abonnement Unibet Coolblue
pi_174555160
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Yup.

Ga je mij nu de hele dag volgen omdat ik suggestie wekte dat je een zure alcoholist bent?
Nee, ik ga, denk ik, even een vraag stellen over jouw gedrag in FB. Normaal doe ik dat niet niet zo gauw, maar ik zie nu dat je gewoon doorgaat bij andere mensen met sarren.
I´m back.
pi_174555162
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:50 schreef Falco het volgende:
Al die PVV-sneeuwvlokjes helemaal in paniek _O_
Ja waarom huppelen ze niet snel naar hun safespace?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174555165
Wel jammer dat Sigrid lid is van de Al-Aqsa Martelarenbrigade, dat zal haar houdbaarheid enigszins beperken. :{
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174555182
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik ga, denk ik, even een vraag stellen over jouw gedrag in FB. Normaal doe ik dat niet niet zo gauw, maar ik zie nu dat je gewoon doorgaat bij andere mensen met sarren.
Nice, ik pak de popcorn even
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174555185
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja, leuk. Wat staat daar?
'Retweet fotootjes van jochies met een machinegeweer, je bent immer niet voor niets de vrouw van een Arafat-vriendje.'
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:53:30 #81
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174555199
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:52 schreef 2thmx het volgende:

[..]

'Retweet fotootjes van jochies met een machinegeweer, je bent immer niet voor niets de vrouw van een Arafat-vriendje.'
Je vindt het eng he? Zo'n vrouw die een hoofddoek aantrekt uit respect voor het gastland waar ze dan ff verblijft.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174555207
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:52 schreef 2thmx het volgende:

[..]

'Retweet fotootjes van jochies met een machinegeweer, je bent immer niet voor niets de vrouw van een Arafat-vriendje.'
Ik zou jou eigenlijk wel eens willen ontmoeten. Vraag me altijd af wat voor mensen er schuilgaan achter al die online frustratie. Ik kan niemand irl die zo is. Fascinerend. :P
pi_174555211
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
Wel jammer dat Sigrid lid is van de Al-Aqsa Martelarenbrigade, dat zal haar houdbaarheid enigszins beperken. :{
Dat is speculatie, we weten pas zeker dat ze tot 't zelfmoordcommando behoort wanneer ze in duizend stukjes op 't Binnenhof ligt. Tot die tijd is 't ongepast om 't erover te hebben.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174555235
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:53 schreef Falco het volgende:

[..]

Je vindt het eng he? Zo'n vrouw die een hoofddoek aantrekt uit respect voor het gastland waar ze dan ff verblijft.
Neen, ik ben een volhard misogyn, dus dat die moslims zo'n vrouwke even op d'r plek zetten, dat juich ik alleen maar toe.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174555250
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik zou jou eigenlijk wel eens willen ontmoeten. Vraag me altijd af wat voor mensen er schuilgaan achter al die online frustratie. Ik kan niemand irl die zo is. Fascinerend. :P
Valt altijd tegen in de praktijk. Zo heb ik een keer een online troll als jij ontmoet, dat bleek gewoon een aardige man met een goedverzorgde haarscheiding.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174555290
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Valt altijd tegen in de praktijk. Zo heb ik een keer een online troll als jij ontmoet, dat bleek gewoon een aardige man met een goedverzorgde haarscheiding.
Helaas, helaas.

Dat ben ik ook trouwens.
pi_174555291
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De lange arm van Jerusalem zit diep in het rectum van Leon de Winter en consorten.
Liever een hele lange dikke arm van Israël dan een pinkje van dat islamschorem.
En handel met landen waar zij zich mee verbonden voelt kunnen waarschijnlijk elk maar een fractie van wat Israël (met een BBP van 300 miljard US$) te bieden heeft.
Racist
pi_174555367
Toch jammer dat een minister nu al zo veel controverse oproept. Wellicht kan Pechtold haar nog omruilen voor een stabieler iemand met een schonere voorgeschiedenis.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174555394
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Valt altijd tegen in de praktijk. Zo heb ik een keer een online troll als jij ontmoet, dat bleek gewoon een aardige man met een goedverzorgde haarscheiding.
Uiteindelijk zijn alle mannen met goede haarscheiding aardig. Hitler was de laatste onaardige versie.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174555442
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:03 schreef 2thmx het volgende:
Toch jammer dat een minister nu al zo veel controverse oproept. Wellicht kan Pechtold haar nog omruilen voor een stabieler iemand met een schonere voorgeschiedenis.
Wat internethelden en Leon de Winter lopen zich op te winden. Marginale figuren wier mening er niet toe doet. Van controverse is helemaal geen sprake.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:09:14 #91
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174555451
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:58 schreef Toga het volgende:

[..]

Liever een hele lange dikke arm van Israël dan een pinkje van dat islamschorem.
En handel met landen waar zij zich mee verbonden voelt kunnen waarschijnlijk elk maar een fractie van wat Israël (met een BBP van 300 miljard US$) te bieden heeft.
Beter heb je je feiten op orde :') Nederland handelt meer met Dubai, Irak, Saudi dan met die Israëliërs. Er zijn maar 8,5 miljoen Israëliërs van zo'n ruim 250 miljoen inwoners in het Midden-Oosten (ligt er aan of je 90+ miljoen Egyptenaren of 80+ miljoen Iranezen meetelt).

Check o.a.: http://atlas.media.mit.edu/en/profile/country/nld/#Destinations
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174555538
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat internethelden en Leon de Winter lopen zich op te winden. Marginale figuren wier mening er niet toe doet. Van controverse is helemaal geen sprake.
't Begint al in de Times of Israel en voor je 't weet lees je met 't schaamrood op je kaken de New York Times, The Guardian of Der Spiegel. Dit soort ellende kan je beter voorkomen dan proberen te genezen. Nederland is een handelsland, dan neem je dit soort reputatierisico's liever niet.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174555562
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Beter heb je je feiten op orde :') Nederland handelt meer met Dubai, Irak, Saudi dan met die Israëliërs. Er zijn maar 8,5 miljoen Israëliërs van zo'n ruim 250 miljoen inwoners in het Midden-Oosten (ligt er aan of je 90+ miljoen Egyptenaren of 80+ miljoen Iranezen meetelt).

Check o.a.: http://atlas.media.mit.edu/en/profile/country/nld/#Destinations
Geld boeit niet in de clash of civilizations. :{

Inmiddels moet je wel de PVV-cultuuroorlog kennen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:16:55 #94
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174555563
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:58 schreef Toga het volgende:

[..]

Liever een hele lange dikke arm van Israël dan een pinkje van dat islamschorem.
En handel met landen waar zij zich mee verbonden voelt kunnen waarschijnlijk elk maar een fractie van wat Israël (met een BBP van 300 miljard US$) te bieden heeft.
Tot slot nog een tabelletje waar Israël qua GDP lager rankt dan Saudi Arabië, Iran en de VAE: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)

Ik zou wel weten als Nederland met welke landen ik de handelsrelaties zou verbeteren. Israël heeft echt buitenproportioneel veel invloed in dat Midden Oosten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174555589
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:03 schreef 2thmx het volgende:
Toch jammer dat een minister nu al zo veel controverse oproept. Wellicht kan Pechtold haar nog omruilen voor een stabieler iemand met een schonere voorgeschiedenis.
In de internationale politiek heb je eerder weinig eraan 'schone handen te willen houden en polemiek uit de weg te gaan.

Zeker in het gebied waar Kaag handelt hebben juist de top-politici meer respect voor diegenen die zelf ook hun handen vuil gemaakt hebben...

En opvallend genoeg bereiken die ook meer, zelfs bij vredesakkoorden (denk juist aan polariserende persoonlijkheden als Arafat of Sharon, of bv Moshe Dayan, Nasser, Kissinger of hafez al-Assad).

Roepen om een politici met 'schone handen' in de diplomatie is alsof je je door een Arts wilt laten opereren die bang is om bloed te zien
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:19:28 #96
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174555596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:16 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Geld boeit niet in de clash of civilizations. :{

Inmiddels moet je wel de PVV-cultuuroorlog kennen.
Ik lees wel wat anders in die reply :o. Waarom komt dan zo'n feitenloze PVV'ers onzin verkondigen over het verschil tussen handel met Israël en handel met 'islamschorem' en zijn voorkeur daarover uitspreken...
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174555609
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:14 schreef 2thmx het volgende:

[..]

't Begint al in de Times of Israel en voor je 't weet lees je met 't schaamrood op je kaken de New York Times, The Guardian of Der Spiegel. Dit soort ellende kan je beter voorkomen dan proberen te genezen. Nederland is een handelsland, dan neem je dit soort reputatierisico's liever niet.
Er bestaat geen reputatierisico. Hooguit worden wat joodse hardliners boos. Nou en.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174555624
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

In de internationale politiek heb je eerder weinig eraan 'schone handen te willen houden en polemiek uit de weg te gaan.

Zeker in het gebied waar Kaag handelt hebben juist de top-politici meer respect voor diegenen die zelf ook hun handen vuil gemaakt hebben...

En opvallend genoeg bereiken die ook meer, zelfs bij vredesakkoorden (denk juist aan polariserende persoonlijkheden als Arafat of Sharon, of bv moshe dayan, maar er of hagel al-assad)
Mogelijk haal je hier correlatie en causaliteit door elkaar. Mocht er werkelijk een causaal verband zijn tussen controversiële figuren en geslaagde vredesakkoorden, dan stel ik voor in 't vervolg Gordon te sturen. Die heeft er vast geen moeite mee om 'uit respect voor de lokale gebruiken' een weekje heteroseksualiteit te veinzen, zoals Kraag gaarne den hoofddoek omwikkelt.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174555654
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er bestaat geen reputatierisico. Hooguit worden wat joodse hardliners boos. Nou en.
Reputatieschade begint altijd als een stipje en spreidt zich uiteindelijk uit als een olievlek. Dat soort risico's neem je liever niet. Maar misschien gaan mij het imago en de internationale handel van Nederland te veel aan het hart :{.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174555655
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mogelijk haal je hier correlatie en causaliteit door elkaar. Mocht er werkelijk een causaal verband zijn tussen controversiële figuren en geslaagde vredesakkoorden, dan stel ik voor in 't vervolg Gordon te sturen. Die heeft er vast geen moeite mee om 'uit respect voor de lokale gebruiken' een weekje heteroseksualiteit te veinzen, zoals Kraag gaarne den hoofddoek omwikkelt.
:?

Wat wil je precies zeggen?

Lijkt bijna alsof je wat woorden wilt gebruiken waarvan je zelf ook niet weet wat ze betekenen, maar die je eerder ergens anders in een post las die wel indruk op je maakte
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')