29 schoten en 15 op goal zie ikquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die hele beker boeit me geen kut, oprecht niet. Maar dat je als koploper van de eredivisie niet kunt winnen (binnen 90 minuten) van een ploeg als Volendam is wel ernstig
Inteelt united weet ook weer waar het staat.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Die cokesnuivers even op hun plek gezet
Dit soort potjes heb je er wel eens tussen zitten.,+ een klote veld en een keeper die de wedstrijd van zijn leven keeptquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die hele beker boeit me geen kut, oprecht niet. Maar dat je als koploper van de eredivisie niet kunt winnen (binnen 90 minuten) van een ploeg als Volendam is wel ernstig
Ik heb 10 minuten Ramselaar gezien en ben geschrokken. Verschrikkelijk zwak was dat. Pas U23 tegen Engeland gezien en toen vond ik hem, in precies dezelfde rol, heel erg goed spelen.quote:
Uh nee. Als je verlenging nodig hebt, heb je niet makkelijk gewonnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit soort potjes heb je er wel eens tussen zitten.,+ een klote veld en een keeper die de wedstrijd van zijn leven keept
Uiteindelijk gewoon makkelijk gewonnen.
Maar geen minuut in de problemen geweest.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uh nee. Als je verlenging nodig hebt, heb je niet makkelijk gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |