Maar op een gegeven moment wil ik toch wel weer een keertje verder kijken. Ik woon al mijn hele leven in Rotterdam, maar ik ben niet echt het type wat helemaal niet zonder zijn thuisstadje kan en van geboorte tot sterfbed blijft waar die ter wereld is gekomen.
Oftewel, ik wil een tijdje daar wonen, een tijdje hier en een keertje overal en nergs.
Wat raden jullie mij aan zoal?...
P.S.
Ik ben wel een stadsmens dus plaats mij aub niet in een gehucht
quote:En Maastricht is een dorp zeker
Op woensdag 18 december 2002 13:28 schreef Tha-Gnome het volgende:
Stad suckz.............
Het probleem met een klein dorp of gehucht is dat het er zo EXTREEM rustig is en als ik ergens zenuwachtig van wordt is het een stille woning midden in het land omgeven door een paar koeien en op 15 km afstand een boer.
24/7 uitgaan. veel leuke mensen. sfeer is relaxed (behalve poele en peperstraat in het weekeinde). Mensen zijn gemoedelijk.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Maastricht! Mooi, oud, gezellig en nog redelijk allochtoon-vrij (lees: veilig).
quote:JA
Op woensdag 18 december 2002 13:30 schreef skinheadholland het volgende:
Groningen rulez.24/7 uitgaan. veel leuke mensen. sfeer is relaxed (behalve poele en peperstraat in het weekeinde). Mensen zijn gemoedelijk.
Buiten dat, Rotterdam.
Ik zou wel de zee ontieglijk missen grinnik.
quote:Dan weet ik niet waar dat utrecht van jouw ligt maar in het Utrecht van mijn wonen de meest asociale mensen mensen die ik ken. De (marokaanse) allochtone jeugd jat je laptob en mobieltje waar je bij staat en de autotochtone "rasechte Utrechter" is dom, geweldigdadig en nou niet echt sociaal vaardig. Ohja, jatten en zeiken kunnen ze ook als de besten. * kwib werkt part-time op een bouwmarkt
Op woensdag 18 december 2002 13:31 schreef TiGG het volgende:
Ik zweer bij Utrecht! ^0^
Dom volk. Meer kan ik er niet van maken.
quote:Ach, de maas ik ook mooi.
Op woensdag 18 december 2002 13:33 schreef Bierie het volgende:
Ik zou wel de zee ontieglijk missen grinnik.
Het enige negatieve is dat ik er woon, maar daar is wel mee te leven.
quote:Ik werk waar het mij uitkomt, ik kan nooit lang stilzitten bij één en hetzelfde bedrijf of soort werkzaamheden (ik werk nu een half jaartje bij één bedrijf, een persoonlijk record)
Op woensdag 18 december 2002 13:33 schreef stigchel het volgende:
ligt een beetje aan je situatie natuurlijk, waar je werkt en of je veel met de auto reist enzo, maar net even over de grens ligt Brugge. GE WEL DIG.
En het is Belgie he, dus dat schijnt voordelig te zijn.Buiten dat, Rotterdam.
Belgie hoor ik mensen ook wel eens over praten, maar kan mij zo weinig voorstellen bij het karakter van die lui (ze lijken me nogal stugjes, ronduit vreemd)
quote:ken et gevoel, precies mijn gedachten verwoord van 3 jaar geleden (wissel alleen Rotterdam ff om met Groningen)
Op woensdag 18 december 2002 13:26 schreef Bierie het volgende:
Ik woon op dit moment in Rotterdam, deelgemeente Ijselmonde, het wijkje sportdorp welteverstaan.
En zoals het nu ernaar uitziet blijft dat ook nog wel een tijdje zo.Maar op een gegeven moment wil ik toch wel weer een keertje verder kijken. Ik woon al mijn hele leven in Rotterdam, maar ik ben niet echt het type wat helemaal niet zonder zijn thuisstadje kan en van geboorte tot sterfbed blijft waar die ter wereld is gekomen.
Oftewel, ik wil een tijdje daar wonen, een tijdje hier en een keertje overal en nergs.
Wat raden jullie mij aan zoal?...P.S.
Ik ben wel een stadsmens dus plaats mij aub niet in een gehucht
leuke steden... tsja toch echt iets persoonlijks
maarja om toch maar mee te doen:"
Groningen
Nijmegen
Utrecht als je van randstad houd of iets aardig groots
mjah misschien Breda/Tilburg..
quote:Gezellig Tilburg
Op woensdag 18 december 2002 13:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Tilburg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
amsterdam!!!!elke straat wel 6 coffesjops!!!
en goed uitgaan!!
alleen jammer de vele buitenlanders maarja,
ltrzzz vriendjes en vriendinnetjes
quote:tissur mis met
Op woensdag 18 december 2002 13:30 schreef Bierie het volgende:[..]
omgeven door een paar koeien
Meueueueueuh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |