De laatste keer had ik mijn vader in rolstoel bij me, dat ging prima. Dus moet een veel lichtere dreumes in buggy ook wel lukken. In de Bush zijn een paar kleine paadjes waar je niet kan komen, verder is alles bereikbaar. Het is wel een beetje heuvelachtig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:30 schreef ReginaFalange het volgende:
Burdie: Wat snel dat Guppy al kan lopen!
Gefeliciteerd SQ met je baan!
Gogo: Is burgers een beetje te doen met een buggy?
oooh wat een vrolijkheidquote:
Omstandigheden die even niet fijn zijn, in combinatie met een baby die krampjes heeft/verdrietig is/niet happy is, waarbij niets helpt. Voel me waardeloos. Als persoon en als moeder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:38 schreef Franny_G het volgende:
Ah, Nanuke, is er een aanleiding, of loopt het gewoon even niet zo lekker?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:15 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Omstandigheden die even niet fijn zijn, in combinatie met een baby die krampjes heeft/verdrietig is/niet happy is, waarbij niets helpt. Voel me waardeloos. Als persoon en als moeder.
die mantra houden we hier ook aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:11 schreef FlyingFish het volgende:
Nanuke, iedereen kent dat soort momenten, zeker met kleine baby's, dat maakt het niet minder rot, maar hopelijk toch een beetje gedeelde smart is halve smart. Morgen een nieuwe dag, met nieuwe kansen! En na vervelende dagen hebben baby's meestal weer een nieuwe feature geleerd die ze leuker maakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:45 schreef Flav het volgende:
Hier ook meer slaap de dag zelf, daarna 2 dagen wat meer gehuil![]()
Wij mogen over 2 weken weer voor een vaccinatie
Ze zijn te koop bij de Ikea!quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:14 schreef tombolafan het volgende:
SQ en cygne wat een heerlijke filmpjes![]()
![]()
![]()
Flav die foto! Ik wil ook zo'n olifant![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, prachtig!quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Flav en Skittles, dat zijn zulke genietmomenten..
Sterkte met de prikjes..
oooh n nieuwe beebquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte met de prikjes..
Mooiquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte met de prikjes..
Mnohh wat zoetquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte met de prikjes..
dan issie al gewend aan n shotje polio in zn lijfquote:Op maandag 30 oktober 2017 17:16 schreef Skittles het volgende:
Gelukkig kan het de volgende keer ook enorm meevallen!
Ja, echt absurd! Maar ik kan me ook niet goed bevatten dat O al weer 4 maanden is. Aan de ene kant is ze er altijd al geweest en aan andere kant is ze nog zo klein! Dat je snel weg moet bij het kdv, anders neem je haar weer mee naar huisquote:Op maandag 30 oktober 2017 13:48 schreef Sylver_ het volgende:
Stroopwafel al bijna weer aan het werk?Dat is snel gegaan he. Spannend hoor, bijna hele dag wennen morgen. Ga je zelf ook iets leuks doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is nog niet helemaal een lachje, maar zo voelt t wel.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
kerst omaatjes. Ik kan het nooit meer anders lezenquote:Op maandag 30 oktober 2017 22:53 schreef Selvaria het volgende:
Kan beide volgens mij prima hoor Sylver! Dit waren kerstomaatjes in vieren gesneden.
L. ging hier ook beter slapen vanaf het moment dat ze zelf naar haar buik kon draaien Fazz.
Verwijzing naar de KA klinkt als een goed idee Flav!
Wat een viesnekken () zijn die poepende baby's toch.
Gelukkig chillde hij wel lekker in zijn badje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:22 schreef Flav het volgende:
Goedemorgen!
Het is weer dinsdag
bij imgur foto n tijdje ingedrukt houden, dan krijg je een deelbare linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.althans in de mobiele app.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Dat IS ook kut, wup. Enig idee wat er loos is? Tanden, oren, keel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:43 schreef WupWup het volgende:
Volgens mij is ie gewoon aan het planken, Lemijn![]()
Even voor een keertje klagen over de nachten. Helpt de fokwet ook de goede kant op? Jezus man. Ben gisteravond om 21 uur maar op bed gegaan, want na 20 minuten alleen slapen (na 40 minuten borst) ging baby alweer af. Daarna om 3 uur 's nachts (ik was alweer een uur wakker aan het borsten) jánken, nee brúllen, krijsen, snot, slijm, tranen, the works. Rond een uur of half 5 konden we weer slapen, ik helaas wel met een aangehechte baby. En toen de wekker om 7 uur ging, sliep hij natuurlijk heerlijk.
Nachtvoedingen, prima. Maar gejank 's nachts, dat trek ik bijzonder slecht.
SPOILER: ons jochie ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:16 schreef Sylver_ het volgende:
Babyfotodinsdag!
Ik moest lachen om Jacob en de meiden van Selv
En gniffelen om de hilarische kniekousen
En van Flav en Nanuke, zo schattig en vers nog
En Y met zijn mooie ogen
En awwh, Skittles gefrustreerde pannenkoekIs ook lastig met zo'n zwaar hoofd!
En Noud en Mauw! Siblings
Ik snap wel waarom mensen Ella verwarren voor een jongetje soms+1SPOILER: ons jochie ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FotodinsdagNu we het al 3 weken doen is het al een traditie geworden toch?
![]()
Ik post straks even wat, vanuit de mijnalbum app krijg ik geen link getoverd![]()
Ahh wat leuk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 09:15 schreef Lemijn het volgende:
Hij blijft trouwens reageren op de filmpjes. Voor voor M van Cygne verdraait ie echt zijn nek. Babygeluiden zijn veel interessanter dan alles dat ik doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |