abonnement Unibet Coolblue
pi_174585147
trouw :N

[ Bericht 86% gewijzigd door sp3c op 22-10-2017 22:08:39 ]
  User die overal opduikt 2022 zondag 22 oktober 2017 @ 19:39:18 #2
186611 Haags
pi_174585237
Okay, goed man!
Zonder wrijving geen glans
pi_174585391
Niemand boeit.

Tevens dronk ze die alcohol zelf.
pi_174585429
Ik durf niks meer te zeggen.
pi_174585573
Zonder bewijs kunnen ze alles wel roepen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 22 oktober 2017 @ 19:54:54 #6
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174585630
Lekker handig om een topic te beginnen over een artikel dat achter een betaalmuur zit...
pi_174585737
Ik vind het wel grappig dat linkse figuren het belachelijk vinden dat moslims afstand moeten nemen van aanslagen gepleegd door islamitische terroristen, maar mannen blijkbaar wel afstand moeten nemen van de acties van andere mannen.

Daarnaast heb ik ook het gevoel dat sommige vrouwen nu dronken neuqseks waar ze spijt van hebben gaan bestempelen als verkrachting, spijtig, want dit haalt de aandacht af van vrouwen (en ik geloof dat dat er veel zijn) die echt slachtoffer zijn van ongewenste seksuele intimiteiten.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174585751


Behoorlijk stevig anti-feministisch standpunt, of zie ik dat verkeerd?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2017 20:00:12 ]
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:03:32 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174585851
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

Behoorlijk stevig anti-feministisch standpunt, of zie ik dat verkeerd?
Ik hoop dat het satire is.

Ze moeten vooral alle mannen die ooit eens een vrouw tegen haar zin betast hebben vervolgen en in de bak gooien. Dan komt 50% van de mannen achter de tralies. Eens kijken wie dan het werk doet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174585869
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

Behoorlijk stevig anti-feministisch standpunt, of zie ik dat verkeerd?
Yup. Ik vind feminisme = gelijke rechten man en vrouw. En hier gaat dat dus helemaal mis, want blijkbaar is alleen Jane zielig als ze seks heeft in dronken toestand.

Bij dit soort dingen denk ik altijd: maar wilde Jake eigenlijk wel? Als Jake nou sober was geweest was er misschien een reden om hem een klootzak te vinden om misbruik te maken van een dronken vrouw. Maar allebei dronken? Nah. Gewoon dom gedrag tijdens dronkenschap. Van beide.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174586013
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik hoop dat het satire is.

Ze moeten vooral alle mannen die ooit eens een vrouw tegen haar zin betast hebben vervolgen en in de bak gooien. Dan komt 50% van de mannen achter de tralies. Eens kijken wie dan het werk doet.
Hehe, zie je Vera en Sterretje niet achter de vuilniswagen lopen? Dat gaat tegenwoordig met een robotarm, hè!

Volgens mij was het geen satire. Of het argument standhoudt in de rechtbank? Dat lijkt me niet, al staat me bij dat het wel eens is voorgekomen. In de VS natuurlijk.
pi_174586056
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

Behoorlijk stevig anti-feministisch standpunt, of zie ik dat verkeerd?
Het is een waarschuwing voor mannen die (bewust of onbewust) mis-/gebruik maken van de onbewustheid van dronken vrouwen. Als een vrouw de volgende dag beseft dat ze iets gedaan heeft wat ze eigenlijk niet wou kan ze de man aanklagen. De wet (in de VS) vergelijkt een dronken vrouw met een slapende vrouw of een minderjarige die niet zelf kan beslissen.
pi_174586248
Vrouwen zijn allemaal viese hoeren. Houden nog meer van seks dan kerels houden. Ze willen het liefst door 15 man tegelijk geneukt worden, maar ze zeggen dat niet. Maar ondertussen!!
pi_174586252
Gelijkheid gaat vaak niet op mbt drank en bewustzijn tussen man en vrouw. Mannen en vrouwen zijn over het algemeen niet gelijk. Zowel biologisch als cultureel.

Een vrouw kan na twee of drie glazen bier al dronken worden. Een man heeft ongeveer 20 glazen nodig. Als een vrouw de dronkenschap van een man wil financieren zal ze eerder een gigolo bestellen. Ook is een dronken man vaak niet een geschikte bedpartner. De reden is bekend.

Genoeg meegemaakt in mijn uitgaanstijd dat sommige mannen als roofdieren op dronken vrouwen afgingen en ze hierbij van te voren dronken probeerden te voeren. Dit is geen fair play en funest voor integere mannen die op zoek zijn naar een partner tijdens het uitgaan.
pi_174586287
Tuurlijk. Typische vrouwenretoriek. Later spijt hebben = dan ben ik verkracht.

