Hij is ook goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:08 schreef STING het volgende:
Is dit het begin van de F&S SC?
Vanavond naar Blade Runner 2049, hoor dat hij goed is en scoort hoog op IMDb
Een film met Ryan Gosling kan eigenlijk nooit tegenvallenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Torenhoge verwachtingen nu, als dat maar goed komt
Heb jij trouwens Black Mirror gekeken? Moet je doen man, beste ontdekking van dit jaar voor mij (samen met La La Land)quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een film met Ryan Gosling kan eigenlijk nooit tegenvallen
Dudeee volgens mij heb ik jou zelfs Black Mirror aangeradenquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Heb jij trouwens Black Mirror gekeken? Moet je doen man, beste ontdekking van dit jaar voor mij (samen met La La Land)
Intens goed
Dat ja, x2quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dudeee volgens mij heb ik jou zelfs Black Mirror aangeraden
Geweldige serie inderdaad. Kan niet wachten tot nieuwe seizoenNet als Stranger Things trouwens
Deel 10 inmiddels?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 30 oktober naar de nieuwe Saw haha. Huisgenootje wil graag heen en ik vond het vroeger wel geinig.
Echtquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dudeee volgens mij heb ik jou zelfs Black Mirror aangeraden
Geweldige serie inderdaad. Kan niet wachten tot nieuwe seizoenNet als Stranger Things trouwens
Moet ik nog steeds zienquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:39 schreef richolio het volgende:
Ik vond IT trouwens ook verrassend goed
Ik ga er dan ook altijd open in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Torenhoge verwachtingen nu, als dat maar goed komt
Ja, ik ook hoor zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:42 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook altijd open in.
Er zijn films die op IMDB een 4 krijgen maar die ik heel erg leuk/spannend vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |