maar hoe kan je 2!!! verdiepingen lager, in een BOCHTJE blaadjes op zijn balkon gooien?????quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De hele flat liegt, alleen pothoer spreekt waarheid. Tuurlijk.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:58 schreef Za het volgende:
Wat een mooi programma is dit toch. Ik ben blij dat Victor en meester Visser al deze zaken zo serieus aanpakken.
Lijkt me hoger dan 2 meter, die zooi.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:37 schreef Deckard het volgende:
Dan gooi je er zelf toch iets voor als het je niet bevalt.
Wat voor schutting? Dure uit Bali?quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:38 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe schutting op de erfgrens, u betaalt beiden de helft.
Case closed.
jawel, een doorzichtigequote:Op maandag 30 oktober 2017 21:49 schreef matthijst het volgende:
Drie Balinese balken. Das toch geen schutting.
Nee die ouwtjes zijn verplicht mee te werken aan een gezamelijke schutting op beide kosten, dat willen niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ouwetjes hebben gelijk, de buren moeten hun schutting netjes op erfgrens zetten op hun eigen kosten
Kees Klosed
Ja daar begon Victor de uitzending mee.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even opgezocht. Het dorp heeft de langste Dorpstraat van Nederland. En daar wonen ze dus.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 30 oktober 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
Het is goedkoop want het kost niet veel
Maar ze willen er niet voor betalenquote:Op maandag 30 oktober 2017 22:04 schreef TjjWester het volgende:
Als ze gewoon samen een nieuwe schutting plaatsen is alles opgelost, die ouwtjes moeten gewoon meewerken.
Moet je het er wel over eens zijn.... ik kan wel een schutting van ¤ 500 per schuttingdeel willen, maar het lijkt me niet realistisch dat ik dan ook verwacht dat de buurvrouw de helft dan wel even aftikt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 22:04 schreef TjjWester het volgende:
Als ze gewoon samen een nieuwe schutting plaatsen is alles opgelost, die ouwtjes moeten gewoon meewerken.
ja, wel met visser. bonje met de buren is gewoon hetzelfde, maar dan niet met die ouwe knarquote:Op maandag 30 oktober 2017 22:11 schreef James1988 het volgende:
Awwh, het is alweer de laatste aflevering?
Eens.quote:Op maandag 30 oktober 2017 22:15 schreef zoem het volgende:
Dat blondje achter de oudjes is niet verkeerd
quote:
moest kloppen want de bel deed het niet.quote:
Heeft een hersenbloeding oid gehad. Die man kan er ook weinig aan doen dat hij zo is vermoed ik...quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:38 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe schutting op de erfgrens, u betaalt beiden de helft.
Case closed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |