abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174711679
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:30 schreef ReginaFalange het volgende:
Burdie: Wat snel dat Guppy al kan lopen!

Gefeliciteerd SQ met je baan!

Gogo: Is burgers een beetje te doen met een buggy?
De laatste keer had ik mijn vader in rolstoel bij me, dat ging prima. Dus moet een veel lichtere dreumes in buggy ook wel lukken. In de Bush zijn een paar kleine paadjes waar je niet kan komen, verder is alles bereikbaar. Het is wel een beetje heuvelachtig.

@SQ: wat heerlijk,dat geklets! Timo is ook al druk aan het kletsen, heel gezellig. Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens!!

Timo krijgt een tand en is dus hartstikke jengelig. Hopelijk komt ie snel door. Gisteren trouwens voor het eerst wezen babyzwemmen, was leuk! Wel veel gedoe, bijna twee uur van huis voor een half uurtje zwemmen.
pi_174712821
Ah Noud wat gezellig! O+

Kijk mn blije. O+

zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:44:06 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_174712978
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 14:34 schreef Cygne het volgende:
Ah Noud wat gezellig! O+

Kijk mn blije. O+

oooh wat een vrolijkheid :D O+
disclaimer
pi_174713903
Ohh smelt Cygne O+
pi_174714376
Wat een gezelligheid Cygne en SQ O+ Mijn peuter praat overigens nog 80% van de tijd nog steeds zo, alleen iets meer variatie qua tonen.

We zijn vandaag naar de kinderboerderij geweest. De meiden vonden het maar slaapverwekkend, maar peuter vond het geweldig en het breekt de dag een beetje. Toch jammer dat die niet meer op loopafstand zit.
pi_174717821
Ik heb het moeilijk vandaag. Met mezelf en met Dirk. Is het al morgen? ;(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_174719878
Ah, Nanuke, is er een aanleiding, of loopt het gewoon even niet zo lekker?

Blije brabbelende baby's! O+ .
Ik heb er ook zo eentje. Vorig week was hij vaak een beetje uit z'n hum, maar deze week is hij zo totaal happy. Rolt alle kanten op, super actief, lacht de hele tijd, is steeds enthousiaster over de eerste hapjes die we hem geven. *O* .

En toen was ik vanmiddag naar een film ('Liefde is aardappelen') over een familie in Rusland tijdens Stalin bewind, waarbij een baby van zes maanden door ondervoeding was gestorven. En z'n moeder vertelde dat ze haar baby nooit had zien lachen in die zes maanden. ;( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174720370
Noud en M. O+ Mijn blije baby past daar zo tussen, wat een heerlijkheid. O+

Och Franny, dat soort verhalen gaan me zo aan het hart. Gelukkig zal dat hier niet (zo snel) gebeuren, maar wat een ellende. ;(

Wij zijn terug van vakantie, maar die laatste dag was echt een beetje te veel. Vandaag vanaf mijn schoonouders (zijn we een nachtje blijven slapen) naar een feestje en weer terug naar ons eigen huis. L. heeft het laatste half uur in de auto gekrijst, pure paniek. :'( Nu liggen beide meisjes gelukkig lekker te slapen en zit ik ongegeneerd tussen de zooi niks te doen. Opruimen komt morgen wel als man er ook weer is, die is nu op een feestje. :')
pi_174721080
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 20:38 schreef Franny_G het volgende:
Ah, Nanuke, is er een aanleiding, of loopt het gewoon even niet zo lekker?
Omstandigheden die even niet fijn zijn, in combinatie met een baby die krampjes heeft/verdrietig is/niet happy is, waarbij niets helpt. Voel me waardeloos. Als persoon en als moeder.
pi_174724136
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 21:15 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Omstandigheden die even niet fijn zijn, in combinatie met een baby die krampjes heeft/verdrietig is/niet happy is, waarbij niets helpt. Voel me waardeloos. Als persoon en als moeder.
:*

Hier is het vandaag ook even doorbijten. Hij is vandaag niet te genieten. Veel huilen, niks is goed en hooguit 10 min slapen. Hoop dat hij vannacht wel even bijslaapt :Z
Een sprongetje zal het wel niet zijn, aanstaande dinsdag pas 11 weken of hij is een vroege :')
pi_174724325
Hier lijken de krampjes langzamerhand minder te worden :o. Ik durf nog niet officieel te juichen, maar onofficieel doe ik vast een dansje *O*

Ben benieuwd of we morgen wat verschil gaan merken mbt de wintertijd :P. Er lijkt vrij weinig ritme te zitten in de baby, maar je weet maar nooit :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_174724338
Nanuke, iedereen kent dat soort momenten, zeker met kleine baby's, dat maakt het niet minder rot, maar hopelijk toch een beetje gedeelde smart is halve smart. Morgen een nieuwe dag, met nieuwe kansen! En na vervelende dagen hebben baby's meestal weer een nieuwe feature geleerd die ze leuker maakt!
pi_174724400
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 23:11 schreef FlyingFish het volgende:
Nanuke, iedereen kent dat soort momenten, zeker met kleine baby's, dat maakt het niet minder rot, maar hopelijk toch een beetje gedeelde smart is halve smart. Morgen een nieuwe dag, met nieuwe kansen! En na vervelende dagen hebben baby's meestal weer een nieuwe feature geleerd die ze leuker maakt!
die mantra houden we hier ook aan :Y als het even klote gaat is dat omdat hij binnenkort weer wat tofs nieuws kan O+

Morgen hopelijk weer een zonnigere dag nanu :*
pi_174725344
Beetje laat met reageren :@

Burdie: Yay snelle guppy!! Nog niet eens 1 jaar oud *O*

Betreft huishouden: Ik zorg ervoor dat de beneden verdieping toonbaar is :@ De rest.. tja.. ik probeer iedere dag een kamer te doen. Maar tot nu toe niet zo veel succes... Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatste de ramen heb gezeemd of onder de bank schoongemaakt heb :@ Het is dat ik geen geld heb voor een schoonmaakster...

Lemijn: Aww sneu dat ie zo last heeft van de tandjes ;(
Selv: Yayy zittende L.!

SQ: Aww Noudd zoo liefff. O+ O+
Cygne: Aww kijk me pret hebben O+ O+

Franny: Dat is echt verdrietig aan de gedachte krijg ik al rillingen :'( :'(
LDG: Yaayy *O* *O* Hier ook de krampjes zo goed als weg!
Nanuke: Sterkte !! :* :* Hopelijk krijg je vannacht een beetje slaap. In ieder geval wel een uur langer O+

Ik kwam er vanavond achter dat E. nu niet meer tegen kietelen kan. Hij gaat dan helemaal spartelen met z'n armen en benen. Echt grappig :P
pi_174728499
haha grappig van het kietelen memoru!

SQ wat leuk! Ik vond mijn mini al leuk met dr geluidjes, maar het wordt dus nog leuker.

Cygne ik ga bijna mee lachen :D

FF klinkt als een prima uitje, zeker alleen met 3 koters!

selv ik kan me voorstellen dat je blij bent weer thuis te zijn, thuiskomen is altijd weer fijn.

Nanuke de nieuwe dag is aangebroken. Hoe voel je je vandaag?

Hier een baby die zich niets van de wintertijd heeft aangetrokken. We waren weg en daar heeft ze wat slaapjes in de kinderwagen gemaakt. Bij thuiskomst om 0:00 heb ik dr gevoed, om 1:00 heb ik dr nog half wakker in bed gelegd (werkt normaal niet, maar ik was moe) en heb dr n half uurtje geleden zelf maar wakker gemaakt voor een voeding! 8 uur ertussen gelaten O+
Ik vond het nu na 7 uur lastiger wakker worden dan na 2-3 uur. :o
pi_174728663
Nolita, ik word ook beter wakker na 3 uur. En ik word ook automatisch wakker en kom niet meer in slaap terwijl V dan nog lekker door tukt.

Uiteindelijk is hij om 12 in slaap gevallen tot 7 uur nieuwe tijd. Vind ik ook niet gek want als hij gister overdag 2 uur heeft geslapen is het veel.
Ben benieuwd naar z’n nieuwe feature want hij was gister echt om achter het behang te plakken :')
Zodra ik hem weglag begon hij te huilen en als je hem dan weer oppakte was alles goed en ging ie lekker rondkijken. Dit ging dus door tot 12 uur, en nu heb ik pijn in m’n rug van t dragen. }:|
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:25:08 #117
73386 Fazz
onderweg
pi_174728789
Heerlijk zo'n ruk slaap Nolita!

:* voor de vroege vogels

Pratende Noud O+
Wat een vrolijkerd Cygne O+

Met m'n productie zit het denk wel snor, kolfde net 300cc *) Kinderen zijn uit logeren; dus ik heb 8 uur geslapen aan 1 stuk O+
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:31:18 #118
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174728834
Nanuke, ik hoop dat je je vandaag beter voelt :*

Lekkere lange slaap, Nolita en Flav :)
Maar hopelijk gaat het vandaag beter met 'm Flav. Ben benieuwd naar z'n nieuwe feature :)

Wij waren om 04.45u wakker :O
Maar om 06.15u zag ik dat haar oogjes weer aan het dicht vallen waren dus snel weer naar boven gegaan. Net op tijd voordat kleuter wakker werd, kon papa mooi met haar naar beneden en Ella en ik nog een uurtje slapen :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:34:55 #119
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174728861
Oeh, lekker Fazz!
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:35:49 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_174728867
Ooohhh 8 uur slaap O+ geweldig!

Nanuke :*
disclaimer
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:37:41 #121
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174728882
Oh Cygne, zie net je filmpje! Wat een aanstekelijke lach O+
pi_174728901
Het wordt een laaaaange dag door de wintertijd.
Dag begint normaal rond 6 uur, nu dus om 5 uur. :'( :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_174729429
RF c_/

Hoop dat die hormonen snel ophouden want ik rammel me suf :@. Buurvrouw zit nog in haar kraamweek en m’n hele lichaam verlangt er ook weer naar haha. Daarbij zit ik nu obem te kijken en kreeg al tranen bij de intro :') :')
Terwijl ik er voor de zwangerschap makkelijk naar kon kijken en me er niks bij kon voorstellen dat je gaat huilen om een geboorte, nu weet ik wel beter haha!

[ Bericht 0% gewijzigd door Flav op 29-10-2017 09:35:19 ]
pi_174730482
Jullie zijn allemaal lieverds. O+ De herkenning hier is zo fijn. En de relativaie ook trouwens. Ergens weet ik wel dat wel weer voorbij gaat. Maar in de moeheid en de machteloosheid is het moeilijk dat ook zo te voelen. Ik weet niet echt of er al een update aan zit te komen, volgens mij waren het vooral krampjes. Heel erg krijsen, niet kunnen slapen en steeds als hij even rustig was wilde hij drinken en dan begon het opnieuw. Van 6 tot 11 ging dit zo door. Vanacht ook 3 voedingen ipv normale 2, maar ik voel me wel weer een beetje beter. Nieuwe dag, nieuwe kansen. :)

Nolita en flav, zomaar een volle nacht slapen! Jemig! :D

En ik had ook nog even Cygnes lachebekje gezien. O+
pi_174731303
Het werd opeens stil in de box, ga ik kijken tref ik hem zo aan O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 29 oktober 2017 @ 13:59:19 #126
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174734152
Wat schattig! :D O+
pi_174734225
Hier mogen we morgen de eerste vaccinaties gaan halen :'(. Ik heb kinderpararacetamol in huis gehaald, geven jullie dat ook van tevoren of pas als ze evt last krijgen?
  zondag 29 oktober 2017 @ 14:04:32 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_174734239
Altijd pas achteraf! Het is waarschijnlijk niet eens nodig ;)

Flav, wat lief O+
disclaimer
pi_174734247
Aw Flav. O+

Ldg, liever helemaal niet, tenzij ze er echt veel last van hebben.
pi_174734410
*O* Yayy voor goede slapers! *O*

Flav: Ik rammel ook en E. is nog niet eens 10 weken :@ Leuke foto!

Nolita: Fijn dat het beter gaat :*

LDG: Ik heb pas pcm zetpil gegeven toen E. verhoging kreeg. Na de vaccinaties gelijk drinken gegeven hielp hier ook wel. Maar het blijft wel zielig :{
pi_174734668
Okido, achteraf en flesje mee, check *O*

Ik maak me er eigenlijk niet zoveel zorgen om, vind m sowieso niet snel zielig als ie ergens om huilt oid. Tenzij ie echt pijn heeft natuurlijk, dan ist anders ;)
pi_174735470
Timo had er nauwelijks last van. Hij sliep iets meer in de 24 uur erna, maar verder helemaal niet eigenlijk.
pi_174735509
Meer slapen mag natuurlijk altijd O-) we gaan t meemaken morgen :D
pi_174736055
Hier ook meer slaap de dag zelf, daarna 2 dagen wat meer gehuil :')
Wij mogen over 2 weken weer voor een vaccinatie ;(
pi_174737417
Hier was het gillen bij het prikken en daarna lekker veel slapen! Heerlijk :@ Hier ook geen paracetamol nodig gehad (wel in huis voor het geval dat) en een minuut na het prikken was alles weer prima.

Ik heb vandaag toch een dagje dierentuin gedaan, net als heel veel andere mensen. Had wel m'n vader meegenomen als hulp, was ondanks de drukte wel geslaagd. Alleen is Lala vrijwel de hele dag wakker geweest en die ligt nu ook weer te kraaien in de box. Heeft blijkbaar geen slaap nodig vandaag...
pi_174739534
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:45 schreef Flav het volgende:
Hier ook meer slaap de dag zelf, daarna 2 dagen wat meer gehuil :')
Wij mogen over 2 weken weer voor een vaccinatie ;(
:o

Ik moet de eerste nog halen op 7 november :') ze verplaatsen steeds de afspraak.
pi_174744372
J. houdt op de dag van vaccinaties steeds een krijsfestijn ‘s avonds, dus dan geven we ‘s avonds paracetamol. De dag daarna houdt hij een slaapdag. Zijn zus deed altijd exact hetzelfde.

Flav die foto O+

J. lag net volop te kletsen en te lachen naar me, wat een gezelligheid O+ Zo wil ik er ook nog wel eentje *rammelt*
pi_174744858
Respect ff! Hier sliep baby gelukkig vooral veel tijdens een Artis bezoek :D

Hier tot nu toe niet echt veel last van prikken. Helaas ook niet van meer slaap erna :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174744888
SQ en cygne wat een heerlijke filmpjes O+ O+ O+
Flav die foto! Ik wil ook zo'n olifant O+ O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_174745165
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:14 schreef tombolafan het volgende:
SQ en cygne wat een heerlijke filmpjes O+ O+ O+
Flav die foto! Ik wil ook zo'n olifant O+ O+
Ze zijn te koop bij de Ikea!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174754525
Hoi! Ik kom me melden met A.nne, zusje van I, haar grote broer van bijna 3. Ze is afgelopen vrijdag geboren.

Ik heb net te horen gekregen dat we recht hebben op een negende en tiende dag kraamzorg, omdat ik nog niet uit bed kan vanwege bekkeninstabiliteit en omdat A meer dan 7% is afgevallen. Waarschijnlijk komt door de pijn die ik heb mijn productie nog niet zo goed op gang. Ik kolf nu na en geef de opbrengst bij.

De kraamverzorgster is goud waard en A is prachtig en lief en doet het verder geweldig, op aankomen na, gelukkig. Maar oh man, die kraamtranen. :').

Ik ga in een andere post proberen wat fotootjes te plaatsen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 30 oktober 2017 @ 12:28:28 #142
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174755385
Hoi DaD :W Wat naar van de bekkeninstabiliteit. Had je daar tijdens je zwangerschap ook al last van? Maar goed laten verzorgen! Verder geen ervaring mee, dus misschien domme vraag: is de verwachting dat je lang niet uit bed kunt komen?

Morgen gaat O bijna de hele dag oefenen op het kdv en woensdag is mijn eerste werkdag :o :'( Wat is het snel gegaan zeg...
  maandag 30 oktober 2017 @ 12:29:09 #143
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174755400
Welkom DaD en A!
Wat balen van de bekkeninstabiliteit zeg! Gaat het wel al iets beter?

Oh jongens, ik hoop zo dat Ella de zelfspeelfunctie houdt! Het is zo leuk om te zien hoe ze het hele huis door gaat om met van alles te spelen O+
Oudste heeft het nooit echt gekund (en kan het nu nog steeds niet zo goed). Hopelijk blijft het bij Ella wel :)
pi_174755508
Over het herstel is eigenlijk niets zinnigs te zeggen. Op basis van hoe het nu voelt kan ik me niet voorstellen dat ik deze of volgende week uit bed kan, maar we proberen het per dag te bekijken. Vanavond komt de bekkenfysiotherapeut weer.
Tijdens de zwangerschap had ik er ook wel last van, maar niet in deze mate.
  maandag 30 oktober 2017 @ 12:37:45 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_174755585
Welkom, DAD!
Wat balen van deze nasleep zeg -O-
disclaimer
pi_174755679
Van harte gefeliciteerd nog DAD en welkom :)!
Wat balen van de problemen met je bekken. Hopelijk knap je snel weer op! Ik wist niet dat het na de bevalling ook nog zo kon verergeren. Op zich wel logisch, maar ik dacht dat het dan meestal zou verbeteren.

Wat fijn van de zelfspeelfunctie Sylver. Dat lijkt me ook heerlijk! Peuter kan zich nu eindelijk een beetje zelf vermaken en dat is zeker fijn!

Hier is F erg druk met draaien. Vorige week dinsdag was het eindelijk gelukt :). & sinds donderdag non-stop draaien :p. Wat gepaard gaat met heel veel gegil omdat ze het na eventjes niet meer zo leuk vindt op haar buik. Je kunt maar ergens druk mee zijn hè.
Verder is ze nog steeds een lieverdje!

We waren met hapjes begonnen, maar hebben even een pauze ingelast. Ze was er elke keer zo verdrietig van, dus binnenkort nog eens opnieuw proberen!
pi_174755972
Hier houden we na de prikjes van vandaag knuffeldag. Kleine meneer wil niet weggelegd worden, dus we chillen hem samen op de bank O+

Geen koorts tot nu toe gelukkig, dus best prima ^O^
pi_174756296
DaD, wat een hel lijkt me dat zo. Super dat je dan een fijne kraam hebt, ik hoop echt dat je vanaf nu snel opknapt. :* Kun je wel nog een beetje genieten tussen de pijn en de afvalzorgen door?

Ldg, wij doen ook een knuffeldagje. Gezellig he? O+
  maandag 30 oktober 2017 @ 13:48:20 #149
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174756935
Stroopwafel al bijna weer aan het werk? :o Dat is snel gegaan he. Spannend hoor, bijna hele dag wennen morgen. Ga je zelf ook iets leuks doen?

