abonnement Unibet Coolblue
pi_174605852
Dit is het topic voor alle Mobiele games die Nintendo heeft uitgebracht en uit zal gaan brengen.





pi_174605880
En tune binnenkort in voor:

  maandag 23 oktober 2017 @ 20:37:35 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174612696
Tot nu toe ben ik het eens met de eerdere mening van Nintendo:
https://www.theverge.com/(...)ake-smartphone-games

Miitomo was geinig voor een paar dagen, Mario Run was leuk voor een paar levels, Fire Emblem is niet mijn ding, net als Animal Crossing. Nu game ik sowieso niet op m'n telefoon, maar het is Nintendo dus ook niet gelukt om dat te veranderen.

Eigenlijk heb ik alleen GeoDefense (Swarm) écht gespeeld op m'n telefoon. Dat waren twee meesterlijke games. Heb ook nooit meer een tower defense game gevonden die zo awesome was. Misschien kan Nintendo in dat gat stappen met een ouwe franchise.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174613858
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tot nu toe ben ik het eens met de eerdere mening van Nintendo:
https://www.theverge.com/(...)ake-smartphone-games

Miitomo was geinig voor een paar dagen, Mario Run was leuk voor een paar levels, Fire Emblem is niet mijn ding, net als Animal Crossing. Nu game ik sowieso niet op m'n telefoon, maar het is Nintendo dus ook niet gelukt om dat te veranderen.

Eigenlijk heb ik alleen GeoDefense (Swarm) écht gespeeld op m'n telefoon. Dat waren twee meesterlijke games. Heb ook nooit meer een tower defense game gevonden die zo awesome was. Misschien kan Nintendo in dat gat stappen met een ouwe franchise.
Een Nintendo themed tower defense game zou ik zo kopen
  woensdag 25 oktober 2017 @ 09:18:43 #6
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_174642942
ik he dat nie wel iets wat android hjeet ofzo dat is wart dde verkoper zei maar ik dekn nie dat dat van nintendo is maar ik weet jet ook niet
pi_174643290
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:18 schreef borbit het volgende:
ik he dat nie wel iets wat android hjeet ofzo dat is wart dde verkoper zei maar ik dekn nie dat dat van nintendo is maar ik weet jet ook niet
Android is je mobiele besturingssysteem. Deze spellen kan je ook spelen op een telefoon met een Android besturingssysteem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174652916
Ik vind mobile games de aids van de game-industrie.
pi_174657472
Layton is er ook
  dinsdag 21 november 2017 @ 19:09:08 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175223271
Animal Crossing is uit, en kan behoorlijk wat gaan kosten :')

http://www.eurogamer.net/(...)crossing-pocket-camp

De aandelen van Nintendo zullen wel weer gaan stijgen :D
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:39 schreef Vijf_voor het volgende:
Layton is er ook
Dat is niet Nintendo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')