abonnement Unibet Coolblue
pi_174587774
Deze vinkjes dus. Betekenen deze dat de betreffende producten voor mij klaar liggen voor verzending? Enkele van de producten waren op moment van bestellen namelijk op voorraad en nu in de webshop niet meer. Toch staan deze vinkjes bij de producten in de order, wat -hopelijk- wil zeggen dat ze voor mijn order klaar liggen? :o

graag verwijderen
pi_174594223
azerty heeft een klantenservice, probeer het daar eens.
pi_174594794
quote:
5s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:00 schreef fyah het volgende:
Deze vinkjes dus. Betekenen deze dat de betreffende producten voor mij klaar liggen voor verzending? Enkele van de producten waren op moment van bestellen namelijk op voorraad en nu in de webshop niet meer. Toch staan deze vinkjes bij de producten in de order, wat -hopelijk- wil zeggen dat ze voor mijn order klaar liggen? :o

[ afbeelding ]
zijn het plaatjes? hebben die een tekst waaraan je wat kan afleiden?

als hun voorraad systeem zijn werk goed doet en het waren de laatste items op voorraad kan het inderdaad betekenen dat de items voor jou gereserveerd zijn..
pi_174594817
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:27 schreef Toryu het volgende:
azerty heeft een klantenservice, probeer het daar eens.
op een zondag om 21:00 's avonds _O-
pi_174595690
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef mschol het volgende:

[..]

zijn het plaatjes? hebben die een tekst waaraan je wat kan afleiden?

als hun voorraad systeem zijn werk goed doet en het waren de laatste items op voorraad kan het inderdaad betekenen dat de items voor jou gereserveerd zijn..
css class "order-complete"
graag verwijderen
pi_174595781
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:27 schreef fyah het volgende:

[..]

css class "order-complete"
het blijft beetje speculeren maar ik zou zeggen dat ze de items voor jouw order gereserveerd hebben..
  maandag 23 oktober 2017 @ 13:10:40 #7
381112 PressPlayOnTape
Loading.. Ready... Run!
pi_174602040
Je vermoeden klopt inderdaad. Als je het tabelletje namelijk wat beter bekijkt zie je in de kop daarvan ook de kolom Gereserveerd staan (heb zelf toevallig ook een bestelling bij hun uitstaan):

Waar dus een vinkje voor staat, zie je dat dat product voor je gereserveerd is.
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')