Vieve, wat sneu dat ze verdrietig wordt van de hapjes. Mijn oudste had het ook de eerste keer, toen zijn we ook even 2 weken gestopt en daarna ging het goed.

Ldg en Nanuke, lekker knuffelen O+
pi_174757689
Welkom DaD!

Alweer aan het werk stroop :o, ik mag 5 december weer beginnen.

Heerlijk zo’n knuffel dag LDG O+

Volgens mij heb ik z’n nieuwe feature ontdekt. Hij herkent me zodra ik in zijn gezichtsveld kom en krijg dan meteen een big smile :D. En hij brabbelt nu ook een stuk meer en doet je echt na als je tegen hem praat.
Hij wordt echt steeds leuker!

[ Bericht 0% gewijzigd door Flav op 30-10-2017 14:51:59 ]
pi_174757912
Wat een nasleep DaD, beterschap :*

Veel plezier met de knuffeldag Nanuke en LDG!

Flav, geweldig is dat ja O+

Cas lachtte net met geluid naar me O+
pi_174758212

Flav en Skittles, dat zijn zulke genietmomenten. O+.
Sterkte met de prikjes. ;(.
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:50:54 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_174758265
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Wauw, prachtig! O+
disclaimer
pi_174758324
DaD O+ O+ Je hebt wel een mokkeltje op de wereld gezet hoor! Sterkte met je bekken :* hopen dat het snel weer de goede kant op gaat!

Lekker genieten van de knuffeldag, dames! Ik had er geen gepland, maar M. wel geloof ik.
En hoe sneu, ik wist dat je van kinderen een soort burgertrut zou worden, maar ik vond het net toch wat confronterend toen ik mezelf erop betrapte blij te zijn met 2 slapende kinderen zodat ik de gigantische berg was kon vouwen :'( waar zijn mijn wilde haren gebleven? :')

Zelfspeelfuncties zijn inderdaad briljant. Ik hoop dat het een blijvertje is bij Ella!

Morgen maar extra genieten dan Stroop. Verlof vliegt voorbij helaas.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174758352
quote:
[ afbeelding ]

oooh n nieuwe beeb O+ wat een plaatje O+
pi_174758626
quote:
[ afbeelding ]

Mooi O+
pi_174758827
quote:
[ afbeelding ]

Mnohh wat zoet O+
pi_174758980
Wauw echt een beauty DAD! ♡
pi_174759339
Wat een knapperd DaD O+

Heb sinds vandaag een activiteiten mat met van die boven erboven en veel kleurtjes. Hij is er gek op! Hij spartelt als een malle en maakt continue geluidjes O+
Hij slaat ook tegen de poppetjes die eraan hangen maar denk dat dat nog meer onbewust is haha.
pi_174759401
DAD wat een mooi meisje. O+
pi_174759624
Dad welkom met je mooie meisje! Wat vervelend van je bekken. Hoop dat je snel herstelt en iig weer uit bed kunt. (Ik was na 4 dagen de bovenverdieping helemaal beu,terwijl ik wel uit bed kon en overdag veel tijd in een andere kamer op een bankje doorbracht.)

Flav zo leuk als ze gaan reageren op de dingen om hen heen!

Ons meisje doet het super. De nachten gaan prima en overdag gaat ze lekker mee in alles wat we willen doen. We genieten ♡
pi_174759856
T hangerige na de prikjes sloeg na n paar uur om in ontroostbaar sip huilen ;(. Volgens mn vriend krampjes maar volgens mij niet, het klinkt/voelt echt anders. Eigenwijs mn moederintuitie gevolgd en er n paracetamol ingeplopt, nu issie uitgeput in slaap gevallen. Arm ding ;(

En dit moet de komende tijd nog n paar keer :') wat n feestje
pi_174760867
Gelukkig kan het de volgende keer ook enorm meevallen! :*
pi_174760890
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:16 schreef Skittles het volgende:
Gelukkig kan het de volgende keer ook enorm meevallen! :*
dan issie al gewend aan n shotje polio in zn lijf :9
pi_174761376
Wat een mooie foto DaD! Wel balen dat het lichamelijk nog niet goed gaat. Lijkt me zeker met ook nog een peuter erbij erg lastig. Hopelijk verbetert het snel. Je hebt iig een mooi meisje gekregen!

Vervelend dat hij er zo'n laat van heeft LDG. Maar wat Skittles zegt, volgende keer gaan er weer (deels) andere prikken in en kan de reactie heel anders zijn.
pi_174762591
Welkom DaD!
En wat een mooie baby.

Zon klein babytje die lekker ligt te slapen. Misschien dat we er toch nog 15 bij nemen. <3

Mijnes KLOM vandaag gewoon op de bank.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_174763152
Wát een mooi meisje DaD. O+ En sterkte met de nasleep, wat een ellende zeg. :*

Allemaal moeders van newborns die alweer aan het werk moeten. :o Wat gaat het toch snel, vooral bij een ander. :P

L. heeft een tomatenobsessie. _O- We zaten net aan het avondeten en na vijf minuten begon ze ineens heel hard te huilen. We konden maar niet bedenken wat er was, normaal is alles goed als er maar eten voor haar ligt. Na ons een paar minuten te hebben verwonderd over wat er toch is bedacht ik me dat ze al haar tomaatjes op had en verder alles liet liggen. Nieuwe tomaten gesneden en ja hoor, ze ging weer tevreden eten. Na nog eens vijf minuten ging het alarm weer af en ja hoor: tomaten weer op. :') Klein monster.
pi_174763433
Haha, tomaten worden door S. ook zo gewaardeerd, alsof het snoep is :')

RF, Wow, dat is eigenlijk meer dreumeswerk hoor. :o

Trollbaby hier. Tijdens het eten tot in zijn nek poepen, nét voor er kraamvisite gaat komen. Dus razendsnel badje gedaan *)
Ik verdenk hem van opzet, hij was mopperig en ging in bad keihard chillen :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174766001
RF goedzakje gaat goed!

Lesage Geef hem eens ongelijk, in badje is ook chill (8>

Medicijnen lijken toch niet voldoende te werken, nu bijna 2 weken in gebruik. Gelukkig mogen we vrijdag weer naar de huisarts, misschien toch een verwijzing voor de ka vragen. We hebben nu beide een natte zure trui maar hij slaapt eindelijk.
pi_174767562
Ah wat een plaatje DaD O+ Maar wat een vervelende nasleep voor jou! Hoop dat de bekkenfysio je snel voor op de been ( :') ) kan helpen :* Hoe vindt I z'n kleine zusje?

Lachen met geluid is nog leuke hè Skittles O+

Sneu dat hij zo op de prikken reageert LDG. Hoop dat de paracetamol z'n werk doet.

Kan Ella niet even uitleggen aan O hoe je moet kruipen Sylver? Zal vast een hoop frustratie schelen bij haar :P

O heeft vanmiddag bij oma wel 3 uur geslapen :o Echt, zo lang heeft ze nog nooit overdag gedut. Ze draait nu steeds naar haar buik, wellicht dat ze op die manier dan beter/langer/dieper ? slaapt.
  maandag 30 oktober 2017 @ 22:26:37 #171
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174768992
Lachen met geluid! Heerlijk geluid he, Skittles!

Dad wat een plaatje O+

Wat sneu, Ldg. Gelukkig bood de paracetamol wat verlichting.

Klauterkabouter bij RF, das geen kleine baby meer he 😊

Oh, tomaat! Dat is een goed idee om eens te geven! Hoe geef je die, Selv? In plakjes of in partjes?

Goede manier om aan te geven dat hij graag in bad wilde, LeSage :P

Wat rot dat de medicatie toch niet goed aanslaat, Flav. Wellicht helpt een ander middel beter? Anders is doorverwijzing wel een goed idee, idd.

Misschien tijd voor een playdate, Fazz :P
Kunnen kruipen maakt echt een wereld van verschil he. Dat samen met het goed en stevig kunnen zitten maakt idd dat ze een stuk minder gefrustreerd is.
Maar misschien kan O dan even aan Ella uitleggen dat 3 uur slapen erg lekker is :+
  maandag 30 oktober 2017 @ 22:46:44 #172
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174769474
Dad wat een mooi meisje O+ En beterschap! Hoop dat je snel herstelt :*

Verder wel bijgelezen, wat een hoop leuke updates van de baby's allemaal O+ maar niet onthouden van wie allemaal :@
Beetje moe van hard in ons nieuwe huis aan het werk. De meisjes zijn iig al erg blij met de tuin en een hele lege woonkamer die op de een of andere manier nu al helemaal bezaaid ligt met speelgoed.
pi_174769669
Kan beide volgens mij prima hoor Sylver! Dit waren kerstomaatjes in vieren gesneden.

L. ging hier ook beter slapen vanaf het moment dat ze zelf naar haar buik kon draaien Fazz. :Y

Verwijzing naar de KA klinkt als een goed idee Flav!

Wat een viesnekken ( *) ) zijn die poepende baby's toch. o|O Gelukkig chillde hij wel lekker in zijn badje.
pi_174771743
DaD: Welkom en wat een prachtig kindje! Heel veel beterschap! :*
LDG: Aww arme schatt ;( Hoe is het nu met m?
Flav: Aww zo leuk dat hij naar je lacht O+
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:22:05 #175
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174773579
Vieve aan de hapjes? :o Jouw baby is er toch pas net uit? :o

O+ Flav! Leuk is dat hè, dat er speciaal voor jou een extra dosis lachjes lijkt te zijn? Misschien ter compensatie van al die poep-in-nek-momenten?
Succes bij de huisarts zo, hopelijk is er snel een oplossing.

:D L en haar tomaat! Lijkt me inderdaad lastig als ze dan opeens weer heel ontevreden is en je snapt niet waarom. Maar een extra tomatenplant in de tuin zetten dit voorjaar ;)

DaD, wat een schitterende baby heb je gebakken O+

quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:48 schreef Sylver_ het volgende:
Stroopwafel al bijna weer aan het werk? :o Dat is snel gegaan he. Spannend hoor, bijna hele dag wennen morgen. Ga je zelf ook iets leuks doen?
Ja, echt absurd! Maar ik kan me ook niet goed bevatten dat O al weer 4 maanden is. Aan de ene kant is ze er altijd al geweest en aan andere kant is ze nog zo klein! Dat je snel weg moet bij het kdv, anders neem je haar weer mee naar huis ;(
Genoeg te doen! Spullen voor werk bij elkaar zoeken/rapen, logeerkamer gereed maken, ongestoord wassen/poetsen.. Eindeloze mogelijkheden!
pi_174773581
Goedemorgen!
Het is weer dinsdag O+

SPOILER
pi_174773856
Ik doe ook weer mee vandaag. Dit is vaak hoe ik hem na een slaapje aantref. O+
SPOILER
Het is nog niet helemaal een lachje, maar zo voelt t wel. :D
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:46:25 #178
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174773864
edit: straks nog eens.

Wat een gezellige foto’s weer!

[ Bericht 54% gewijzigd door Lemijn op 31-10-2017 08:51:50 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174774012
Leuke foto's O+
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:59:00 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_174774033
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:53 schreef Selvaria het volgende:
Kan beide volgens mij prima hoor Sylver! Dit waren kerstomaatjes in vieren gesneden.

L. ging hier ook beter slapen vanaf het moment dat ze zelf naar haar buik kon draaien Fazz. :Y

Verwijzing naar de KA klinkt als een goed idee Flav!

Wat een viesnekken ( *) ) zijn die poepende baby's toch. o|O Gelukkig chillde hij wel lekker in zijn badje.
kerst omaatjes. Ik kan het nooit meer anders lezen ;(
disclaimer
pi_174774148
Ach flav, wat een schatje. O+ .
Nanuke, hij ziet er in ieder geval erg vrolijk uit!

Heerlijke levenslust bij die baby's. O+ .

Y probeert een beetje vooruit te komen als hij op z'n buik ligt. Maar dat lukt nog niet en dan rolt hij maar weer. En dan dat gefrustreerde hoofd erbij. _O- . Kan me dat ook ineens weer heel goed herinneren van I.

Deze is van vorige week. O+ .

SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:14:52 #182
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174774284
Lekker buiten ook Franny!

Mijn bijdrage van deze week is binnen, Jacob wil zich namelijk omscholen tot vliegtuig en ik wil niet dat ie wegvliegt.

De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174774292
Dinsdag *O*

De kleine kapitein had kniekousen aan, en moest daar de hele tijd onwijs om lachen _O- geen ideeeee waarom O+

En weg O-)

[ Bericht 26% gewijzigd door littledrummergirl op 01-11-2017 09:13:18 ]
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:15:59 #184
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174774299
Hij blijft trouwens reageren op de filmpjes. Voor voor M van Cygne verdraait ie echt zijn nek. Babygeluiden zijn veel interessanter dan alles dat ik doe :D
pi_174774356
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 08:22 schreef Flav het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer dinsdag O+

SPOILER
bij imgur foto n tijdje ingedrukt houden, dan krijg je een deelbare link :Y althans in de mobiele app.
pi_174774415
Haha, herkenbaar beeld Lemijn. O+ .

Ook herkenbaar dat er niets boven het geluid van andere baby's en kinderen gaat. Als ik even mijn handen vrij wil hebben dan werkt het vaak heel goed om Y in z'n wipstoeltje neer te zetten in de buurt van waar I aan het spelen is. Zij zingt daar vaak bij of praat tegen haar poppen en daar wordt hij helemaal gelukkig van.

Ik wil ook zulke lachwekkende kniekousen, ldg. :D .
pi_174774470
Jacob :D O+

Hilarische kniekousen O+

Ik doe even mee met een filmpje. Hij is af en toe zo'n gefrustreerde pannenkoek O+
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:34:03 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_174774579
Oooooh fotodinsdag! O+ O+

Lemijn, wat een mooi vliegtuig :D

Franny, wat een stud is het toch met z'n ogen O+

Kleine boze Cas _O- Die stomme arm :')

Flav, wat een heerlijk lief popje!

Lachjes bij Nanuke! Ik vind dat ie telt!

