yes inderdaad, dat is meer spatwater natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:46 schreef RingBewoner het volgende:
Ooit gebruik gemaakt van zoiets toen ik een arm had gebroken. Was wel handig bij het douchen.
Dat ding zat strak genoeg om zelfs mee in bad te gaan denk ik zo. Kan je de tattoo niet laten zetten na je vakantie dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:47 schreef Lonsje het volgende:
[..]
yes inderdaad, dat is meer spatwater natuurlijk.
Jacuzzi is echt onder water voor langere tijd
Gewoon voor de vakantie een neptattoe laten zetten met henna.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat ding zat strak genoeg om zelfs mee in bad te gaan denk ik zo. Kan je de tattoo niet laten zetten na je vakantie dan?
twijfels omdat ik natuurlijk wil dat deze goed heelt zonder complicaties. Is mijn eerste dus ik heb geen ervaring qua wondheling.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoezo heb je twijfels? Na twee weken is de boel wel geheeld hoor.
Zelfde als dat je niet met je tattoo's in de zon mag. Hoe doen ze dat in de tropen dan?.
Nope liever niet. dan wordt het pas midden februari ( die vent heeft een super volle agenda, te danken aan z'n kwaliteit)quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat ding zat strak genoeg om zelfs mee in bad te gaan denk ik zo. Kan je de tattoo niet laten zetten na je vakantie dan?
Is dat erg? Op vakantie kan je hem toch al niet showen, en het is verder toch winter hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:58 schreef Lonsje het volgende:
[..]
Nope liever niet. dan wordt het pas midden februari ( die vent heeft een super volle agenda, te danken aan z'n kwaliteit)
Zo'n hoes beschermt prima tegen spatwater maar ik zou het voor langere tijd onder water niet vertrouwen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:47 schreef Lonsje het volgende:
Het gaat trouwens om een tattoo op mn kuit
elk lichaam is anders toch? hoe vaak komt het wel niet voor dat een arts (vakman) een verkeerde diagnose stelt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:33 schreef nanuk het volgende:
Waarom vertrouw je niet op het oordeel van die vakman?
over m'n hele kuit. forse tattoo dusquote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:18 schreef 2682000 het volgende:
Hoe groot is de tattoo?
Is het een kleintje is het prima te doen
Toen ik mijn ribben ging laten tatoeëren was die binnen twee weken nog niet geheeld. De kosten zaten er echt nog op.
Met bijv. een kleine op m'n arm / pols was dat proces sneller
dat is een andere discussie. het gaat er nu om of jullie ervaring hebben met een zelfde soort situatie / productquote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:07 schreef PJR het volgende:
[..]
Is dat erg? Op vakantie kan je hem toch al niet showen, en het is verder toch winter hier.
Voor iets dat een leven lang op je lichaam zit zou ik die paar maandjes voor lief nemen.
heb ik idd gelezen. het wordt afgeraden om lang in het water te gaan omdat de korsten dan zacht worden. Aangezien de korsten hiermee niet nat worden, dacht ik dat het evt wel zou kunnen. maar ik zie het nergens worden geadviseerd bij tattoo'squote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:28 schreef 2682000 het volgende:
Als u net een nieuwe tattoo hebt, dan mag u tijdens de eerste vier tot acht weken niet gaan zwemmen, tot de wonde helemaal genezen is. Een nieuwe tatoeage kunt u het best vergelijken met een schaafwond. De wond moet nog genezen en u kunt er beter geen vuiligheid in krijgen. Zo voorkomt u ontstekingen, wondinfecties en andere problemen met uw tattoo’s.
• Het zwemverbod geldt zowel voor open water (zee, rivier...) als voor zwembaden. Chloor en andere chemicaliën in het water kunnen de tattoo ernstig beschadigen en de kleuren doen vervagen.
het chloor in het water van een zwembad kan een negatief effect hebben op pas gezette tatoeage. Het chloor in het water betekent daarnaast niet dat het daadwerkelijk hygiënisch en schoon is. Er kan nog steeds een hoop vuiligheid in het water zitten.
• Als u om een of andere reden toch in het water moet, dan moet u de tattoo afdekken met waterdichte folie.
• Vermijd om dezelfde reden tijdens de eerste weken ook bubbelbaden, stoombaden en dergelijke.
• Het is geen enkel probleem om te douchen als u net een nieuwe tatoeage hebt. Let er wel op dat u niet te lang doucht en het water niet te warm zet. Gebruik een schone handdoek om u af te drogen.
Bron: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=24223
Ik weet niet of dat plasticje je kuit gaat beschermen. Je kan wel een aanschaffen en alvast proberen en dan besluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |