Sophietje was mijn favorietje, maar nu heb ik eigenlijk liever Neffquote:Op zondag 22 oktober 2017 13:49 schreef buzz1291 het volgende:
Mooi hoor die beelden van Neff, vooral die close ups van de achterkant. Sophietje heeft zo te zien een week onder de zonnebank gelegen. Nikki Brammeier ook. Onze nationale tomboy doet het overigens geweldig.
Puck is te nep en teveel aandachtshoer, afknapper voor mij.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puck is nog steeds mijn favoriet met Sophie als goede tweede
quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:06 schreef Faraday01 het volgende:
Zend Eurosport zo ook de elitecross uit?
Paar kilo afgevallen!quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een progressie heeft Kaptheijns dit jaar gemaakt. Je zou haast de wenkbrauwen beginnen te fronsen.
Ze komt uit Westerhoven, daar zien alle vrouwen er zo uit.quote:
Waarom zou je NOS/Eurosport gaan kijken als Sporza het ook uitzendt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
NOS gaat schakelen tussen baanwielrennen en veldrijden.
NOS en Eurosport zijn een uitvlucht als de Belgen domineren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou je NOS/Eurosport gaan kijken als Sporza het ook uitzendt.
en dan heb je nog de Boer, Vos en mogelijk de Jong straksquote:Op zondag 22 oktober 2017 14:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Maken de Belgen zich al zorgen met het oog op het WK? Kaptheijns is momenteel toch wel de vrouw to beat.
wat doet de Jong nu?quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en dan heb je nog de Boer, Vos en mogelijk de Jong straks
Die begint dinsdag in Woerden in het veld. Als ze ooit nog op het oude niveau terugkeert.quote:
Kaptheijns en Van Kessel hebben een Belgische vriendin/vrouw.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Die Kapitein praat toch ook gewoon Belgisch?
Hoezo is zij Nederlands? Zelfde geldt voor Van Kessel en VDP.
Dat is toch geen reden om Belgisch te gaan praten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kaptheijns en Van Kessel hebben een Belgische vriendin/vrouw.
VDP woont in Belgie.
Heeft Kapteins serieus een vriendin?quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kaptheijns en Van Kessel hebben een Belgische vriendin/vrouw.
Iserbyt misschien binnenkort een Hollands accentquote:Op zondag 22 oktober 2017 14:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om Belgisch te gaan praten.
Puck gaat toch ook niet Belgisch praten.
Verdonschot al een tijdjequote:Op zondag 22 oktober 2017 14:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heeft Kapteins serieus een vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |