abonnement Unibet Coolblue
pi_174541452
Ik ben was altijd heel tevreden over mijn Toshiba Satelite Radius 15 P50W-C-10V. Echter vertoont ie opeens wat kuren.

Na een vakantie van een week waarin het ding niet is gebruikt wil ie opeens helemaal niet meer op de batterij werken. Dus als ik de lader er uit trek is het plop uit. Het ding toont dat ie voor 100% is geladen maar hij doet er dus niets mee. Net de batterij helemaal verwijderd gehad (enge rot klus). Dan geeft ie netjes aan dat er geen accu in zit. Er zitten mij iets te veel draadjes aan om er aan te gaan meten wat ik zelf ga snappen.

Of het er mee te maken heeft weet ik niet maar hij had al een paar weken dat ie niet automatisch wilde opstarten bij het openklappen van het scherm. Wifi moet ik ook steeds opnieuw aanmelden maar ik neem aan dat dat er zeker niets mee te maken heeft.

De prijs van een batterij (¤ 50) heb ik er wel voor over om het weer mobiel te maken, een nieuw mobo (¤ 200) is me wat te gortig en ik vertrouw mezelf ook niet 100% om dat zelf er in te sleutelen.

Kan iemand hier iets zinnigs op zeggen of een andere suggestie doen?
pi_174541643
Gewoon de batterij
.
pi_174542609
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:51 schreef Fer het volgende:
Gewoon de batterij
Overtuigend genoeg om die vijftig euro uit te geven?

Ik vind het zo wonderlijk dat het van het ene moment op het andere van gewoon goed naar totaal niets meer ging maar dat ie zelf vind dat de batterij vol is.

Wat is je ervaring in deze?
pi_174545452
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:49 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Overtuigend genoeg om die vijftig euro uit te geven?

Ik vind het zo wonderlijk dat het van het ene moment op het andere van gewoon goed naar totaal niets meer ging maar dat ie zelf vind dat de batterij vol is.

Wat is je ervaring in deze?
Dat batterijen rare sprongen maken op het laatst. 100% aangeven, terwijl er geen druppel uitkomt komt weleens voor bij een kapotte.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')