abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:12:55 #76
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174624832
Ah.. wat hij dus met dit verhaal wil bereiken is om zoveel mogelijk details naar buiten te brengen zodat andere slachtoffers het herkennen en contact met hem opnemen...
Beetje omslachtige werkwijze... als hij het gewoon naar buiten bracht waren er ook wel anderen opgestaan..
quote:
Daarom zit er maar één ding op voor hem: genoeg details delen dat mogelijke andere slachtoffers van de verkrachter in kwestie contact met hem opnemen en ze als groep in actie kunnen komen. Eén beschuldiging kan zo’n vent nog naast zich neerleggen. Maar twee, drie, vier of vijf? Dat wordt wel héél lastig.
http://www.dagelijksestan(...)ngen-tot-orale-seks/
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:18:44 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174624983
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Ah.. wat hij dus met dit verhaal wil bereiken is om zoveel mogelijk details naar buiten te brengen zodat andere slachtoffers het herkennen en contact met hem opnemen...
Beetje omslachtige werkwijze... als hij het gewoon naar buiten bracht waren er ook wel anderen opgestaan..

[..]

Van jou moet hij behalve het trauma wat hij heeft ook nog zijn leven verneuken, een dader die nogsteeds gewoon lachend wegloopt, maar hé, dan krijgt hij jouw goedkeuring toch?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:20:10 #78
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174625025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Van jou moet hij behalve het trauma wat hij heeft ook nog zijn leven verneuken, een dader die nogsteeds gewoon lachend wegloopt, maar hé, dan krijgt hij jouw goedkeuring toch?
Ja hoor.. ja... Dat moet hij van mij... Goed gelezen hee..!
pi_174625115
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:51 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Maatlat van voorbehoud? Mooie term, geef ik toe, maar betekenisloos natuurlijk.

Twijfel over het verhaal van Jelle lijkt me zeer gerechtvaardigd. Het is ten eerste voor mij onvoorstelbaar dat een heteroman zich het geslachtsdeel van een andere man in de mond laat nemen. Ik zou in zo'n geval vechten desnoods tot de dood van een van beiden erop volgt.

Maar goed, hij was dan gedrogeerd. Dan nog steeds: onvoorstelbaar. Was hij buiten bewustzijn? Details worden niet gegeven, maar even later was hij opeens wel in staat om te vluchten.

Ten tweede: waarom geen aangifte gedaan bij de officiële instanties? Toch vreemd. Je wordt verkracht, maar laat het gewoon maar passeren en doet geen aangifte. Waarom niet?

Schaamte, misschien. Maar waar is die schaamte nu dan gebleven? Na vele jaren opeens met dit verhaal naar buiten komen, omdat het een hype is?

Ondanks al deze mijns inziens terechte vragen, acht ik de kans groter dat het verhaal waar is, dan niet waar. Maar het verhaal draagt nergens toe bij - het blijft een slag in de lucht. Tenzij hij man en paard noemt en met bewijzen komt.
Ik weet het niet. Jij weet het niet. Dus het lijkt me gerechtvaardigd om gewoon beiden onze mond te houden.
Somebody that I used to know
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:28:51 #80
3542 Gia
User under construction
pi_174625294
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 07:09 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Geloofwaardig of aandachttrekkerij?

Jelle Brandt Corstius is ook misbruikt
Wmb geloofwaardig. Ben zelf misbruikt door mijn grootvader en begrijp daarom goed wat de redenen zijn om hier geen aangifte van te doen. In het geval van misbruik is het het woord van de dader (meestal een charismatisch, gerespecteerd man) tegen het woord van het slachtoffer, die niets kan bewijzen.

In het begin was BC nog maar een jongetje toen hij door een groot figuur binnen het wereldje misbruikt werd. Het overkomt je. Je hebt nog geen idee van DNA en andere sporen en wilt het het liefst vergeten. Maar dat lukt nooit. Het blijft je je leven lang bij.
Ik weet zeker dat BC dit publiekelijk gaat maken als hijzelf gaat sterven of de dader sterft.
Voor zichzelf verder nutteloos, maar het kan een trigger zijn voor andere slachtoffers, want die zijn er ongetwijfeld, om ook naar voren te komen. En daar zouden dan zaken bij kunnen zitten die (nog) niet verjaard zijn.

Ik weet wel dat de dader zich nu al niet meer veilig voelt.
En dat is voor het slachtoffer ook heel wat waard.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:59:19 #81
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174626088
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja hoor.. ja... Dat moet hij van mij... Goed gelezen hee..!
Want anders is het een lulverhaal, is hij slappe hap en wat nog meer.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:00:38 #82
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174626112
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Want anders is het een lulverhaal, is hij slappe hap en wat nog meer.
Je vergeet het vraagteken schat
pi_174626295
Wel een vreemd verhaal. Hoe kun je nou gedrogeerd worden en dan gedwongen tot orale seks. Dan heeft dat drogeren ook weinig zin.
pi_174626323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:07 schreef Loekie1 het volgende:
Wel een vreemd verhaal. Hoe kun je nou gedrogeerd worden en dan gedwongen tot orale seks.
Geen vragen stellen!!!!
pi_174626360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:08 schreef wuuht het volgende:

[..]

