abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 oktober 2017 @ 23:58:32 #51
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174529661
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik mag er grappen over maken daar ik van Joodse komaf ben
Je maakte geen grap, je deed alsof het bij voetbal normaal is om dit soort walgelijkheden te delen in het kader van "oorlog" etc.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174529673
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:00 schreef Prego het volgende:

[..]

dat is allebei toch hetzelfde?
ja, stommer volk bestaat er niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174529684
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:58 schreef Bugno het volgende:

[..]

Je maakte geen grap, je deed alsof het bij voetbal normaal is om dit soort walgelijkheden te delen in het kader van "oorlog" etc.
Dat deed ik niet, dat maak jij er van. Ik zei alleen dat voetbal oorlog is. Neem alles niet zo letterlijk man.
pi_174529689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik mag er grappen over maken daar ik van Joodse komaf ben
Wat een onzin gek.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:01:53 #55
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174529725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:59 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat deed ik niet, dat maak jij er van. Ik zei alleen dat voetbal oorlog is. Neem alles niet zo letterlijk man.
Er bestaat een grens tussen "niet zo letterlijk nemen" en plaatjes misbruiken van in de oorlog afgeslachte kindjes. Ik hoop dat je het verschil ziet. Dit kan echt niet. Net als "bommen op rotterdam" spandoeken, "Hamas" etc.

Alleen rastokkies zeggen hier; hoort erbij, voetbal enzo
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174529772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:01 schreef Bugno het volgende:

[..]

Er bestaat een grens tussen "niet zo letterlijk nemen" en plaatjes misbruiken van in de oorlog afgeslachte kindjes. Ik hoop dat je het verschil ziet. Dit kan echt niet. Net als "bommen op rotterdam" spandoeken, "Hamas" etc.

Alleen rastokkies zeggen hier; hoort erbij, voetbal enzo
oooh maar ik refereer niet naar die eerste foto. En dan nog, ik maak mij meer druk om de islamisering van NL dan om wat schuimbekkende Rotterdammers die dit verzinnen
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:05:49 #57
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174529781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 00:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

oooh maar ik refereer niet naar die eerste foto. En dan nog, ik maak mij meer druk om de islamisering van NL dan om wat schuimbekkende Rotterdammers die dit verzinnen
Islamisering, goffedomme rot op man...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174532724
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lees de eerste zin eens... Schuimbekker.
Het feit dat jij al überhaupt zon relaas neerkwakt hier zegt al genoeg. Jij bent net zo een schuimbekker als dat er ook in de Kuip zitten. Jij zit met net zoveel Feyenoord haat als er genoeg Feyenoorders zitten met Ajax haat.

Kan jij mij wel een schuimbekker noemen, maar degene vol frustratie ben je toch echt zelf.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:29:49 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174532820
Zoals een groot man ooit zei: voetbal is 2de wereldoorlog.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174532920
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 22:56 schreef Bugno het volgende:
Benieuwd naar de genuanceerde mening van Caland hierover
Er zijn vanuit beide hoeken zulke "ludieke" plaatjes. Ik vermoed dat er nog flink wat meer zijn.

Tegenwoordig is alles nieuws. Het is niet goed te praten, maar mongolen zitten tegenwoordig ook op het internet heur.
pi_174532996
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 23:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lees de eerste zin eens... Schuimbekker.
"Er is een verschil"

Wat is dat verschil dan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:47:51 #62
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174533072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:36 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Er zijn vanuit beide hoeken zulke "ludieke" plaatjes. Ik vermoed dat er nog flink wat meer zijn.

Tegenwoordig is alles nieuws. Het is niet goed te praten, maar mongolen zitten tegenwoordig ook op het internet heur.
Mooie open deur. Mijn post heeft niks te maken met Ajax vs Feyenoord. De genoemde user schept er echter vaak een bizar genoegen in dit soort plaatjes te delen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174533114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:47 schreef Bugno het volgende:

[..]

Mooie open deur. Mijn post heeft niks te maken met Ajax vs Feyenoord. De genoemde user schept er echter vaak een bizar genoegen in dit soort plaatjes te delen.
Waarschijnlijk zit ie ergens op z'n zolderkamer van z'n ouders. Gewoon opspeuren vermanend toespreken en aai over de bol.
pi_174533235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Net zo achterlijk als

[ afbeelding ]
Mooie reactie, valt natuurlijk op dat zoiets nooit uitgemeten wordt in de media.

Ik snap het niet, veel clubs hebben problemen met Ajax, maar toch in de media zal er zelden tot nooit een kritisch geluid te horen zijn over Ajax.

Mensen die zulke plaatjes maken zijn zwakzinnig, maar er moet niet gedaan worden dat alleen Feyenoorders zich hier schuldig aan maken, elke club heeft wel supporters rondlopen die zoiets doen, en bij Ajax lopen misschien wel de meesten. (grootste club immers)
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:06:58 #65
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174533348
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Mooie reactie, valt natuurlijk op dat zoiets nooit uitgemeten wordt in de media.

Ik snap het niet, veel clubs hebben problemen met Ajax, maar toch in de media zal er zelden tot nooit een kritisch geluid te horen zijn over Ajax.

Mensen die zulke plaatjes maken zijn zwakzinnig, maar er moet niet gedaan worden dat alleen Feyenoorders zich hier schuldig aan maken, elke club heeft wel supporters rondlopen die zoiets doen, en bij Ajax lopen misschien wel de meesten. (grootste club immers)
Over dat plaatje is destijds ook een hele hoop ophef geweest, en terecht.

Typisch dat zelfs in deze context de Pavlov-reactie van Feyenoorders weer de kop opsteekt: "Ja, maar Ajax...". Man man man....
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174533355
quote:
15s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
Maar voetbal is een hele normale sport hoor. Heus!
:')
pi_174533498
Beste is om dit soort walgelijke berichten te bestraffen door feyenoordfans niet toe te laten tot de kuip zondag.

Maar goed, dat zal wel teveel kosten.
  Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:18:32 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174533584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:06 schreef Bugno het volgende:

[..]

Over dat plaatje is destijds ook een hele hoop ophef geweest, en terecht.

Typisch dat zelfs in deze context de Pavlov-reactie van Feyenoorders weer de kop opsteekt: "Ja, maar Ajax...". Man man man....
Echt he. Dit soort gedrag is niet tolereerbaar, ongeacht de context.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174533693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje humor kan geen kwaad.
Voetbal is en blijft oorlog!
Zoiets humor vinden |:(
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:29:32 #70
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_174533770
Wat een ophef weer om niks. Een paar IQlozen sturen elkaar 'grappige' fotos waarin de tegenstander wordt geridiculiseerd. Alsof ze zelf de gaskraan hebben opengedraaid :')
pi_174533843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:06 schreef Bugno het volgende:

[..]

Over dat plaatje is destijds ook een hele hoop ophef geweest, en terecht.

Typisch dat zelfs in deze context de Pavlov-reactie van Feyenoorders weer de kop opsteekt: "Ja, maar Ajax...". Man man man....
Ik ben geen Feyenoord fan. :P Fan van een Jupiler league club en heb evenveel met Feyenoord als met Ajax. Ben alleen van mening dat hier zo min mogelijk aandacht aan gegeven moet worden, die gasten die zo'n plaatje gemaakt hebben die hebben nu de grootste lol omdat het overal breed wordt uitgemeten. Als het niet het nieuws had gehaald dan had 99,9% van de samenleving hier niets van meegekregen. Het is puberaal gedrag, de één vind het grappig, de ander vind het walgelijk. Ik ben er geen fan van maar zie ook niet het probleem ervan in, genoeg plaatjes waarin moslims, homo's, etc. belachelijk worden gemaakt en die halen de voorpagina ook niet.
pi_174534011
Je gaat toch geen nieuwsbericht maken over randdebielen die iets op internet zetten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Zwoerd op 20-10-2017 10:51:46 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:03:47 #73
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174534318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik ben geen Feyenoord fan. :P Fan van een Jupiler league club en heb evenveel met Feyenoord als met Ajax. Ben alleen van mening dat hier zo min mogelijk aandacht aan gegeven moet worden, die gasten die zo'n plaatje gemaakt hebben die hebben nu de grootste lol omdat het overal breed wordt uitgemeten. Als het niet het nieuws had gehaald dan had 99,9% van de samenleving hier niets van meegekregen. Het is puberaal gedrag, de één vind het grappig, de ander vind het walgelijk. Ik ben er geen fan van maar zie ook niet het probleem ervan in, genoeg plaatjes waarin moslims, homo's, etc. belachelijk worden gemaakt en die halen de voorpagina ook niet.
Mijn excuses.

Maar het probleem niet zin in het gebruiken van een foto van afgeslachte kinderen voor "humor" rond een voetbalwedstrijd? Bijzonder.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174534527
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:03 schreef Bugno het volgende:

[..]

Mijn excuses.

Maar het probleem niet zin in het gebruiken van een foto van afgeslachte kinderen voor "humor" rond een voetbalwedstrijd? Bijzonder.
Ach ik vind het geen humor, maar kijk eens op 9gag of andere websites, er zijn miljoenen foto's en memes die een bepaalde groep wel aanstotelijk vind. Moslims vinden memes over de islam storend, maar liggen bijvoorbeeld dubbel met deze foto. Waar wij dit weer storend vinden maar wel dubbel liggen om een meme over de islam. Het is niet de eerste keer dat het leed van een ander gebruikt wordt om grappig te zijn, daar maakt werkelijk iedereen zich schuldig aan en vind daarom de ophef een beetje hypocriet.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:16:48 #75
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174534572
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach ik vind het geen humor, maar kijk eens op 9gag of andere websites, er zijn miljoenen foto's en memes die een bepaalde groep wel aanstotelijk vind. Moslims vinden memes over de islam storend, maar liggen bijvoorbeeld dubbel met deze foto. Waar wij dit weer storend vinden maar wel dubbel liggen om een meme over de islam. Het is niet de eerste keer dat het leed van een ander gebruikt wordt om grappig te zijn, daar maakt werkelijk iedereen zich schuldig aan en vind daarom de ophef een beetje hypocriet.
Misschien heb je wel gelijk hoor. Ik kan er alleen met m'n hoofd niet bij dat iemand zo'n "plaatje om te lachen" maakt. Maar het moet wel mogen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')