LDG, wat een te gekke sokken :D
disclaimer
pi_174774736
Volgens mij is ie gewoon aan het planken, Lemijn ;)
Even voor een keertje klagen over de nachten. Helpt de fokwet ook de goede kant op? Jezus man. Ben gisteravond om 21 uur maar op bed gegaan, want na 20 minuten alleen slapen (na 40 minuten borst) ging baby alweer af. Daarna om 3 uur 's nachts (ik was alweer een uur wakker aan het borsten) jánken, nee brúllen, krijsen, snot, slijm, tranen, the works. Rond een uur of half 5 konden we weer slapen, ik helaas wel met een aangehechte baby. En toen de wekker om 7 uur ging, sliep hij natuurlijk heerlijk.
Nachtvoedingen, prima. Maar gejank 's nachts, dat trek ik bijzonder slecht.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:46:19 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_174774777
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:43 schreef WupWup het volgende:
Volgens mij is ie gewoon aan het planken, Lemijn ;)
Even voor een keertje klagen over de nachten. Helpt de fokwet ook de goede kant op? Jezus man. Ben gisteravond om 21 uur maar op bed gegaan, want na 20 minuten alleen slapen (na 40 minuten borst) ging baby alweer af. Daarna om 3 uur 's nachts (ik was alweer een uur wakker aan het borsten) jánken, nee brúllen, krijsen, snot, slijm, tranen, the works. Rond een uur of half 5 konden we weer slapen, ik helaas wel met een aangehechte baby. En toen de wekker om 7 uur ging, sliep hij natuurlijk heerlijk.
Nachtvoedingen, prima. Maar gejank 's nachts, dat trek ik bijzonder slecht.
Dat IS ook kut, wup. Enig idee wat er loos is? Tanden, oren, keel?
disclaimer
pi_174774846
Waarschijnlijk de "hoi ik ben 8 maanden dus ik trol jullie allemaal de moeder-sprong". Zodat wij dan achteraf de schuld kunnen geven aan tandjes, want die komen doorlopend tot de tweede verjaardag.
Nee, ik weet het niet. Hij is nu prima te pas. Met peuterzus met de duplo aan het rommelkonten.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:02:31 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_174775093
Peuterzussen O+

Ik doe even mee met een "zusterliefde" compilatie:

Noud weet niet altijd even goed wat hij er mee aan moet :')
disclaimer
pi_174775412
Hij is aan het planken Lemijn :D

Skittles heerlijk he! Hier wordt het ook steeds geprobeerd en soms lukt het, meestal als ik hem een babymassage aan het geven ben :')

Haha Noud! :D

Wat een kijkers Franny O+

Wup c_/
pi_174776163
Wat knap, flav! Draaien tijdens een massage is wel next level zeg

Noud&Mauw O+ O+ die foto links _O-
pi_174776205
Fotodinsdag! O+ Wat een leukerds allemaal!

Ik ben aan het werk, maar kreeg van man deze leuke van mijn twee druifjes. :')
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:16:54 #196
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_174776364
Babyfotodinsdag!

Ik moest lachen om Jacob en de meiden van Selv _O-
En gniffelen om de hilarische kniekousen :D

En van Flav en Nanuke, zo schattig en vers nog O+

En Y met zijn mooie ogen O+

En awwh, Skittles gefrustreerde pannenkoek O+ Is ook lastig met zo'n zwaar hoofd! :D

En Noud en Mauw! Siblings O+

Ik snap wel waarom mensen Ella verwarren voor een jongetje soms :P

SPOILER: ons jochie ;)
pi_174776464
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:16 schreef Sylver_ het volgende:
Babyfotodinsdag!

Ik moest lachen om Jacob en de meiden van Selv _O-
En gniffelen om de hilarische kniekousen :D

En van Flav en Nanuke, zo schattig en vers nog O+

En Y met zijn mooie ogen O+

En awwh, Skittles gefrustreerde pannenkoek O+ Is ook lastig met zo'n zwaar hoofd! :D

En Noud en Mauw! Siblings O+

Ik snap wel waarom mensen Ella verwarren voor een jongetje soms :P

SPOILER: ons jochie ;)
+1

Fotodinsdag O+ Nu we het al 3 weken doen is het al een traditie geworden toch? :+

Ik post straks even wat, vanuit de mijnalbum app krijg ik geen link getoverd :(
pi_174776565
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:15 schreef Lemijn het volgende:
Hij blijft trouwens reageren op de filmpjes. Voor voor M van Cygne verdraait ie echt zijn nek. Babygeluiden zijn veel interessanter dan alles dat ik doe :D
Ahh wat leuk! O+
Hier ook zo en hij is ook vliegtuig io.

Babyfotodinsdag:

pi_174776709
:D cygne
pi_174776871
Je man heeft het gezellig Selv :D

Wat een leuk jongetje sylver!

Haha Cygne O+

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')