abonnement Unibet Coolblue
pi_174555395
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 04:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Faalklacht want wie gaat zich nu hiervoor aanmelden. Echt.. :|W
Wanneer ik geen televisie meer heb zal ik best ¤8 willen betalen om alles in NL te kunnen zien
pi_174555472
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:42 schreef Handleiding het volgende:

[..]

RTL programma's willen kijken :')
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:10:38 #28
186611 Haags
pi_174555478
tis wat
Zonder wrijving geen glans
pi_174555546
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:05 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Wanneer ik geen televisie meer heb zal ik best ¤8 willen betalen om alles in NL te kunnen zien
Maar alle npo kun je gratis kijken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174555878
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 04:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Faalklacht want wie gaat zich nu hiervoor aanmelden. Echt.. :|W
Kennelijk zijn er toch altijd mensen die het wel doen, anders waren ze er wel mee gestopt.
pi_174556894
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar alle npo kun je gratis kijken.
Wel in lage kwaliteit en met een rare bovenbalk in beeld
pi_174557056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:42 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Wel in lage kwaliteit en met een rare bovenbalk in beeld
Niet als je via Kodi kijkt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174558295
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:42 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Wel in lage kwaliteit en met een rare bovenbalk in beeld
Kan ook via ether DVB-T, gratis alle zenders opnemen.
Nouja nog steeds in lage kwaliteit maar wel zonder irritante bovenbalk.
Straks komt trouwens DVB-T2 met HD kan het wel gratis in hoge kwaliteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 15:05:38 ]
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:36:34 #34
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_174559452
Het is echt kapot kut dat de meest interessante dingen, zoals docu's alleen met zon abonnement zijn.te zien.
pi_174561022
Terechte klacht :Y

Overigens ook belachelijk dat NPO Plus nog eens extra geld moet kosten. Ik kan me dat hooguit voorstellen bij mensen die geen tv-abonnement hebben van hun provider, verder niet. We betalen al voor een tv-pakket en we betalen belasting om de Publieke Omroep te financieren. En bij alles wat we online aanklikken, wordt ook nog eens reclame uitgezonden.
pi_174561245
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is echt kapot kut dat de meest interessante dingen, zoals docu's alleen met zon abonnement zijn.te zien.
Als er geen abonementen waren was het helemaal niet te zien, maar ergens wel beter want dit teleursteld ook.
pi_174562318
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:29 schreef teenboy1 het volgende:

[..]

Als er geen abonementen waren was het helemaal niet te zien, maar ergens wel beter want dit teleursteld ook.
Daarvoor kon je tot jaren terugkijken via uitzending gemist.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174562393
Ja dat is ook veranderd, voorheen kon je het tot 10 jaar of meer nog terugzien dat is ook minder geworden, nu wordt je naar beeld en geluid verwezen waar je de aflevering kan kopen voor 20 euro per aflevering. :') :')
Maar toch nog wel weer beter dan RTL waar het zelfs tegen betaling nooit verder dan een jaar terug is te zien.
pi_174562936
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte klacht :Y

Overigens ook belachelijk dat NPO Plus nog eens extra geld moet kosten. Ik kan me dat hooguit voorstellen bij mensen die geen tv-abonnement hebben van hun provider, verder niet. We betalen al voor een tv-pakket en we betalen belasting om de Publieke Omroep te financieren. En bij alles wat we online aanklikken, wordt ook nog eens reclame uitgezonden.
Het heet NPO Plus . Voor extra dingen dien je te betalen :W
pi_174563071
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:46 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Het heet NPO Plus . Voor extra dingen dien je te betalen :W
Bullshit, omdat het programma's zijn die met belastinggeld worden gemaakt. Als de NPO een commerciële instantie was, had je gelijk.
pi_174563161
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bullshit, omdat het programma's zijn die met belastinggeld worden gemaakt. Als de NPO een commerciële instantie was, had je gelijk.
De programma's worden ingekocht en hebben een maximum dag tot wanneer je het programma kan terugkijken. Wil je na die maand het wel zien? Dan mag je gaan betalen en dan betaalt NPO het weer aan de maker van het programma. NPO hoeft geen winst te maken en daarom doen ze dit zo. Dat ze niet commercieel zijn hoeft niet te betekenen dat ze geen winst mogen maken.
pi_174563304
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:54 schreef Kermit. het volgende:

[..]

De programma's worden ingekocht en hebben een maximum dag tot wanneer je het programma kan terugkijken. Wil je na die maand het wel zien? Dan mag je gaan betalen en dan betaalt NPO het weer aan de maker van het programma. NPO hoeft geen winst te maken en daarom doen ze dit zo. Dat ze niet commercieel zijn hoeft niet te betekenen dat ze geen winst mogen maken.
Daarvoor stonden die programma's jarenlang op uitzending gemist, op een enkele uitzondering na.
Waarom moest dat anders?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174563317
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bullshit, omdat het programma's zijn die met belastinggeld worden gemaakt. Als de NPO een commerciële instantie was, had je gelijk.
Als ze niet commercieel zijn, waarom wordt er dan STER reclame uitgezonden?

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daarvoor stonden die programma's jarenlang op uitzending gemist, op een enkele uitzondering na.
Waarom moest dat anders?
Na eigen zeggen konden ze alle oude programma's niet overzetten naar de nieuwe (bagger) player. Al betwijvel ik sterk of dit wel zo is. En zelfs al zou het zo zijn, dan konden ze die oude programma's toch met de oude player laten afspelen?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 20:02:15 ]
pi_174563414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:59 schreef teenboy1 het volgende:

[..]

Als ze niet commercieel zijn, waarom wordt er dan STER reclame uitgezonden?

[..]

Na eigen zeggen konden ze alle oude programma's niet overzetten naar de nieuwe (bagger) player. Al betwijvel ik sterk of dit wel zo is. En zelfs al zou het zo zijn, dan konden ze die oude programma's toch met de oude player laten afspelen?
Het is YouTube ook gelukt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174563497
Sowiezo vraag ik mij af waarom de NPO niet alles gewoon op YouTube zet, waarom geldt stoppen in ontwikkeling van een slechte player?, terwijl er online al een gratis een veel betere en gebruiksvriendelijkere player beschikbaar is? En die ook veel meer capaciteit heeft.
Op YouTube zou wat betreft band breedte en opslag capaciteit alles zo in HD kunnen, maar op NPO.nl zou dat te duur zijn...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 20:08:42 ]
pi_174570225
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:04 schreef teenboy1 het volgende:
Sowiezo vraag ik mij af waarom de NPO niet alles gewoon op YouTube zet, waarom geldt stoppen in ontwikkeling van een slechte player?, terwijl er online al een gratis een veel betere en gebruiksvriendelijkere player beschikbaar is? En die ook veel meer capaciteit heeft.
Op YouTube zou wat betreft band breedte en opslag capaciteit alles zo in HD kunnen, maar op NPO.nl zou dat te duur zijn...
Omdat ze de concurrentie met YT wouden aangaan :')

Tevens: Er is nog een reden dat de NPO niet op YouTube actief is: omroepen mogen volgens de mediawet geen geld verdienen met het materiaal dat ze op dat platform zetten, omdat de STER niet betrokken is bij de advertentie-inkomsten, zegt toezichthouder Commissariaat voor de Media.

https://www.volkskrant.nl(...)tube-views~a4491160/
pi_174583404
Dus als er gerichte STER reclame voor die YouTube video's getoond kunnen worden mag het wel?

En alsof ze van YouTube zouden kunnen winnen.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2017 18:23:24 ]
pi_174596062
YouTube is een heel andere doelgroep, dus hoezo concurrentie aangaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174602505
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:59 schreef Wantie het volgende:
YouTube is een heel andere doelgroep, dus hoezo concurrentie aangaan...
Hoezo andere doelgroep? Mischien hebben mensen die naar toe gaan wel een ander doel, maar dat wil niet zeggen dat die groep niks van NPO hoeft te zien.
Als iemand Netflix heeft hoeft dat toch ook niet te betekenen dat ie geen TV abo heeft?
pi_174608344
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 13:30 schreef teenboy1 het volgende:

[..]

Hoezo andere doelgroep? Mischien hebben mensen die naar toe gaan wel een ander doel, maar dat wil niet zeggen dat die groep niks van NPO hoeft te zien.
Als iemand Netflix heeft hoeft dat toch ook niet te betekenen dat ie geen TV abo heeft?
Anders in de zin dat de doelgroep van NPO de kijker is die programma's van NPO live via internet wil kijken of terug wil zien.
Youtube biedt die beelden sowieso niet aan, dus ze zijn op dat gebied geen concurrentie van elkaar.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')