Ja, inderdaad. Veel meer uiteenlopende types. Van plat tot posh en alles er tussenin.quote:Op dinsdag 12 december 2017 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Blijft zoveel leuker dan de Nederlandse versie dit.
Enige wat die doet is stom grinniken en de wannabe-Fred uithangen maar dan met stompzinnige cliché's en de slechtste vragen aan de gasten.quote:Op zondag 17 december 2017 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat herken ik helemaal niet in hem
Ja het is echt heel erg.quote:Op zondag 17 december 2017 00:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Enige wat die doet is stom grinniken en de wannabe-Fred uithangen maar dan met stompzinnige cliché's en de slechtste vragen aan de gasten.
De waitresses zijn ook te dom om te poepen. Enige met beetje charisma is de barman maar daar komt vaak ook weinig zinnigs uit. Echt ZO goedkoop gecast (helaas).
3quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor Tinder IRL zo op Nederland 1
Alles flex?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:36 schreef Buitendam het volgende:
Alles goed moet bij wet verboden worden.
Men zou verplicht 3 alcoholische consumpties van te voren moeten nuttigenquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:39 schreef Buitendam het volgende:
De gestorven vrouw van Jan moet nog steeds leuker zijn dan dit.
Ik vind het ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:39 schreef Nielsch het volgende:
Waarom doe je een das om bij een date?
draft?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:39 schreef Nielsch het volgende:
Waarom doe je een das om bij een date?
Iddquote:
#metoo ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:42 schreef KaBuf het volgende:
Wat was het probleem bij deze chick? Dat ze over haar hoofd werd geaaid enzo.
Bel em op!!quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:43 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het zielig voor die mooie man dat hij wordt gekoppeld aan zo n lelijke 22 jarige
Als je alopecia hebt is dat wel een issue ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:42 schreef KaBuf het volgende:
Het lijkt alsof ze heel dik is geweest en heel snel is afgevallenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:44 schreef ato het volgende:
Dit gaat niet goed, met zo'n zielig meisje en zo'n stoere vent.
Maar verder ben je niet oppervlakkig.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:43 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het zielig voor die mooie man dat hij wordt gekoppeld aan zo n lelijke 22 jarige
Zij heeft een haar ziekte, is kaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:42 schreef KaBuf het volgende:
Oh heeft ze dat. Had ik ff gemist.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Als je alopecia hebt is dat wel een issue ja.
Tnxquote:
Vorig seizoen? Angststoornis, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:46 schreef RipCity het volgende:
Wat was er met die Psych. problemen chick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |