wat tofs nieuws kan O+

Morgen hopelijk weer een zonnigere dag nanu :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_174725344
Beetje laat met reageren :@

Burdie: Yay snelle guppy!! Nog niet eens 1 jaar oud *O*

Betreft huishouden: Ik zorg ervoor dat de beneden verdieping toonbaar is :@ De rest.. tja.. ik probeer iedere dag een kamer te doen. Maar tot nu toe niet zo veel succes... Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatste de ramen heb gezeemd of onder de bank schoongemaakt heb :@ Het is dat ik geen geld heb voor een schoonmaakster...

Lemijn: Aww sneu dat ie zo last heeft van de tandjes ;(
Selv: Yayy zittende L.!

SQ: Aww Noudd zoo liefff. O+ O+
Cygne: Aww kijk me pret hebben O+ O+

Franny: Dat is echt verdrietig aan de gedachte krijg ik al rillingen :'( :'(
LDG: Yaayy *O* *O* Hier ook de krampjes zo goed als weg!
Nanuke: Sterkte !! :* :* Hopelijk krijg je vannacht een beetje slaap. In ieder geval wel een uur langer O+

Ik kwam er vanavond achter dat E. nu niet meer tegen kietelen kan. Hij gaat dan helemaal spartelen met z'n armen en benen. Echt grappig :P
pi_174728499
haha grappig van het kietelen memoru!

SQ wat leuk! Ik vond mijn mini al leuk met dr geluidjes, maar het wordt dus nog leuker.

Cygne ik ga bijna mee lachen :D

FF klinkt als een prima uitje, zeker alleen met 3 koters!

selv ik kan me voorstellen dat je blij bent weer thuis te zijn, thuiskomen is altijd weer fijn.

Nanuke de nieuwe dag is aangebroken. Hoe voel je je vandaag?

Hier een baby die zich niets van de wintertijd heeft aangetrokken. We waren weg en daar heeft ze wat slaapjes in de kinderwagen gemaakt. Bij thuiskomst om 0:00 heb ik dr gevoed, om 1:00 heb ik dr nog half wakker in bed gelegd (werkt normaal niet, maar ik was moe) en heb dr n half uurtje geleden zelf maar wakker gemaakt voor een voeding! 8 uur ertussen gelaten O+
Ik vond het nu na 7 uur lastiger wakker worden dan na 2-3 uur. :o
pi_174728663
Nolita, ik word ook beter wakker na 3 uur. En ik word ook automatisch wakker en kom niet meer in slaap terwijl V dan nog lekker door tukt.

Uiteindelijk is hij om 12 in slaap gevallen tot 7 uur nieuwe tijd. Vind ik ook niet gek want als hij gister overdag 2 uur heeft geslapen is het veel.
Ben benieuwd naar z’n nieuwe feature want hij was gister echt om achter het behang te plakken :')
Zodra ik hem weglag begon hij te huilen en als je hem dan weer oppakte was alles goed en ging ie lekker rondkijken. Dit ging dus door tot 12 uur, en nu heb ik pijn in m’n rug van t dragen. }:|
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:25:08 #117
73386 Fazz
onderweg
pi_174728789
Heerlijk zo'n ruk slaap Nolita!

:* voor de vroege vogels

Pratende Noud O+
Wat een vrolijkerd Cygne O+

Met m'n productie zit het denk wel snor, kolfde net 300cc *) Kinderen zijn uit logeren; dus ik heb 8 uur geslapen aan 1 stuk O+
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:31:18 #118
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174728834
Nanuke, ik hoop dat je je vandaag beter voelt :*

Lekkere lange slaap, Nolita en Flav :)
Maar hopelijk gaat het vandaag beter met 'm Flav. Ben benieuwd naar z'n nieuwe feature :)

Wij waren om 04.45u wakker :O
Maar om 06.15u zag ik dat haar oogjes weer aan het dicht vallen waren dus snel weer naar boven gegaan. Net op tijd voordat kleuter wakker werd, kon papa mooi met haar naar beneden en Ella en ik nog een uurtje slapen :)
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:34:55 #119
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174728861
Oeh, lekker Fazz!
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:35:49 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_174728867
Ooohhh 8 uur slaap O+ geweldig!

Nanuke :*
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')