Dit wilde ik dus net gaan posten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:17 schreef Megumi het volgende:
Geen geld voor de bus? Maar wel voor een taser ook duur denk ik zo en waarvan het bezit strafbaar is? Hoe gek moet het nog worden?
Taser kost maar 20 euro.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:17 schreef Megumi het volgende:
Geen geld voor de bus? Maar wel voor een taser ook duur denk ik zo en waarvan het bezit strafbaar is? Hoe gek moet het nog worden?
Maar kan ook weer wat meer kosten als de TS zo iets gebruikt en gepakt gaat worden wellicht.quote:
TS is dan ook een man.quote:
Waar denkt hij dan een taser voor nodig te hebben?quote:
ja want dat helpt...binnen jaar ben je osu master ofniequote:
Omdat hij bang is om verkracht te worden als hij door de bossen fietst.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waar denkt hij dan een taser voor nodig te hebben?
Ja, maar hij is toch een man?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:04 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Omdat hij bang is om verkracht te worden als hij door de bossen fietst.
Zeer felle zaklamp, zoals een Fenix TK35 Ultimate Edition.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:19 schreef RingBewoner het volgende:
Persoonlijk zou ik investeren in goede fietsverlichting. Lampje van een taser helpt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |