Ja, zo kun je alles wel gaan verbieden. Ik zie zat wegen waar je zonder enig probleem zou kunnen inhalen, waar het ineens verboden is. Net zoiets als overal maar de maximum snelheid verlagen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt,maar dat is voor zelfbescherming voor de idioten die niet kunnen rijden, daarom mag je maar 130 rijden op de A16 terwijl 160 ook prima kan als je een beetje kunt rijden.
Of moeten we de mensen maar niet tegen zichzelf beschermen en het natuurlijk selectie noemen?
Mensen zijn er genoeg, en auto's ook.
Het enige probleem is dat het vaak tweezijdige ongelukken zijn en zodoende benadelen we dan potentieel onschuldige slachtoffers.
En dat vind je dus een goede onderbouwing om meer pk's te moeten rijden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het verkeer is wezenlijk drukker geworden.
Ja, dat vind ik. Dat heb ik geloof ik vrij duidelijk uitgelegd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat vind je dus een goede onderbouwing om meer pk's te moeten rijden.
"Het is drukker op de weg, dus dan moet ik een snellere auto"
Ok.
Denk ik niet. Ik heb pas een nieuwe auto gekocht die in 9-10 sec naar de 100 trekt, en de unanieme mening van mederijders is dat ze lyrisch zijn over de snelheid en trekkracht. (tot het beschamende aan toe met een stoplichtraceje met een ferrari omdat íe dacht wel te kunnen winnenquote:
Welja. Meteen ook stoplichtsprintjes winnen met Ferrari's. Dan was die ofwel uit het jaar kruik, ofwel de persoon achter het stuur weet niet hoe je gas moet geven, ofwel (en dat lijkt mij het meest waarschijnlijk omdat je met anekdotisch bewijs iets krampachtig probeert te bewijzen) je zuigt het volledig uit je duim.quote:Op maandag 23 oktober 2017 01:13 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Ik heb pas een nieuwe auto gekocht die in 9-10 sec naar de 100 trekt, en de unanieme mening van mederijders is dat ze lyrisch zijn over de snelheid en trekkracht. (tot het beschamende aan toe met een stoplichtraceje met een ferrari omdat íe dacht wel te kunnen winnen
Toegegeven dat ik het zelf ook wel mee vind vallen, maar mijn auto is wel zonder twijfel sneller dan het gros op de weg.
Met een aygo kom je inderdaad ook van a naar b.quote:Op maandag 23 oktober 2017 11:36 schreef DieselTank het volgende:
In de stad heb je ook mensen die gewoon netjes en vlot doorrijden en soms mensen die harder achteruit dan vooruit rijden. Mijn auto is ook niet de snelste met 0 - 100 in 10 sec maar jezus allemachtig wat trekken sommige mensen traag op. De stad in durven ze niet dus dat scheelt
En met 80 invoegen op de a7 waar je 130 mag terwijl mijn 0 naar 100 in 10,3 sec gewoon met 140 kan invoegen.
Moraal van het verhaal je kan wel een snelle auto kopen maar dat is niet echt nodig in Nederland, het scheelt misschien alleen een beetje je rechter been uitstrekken.
Mijn auto is een soort van voortganger van de drieling en ik heb niks te klagen hoor, ik durf zelfs te wedden dat ik gemiddeld sneller van a naar b kom dan menig PTAer hier. Ik kan toch met koude motor volgas weg, en afremmen voor drempels ? schrap zetten zal je bedoelenquote:Op maandag 23 oktober 2017 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met een aygo kom je inderdaad ook van a naar b.
Ik zou er wel heel ongelukkig van worden, al ligt dat bij dat gebakje niet alleen aan de gebrekkige motorisering.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Welja. Meteen ook stoplichtsprintjes winnen met Ferrari's. Dan was die ofwel uit het jaar kruik, ofwel de persoon achter het stuur weet niet hoe je gas moet geven, ofwel (en dat lijkt mij het meest waarschijnlijk omdat je met anekdotisch bewijs iets krampachtig probeert te bewijzen) je zuigt het volledig uit je duim.
Dat van dat invoegen is inderdaad onzin. Maar heeft iemand echt gezegd dat je anders niet kan invoegen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
Wauw, ik heb zelden zulke onzin gehoord. Mijn logge stationwagen doet ook 0-100 in iets van 9 seconden of zo en ik heb NOOIT problemen met invoegen of meekomen met het verkeer.
Ik heb er regelmatig een zware aanhanger achter hangen (>1000kg) en zelfs dan gaat het allemaal prima.
Er zitten er plenty in PTA die denken dat je onder de 200 paardjes een serieus probleem hebt in het verkeer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat van dat invoegen is inderdaad onzin. Maar heeft iemand echt gezegd dat je anders niet kan invoegen?
Wat een idiotenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zitten er plenty in PTA die denken dat je onder de 200 paardjes een serieus probleem hebt ...
Dat verbaast mij op zich niet als ik zie wat er voor onzin uitgekraamd wordt in nws waar ik voornamelijk rondhang.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zitten er plenty in PTA die denken dat je onder de 200 paardjes een serieus probleem hebt in het verkeer.
Meteen chippen en aan gort raggen. Ziet de volgende eigenaar maar wattie ermee doet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 01:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zou effe 20k wachten of zo.. Even tot leven laten komen, na zijn eerste beurt chippen.
Milieuonvriendelijk?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:14 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Meteen chippen en aan gort raggen. Ziet de volgende eigenaar maar wattie ermee doet.
Moderne auto's zijn meestal zo extreem milieu-onvriendelijk dat ze toch geen 10 jaar meegaan....
Goed verhaal, milieu-onvriendelijke auto's gaan geen 10 jaar mee... Blauwe en rode auto's ook niet zeker....quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:14 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Meteen chippen en aan gort raggen. Ziet de volgende eigenaar maar wattie ermee doet.
Moderne auto's zijn meestal zo extreem milieu-onvriendelijk dat ze toch geen 10 jaar meegaan....
Zelf al contact gezocht met een (gerenommeerd) tuningbedrijf om te vragen hoe zij daar over denken? Mijn advies zou zijn om sowieso eerst 10k te rijden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:15 schreef Meneer-Meeuw het volgende:
goedenavond,
Woensdag aanstaande mag ik mijn nieuwe wagen ophalen, deze heeft een 3 cilinder motor met turbo.
Nu wil ik deze laten opwaarderen dmv software van 220NM naar 300NM. Maar wanneer kan ik dit het beste laten doen, direct of pas na een paar duizend kilometer?
Alvast bedankt.
Precies dit ja .quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:34 schreef halfway het volgende:
Het is en blijft een 3 cillindertje en zonder turbo stelt het al helemaal niets meer voor.
Ik schaar die huidige motoren dan ook onder de categorie opgevoerde grasmaaier.
Goede regel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:39 schreef pvdplanet het volgende:
De regel hier in huis is:
Beneden de 1000 kilo minstens 100pk
Boven de 1000 kilo minstens 200pk
Yes!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:39 schreef pvdplanet het volgende:
De regel hier in huis is:
Beneden de 1000 kilo minstens 100pk
Boven de 1000 kilo minstens 200pk
En boven de 2000?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 15:39 schreef pvdplanet het volgende:
De regel hier in huis is:
Beneden de 1000 kilo minstens 100pk
Boven de 1000 kilo minstens 200pk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |