Koude handen en nog steeds slecht zicht... en dan denken " Huh, hoe kom ik aan die krajes op mn ruit?"
Die idioot die ooit verzonnen heeft dat je je hals tot bijna stikken aan toe dicht moet hebben, mag van mij met z'n eigen uitvinding opgeknoopt worden
quote:Met een wasrekje heb ik nou nooit ruzie, gaat altijd prima.....
Op woensdag 18 december 2002 12:57 schreef Bastard het volgende:
De beroerste uitvinding met stip bovenaan... waardeloos rot ding wat echt aan verbetering toe is.... tadaaaHet wasrekje
Die klote dingen, ik heb er altijd ruzie mee. Sta je lekker met de was in de handen, klapt dat rek weer in elkaar
Ik vind wel dat ze eens iets mogen uitvinden om een dekbedovertrek op een goede manier over je dekbed te krijgen...............daar heb ik dus altijd ruzie mee. Verschrikkelijk
quote:Hop hop, ook een goeie!
Op woensdag 18 december 2002 13:22 schreef Koningin het volgende:[..]
Ik vind wel dat ze eens iets mogen uitvinden om een dekbedovertrek op een goede manier over je dekbed te krijgen...............daar heb ik dus altijd ruzie mee. Verschrikkelijk
quote:Het duurde ff, ik dacht dat dit niks met wasrekjes te maken had, maar toen zag ik de topictitel weer.
Op woensdag 18 december 2002 13:09 schreef Killjoy het volgende:
Duitsers
quote:Yep, heb ik ook.
Op woensdag 18 december 2002 13:30 schreef Bastard het volgende:[..]
Hop hop, ook een goeie!
Regelmatig dat ik met rood aangelopen kop van woede mn bed opmaak.. 2 persoons [liechemo] dekbed

Voor als je rijdt en je valt in slaap en je hoofd valt naar voren dan gaat de eend kwaken. Nou ja,......... I rest my case
quote:ROFL!!!
Op woensdag 18 december 2002 13:57 schreef BwennieBren het volgende:
The DuckmasterVoor als je rijdt en je valt in slaap en je hoofd valt naar voren dan gaat de eend kwaken. Nou ja,......... I rest my case
Hier kun je de meest belachelijke en nutteloze patenten opzoeken.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:11 schreef _bastard_ het volgende:
http://www.patent.freeserve.co.uk/index.htmlHier kun je de meest belachelijke en nutteloze patenten opzoeken.
quote:
A fart collecting device. It comprises a gas-tight collecting tube 10 for insertion into the rectum of the subject. The tube 10 is connected to a gas-tight collecting bag (not shown). The end of the tube inserted into the subject is apertured and covered with a gauze filter and a gas permeable bladder 28.
quote:'religie'....
Op woensdag 18 december 2002 13:02 schreef RetepV het volgende:
De beroerdste uitvinding ooit is 'polarisatie'. Dat heeft al heeeeeeeel veel menselijke ellende op zijn conto staan. Miljoenen doden en dergelijke.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |