abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48249
Ken je je voorstellen moest ik vandaag naar cursus voor 3hoekssimulatie training(ik weet zelf ook niet wat het is)
Doen die computers het niet!!!!!!!!!!
Komt er een "netwerkbeheerder" aan die zegt "eeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh, sorry daar ken ik vandaag niks aan doen"
Word de cursus afgeblazen!!!!!!!!!
Gloeiende gloeiende
  donderdag 13 april 2000 @ 23:16:00 #2
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_48250
Yep, ik heb de indruk dat sommige netwerkbeheerders na de MAVO nog een avond-cursusje computeren gedaan hebben, en daarna aan het werk gegaan zijn...

Soms echt triest hoe weinig die lui weten...

Down[br]Under
  zondag 16 april 2000 @ 21:59:00 #3
1337 Zak
.........................?
pi_48251
Als ze dat cursusje nou nog eens afmaakten
  Overall beste user 2022 zondag 16 april 2000 @ 22:14:00 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_48252
helaas, het is zo dat sommige van mijn collegae niets meer zijn dan veredelde gebruikers
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 16 april 2000 @ 22:56:00 #5
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_48253
quote:
op 04-13-2000 om 10:22 PM schreef Mean_and_You het volgende:
Ken je je voorstellen moest ik vandaag naar cursus voor 3hoekssimulatie training(ik weet zelf ook niet wat het is)
Doen die computers het niet!!!!!!!!!!
Komt er een "netwerkbeheerder" aan die zegt "eeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh, sorry daar ken ik vandaag niks aan doen"
Word de cursus afgeblazen!!!!!!!!!
Gloeiende gloeiende

Nu is me nog niet duidelijk wat een 3hoekssimulatie is
Translate please

pi_48254
Een driehoekssimulatie dan is het dus de bedoeling om te leren communiceren met 2 andere mensen om je functie te kunnen uitoefenen.
Ik werk dus op Schiphol heb dus een team onder mij en ben aanspreekpunt voor zo'n beetje iedereen oa piloten.
Ik communiceer dus met die 2 andere mensen ingeval er problemen optreden en dat moeten wij dan weer samen oplossen.
Snappie?
  maandag 17 april 2000 @ 16:54:00 #7
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_48255
quote:
op 04-17-2000 om 04:45 PM schreef Mean_and_You het volgende:
Een driehoekssimulatie dan is het dus de bedoeling om te leren communiceren met 2 andere mensen om je functie te kunnen uitoefenen.
Ik werk dus op Schiphol heb dus een team onder mij en ben aanspreekpunt voor zo'n beetje iedereen oa piloten.
Ik communiceer dus met die 2 andere mensen ingeval er problemen optreden en dat moeten wij dan weer samen oplossen.
Snappie?

ik snap nu weer waarom er zoveel fout gaat in de communicatie
simulatie betekent toch>nabootsing of veinzing, het verrichten van schijnhandelingen? vandaar: je doet alsof er een cursus komt en laat hem dan vervolgens niet doorgaan aha dacht dat ik uit een wazige sector kwam maareh deze is ook leuk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')