Geen vragen stellen!!!!
Ja hoor, sommige verhalen zijn gewoon vreemd, mag je best vragen over stellen. Net zoals bij iemand die zegt zich niets te herinneren en wel 121 aanwijzingen te hebben.
pi_174626446
Oja aankomende zondag is de eerste aflevering van z'n nieuwe tv programma.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:18:01 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174626618
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:00 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je vergeet het vraagteken schat
Nee. Het was een observatie. Jouw woorden vrij vertaald.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:20:17 #88
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174626693
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee. Het was een observatie. Jouw woorden vrij vertaald.
Ja deze zin bestaat ook uit jouw woorden maar dan vrij vertaald..
Met behulp van observatie gerealiseerd idd..
pi_174626782
Onder bedreiging van een mes zou kunnen, maar is wel héél erg bar, bij een redactie van Barend en Van Dorp.
pi_174626854
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ontzettend sneu voor hem natuurlijk, maar zie de toegevoegde waarde niet echt om dit nu te vertellen. Als je toch geen namen en rugnummers kunt/wilt noemen dan verandert er ook niks.
Precies. :) Jammer.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:28:18 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174626931
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja deze zin bestaat ook uit jouw woorden maar dan vrij vertaald..
Met behulp van observatie gerealiseerd idd..
Doe niet zo sukkelig zeg. De halve topic staat vol met jij die afgeeft op hem omdat hij geen namen en rugnummers noemt. Die gilt dat hij dat wel moet doen, ondanks ongeveer 0 kans op veroordeling en een enorme kans op een lange, lange rechtszaak mbt smaad.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174627177
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kun je wel rijk zijn.. maar als je alle media achter je hebt en dat weet je.. dan is het behoorlijk sneu om niks maar toch wel iets te zeggen..
Als het daadwerkelijk een rechtszaak zou worden om smaad dan zijn er genoeg mensen te porren voor een crowdfunding..

Nu is ie gewoon in 1 keer uitgerangeerd bij mij.. terwijl zn docu's altijd top waren..

Ik zou er absoluut niet voor terugdeinzen om man en paard te noemen al kostte het me mn huis...
Stoere boy.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_174627287
Als het waar is, is hij echt niet de enige geweest.
pi_174627295
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:51 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Maatlat van voorbehoud? Mooie term, geef ik toe, maar betekenisloos natuurlijk.

Twijfel over het verhaal van Jelle lijkt me zeer gerechtvaardigd. Het is ten eerste voor mij onvoorstelbaar dat een heteroman zich het geslachtsdeel van een andere man in de mond laat nemen. Ik zou in zo'n geval vechten desnoods tot de dood van een van beiden erop volgt.

Maar goed, hij was dan gedrogeerd. Dan nog steeds: onvoorstelbaar. Was hij buiten bewustzijn? Details worden niet gegeven, maar even later was hij opeens wel in staat om te vluchten.

Ten tweede: waarom geen aangifte gedaan bij de officiële instanties? Toch vreemd. Je wordt verkracht, maar laat het gewoon maar passeren en doet geen aangifte. Waarom niet?

Schaamte, misschien. Maar waar is die schaamte nu dan gebleven? Na vele jaren opeens met dit verhaal naar buiten komen, omdat het een hype is?

Ondanks al deze mijns inziens terechte vragen, acht ik de kans groter dat het verhaal waar is, dan niet waar. Maar het verhaal draagt nergens toe bij - het blijft een slag in de lucht. Tenzij hij man en paard noemt en met bewijzen komt.
Het blijft al met al een vreemd verhaal, hij is gedrogeerd....maar hij weet nog dat hij iemand moest pijpen! De man wilde hem penetreren, maar wachtte daarmee tot hij weer bij kennis was....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_174627308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:44 schreef Loekie1 het volgende:
Als het waar is, is hij echt niet de enige geweest.
Dat denk ik ook niet, misschien hoopt hij op deze manier dat meerdere slachtoffers naar buiten komen.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:47:34 #96
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174627381
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:44 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Het blijft al met al een vreemd verhaal, hij is gedrogeerd....maar hij weet nog dat hij iemand moest pijpen! De man wilde hem penetreren, maar wachtte daarmee tot hij weer bij kennis was....
Drogeren hoeft niet om bewusteloos te gaan he? Suf, andere state of mind, hopen dat iemand williger wordt erdoor...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174627413
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Drogeren hoeft niet om bewusteloos te gaan he? Suf, andere state of mind, hopen dat iemand williger wordt erdoor...
Je hebt gelijk, ik had het idd als bewusteloosheid opgevat.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_174627565
Heeft hij zich wel verzet vraag ik me af.
U MAD?
pi_174627672
Wat zijn de effecten van GHB?
GHB begint na 5 tot 30 minuten te werken. De effecten houden ongeveer 3 uur aan. Het effect van GHB kan per persoon sterk verschillen en is sterk afhankelijk van de dosis.

Bij een kleine dosis voelt de gebruiker zich ontspannen en rustig. Sommige mensen raken er seksueel opgewonden van. Ook worden aanrakingen sterker gevoeld. De effecten lijken op een alcoholroes maar het kan ook stimulerend werken. Soms treden hallucinaties op. Ongewenste effecten zijn: vergeetachtigheid, misselijkheid, overgeven en stuiptrekkingen.

Bij hoge dosissen kan een gebruiker overvallen worden door slaap. Het probleem bij GHB is dat de hoeveelheid die prettige effecten oplevert, heel dicht ligt bij de hoeveelheden waarbij bewusteloosheid kan optreden. Iemand neemt snel te veel. Opvallend is dat veel gebruikers gemakkelijk denken over bewusteloos raken en out gaan.
https://www.jellinek.nl/i(...)de-effecten-van-ghb/
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:10:27 #100
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174627973
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Doe niet zo sukkelig zeg. De halve topic staat vol met jij die afgeeft op hem omdat hij geen namen en rugnummers noemt. Die gilt dat hij dat wel moet doen, ondanks ongeveer 0 kans op veroordeling en een enorme kans op een lange, lange rechtszaak mbt smaad.
Wie gilt hier nou precies? :')

Verder heb je duidelijk post 24 niet gelezen omdat je te druk was met schreeuwen en achterlijk zijn..

Veel plezier met je gekraai.. :B
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')