Flikker toch op. Ze heeft zelf lekker rum zitten zuipen en werd toen zo geil als boter en zag het helemaal zitten om 2 pikken tegelijk te zuigen.

Een paar jaar later kreeg ze er toch ineens een slecht gevoel bij. Misschien is ze nu wel moeder of heeft ze een ander leven?

En ja, ze hebben zich toen ook wel erg aan me opgedrongen... En zo lullen ze het weer lekker recht voor zichzelf.

Net zoals al die wijven bij Weinstein. Interessant artikel daarover, hier:
http://www.returnofkings.(...)he-weinstein-scandal
pi_174586299
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yup. Ik vind feminisme = gelijke rechten man en vrouw. En hier gaat dat dus helemaal mis, want blijkbaar is alleen Jane zielig als ze seks heeft in dronken toestand.

Bij dit soort dingen denk ik altijd: maar wilde Jake eigenlijk wel? Als Jake nou sober was geweest was er misschien een reden om hem een klootzak te vinden om misbruik te maken van een dronken vrouw. Maar allebei dronken? Nah. Gewoon dom gedrag tijdens dronkenschap. Van beide.
De conclusie volgt uit de redenatie dat de man de vrouw 'neemt'. Dat kan andersom niet. Daar zit misschien wel iets in (biologisch, instinctief en gevoelsmatig), maar je kan daar verder niets mee als je gelijkheid voorstaat.

In de OP hebben ze het ook nog over 'dronken voeren', maar ook daarmee kom je op hetzelfde uit: het uitgangspunt dat de vrouw zich laat leiden door de man - daarin geen eigen keuze heeft/kan maken.
pi_174586372
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:11 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Het is een waarschuwing voor mannen die (bewust of onbewust) mis-/gebruik maken van de onbewustheid van dronken vrouwen. Als een vrouw de volgende dag beseft dat ze iets gedaan heeft wat ze eigenlijk niet wou kan ze de man aanklagen. De wet (in de VS) vergelijkt een dronken vrouw met een slapende vrouw of een minderjarige die niet zelf kan beslissen.
'They hooked up', dat is een wederzijdse overeenkomst, al dan niet in dronken toestand. Het is niet alsof Jake een bewusteloos lichaam paalde. Buiten dat vallen intenties moeilijk te duiden, dus daar kan je eigenlijk niet aan beginnen.
pi_174586622
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De conclusie volgt uit de redenatie dat de man de vrouw 'neemt'. Dat kan andersom niet.
Niet helemaal mee eens.
Ooit was ik zeer lazarus/high in een discotheek en werd ik door een afstotelijke vrouw versierd. Mijn testosteron en hallucinaties zorgden ervoor dat ik haar meenam naar huis. Na een tijd bezig te zijn werd ik iets meer mijzelf en besefte ik waar ik mee bezig was en kon het toen niet meer opbrengen (ging niet omhoog). Dus heb ik haar met een smoes de deur verwezen. De volgende dag voelde ik mij vies en schaamde mij dood. Niet dat ik het haar erg kwalijk nam, omdat ik in de discotheek zelf instemde en ze mij niet meenam onder dwang o.i,d.
pi_174586700
Ze wilde hem eigenlijk niet binnen laten, maar deed het toch...

https://www.rtlnieuws.nl/(...)praten-er-nooit-over
pi_174586869
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

'They hooked up', dat is een wederzijdse overeenkomst, al dan niet in dronken toestand. Het is niet alsof Jake een bewusteloos lichaam paalde. Buiten dat vallen intenties moeilijk te duiden, dus daar kan je eigenlijk niet aan beginnen.
De vraag is in welke staat de vrouw verkeerd. Wil ze het echt of is het omdat ze buiten bewustzijn (dronken) is. Iemand die dronken bij de notaris is wordt volgens mij niet toegestaan om handtekeningen onder aktes te plaatsen. In het recht wordt er ook gesproken over wilsbekwaamheid. Ik ben van mening dat iemand die dronken is niet wilsbekwaam is, ondanks de gezegde dat dronken mensen de waarheid spreken.

De wet wil vrouwen beschermen zodat er geen twijfel kan ontstaan over de intenties.
Het is een lastige vraagstuk, omdat je niet altijd kan zien of iemand zichzelf is, aangeschoten of dronken is, en als je zelf ook dronken bent is dit nog lastiger.
Het maakt het uitgaan en de 'jacht op vrouwen' minder aantrekkelijk, maar mannen die vrouwen veroveren die nauwelijks nog op hun benen kunnen staan is crimineel gedrag in mijn ogen.
pi_174586927
Verkrachting is een ernstig misdrijf. Maar juist daarom verbaast het mij dat vrouwen die, al dan niet onder invloed van alcohol, vrijwillig seks hebben dit naderhand, soms jaren later, opeens verkrachting gaan noemen.
pi_174587086
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

De vraag is in welke staat de vrouw verkeerd. Wil ze het echt of is het omdat ze buiten bewustzijn (dronken) is. Iemand die dronken bij de notaris is wordt volgens mij niet toegestaan om handtekeningen onder aktes te plaatsen. In het recht wordt er ook gesproken over wilsbekwaamheid. Ik ben van mening dat iemand die dronken is niet wilsbekwaam is, ondanks de gezegde dat dronken mensen de waarheid spreken.

De wet wil vrouwen beschermen zodat er geen twijfel kan ontstaan over de intenties.
Het is een lastige vraagstuk, omdat je niet altijd kan zien of iemand zichzelf is, aangeschoten of dronken is, en als je zelf ook dronken bent is dit nog lastiger.
Het maakt het uitgaan en de 'jacht op vrouwen' minder aantrekkelijk, maar mannen die vrouwen veroveren die nauwelijks nog op hun benen kunnen staan is crimineel gedrag in mijn ogen.
Iemand die dronken is, is in het algemeen niet wilsonbekwaam. Natuurlijk nemen de remmingen wat af door alcohol, maar dat is doorgaans juist de bedoeling en de alcohol wordt ook vrijwillig ingenomen.

Wanneer iemand zoveel alcohol op heeft dat hij/zij buiten bewustzijn raakt, dan valt er qua seks ook weinig meer mee te doen. Er kan dan nog wel sprake zijn van verkrachting uiteraard, wat terecht strafbaar is, maar dit is vaak heel moeilijk aan te tonen.
pi_174587318
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

Behoorlijk stevig anti-feministisch standpunt, of zie ik dat verkeerd?
En gewoon een signaal hoe verrot wijven kunnen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174587479
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:42 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Iemand die dronken is, is in het algemeen niet wilsonbekwaam. Natuurlijk nemen de remmingen wat af door alcohol, maar dat is doorgaans juist de bedoeling en de alcohol wordt ook vrijwillig ingenomen.

Wanneer iemand zoveel alcohol op heeft dat hij/zij buiten bewustzijn raakt, dan valt er qua seks ook weinig meer mee te doen. Er kan dan nog wel sprake zijn van verkrachting uiteraard, wat terecht strafbaar is, maar dit is vaak heel moeilijk aan te tonen.
Er is een onderscheid tussen aangeschoten en dronken zijn. Met buiten bewustzijn bedoel ik dat iemand nog wel wakker is, maar de realiteit kwijt is, strontlazarus zijn. Men kan het alfabet niet opnoemen en recht lopen, maar in bed liggen met de benen wijd is nog wel mogelijk, grof gezegd.
Ik heb jarenlang in de toeristische sector gewerkt waarbij ik dagelijks uitging. Omdat er geen sociale controle was gingen bij iedereen de remmen helemaal los, en met name bij de mannen. Als je de verhalen hoort van vrouwen is het schrikbarend waartoe mannen in staat zijn om seks te krijgen.
Sommigen werden zelfs boos en agressief op mij omdat ze de hele avond een vrouw drank hadden gegeven, maar dat die vrouw naar mij toeging.

Voor de goede orde, het gaat om relatief een kleine groep, maar elke klootzak is er één te veel.
pi_174588057
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:36 schreef Bivox.Silentic het volgende:
De laatste weken komen er steeds meer van dit soort verhalen in de krant. Gisteren in de Trouw een bericht van de columniste Leonie Breebaart, die vroeger aan triosex deed. Waarom moeten wij dat weten, vroeg ik me af. Blijkt dat ze zich nu na jaren opeens realiseert dat het om verkrachting ging. Ze liet ze dronken voeren door twee bekenden en vervolgens uitwonen. Durfde daar niet tegen te protesteren uit angst om uitgelachen te worden.

Bron: https://www.trouw.nl/same(...)e-bekenden~adb92773/
Ik vind het nogal om hen te beschuldigen van verkrachting.

Lees in ieder geval niets wat daarop wijst. Zoals ze het opschrijft lijkt het eerder een spijtoptant die de alcohol (vrijwillig genomen) de schuld geeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')