abonnement Unibet Coolblue
pi_7407452
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:13 schreef bigbird het volgende:

[..]

zeker wel nu ben ik ook druk ivm komende verhuizing als alles doorgaat kan ik in de vakantie nog mijn kamer in


Oew... dat zou beter zijn....
pi_7407457
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:17 schreef MashiMaro het volgende:

[..]

Jammer...


Troost je, zoveel zal je niet missen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_7407468
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:15 schreef Tweater het volgende:

[..]


wij hebben het laatst ook een keer moeten schoonmaken hier, want bijvoorbeeld eke keer als je de A intypte, voelde het alsof je er een beestje onder plette


Denk dat 't zelfs zo was
  woensdag 18 december 2002 @ 14:19:20 #104
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_7407478
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:09 schreef Tweater het volgende:

[..]

ik weet wel wat. als je niks te zeggen hebt, schrijf je alle regels op (die zet je gewoon onder knippen en plakker )
t'is haske belangrijk en je hebt nog iets gezegt ook
alle problemen uit de wereld


Ik zou bijvoorbeeld tot in de details kunnen vertellen hoe ik vanmorgen noodgedwongen opstond om hard rennend naar de badkamer op tijd het teiltje te bereiken dat functie doet als kotsteiltje om de golf van misselijkheid waarmee ik ontwaakte te kunnen kwijtraken, waarbij ik al rennend het teiltje niet meer haalde en zodoende de golf in een wijde boog verloor halverwege de badkamer, nog proberend in de wasbak te mikken, wat ook mislukte, waardoor ik Jip, die onder de douche stond, bijna trakteerde op de golf.
Maar dat is een te ranzig verhaal om te vertellen.
*
*
*
pi_7407493
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:18 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Troost je, zoveel zal je niet missen.


Ik zal de enige echte Karboenkeltje moeten missen...
pi_7407516
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:19 schreef Otherside het volgende:

[..]

Maar dat is een te ranzig verhaal om te vertellen.


Waar jij veel te netjes voor opgevoed bent om dat te vertellen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 18 december 2002 @ 14:22:12 #107
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_7407539
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:20 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Waar jij veel te netjes voor opgevoed bent om dat te vertellen.


Netjes ben ik wel, maar ik wil het verhaal best in details vertellen hoor.
*
*
*
pi_7407552
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:22 schreef Otherside het volgende:

[..]

Netjes ben ik wel, maar ik wil het verhaal best in details vertellen hoor.


Was de peentjesman ook langsgeweest?
  woensdag 18 december 2002 @ 14:23:06 #109
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_7407555
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:15 schreef Tweater het volgende:

[..]


wij hebben het laatst ook een keer moeten schoonmaken hier, want bijvoorbeeld eke keer als je de A intypte, voelde het alsof je er een beestje onder plette


tsk tsk tsk

Arme beessies

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  woensdag 18 december 2002 @ 14:23:49 #110
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_7407572
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:22 schreef MashiMaro het volgende:

[..]

Was de peentjesman ook langsgeweest?


Peentjeman?
Is dat de groenteversie van de kerstman?
*
*
*
pi_7407580
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:16 schreef MashiMaro het volgende:

[..]

Maar serieus... ik vind dus wel dat ze gelijk hebben... het is niet erg om af en toe weinig inhoud in je posts te hebben, maar om nou een heel topic te vullen met alleen maar smileys en 'hoi', 'hallo', 'dag', 'tot ziens' vind ik een beetje onzinnig...

En nou loopt iedereen dus alles uit verband te trekken en zouden de modjes elke post met weinig inhoud verwijderen ofzo... vind ik een beetje overdreven...

Bovendien vind ik 't vervelend in elke VV of [ONZIN] topic weer gezanik daarover tegen te komen... wordt de boel niet vrolijker op zeg maar...

Maar da's dus mho en daar mag iedereen anders over denken wat mij betreft...


ja maar...
het probleem ís nou juist dat 'we' dat in VV (onzin?) nooit gehad hebben. juist omdat ze ineens aankomen met dat 'gezeur' over te weinig inhoud, gaan sommigen pesterig 'inhoudloze' posts zetten, en dan krijg je weer slotjes.
feit is echter volgens mij, dat VV (onzin) altijd een leuk topic is geweest, met inhoud, mensen die mekaar wat te zeggen hebben, en soms gewoon een lolletje willen. als dan op dat moment direct een modje aankomt (een oud-vv'er wel te verstaan!? die wel zou moeten weten dat het zo zit) wordt de sfeer verpest. er zijn mensen die niet tegen kritiek kunnen (ik ook, ik ook ) die gelijk reageren op een 'op/over het randje' manier. dan krijg je een heel (verpest) topic lang gedoe rond die opmerking, andere opmerkingen, (kleine) flames over en weer, mierenneukerij en ga zo maar door. dan, om hun gelijk te krijgen, quoten de modjes gauw wat 'inhoudloze' reacties (een op het feit dat iemand moet werken, ga zo maar door) en dat verpest de sfeer nog meer. iedereen krijgt namelijk het idee dat er elk moment een modje over zijn schouder staat mee te gluren, en dat je dus ipv maar beter, dat mag helemaal niet, stout hoor ofzo moet gaan posten. ik heb gelukkig voor mij én de modjes, nog geen directe aanvaring gehad, maar snap je mijn point...
pi_7407589
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:22 schreef Otherside het volgende:

[..]

Netjes ben ik wel, maar ik wil het verhaal best in details vertellen hoor.


Maar nu gaat het wel beter? We krijgen niet zo meteen het ranzige en plakkerige verhaal over de ondergang van je toetsenbord te lezen?

[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 18-12-2002 14:25]

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_7407593
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:17 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Wil je dat ik het verhaal ga verklappen?
De films beginnen met de knokpartij tussen Gandalf en de Balrog. Best aardig gedaan.


daar staat niks over in het boek of wel? klinkt goed iig
pi_7407605
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:18 schreef MashiMaro het volgende:

[..]

Denk dat 't zelfs zo was


nee, ik geloof het niet ... eh... ik hoop het niet iig
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 december 2002 @ 14:25:43 #115
22592 crew  Ole
pi_7407609
En ik had vannacht nog zo een leuke geopend...

Maar ja, die mocht mee doen met het slotjesfeest!!!!

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_7407613
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:23 schreef Otherside het volgende:

[..]

Peentjeman?
Is dat de groenteversie van de kerstman?


Haha nee... is net zoiets als 't zandmannetje... op de een of andere manier zitten er vaak oranje stukjes in je kots... die zijn daar ingestrooid door de peentjesman
  woensdag 18 december 2002 @ 14:25:54 #117
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_7407617
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:24 schreef Tweater het volgende:

[..]

ja maar...
het probleem ís nou juist dat 'we' dat in VV (onzin?) nooit gehad hebben. juist omdat ze ineens aankomen met dat 'gezeur' over te weinig inhoud, gaan sommigen pesterig 'inhoudloze' posts zetten, en dan krijg je weer slotjes.
feit is echter volgens mij, dat VV (onzin) altijd een leuk topic is geweest, met inhoud, mensen die mekaar wat te zeggen hebben, en soms gewoon een lolletje willen. als dan op dat moment direct een modje aankomt (een oud-vv'er wel te verstaan!? die wel zou moeten weten dat het zo zit) wordt de sfeer verpest. er zijn mensen die niet tegen kritiek kunnen (ik ook, ik ook ) die gelijk reageren op een 'op/over het randje' manier. dan krijg je een heel (verpest) topic lang gedoe rond die opmerking, andere opmerkingen, (kleine) flames over en weer, mierenneukerij en ga zo maar door. dan, om hun gelijk te krijgen, quoten de modjes gauw wat 'inhoudloze' reacties (een op het feit dat iemand moet werken, ga zo maar door) en dat verpest de sfeer nog meer. iedereen krijgt namelijk het idee dat er elk moment een modje over zijn schouder staat mee te gluren, en dat je dus ipv maar beter, dat mag helemaal niet, stout hoor ofzo moet gaan posten. ik heb gelukkig voor mij én de modjes, nog geen directe aanvaring gehad, maar snap je mijn point...


Ik snap je punt wel ja, heel goed zelfs.
*
*
*
pi_7407621
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:19 schreef Otherside het volgende:

[..]

Ik zou bijvoorbeeld tot in de details kunnen vertellen hoe ik vanmorgen noodgedwongen opstond om hard rennend naar de badkamer op tijd het teiltje te bereiken dat functie doet als kotsteiltje om de golf van misselijkheid waarmee ik ontwaakte te kunnen kwijtraken, waarbij ik al rennend het teiltje niet meer haalde en zodoende de golf in een wijde boog verloor halverwege de badkamer, nog proberend in de wasbak te mikken, wat ook mislukte, waardoor ik Jip, die onder de douche stond, bijna trakteerde op de golf.
Maar dat is een te ranzig verhaal om te vertellen.


idd, en ik zal het dan ook niet lezen
maar inhoud, dat heeft het
pi_7407625
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:23 schreef Bhorka het volgende:

[..]

tsk tsk tsk

Arme beessies


pi_7407637
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:24 schreef Tweater het volgende:

[..]

daar staat niks over in het boek of wel? klinkt goed iig


In het boek vertelt Gandalf in ongeveer drie zinnen héééééél mysterieus hoe het ongeveer ging.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_7407640
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:24 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Maar nu gaat het wel beter? We krijgen niet zo meteen het ranzige en plakkerige verhaal over de ondergang van je toetsenbord te lezen?


nee, dat hoeft dus niet
  woensdag 18 december 2002 @ 14:27:22 #122
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_7407646
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:24 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Maar nu gaat het wel beter? We krijgen niet zo meteen het ranzige en plakkerige verhaal over de ondergang van je toetsenbord te lezen?


Mijn toetsenbord zal ik besparen, in geval van nood heb ik hier altijd nog een prullemand onder m'n bureau staan.
*
*
*
pi_7407657
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:25 schreef Ole het volgende:
En ik had vannacht nog zo een leuke geopend...

Maar ja, die mocht mee doen met het slotjesfeest!!!!


ze zouden hem toch heropenen ofzo (slijm-goed-maak-en-ik-ben-wel-lief-reactie dus blijkbaar, maargoed
pi_7407665
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:25 schreef Otherside het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel ja, heel goed zelfs.


nou de modjes nog
pi_7407667
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:27 schreef Otherside het volgende:

[..]

Mijn toetsenbord zal ik besparen, in geval van nood heb ik hier altijd nog een prullemand onder m'n bureau staan.


Puik plan!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')