De meters die ze bij anderen eruit halen voor slimme zullen ze niet weggooien, maar inzetten bij mensen die een defecte andere meter hebben en geen slimme willen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:24 schreef Speekselklier het volgende:
Waarschijnlijk is niet jouw meter maar jouw serie meter afgekeurd. Lijsten hiervan vind je bij agentschap telecom.
https://www.agentschaptel(...)le-van-energiemeters
Je krijgt nu als het goed is een nieuwe meter (gratis). Wel vreemd dat hij kort geleden geplaatst is.
Tips? Waarvoor?
Geen idee, ik weet niet of Stedin zit te wachten op 2x een huisadres te bezoeken als het niet hoeft. Ik kan me voorstellen dat ze liever een nieuwe, niet slimme, meter ophangen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:27 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
De meters die ze bij anderen eruit halen voor slimme zullen ze niet weggooien, maar inzetten bij mensen die een defecte andere meter hebben en geen slimme willen?
Onlangs je zonnepanelen aangemeld? Dan krijg je ook dit soort brieven.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:29 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb dus een Iskra Type ME162-D1A52-V12-K0. Die vind ik niet in bovenstaand rapport.
Ik heb geen zonnepanelen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:41 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Onlangs je zonnepanelen aangemeld? Dan krijg je ook dit soort brieven.
Kan me voorstellen dat de bakken met niet slimme meters hebben die uit hele straten worden verwijderd om naar slimme te gaan. Waarom zou je dan nieuwe gaan aanschaffenquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:40 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet of Stedin zit te wachten op 2x een huisadres te bezoeken als het niet hoeft. Ik kan me voorstellen dat ze liever een nieuwe, niet slimme, meter ophangen.
Je maakt hier al een fout, de meter is niet van jouquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Een paar maanden geleden is bij mij de energiemeter vervangen door Stedin. Deze is vervangen door een niet slimme meter. Kort geleden kreeg ik een brief met daarin de melding dat mijn recentelijk geinstalleerde meter is afgekeurd en deze vervangen dient te worden (?). Ik heb contact opgezocht met Stedin met de vraag of ik het keuringsrapport kan inzien. De melding was: "Die wordt niet verstrekt aan klanten". Dus ik weet niet of ik wel wil of de meter vervangen wordt. Nog tips?
dat beweert hij ook niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 13:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je maakt hier al een fout, de meter is niet van jou
Leuk dat je voor niets een vrije dag hebt moeten opnemen,het zal niet je laatste vrije dag zijn hoop ik anders zou ik even een mailtje sturen dat omdat ze niet langs geweest zijn een andere dag je niet schikt/je geen vrije dagen meer hebt om op te nemen en ze vragen op een zondag of zo langs te komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Gisteren had ik een afspraak staan tussen 14.30 en 16.30 voor de meter. Monteur is totaal niet komen opdagen
Tekst gisteren op m'n telefoon (ontvangen om 16:09):
Beste heer/mevrouw, Vandaag komt onze monteur langs op adres xxx in XXX. U bent de eerstvolgende in zijn planning! Met vriendelijke groet, Stedin
Echt tof bedrijf dat Stedin...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |