Hard op weg om een prachtigere wijk te worden dan Woensel-west.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Bennekelstraat, net naast het plein
Ah ok , heb vroeger bij Veloc ( nu VV Gestel) gevoetbald.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Prachtbuurt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Kom vechten dan, flkkr.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:20 schreef Ciscus het volgende:
Geen Limburgers..of houden die zich nu stil (en terecht) (alsof een limburger z'n muil kan houden trouwens)
👍🏿👍🏿👍🏿quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan op me rekenen hè, maar dat wist je al
Daar wonen nauwelijks buitenlanders toch? Die wonen allemaal in Oud.quote:
Die wonen allemaal in Bennekel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wonen nauwelijks buitenlanders toch? Die wonen allemaal in Oud.
Mja daar wonen er ook een hoop, maar oud zit ook vol. Lekker op de kruisstraat, genot.quote:
De meeste denk ik, en in Woensel noord. (vaartbroek)quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wonen nauwelijks buitenlanders toch? Die wonen allemaal in Oud.
Kruisstraat is wel de enige plek in Eindhoven met fatsoenlijk Surinaams eten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja daar wonen er ook een hoop, maar oud zit ook vol. Lekker op de kruisstraat, genot.
Maar jouw mening kunnen we niet serieus nemen aangezien je pom niet lekker vindt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kruisstraat is wel de enige plek in Eindhoven met fatsoenlijk Surinaams eten.
Zaterdags moet je maar eens naar de Woenselse markt gaan. Pwoooooohquote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kruisstraat is wel de enige plek in Eindhoven met fatsoenlijk Surinaams eten.
Die zou je inderdaad zelf moeten proeven om te weten of het lekker is.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar jouw mening kunnen we niet serieus nemen aangezien je pom niet lekker vindt.
Ik kom niet graag op markten en al helemaal niet op zaterdag.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zaterdags moet je maar eens naar de Woenselse markt gaan. Pwooooooh
Maar met heel veel vertrouwen haal ik daar, nu ik dit weet, wat Saoto soep of Javaanse kip met bami.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zou je inderdaad zelf moeten proeven om te weten of het lekker is.
Toen ik nog naar Fontys ging, zat ik daar bijna elke dag tijdens de lunch.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar met heel veel vertrouwen haal ik daar, nu ik dit weet, wat Saoto soep of Javaanse kip met bami.
Snap ik. Maar hierna piep je wel anders.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kom niet graag op markten en al helemaal niet op zaterdag.
Ik zal mijn vrouw erop af sturen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snap ik. Maar hierna piep je wel anders.
Stappie voor stappie. Eerst Volendam maar eens zien te overleven. Maar ik mag er vanuit gaan dat we dat wel zullen winnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrouw erop af sturen.
Maar om ontopic te blijven: wat verwacht je van Vitesse uit?
Oh ja, jullie hebben Volendam nog. Ik heb zo het vermoeden dat jullie met 4-1 gaan winnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Stappie voor stappie. Eerst Volendam maar eens zien te overleven. Maar ik mag er vanuit gaan dat we dat wel zullen winnen.
Vitesse uit, altijd lastig. Maar op een of andere manier ook (bijna) altijd winst. HendrixGod zal de show wel weer gaan stelen.
1-8 bedoel jequote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, jullie hebben Volendam nog. Ik heb zo het vermoeden dat jullie met 4-1 gaan winnen.
Vitesse heeft thuis al 20 jaar niet van jullie gewonnenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Stappie voor stappie. Eerst Volendam maar eens zien te overleven. Maar ik mag er vanuit gaan dat we dat wel zullen winnen.
Vitesse uit, altijd lastig. Maar op een of andere manier ook (bijna) altijd winst. HendrixGod zal de show wel weer gaan stelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |