abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 november 2000 @ 19:44:57 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_487527
Om 20.00 uur kun je op www.big-brother.nl chatten met Ed.

Het is al aardig druk

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 22-11-2000 19:49]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 22 november 2000 @ 20:55:15 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_487671
De chat is inmiddels afgelopen; ik heb wat quotes:

"Ik krijg nooit iets voor Sinterklaas, want vind het moeilijk om enthousiast te doen over een
portemonnee of een das. Geef mij maar een eendje, liefst opwindbaar."

"Boedisme en meditatie is het."

"Allergisch ben ik alleen als het mij uitkomt. Bij de dienstkeuring was ik ook zwaar allergisch. hoest, hoest."

Psychotherapie. Nee, bij de selectie werd dat uitgesloten."

"Ja ik heb een klein lulletje, maar moet je hem eens zien als..."

"Ja ik heb wel een beetje een hoge dunk van mijzelf, met nadruk op een beetje. Lachen toch."

Ja ik zou wel acteur willen zijn. Liefst een moordenaar (in de film dan) met een mes tussen zijn tanden enzo..."

"Ik kijk nog elke nacht. Is beter dan tv. Die streams weet je wel met MrZap, 's nachts gebeurt er van alles tussen 11 en 2."

"Barend en Van Dorp hadden me beloofd het huilfragment niet te laten zien en toen begonnen ze daar wel mee. toen had ik het helemaal gehad."

"Maar Robinson lijkt me wel wat. Lekker met kokosnoten naar mijn medebewoners keilen."

"Meisjes van 30 en vrouwen van 60 mogen ook. Jullie zijn ook die jongen van 17, dat begrijp je toch?"

"Hieke begint met Robin als ze klaar is met Ferdi. Wat ze met bianca uithaalt begrijp ik helemaal niet."


"Ik had bij mijn weigering iets meer medestanders verwacht Les 1: verwacht geen medestanders. Vecht, bid, huil."

"Als mensen om je lachen is het mooiste compliment dat je kan krijgen. Ooit met een lachende vrouw het bed gedeeld?"

"Rijker. Ik ben veel rijker. Niet in geld, want ik heb er niets mee verdiend, maar ik voel me al 10 jaar miljonair met niks."

"Ik bleef in het huis uit principe."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_487675
Het was een chaotische chat, hij is duidelijk niet gewend om zo veel en zo snel te typen, maar de antwoorden die er kwamen, waren weer echt Ed! Op de livestreams zag ik dat hij wel vaak zat te lachen!

P.S. de jazztent die hij over een jaar gaat openen heet Pannonica, komt aan de Prinsengracht in Den Haag !

LOL + LOL = HIHI
pi_487680
Nou, nou, het is wel weer lachen hoor met die ed, want een sneu figuur zeg. Hij denkt nu al dat ie het helemaal gemaakt heeft. een weekje of wat in BB en ik ben echt helemaal the men........... Nou, zo simpel is het dus niet voor die edje, moet toch echt meer doen. Ja sorry, ik hou niet echt van BB, en zeker niet van ed. Hieke, die kan er nog goed mee door!!

[Dit bericht is gewijzigd door AArt op 22-11-2000 21:09]

Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
pi_487684
*Qt heeft de chat gemist!

Dus een vette pluim voor Sanne, die hier mooie kwootjes heeft geplaatst. En verder niet teveel typen hoor, denk aan die RSI!

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_488024
Was wel bij de chat maar vond het rommelig en warrig...Nu ik de quotjes van Sanne lees, denk ik....het was wél leuk! Sanne bedankt!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 22 november 2000 @ 23:25:14 #7
1256 Floyd
Tsja.... wat zal ik zeggen
pi_488052
Het is en blijft wel een eikel die Ed
Take the power to control your own life, no one else can do it for you!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')