abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 december 2002 @ 12:53:39 #1
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_7405883
Ik heb een vraagje over Ticketservice. Dat kan wel in Muziek dacht ik zo. Als je een kaartje wil ophalen bij de ophaal adressen van Ticketservice, moet je die eerst bestellen. Echter twee weken voor het concert kan je geen meer kaartjes reserveren. Nu is mijn vraag of je nog wel kaartjes kan halen in die twee weken voor het concert bij de ophaaladressen zonder te reserveren?

Een kameraad van me wil vrijdag toch nog mee naar het concert van Manowar en wil graag van te voren nog een kaartje hebben. Ik ben benieuwd of dat nog kan.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  woensdag 18 december 2002 @ 12:55:16 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7405918
Als de kaarten er nog zijn, kun je ze bij de grote postkantoren kopen. Zonder te reserveren.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 18 december 2002 @ 12:59:28 #3
1573 Kipman
pi_7406013
Ik neem aan dat dat de postkantoren zijn waar je normaal ook terecht kan als je kaarten van Ticketservice ophaalt?
pi_7406039
wanowar is op !!!!!!!!!!
pi_7406167
normaal gesproken hoef je ook nooit te reserveren als je een kaartje koopt, alleen als je zeker wilt zijn dat je niet voor niets naar het postkantoor gaat, dan moet je even reserveren.
eingenzinnig..............huh?!?!?!
  woensdag 18 december 2002 @ 22:40:10 #6
1573 Kipman
pi_7417806
En wat denken jullie? Zou ik het kaartje ook nog kunnen halen op de dag van het concert zelf? Want die kameraad van me kan pas wat later vertrekken, dus de kans bestaat dan dat het toch uitverkocht is als we aan de kassa staan.
  donderdag 19 december 2002 @ 07:31:00 #7
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_7421592
Kaarten die via internet besteld zijn en niet worden opgehaald komen weer in de verkoop. Dus er is grote kans dat je nog wel een kaartje kunt kopen bij een van de voorverkoop adressen, ondanks dat er gemeld wordt dan een concert uitverkocht is.
Je kunt ze ook even bellen om het te vragen.
Verder zijn er vaak ook nog kaarten bij het concert zelf te koop. Als er mensen buiten staan die kaarten verkopen kun je ook nog wachten tot het voorprogramma begonnen is, dan koop je hem gewoon voor de normale prijs
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  donderdag 19 december 2002 @ 22:54:43 #8
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_7438608
Is het nog gelukt ? Ik ga morgen ook nog even naar het GWK voor een kaartje.
Kipman, als ik er voor jou ook 1 moet halen moet je het even zeggen (mail me dan maar, adres staat in profiel)
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  vrijdag 20 december 2002 @ 12:58:31 #9
1573 Kipman
pi_7447011
]Het is gelukt, ik kan vandaag nog een kaartje halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')