abonnement Unibet Coolblue
pi_174555277
M'n whatsapp is gisternacht gecrasht door dat mijn tel overvol was. Na wat legen etc slaagde ik er niet in whatsapp te optimaliseren en heb ik de app verwijderd. Aangezien de melding dat ik minimaal 0 kb ruimte nodig had bleef komen terwijl ik 2 gb aan ruimte gemaakt had. (Tel paar keer op en aan gestard)

Brengt me bij het volgende probleem het lukt me al tijdje niet meer om apps te downloaden. De gedownloaden apps komen wel bij downloads te staan in Appstore maar niet op mijn beeld worden ze gezet.


Dacht misschien ligt dit alles aan het feit dat ik m'n iOS niet up to date heb.. Maar het updaten van iOS 11.0.3 wil hij ook niet doen krijg steeds een foutmelding.

Heeft iemand een idee wat de reden achter dit alles kan zijn? Wel kan ik zeggen dat m'n telefoon vaker overvol is geweest maar nu ik dusgenoeg ruimte heb. Lukt alles nog steeds niet.

Zou mijn tel terug kunnen doen naar fabrieksinstellingen maar daar ben ik een beetje huiverig over aangezien ik er het een en ander op heb staan.


Tips?
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:01:57 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174555344
Synchroniseren en daarna terugzetten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174555368
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:01 schreef Copycat het volgende:
Synchroniseren en daarna terugzetten.
Hoe doe dat?
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:04:15 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174555380
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:03 schreef Neverknown het volgende:

Hoe doe dat?
In iTunes. Aansluiten op je computer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174555422
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

In iTunes. Aansluiten op je computer.
Laptop ook dood.


Mmmmmm.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:07:25 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174555423
Probeer eens de cache te legen. In de appstore tien maal op een van de knoppen onderaan het scherm tappen. Dan opnieuw opstarten.

Welk model is het trouwens? Alleen vanaf de 5SE wordt nog ondersteund als ik mij niet vergis en op oudere modellen kun je dus rare features tegenkomen.
And so is the past
pi_174555449
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Probeer eens de cache te legen. In de appstore tien maal op een van de knoppen onderaan het scherm tappen. Dan opnieuw opstarten.

Welk model is het trouwens? Alleen vanaf de 5SE wordt nog ondersteund als ik mij niet vergis en op oudere modellen kun je dus rare features tegenkomen.
Ja die tip had ik gelezen op internet en heb ik als goed is goed uitgevoerd.
10 keer op een knopje.


Het gaat om de iPhone SE 64 GB.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:13:43 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174555517
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:09 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ja die tip had ik gelezen op internet en heb ik als goed is goed uitgevoerd.
10 keer op een knopje.

Het gaat om de iPhone SE 64 GB.
Dan terug naar fabrieksinstellingen. Als het goed is staan dingen die je niet kwijt wil in je iCloud.
And so is the past
pi_174555559
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dan terug naar fabrieksinstellingen. Als het goed is staan dingen die je niet kwijt wil in je iCloud.
Geen iCloud ingeschakeld volgensmij ben niet zovan van m'n gegevens in de "lucht" slechte ervaring mee.

Mmm moeilijk. Maar zit denk ik niets anders op...dan resetten
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  donderdag 26 oktober 2017 @ 23:09:38 #10
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174682313
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:57 schreef Neverknown het volgende:
M'n whatsapp is gisternacht gecrasht door dat mijn tel overvol was. Na wat legen etc slaagde ik er niet in whatsapp te optimaliseren en heb ik de app verwijderd. Aangezien de melding dat ik minimaal 0 kb ruimte nodig had bleef komen terwijl ik 2 gb aan ruimte gemaakt had. (Tel paar keer op en aan gestard)

Brengt me bij het volgende probleem het lukt me al tijdje niet meer om apps te downloaden. De gedownloaden apps komen wel bij downloads te staan in Appstore maar niet op mijn beeld worden ze gezet.


Dacht misschien ligt dit alles aan het feit dat ik m'n iOS niet up to date heb.. Maar het updaten van iOS 11.0.3 wil hij ook niet doen krijg steeds een foutmelding.

Heeft iemand een idee wat de reden achter dit alles kan zijn? Wel kan ik zeggen dat m'n telefoon vaker overvol is geweest maar nu ik dusgenoeg ruimte heb. Lukt alles nog steeds niet.

Zou mijn tel terug kunnen doen naar fabrieksinstellingen maar daar ben ik een beetje huiverig over aangezien ik er het een en ander op heb staan.


Tips?
Icloud account geheugen vergoten naar 200gb voor 2,99 eu pm of 9.99 eu pm voor 1 tb,

En zorgen dat alle filmpjes en fotos op icloud komt en niet op je interne geheugen
God doesn't help stupid!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')